Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(24)
E-booki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(22)
available
(18)
unknown
(4)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(13)
Czytelnie
(25)
Author
Dutko Maciej
(4)
Cisek Marcin
(3)
Dywański Piotr
(3)
Jasi┼äski Jakub (organizacja i zarz─ůdzanie)
(3)
Krzywor─ůczka Pawe┼é
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Jankowski Marek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Oracz Piotr
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bekas Robert
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski J├│zef (1933- )
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bossy Daniel
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
B─ůk Micha┼é
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cyran Jakub
(1)
Czopek Kamil (informatyk)
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dudek Dawid
(1)
Dudzic Jacek (historyk)
(1)
Dudzic Jacek (marketing)
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Froń Karol
(1)
Gaca Daria
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Godlewski Marcin (marketing)
(1)
Golec Marek
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Homa Dominik
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Hunt Jason
(1)
Jeznach Katarzyna
(1)
Kamiennik Łukasz
(1)
Kiełcz Piotr
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kobryń Maria
(1)
Kolanek Bartosz
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Korycki Paweł
(1)
Kosel Michał
(1)
Kosiński Marcin
(1)
Kołata Damian
(1)
Krakowski Zbigniew
(1)
Kruk Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek Iga
(1)
Kr├│lak Pawe┼é (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Kurasiński Artur
(1)
Langa Bartosz
(1)
Lech Mikołaj
(1)
Lidzbarski Michał
(1)
Lipiec Paweł
(1)
Maciejewski Tomasz
(1)
Majewski Piotr
(1)
Marczewski Łukasz
(1)
Marzec Krzysztof
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(7)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(6)
Handel elektroniczny
(5)
INFORMATYKA
(5)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
INTERNET
(4)
INNOWACJE
(3)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(3)
ZARZ─äDZANIE
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
KADRY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Model biznesowy
(1)
PORTAL INTERNETOWY
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
TURYSTYKA
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
28 results Filter
Book
In basket
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 236 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Ksi─ů┼╝ka stanowi przewodnik dla wszystkich, kt├│rych fascynuje wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç. Rzeczywisto┼Ť─ç, kt├│ra jest nam coraz bli┼╝sza, staj─ůc si─Ö codzienno┼Ťci─ů. Czytelnik dowie si─Ö wi─Öc, co to jest e-learning, telepraca, elektroniczny podpis, outernet, technologie mobilne, GPS, VoIP. Autor stara si─Ö przybli┼╝y─ç czytelnikowi najwa┼╝niejsze zagadnienia, kt├│re przedstawiaj─ů transformacj─Ö proces├│w gospodarczych i spo┼éecznych w ci─ůgu ostatnich dw├│ch lat. Czytelnik znajdzie tu du┼╝o informacji dotycz─ůcych rynku polskiego, a w szczeg├│lno┼Ťci dane o firmach, kt├│re dobrze funkcjonuj─ů w nowej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6022 [Magazyn 1], P.6021 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6020.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7285.IX.12 [Czytelnia C], 4448.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 260-270, netogr. s. 271-272. Indeks.
Celem niniejszej ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie technologii informacyjnej, a w szczeg├│lno┼Ťci rozwi─ůza┼ä biznesowych oraz ich znaczenia dla dzia┼éalno┼Ťci wsp├│┼éczesnego przedsi─Öbiorstwa. Ca┼éo┼Ť─ç materia┼éu podzielono na pi─Ö─ç wzajemnie przenikaj─ůcych si─Ö rozdzia┼é├│w. Nale┼╝y podkre┼Ťli─ç, ┼╝e prezentowane w pracy rozwi─ůzania biznesowe pozwalaj─ů na integracj─Ö poszczeg├│lnych ogniw logistycznego ┼éa┼äcucha dostaw, staj─ůc si─Ö tym samym dominuj─ůcym elementem infrastruktury logistycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14419.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15332.IX.11. [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10833 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5150 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka ma pom├│c Czytelnikowi w doborze najw┼éa┼Ťciwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wst─Öp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegl─ůd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. ┼ü─ůczy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a tak┼╝e rozwi─ůza┼ä dla ma┼éych i du┼╝ych firm. Skierowana jest do os├│b szukaj─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania Internetu i multimedi├│w w dzia┼éalno┼Ťci biznesowej, zar├│wno prowadzonej w ramach w┼éasnej dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, jak i pracownik├│w dzia┼é├│w marketingu i ich menad┼╝er├│w zatrudnionych w wi─Ökszych firmach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Autor doradza, jak tworzy─ç rentowne serwisy internetowe. Wskazuje na nowe metody zarabiania przez sie─ç - wsp├│┼éprac─Ö z du┼╝ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa┼╝y i aukcji internetowych. W ksi─ů┼╝ce prezentuje solidn─ů wiedz─Ö o e-biznesie poszerzon─ů o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt├│rzy skorzystali z jego do┼Ťwiadczenia... i nie┼║le na tym zarobili.