Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Guziuk-Tkacz Marta
(1)
Kohut Dorota
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(2)
Czytanie
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Fizykoterapia
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korekcja mowy
(1)
Muzykoterapia
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
Pisanie
(1)
Poród
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
diagnoza psychopedagogiczna
(3)
badania diagnostyczne
(1)
diagnoza pedagogiczna
(1)
diagnoza psychologiczna
(1)
dzieci
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
fizjoterapia
(1)
integracja sensoryczna
(1)
logopedia
(1)
metody badań
(1)
narzędzia badawcze
(1)
nauczanie
(1)
okres prenatalny
(1)
rodzice dziecka niepełnosprawnego
(1)
rozwój emocjonalny
(1)
techniki badań
(1)
terapeuta
(1)
wiek przedszkolny
(1)
wiek rozwojowy
(1)
wychowanie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 422-439. Indeks.
Praca jest podręcznikiem akademickim przeznaczonym dla studentów nauk o wychowaniu, przede wszystkim pedagogów i psychologów, a także praktyków, nauczycieli różnych przedmiotów, terapeutów oraz pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych. Książkę rozpoczyna szerokie omówienie diagnozy oraz jej praktycznego zastosowania w pedagogice i psychologii. Praca omawia ponadto metody i techniki diagnostyczne, wraz z propozycją narzędzi badawczych takich, jak kwestionariusze, arkusze i dzienniki obserwacji. Całość kończy zaprezentowanie konkretnych wzorów tych narzędzi. Na podkreślenie zasługuje również fakt szczegółowych ilustracji graficznych prezentowanych treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11400.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12601.V.9 [Czytelnia B], 12600.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 337-354.
Omówiona w książce problematyka nie skupia się na jednym wybranym okresie w rozwoju dziecka, lecz omawia zarówno zaburzenia okresu prenatalnego, jak i wczesnoszkolnego; ukazuje nie tylko problemy natury psychologicznej, ale i np. logopedycznej. Dzięki tak szeroko zakrojonej tematyce książka staje się tym, czym chciała Autorka: „poradnikiem o spostrzeganiu rozwoju dziecka”, napisanym dla terapeutów przez terapeutów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19450.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19449.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Problematyka proponowanej publikacji w całości mieści się w edukacji dziecka. Stanowi zwarty, konsekwentny blok tematyczny z odniesieniem w szczegółowych tekstach do różnych zagadnień związanych z rozwojem i edukacją dziecka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11236.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12318.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej