Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(4)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Begg David K. H
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
MARKETING
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
DECYZJE
(1)
Decyzje
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
7 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-187.
Wsp├│┼écze┼Ťnie konsument bywa nazywany "kr├│lem systemu ekonomicznego". Od jego zachowa┼ä cz─Östo zale┼╝y bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsi─Öbiorstw. Autor przedstawi┼é prawid┼éowo┼Ťci wyst─Öpuj─ůce w post─Öpowaniu konsument├│w w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocze┼Ťnie zosta┼éa pokazana rola czynnik├│w psychologicznych, personalno-demograficznych, spo┼éeczno-kulturowych i ekonomicznych w kszta┼étowaniu zachowania konsument├│w na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13867 [Magazyn 1], P.13866 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 181-190. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia syntetyczny przegl─ůd teorii zachowa┼ä konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych zwi─ůzanych z korzystaniem z Internetu. Autorka proponuje klasyfikacj─Ö internetowych ┼║r├│de┼é informacji o produktach i us┼éugach oraz formu┼éuje zalecenia dla podmiot├│w tworz─ůcych elektroniczny przekaz marketingowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14970.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15800.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tematem ksi─ů┼╝ki s─ů procesy informacyjne i podejmowania decyzji zachodz─ůce wewn─ůtrz gospodarstwa domowego. W cz─Ö┼Ťci I przedstawione zosta┼éy problemy informacyjne funkcjonowania gospodarstw domowych, w cz─Ö┼Ťci II problemy decyzyjne. Publikacja umo┼╝liwi lepsze poznanie i zrozumienie zachowania gospodarstw domowych, a przez to funkcjonowania rynk├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12928 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12927.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14060.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzie┼Ťcia artyku┼é├│w zawartych w publikacji to wybrane teksty zg┼éoszone na I Og├│lnopolsk─ů Konferencj─Ö Doktorant├│w, zorganizowan─ů przez Akademi─Ö Leona Ko┼║mi┼äskiego w Warszawie. Autorzy reprezentuj─ů zar├│wno grono doktorant├│w ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gda┼äskiego, Politechniki Gda┼äskiej, Uniwersytetu Miko┼éaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu. Problematyka opracowa┼ä determinuje uk┼éad ksi─ů┼╝ki, kt├│ra zosta┼éa podzielona na cztery obszary. S─ů to: zarz─ůdzanie lud┼║mi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarz─ůdzaniu. Wszystkie teksty ┼é─ůczy nowatorstwo uj─Ö─ç, oryginalno┼Ť─ç i pasja badawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podr─Öcznika na pierwszych latach studi├│w ekonomicznych w wi─Ökszo┼Ťci polskich uczelni. Dzi─Öki rozszerzeniu grona autor├│w dokonano kompleksowej aktualizacji ca┼éej ksi─ů┼╝ki, przedstawiaj─ůc w przyst─Öpny spos├│b wiedz─Ö z dziedziny ekonomii. Opisano szczeg├│┼éowo mi─Ödzy innymi narz─Ödzia analizy ekonomicznej; popyt, poda┼╝ i rynek; decyzje konsumenta; konkurencj─Ö doskona┼é─ů i czysty monopol; konkurencj─Ö niedoskona┼é─ů. Zaprezentowano zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnej gospodarce, w tym analiz─Ö kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narz─Ödzia dydaktyczne, na przyk┼éad ponadobowi─ůzkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13654.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
D┼éugo┼Ť─ç kolejki oczekuj─ůcych: 2.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again