Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(5)
Author
D─ůbrowska Anna
(1)
Goliński Jan
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Kobyli┼äski Andrzej (1965- )
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Sobczak Andrzej
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SYSTEMY INFRORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Genre/Form
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 ; 569)
Ksi─ů┼╝ka jest wynikiem konferencji naukowej po┼Ťwi─Öconej w ca┼éo┼Ťci zagadnieniom informatyzacji jednostek administracji publicznej i s┼éu┼╝by zdrowia. Jej g┼é├│wnym celem jest prezentacja osi─ůgni─Ö─ç teoretycznych, metodologicznych i aplikacyjnych dotycz─ůcych zastosowania technologii informatycznych i zarz─ůdzania nimi w jednostkach administracji publicznej oraz s┼éu┼╝bie zdrowia. Takie podej┼Ťcie zosta┼éo podkre┼Ťlone w dwucz┼éonowym podtytule konferencji: Jak zastosowa─ç IT do zarz─ůdzania administracj─ů publiczn─ů i s┼éu┼╝b─ů zdrowia oraz jak zarz─ůdza─ç IT w administracji publicznej i s┼éu┼╝bie zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10945 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest analizie zachowa┼ä konsument├│w na rynku e-us┼éug w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, ┼üotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-us┼éugi pogrupowane w trzy bloki - us┼éugi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), us┼éugi zwi─ůzane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i us┼éugi finansowe (e-bankowo┼Ť─ç, e-ubezpieczenia). S─ů to sfery, kt├│re b─Öd─ů mia┼éy w bli┼╝szej i dalszej przysz┼éo┼Ťci znacz─ůcy wp┼éyw na kszta┼étowanie nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa. Jest to tak┼╝e element tworzenia spo┼éecze┼ästwa bez granic. Wyniki bada┼ä pozwoli┼éy stworzy─ç profil e-konsument├│w korzystaj─ůcych z poszczeg├│lnych us┼éug.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11409 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
E-konsument na rynku usług / Tomasz Szopiński. - Warszawa : CeDeWu, 2012. - 191, [2] s. : il. ; 24 cm.
Aneks.
Bibliogr. s.169-184.
Us┼éugi elektroniczne (e-us┼éugi) odgrywaj─ů coraz wi─Öksz─ů rol─Ö w rozwoju sektora us┼éug i w zaspokajaniu potrzeb konsument├│w i przedsi─Öbiorstw. Przedmiotem pracy s─ů nast─Öpuj─ůce us┼éugi: e-administracja, e-bankowo┼Ť─ç, e-handel, e-kultura, e-edukacja, e-turystyka, e-ubezpieczenia, e-zdrowie. G┼é├│wny nurt rozwa┼╝a┼ä koncentruje si─Ö na identyfikacji zakresu korzystania z us┼éug elektronicznych przez e-konsument├│w oraz czynnik├│w warunkuj─ůcych ich konsumpcj─Ö. Wa┼╝nym czynnikiem wp┼éywaj─ůcym na zachowania polskich konsument├│w korzystaj─ůcych z e-us┼éug okaza┼é si─Ö poziom ich ┼Ťwiadomo┼Ťci konsumenckiej. Istnieje konieczno┼Ť─ç edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotycz─ůcego sprzeda┼╝y towar├│w i us┼éug ┼Ťwiadczonych na odleg┼éo┼Ť─ç na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12079 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13188 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again