Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(23)
Status
only on-site
(21)
available
(19)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(11)
Czytelnie
(21)
Author
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski J├│zef (1933- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Majewski Piotr
(1)
McClain Gary R. (1954- )
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Olejniczak Wojciech
(1)
Orzechowski Łukasz
(1)
Perenc J├│zef (1945- )
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sachs Tammy
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szpon Jakub
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szumski Oskar
(1)
Szyjewski Zdzisław
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tiwana Amrit (1974- )
(1)
Turek Tomasz
(1)
Wrycza Stanis┼éaw (1949- )
(1)
┼╗urak-Owczarek Cecylia
(1)
Year
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(9)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
INFORMATYKA
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INTERNET
(4)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
KADRY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
23 results Filter
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt├│rych fascynuje wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç. Rzeczywisto┼Ť─ç, kt├│ra jest nam coraz bli┼╝sza, staj─ůc si─Ö codzienno┼Ťci─ů. Czytelnik dowie si─Ö wi─Öc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si─Ö przybli┼╝y─ç czytelnikowi najwa┼╝niejsze zagadnienia, kt├│re przedstawiaj─ů transformacj─Ö proces├│w gospodarczych i spo┼éecznych w ci─ůgu ostatnich dw├│ch lat. Czytelnik znajdzie tu du┼╝o informacji dotycz─ůcych rynku polskiego, a w szczeg├│lno┼Ťci dane o firmach, kt├│re dobrze funkcjonuj─ů w nowej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C], 4448.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 260-270, netogr. s. 271-272. Indeks.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczeg├│lno┼Ťci rozwi─ůza┼ä biznesowych oraz ich znaczenia dla dzia┼éalno┼Ťci wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Ca┼éo┼Ť─ç materia┼éu podzielono na pi─Ö─ç wzajemnie przenikaj─ůcych si─Ö rozdzia┼é├│w. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e prezentowane w pracy rozwi─ůzania biznesowe pozwalaj─ů na integracj─Ö poszczeg├│lnych ogniw logistycznego ┼éa┼äcucha dostaw, staj─ůc si─Ö tym samym dominuj─ůcym elementem infrastruktury logistycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14419.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15332.IX.11. [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10833 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5150 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka ma pom├│c Czytelnikowi w doborze najw┼éa┼Ťciwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wst─Öp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegl─ůd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. ┼ü─ůczy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a tak┼╝e rozwi─ůza┼ä dla ma┼éych i du┼╝ych firm. Skierowana jest do os├│b szukaj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania Internetu i multimedi├│w w dzia┼éalno┼Ťci biznesowej, zar├│wno prowadzonej w ramach w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, jak i pracownik├│w dzia┼é├│w marketingu i ich menad┼╝er├│w zatrudnionych w wi─Ökszych firmach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 198-203.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono istot─Ö multimedi├│w, sk┼éadniki tego poj─Öcia (tekst, d┼║wi─Ök, grafik─Ö, animacj─Ö i wideo), ich genez─Ö, histori─Ö i typy, a tak┼╝e niezb─Ödne urz─ůdzenia i instalacje. Wskazano na rol─Ö poszczeg├│lnych element├│w i technik w przekazie multimedialnym, szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcaj─ůc mo┼╝liwo┼Ťciom zastosowa┼ä technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsi─Öbiorstw: sprzeda┼╝y i marketingu, organizacji dzia┼éalno┼Ťci, wspomagania decyzji, obiegu dokument├│w, sprawozdawczo┼Ťci i zarz─ůdzania kadrami. W tym kontek┼Ťcie przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wyg┼éaszania prezentacji multimedialnych, kt├│re w szeroko rozumianej dzia┼éalno┼Ťci biznesowej s─ů coraz cz─Ö┼Ťciej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targ├│w, wystaw, zebra┼ä zarz─ůdu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9961 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7505.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8519.