Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Dąbrowska Anna
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goliński Jan
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kobyliński Andrzej (1965- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Sobczak Andrzej
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SYSTEMY INFRORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
e-administracja
(6)
e-usługi
(3)
e-zdrowie
(3)
Internet
(2)
Web 2.0
(2)
administracja publiczna
(2)
bankowość elektroniczna
(2)
konsument
(2)
ochrona konsumenta
(2)
służba zdrowia
(2)
Facebook
(1)
administracja elektroniczna
(1)
biblioteka
(1)
druk
(1)
e-Government
(1)
e-biznes
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-learning
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
e-urząd
(1)
edukacja medialna
(1)
handel elektroniczny
(1)
informatyka
(1)
internetowe usługi medyczne
(1)
kampania społeczna
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
komputeryzacja
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikator
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
kultura
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
media
(1)
media masowe
(1)
mediamorfozy
(1)
mediatyzacja życia
(1)
modele biznesowe
(1)
multimedia
(1)
organizacja nonprofit
(1)
pismo
(1)
platforma cyfrowa
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
podpis elektroniczny
(1)
polityka
(1)
portal społecznościowy
(1)
płatności elektroniczne
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sieci społecznościowe
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczeństwo medialne
(1)
społeczeństwo sieci
(1)
strona WWW
(1)
system informatyczny
(1)
terroryzm
(1)
usługi turystyczne
(1)
wojna informacyjna
(1)
środki masowego przekazu
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 ; 569)
Książka jest wynikiem konferencji naukowej poświęconej w całości zagadnieniom informatyzacji jednostek administracji publicznej i służby zdrowia. Jej głównym celem jest prezentacja osiągnięć teoretycznych, metodologicznych i aplikacyjnych dotyczących zastosowania technologii informatycznych i zarządzania nimi w jednostkach administracji publicznej oraz służbie zdrowia. Takie podejście zostało podkreślone w dwuczłonowym podtytule konferencji: Jak zastosować IT do zarządzania administracją publiczną i służbą zdrowia oraz jak zarządzać IT w administracji publicznej i służbie zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10945.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki - usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11409.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Przedmiotem pracy są następujące usługi: e-administracja, e-bankowość, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentruje się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12079.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13188.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Książka, będąca pracą zbiorową zespołu autorów, pracowników Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematykę zastosowania nowych narzędzi i technik komunikacyjnych, zarówno w ujęciu teoretycznym - przedstawiając bogactwo nowoczesnych narzędzi i technik komunikacyjnych oraz definiując i porządkując omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizując aplikację nowych narzędzi i technik w czterech obszarach działalności non profit: w kampaniach społecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i praktyków gospodarczych oraz menedżerów zarządzających organizacjami non profit, zajmujących się profesjonalnie problematyką komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cywilizacja medialna / Tomasz Goban-Klas. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 2005. - 288 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Edukacja Medialna)
W książce "Cywilizacja medialna. Geneza, ewolucja, eksplozja" jest przedstawiona historia i rozwój mediów, rozumianych jako instrumenty utrwalania i przekazywania informacji w czasie i przestrzeni. Społeczności ludzkie od wieków porozumiewały się wykorzystując różnorakie narzędzia (media), współcześnie jednak skala i intensywność posługiwania się mediami prowadzi do kształtowania się społeczeństwa określanego jako zmediatyzowane, opierającego się na mediach we wszelkich przejawach życia. Książka prof. Gobana-Klasa jest pierwszą polską książką tak szeroko ujmującą temat - od malowideł naskalnych i początków pisma do multimediów, internetu i telefonu komórkowego. Książka jest przeznaczona głównie dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3618.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4318.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej