Form of Work
Książki
(33)
Status
available
(39)
only on-site
(33)
unavailable
(5)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(17)
Wypożyczalnie
(28)
Czytelnie
(33)
Author
Mruk Henryk
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bolland Eric J
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Curtis Tony
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fletcher Frank
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Hollins Bill
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Kupiec Leszek (1936- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Moszyński Michał
(1)
Murphy Paul Regis
(1)
Niziński Stanisław (1937- )
(1)
Pisz Iwona
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Shinkins Sadie
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Sęk Tadeusz (1942- )
(1)
Welsyng Cezary
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wood Donald F. (1935- )
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Zielecki Władysław
(1)
Zimon Dominik
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żurek Józef (1941- )
(1)
Year
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(33)
Language
Polish
(33)
Subject
MARKETING
(16)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(6)
LOGISTYKA
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
USŁUGI
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
TRANSPORT
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(16)
PODRĘCZNIKI
(3)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
33 results Filter
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Celem książki, skierowaniej do studentów i praktyków gospodarczych, jest przedstawienie dystrybucji jako jednego z instrumentów marketingu. Zostały w niej opisane podstawowe zgadnienia związane z organizacją kanałów dystrybucji oraz fizycznym przesuwaniem produktów i rozmieszczaniem ich na rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5893 [Magazyn 1], P.5892 [Magazyn 1], P.5891 [Magazyn 1], P.5890 [Magazyn 1], P.5889 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1304 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7247 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-162.
Logistyka nabiera coraz większego znaczenia, co łatwo zauważyć, obserwując szybki rozwój globalnych sieci gospodarczych. W większości są to wielowymiarowe sieci dostaw. Nasilająca się konkurencja sprawia, że sieci te muszą być coraz efektywniejsze. Autorzy całościowo przedstawili procesy biznesowe, zachodzące w sferze dystrybucji fizycznej. Główna uwaga została skupiona na: istocie systemu dystrybucji przedsiębiorstwa, systemie dystrybucji w ujęciu marketingowo-logistycznym, metodyce oceny efektywności dystrybucji i kryteriach takiej oceny oraz charakterystyce narzędzi oceny efektywności systemu dystrybucji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12158 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Logistyka ogólna / Stanisław, Niziński, Józef, Żurek. - Warszawa : Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, 2011. - 322 s., [2] s. tabl. złoż. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przestawiono zagadnienia logistyki ogólnej w ujęciu inżynierskim. Wiele miejsca poświęcono analizie logistyki w systemach działania z uwzględnieniem zwłaszcza procesów gospodarczych, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, energetycznych, eksploatacji, ochrony środowiska i transportowych jako podstawy budowy efektywnych systemów logistycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11098 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12074 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16820 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. [367]-373. Indeks.
Zamierzeniem autorów podręcznika było, aby studenci w miarę poznawania problemów mogli samodzielnie zaprojektować system logistyczny, począwszy od opracowania systemu zaopatrzenia i optymalnego ciągu technologicznego, przez ocenę i wybór dostawców, aż po sprawną dystrybucję. Przyjęty w podręczniku logiczny układ treści poszczególnych rozdziałów porządkuje podstawowe pojęcia dotyczące logistyki i z nią związane. Podręcznik składa się z dziewięciu rozdziałów. Każdy z nich zawiera część teoretyczną oraz ćwiczenia i przykłady, które uzupełniają zawarte w książce informacje, a także zadania do samodzielnego wykonania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13470 IX.14 [Wypożyczalnia C], P.12410 IX.14 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14428 IX.14 [Czytelnia C], 13572 IX.14 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing for engineers, scientists and technologists, 2008.
Bibliogr. s. 459-461. Indeks.
Dzisiejsi pracodawcy wymagają, aby ich kadra techniczna była wszechstronnie wykształcona. Powinna znać nie tylko własną dziedzinę, lecz także klientów i rynki swojej organizacji. Warunkiem sukcesu jest zatem połączenie technologii z myśleniem w kategoriach marketingu biznesowego. Podręcznik składa się z czterech części. Pierwsza opisuje współczesne zagadnienia i konteksty marketingu. Druga to przegląd siedmiu składników mieszanki marketingowej. Trzecia mówi o tym, czego potrzebuje marketing w praktyce - na przykład o umiejętnościach negocjacyjnych. Czwarta przedstawia trzy główne obszary, na których kadra techniczna styka się z marketingiem - opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa i plany marketingowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11139 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11138 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12131 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin, 2014. - 192 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-188.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach - pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta - zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL. Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.14009 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14008 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14885 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 271-277.
Istotą logistyki jest czasowo-przestrzenna koordynacja wszelkich przepływów od źródeł zaopatrzenia do finalnego odbiorcy i konsumenta. Książka jest oparta na wykładzie dla studentów kierunku zarządzanie. Celem jest ukazanie podstawowych, ale i kompleksowo ujętych problemów będących przedmiotem zainteresowania logistyki oraz wyzwolenie skłonności do ich pogłębienia poprzez dalsze samokształcenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9930 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11560 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki i Materiały)
E.1 CZYT.