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa konstrukcji zwanej modelem biznesu - w kontek┼Ťcie zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Zosta┼éa wi─Öc pomy┼Ťlana, tak aby da─ç Czytelnikowi mo┼╝liwie szeroki obraz modelu biznesu - jako konstrukcji organizacyjno-zarz─ůdczej. Ten model biznesu zaprezentowany zosta┼é jako: sam rodzaj w┼éa┼Ťnie wymienionej konstrukcji, tj. jego istota, prezentacja wynikaj─ůca z dorobku w literaturze po┼Ťwi─Öconej zarz─ůdzaniu; mo┼╝liwo┼Ť─ç zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w coraz bardziej z┼éo┼╝onych warunkach; nowy spos├│b poszukiwania przewagi konkurencyjnej w obszarach dot─ůd nie zaj─Ötych na rynku; mechanizm tworzenia warto┼Ťci dla klienta, kt├│ry sam z siebie - jako podmiot decyduj─ůcy o zakupach - jest z┼éo┼╝onym elementem modelu biznesu, podlega zmianom i ma wp┼éyw na decyzje przedsi─Öbiorstwa; zmieniaj─ůca si─Ö pod wp┼éywem r├│┼╝nych czynnik├│w zwarta koncepcja zarz─ůdzania; rozwi─ůzanie zarz─ůdczo-decyzyjne, kt├│re ma wymiar nie tylko operacyjny, ale g┼é├│wnie strategiczny i jako takie - wpisuje si─Ö w nowe wyzwania pod adresem tego zarz─ůdzania; konstrukcja, kt├│ra nabra┼éa nowego charakteru pod wp┼éywem przemian w gospodarce - przemian o charakterze technicznym (rozw├│j IT i sieciowej gospodarki), ekonomicznym (globalizacja); koncepcja zarz─ůdzania, kt├│rej unowocze┼Ťnienie nast─Öpuje w wyniku innowacji i wykorzystywania szans rodz─ůcych si─Ö w gwa┼étownych zmianach otoczenia. Autorzy chcieliby zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e niniejsza publikacja powinna by─ç przyczynkiem do dalszych dyskusji nad modelem biznesu - jego przydatno┼Ťci─ů w zarz─ůdzaniu wsp├│┼éczesnym przedsi─Öbiorstwem, kierunkami zmian w modelu biznesu, przemianami w samej jego konstrukcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12244.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13368.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5284.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualn─ů analiz─Ö mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania serwis├│w internetowych i zintegrowanych z nimi system├│w informatycznych oraz narz─Ödzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje nast─Öpuj─ůc─ů tematyk─Ö: miejsce i rola serwis├│w internetowych w rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych system├│w informatycznych spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarz─ůdcze system├│w informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-spo┼éecznych oraz kulturowych uwarunkowa┼ä biznesu r├│wnie┼╝ elektronicznego. Publikacja stanowi wi─Öc przegl─ůd najwa┼╝niejszych problem├│w wyra┼╝anych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotycz─ůcych kierunk├│w rozwoju system├│w informatycznych." (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12086.XV.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ůzka wpisuje si─Ö w problematyk─Ö wp┼éywu nowych technologii na funkcjonowanie wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw i okre┼Ťlaj─ůcych je modeli biznesu. Czy dokonamy prze┼éomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kszta┼étowa┼éo si─Ö przez lata, i sformu┼éujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwa┼éego, odnawialnego, zdolnego przetrwa─ç r├│┼╝ne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy te┼╝ wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiaj─ůcych si─Ö technologii do przyj─Ötego w przesz┼éo┼Ťci modelu biznesu? Publikacja stanie si─Ö przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiaj─ůce si─Ö wci─ů┼╝ nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniaj─ů wsp├│┼éczesne modele biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesuj─ůcym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnie┼ä ekonomiczno-spo┼éecznych powi─ůzanych z innowacjami, przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů, analiz─ů rynku, marketingiem, logistyk─ů i informatyk─ů. Istotnym atutem publikacji opisuj─ůcej zjawiska innowacyjnej przedsi─Öbiorczo┼Ťci jest jej przejrzysto┼Ť─ç, komunikatywno┼Ť─ç i du┼╝a liczba ilustracji, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tekst oraz wyja┼Ťniaj─ů szereg opisanych proces├│w i zale┼╝no┼Ťci. Schematy i wykresy maj─ů du┼╝─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů i u┼éatwiaj─ů odbi├│r trudniejszych fragment├│w opracowania. (pfor. zw. dr hab. in┼╝. Grzegorz Spychalski)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11586.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wies┼éawa Czy┼╝owicza: Autor bardzo s┼éusznie wskazuje na dynamik─Ö zmian zachodz─ůcych w bie┼╝─ůcym stuleciu w ┼╝yciu wsp├│┼éczesnych pa┼ästw, narod├│w i przedsi─Öbiorstw. To ten okres w┼éa┼Ťnie charakteryzuje si─Ö radykaln─ů transformacj─ů wielu dotychczas dzia┼éaj─ůcych na globalnym rynku przedsi─Öbiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju r├│┼╝norodnych form i modeli biznesowych, kt├│re sprzyjaj─ů skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku ┼Ťwiatowym. St─ůd te┼╝ niezwykle wa┼╝ne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjno┼Ťci w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-201.
Ksi─ů┼╝ka stanowi wieloaspektow─ů analiz─Ö sieci spo┼éeczno┼Ťciowych, poczynaj─ůc od przyczyn i skutk├│w ich powstania a┼╝ po mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania zar├│wno w biznesie, jak i do komunikowania spo┼éecznego i interpersonalnego. Poza wst─Öpem, ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, zako┼äczenia, trzech aneks├│w, bibliografii oraz spisu tablic i rysunk├│w. Rozdzia┼é pierwszy jest po┼Ťwi─Öcony kwestiom definicyjnym tytu┼éowych sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i om├│wieniu podstaw funkcjonowania na przyk┼éadzie najpopularniejszego obecnie na ┼Ťwiecie serwisu spo┼éeczno┼Ťciowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej zwi─ůzane z kapita┼éem spo┼éecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci spo┼éeczno┼Ťciowych. Rozdzia┼é czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zar├│wno technicznych zwi─ůzanych z mo┼╝liwo┼Ťciami sieci, jak i etycznych wynikaj─ůcych z wirtualnych sposob├│w komunikowania. Rozdzia┼é pi─ůty dotyczy istotnego i nierozerwalnie zwi─ůzanego z gospodark─ů kontekstu politycznego. Sz├│sty rozdzia┼é ksi─ů┼╝ki zawiera przyk┼éady wykorzystania potencja┼éu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych w gospodarce i polityce, prezentuje tak┼╝e tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwis├│w spo┼éeczno┼Ťciowych. W zako┼äczeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych bada┼ä koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci spo┼éeczno┼Ťciowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kszta┼étowaniu demokracji i spo┼éecze┼ästwa nowego typu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 331-340. Indeks.
"Recenzowana ksi─ů┼╝ka [...] mo┼╝e sta─ç si─Ö pomoc─ů dydaktyczn─ů na wyk┼éadach i ─çwiczeniach dla student├│w studiuj─ůcych na wydzia┼éach, kt├│re w programach nauczania maj─ů przedmioty zwi─ůzane z informatyk─ů ekonomiczn─ů. Ponadto mo┼╝e by─ç istotn─ů pozycj─ů dla szerokiego grona odbiorc├│w nie tylko akademickich, ale r├│wnie┼╝ wywodz─ůcych si─Ö z kr─Ög├│w praktyki gospodarczej". (prof. dr hab. Witold Chmielarz)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11816.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 357-371. Indeks.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjno┼Ťci. Obejmuje swym zakresem zar├│wno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia r├│wnie┼╝ przyk┼éady zastosowa┼ä, kt├│re mog─ů sta─ç si─Ö inspiracj─ů dla praktyk├│w gospodarczych. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, omawiaj─ůcych takie problemy, jak: wsp├│┼éczesna gospodarka a innowacje, innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obs┼éugi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, wspomaganie rozwoju innowacyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, innowacje w praktyce - studia przypadk├│w. Celem publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy zwi─ůzanej z innowacjami, kt├│re u┼éatwi prze┼éo┼╝enie jej na praktyk─Ö gospodarcz─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11633.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12840.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywisto┼Ťci norm─ů staje si─Ö stosowanie instrument├│w marketingowych prawie w ka┼╝dej dziedzinie. Podmioty musz─ů bra─ç pod uwag─Ö zmieniaj─ůce si─Ö otoczenie i stosowa─ç nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania. Konsument ma coraz wi─Öksze wymagania, oczekuje cz─Östo indywidualnego podej┼Ťcia. Z tego wzgl─Ödu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest te┼╝ spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: instrumenty marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again