Bibliogr.
Książka w bardzo przystępny sposób omawia zagadnienia z obszaru ekonomii. Omówiono w niej nie tylko dwa podstawowe działy ekonomii - mikroekonomię oraz makroekonomię, w obszerny sposób przedstawiono także aspekt miedzynarodowych stosunków gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1053 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 87 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie jakością w logistyce / Dominik Zimon. - Warszawa : CeDeWu, 2013. - 127 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 117-123.
Publikacja dostarcza przekrojowych informacji z zakresu zarządzania jakością i logistyki skupiając się na pokazaniu szerokich więzi interdyscyplinarnych łączących te dyscypliny naukowe. Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13609 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14630 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Na okł. i s. tyt.: wyd. 10, dotyczy oryginału.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Czytelnik pozna najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością są informacje na temat wpływu decyzji i działań logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Autorzy omawiają także: zaopatrzenie i zarządzanie zapasami, prognozowanie zapotrzebowania, gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych, zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży, zasady zarządzania transportem, marketing w logistyce. Podręcznik napisany przystępnym językiem, stanowi kompletny i rzetelny zbiór narzędzi oraz zasad: prawdziwy niezbędnik każdego profesjonalisty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.13039 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13038 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12583 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Celem projektu była analiza obserwowanego obecnie zjawiska kryzysu finansowego i debata nad strategiami działań w warunkach niekorzystnej koniunktury gospodarczej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Książka służy upowszechnianiu wiedzy o nowej ekonomii i społeczeństwie sieciowym oraz nawiązywaniu współpracy badawczej z najbardziej znaczącymi ośrodkami naukowymi w Europie Środkowej i Wschodniej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16825 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Druga część opracowania jest poświęcona zagadnieniom planowania i sterowania procesami logistycznymi. Rozdział szósty przedstawia wiedzę z zakresu funkcjonowania systemów informatycznych i telematyki w systemach logistycznych. W rozdziale siódmym, przedstawiono usystematyzowane metody planowania logistycznego. Rozdział ósmy jest poświęcony prezentacji na przykładzie wzorowanym na praktyce kompleksowego podejścia do planowania produkcji i zarządzania przepływami w przedsiębiorstwie produkcyjnym. W rozdziale dziewiątym przedstawiono zaawansowane modele planowania logistycznego wykorzystywane w praktyce przedsiębiorstw. Rozdział dziesiąty przedstawia przykłady funkcjonowania logistyki w praktyce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13032 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13031 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12283 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podręcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z myślą o studentach uczelni wyższych, zawierający kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przykładami pochodzącymi z polskiej praktyki gospodarczej. Największymi atutami podręcznika są: uwzględnienie najnowszych badań, przykłady pochodzące z polskich firm, kompleksowe podejście, przejrzysta struktura i jasność wykładu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik odzwierciedla zmiany zachodzące w polskiej gospodarce oraz stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu. Autorzy omówili w nim: istotę i znaczenie marketingu, zachowania rynkowe nabywców, segmentację rynku, problematykę produktu, cen, dystrybucji i komunikacji marketingowej, informacyjne podstawy decyzji marketingowych oraz zagadnienia zarządzania marketingiem. Na końcu każdego rozdziału są zamieszczone bibliografia i pytania kontrolne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12439 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12438 IX.16 [Wypożyczalnia C], P.12437 IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13585 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia jest pierwszym w literaturze polskiej, zebranym w jednym wydawnictwie, kompendium wiedzy o rozbudowanym i złożonym systemie logistycznym. Zaprezentowane zostały w niej najnowsze wyniki badań i światowych osiągnięć w zakresie wdrożeń w dziedzinie kształtowania nowoczesnych systemów logistycznych, sprzyjających komodalności transportu. Książka porządkuje nazewnictwo i związane z nim definicje, opisuje i hierarchizuje elementy systemu. Na szczególną uwagę zasługują przedstawione narzędzia wspomagania podejmowania decyzji, z uwzględnieniem komodalności transportu, w postaci programów optymalizacyjnych. Monografia przedstawia sformalizowany, oparty o naukową analizę opis skomplikowanego systemu, a jej dodatkową zaletą jest możliwość praktycznego wykorzystania. Książka posiada uniwersalny charakter.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14230 IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15056 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 421-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji oraz identyfikacja atrybutów silnej marki. Szczegółowo omówiono m.in. następujące zagadnienia: definicja marki, elementy zarządzania marką, prawne aspekty zarządzania marką, narzędzia marketingu mix służące kształtowaniu silnej marki, proces kształtowania programu lojalnościowego marki, semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki, najważniejsze problemy zarządzania marką w sytuacji kryzysowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11150 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12146 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14049 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14920 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again