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6019 [Magazyn 1], P.6018 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6017.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C], P.4897.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7284.IX.12 [Czytelnia C], 5458.IX.12 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 198-203.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono istot─Ö multimedi├│w, sk┼éadniki tego poj─Öcia (tekst, d┼║wi─Ök, grafik─Ö, animacj─Ö i wideo), ich genez─Ö, histori─Ö i typy, a tak┼╝e niezb─Ödne urz─ůdzenia i instalacje. Wskazano na rol─Ö poszczeg├│lnych element├│w i technik w przekazie multimedialnym, szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcaj─ůc mo┼╝liwo┼Ťciom zastosowa┼ä technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsi─Öbiorstw: sprzeda┼╝y i marketingu, organizacji dzia┼éalno┼Ťci, wspomagania decyzji, obiegu dokument├│w, sprawozdawczo┼Ťci i zarz─ůdzania kadrami. W tym kontek┼Ťcie przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wyg┼éaszania prezentacji multimedialnych, kt├│re w szeroko rozumianej dzia┼éalno┼Ťci biznesowej s─ů coraz cz─Ö┼Ťciej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targ├│w, wystaw, zebra┼ä zarz─ůdu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9961 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7505.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8519.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa konstrukcji zwanej modelem biznesu - w kontek┼Ťcie zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Zosta┼éa wi─Öc pomy┼Ťlana, tak aby da─ç Czytelnikowi mo┼╝liwie szeroki obraz modelu biznesu - jako konstrukcji organizacyjno-zarz─ůdczej. Ten model biznesu zaprezentowany zosta┼é jako: sam rodzaj w┼éa┼Ťnie wymienionej konstrukcji, tj. jego istota, prezentacja wynikaj─ůca z dorobku w literaturze po┼Ťwi─Öconej zarz─ůdzaniu; mo┼╝liwo┼Ť─ç zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem w coraz bardziej z┼éo┼╝onych warunkach; nowy spos├│b poszukiwania przewagi konkurencyjnej w obszarach dot─ůd nie zaj─Ötych na rynku; mechanizm tworzenia warto┼Ťci dla klienta, kt├│ry sam z siebie - jako podmiot decyduj─ůcy o zakupach - jest z┼éo┼╝onym elementem modelu biznesu, podlega zmianom i ma wp┼éyw na decyzje przedsi─Öbiorstwa; zmieniaj─ůca si─Ö pod wp┼éywem r├│┼╝nych czynnik├│w zwarta koncepcja zarz─ůdzania; rozwi─ůzanie zarz─ůdczo-decyzyjne, kt├│re ma wymiar nie tylko operacyjny, ale g┼é├│wnie strategiczny i jako takie - wpisuje si─Ö w nowe wyzwania pod adresem tego zarz─ůdzania; konstrukcja, kt├│ra nabra┼éa nowego charakteru pod wp┼éywem przemian w gospodarce - przemian o charakterze technicznym (rozw├│j IT i sieciowej gospodarki), ekonomicznym (globalizacja); koncepcja zarz─ůdzania, kt├│rej unowocze┼Ťnienie nast─Öpuje w wyniku innowacji i wykorzystywania szans rodz─ůcych si─Ö w gwa┼étownych zmianach otoczenia. Autorzy chcieliby zwr├│ci─ç uwag─Ö, ┼╝e niniejsza publikacja powinna by─ç przyczynkiem do dalszych dyskusji nad modelem biznesu - jego przydatno┼Ťci─ů w zarz─ůdzaniu wsp├│┼éczesnym przedsi─Öbiorstwem, kierunkami zmian w modelu biznesu, przemianami w samej jego konstrukcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12244.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13368.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
E-biznes : poradnik praktyka / Maciej Dutko. - Wydanie II - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2013. - 190 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Publikacja w pliku pdf zapisana na płycie CD.
Indeks.
W tej publikacji znajdziesz opisy dzia┼éa┼ä, kt├│rych nie mo┼╝esz zaniedba─ç podczas zak┼éadania i prowadzenia e-biznesu. Maciej Dutko podsunie Ci pomys┼éy na opracowanie interesuj─ůcych ofert sprzeda┼╝owych, ob┼éaskawienie klienta, sprawdzenie, jak naprawd─Ö dzia┼éa i z czym kojarzy si─Ö Tw├│j serwis. Przedstawi zalety i wady telepracy, a potem opowie co nieco o e-marketingu oraz o prawnych aspektach dzia┼éania w sieci. W zwi─Öz┼éy spos├│b scharakteryzuje tak┼╝e kardynalne e-b┼é─Ödy, e-mity, genialne e-pomys┼éy i najwi─Öksze e-niewypa┼éy biznesowe. Przemy┼Ťl to i ruszaj do dzie┼éa!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.147.IX.12
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4868 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5284.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzy┼äski, Krzysztof Burzy┼äski, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Ch┼éodnicki, Marcin Cicho┼ä, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywa┼äski, Pawe┼é Fornalski, Karol Fro┼ä, Daria Gaca, Adrian Gamo┼ä, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasi┼äski, Jason Hunt, ┼üukasz Kamiennik, Piotr Kie┼écz, Maria Kobry┼ä, Bartosz Kolanek, Damian Ko┼éata, Pawe┼é Korycki, Maciej St─Öpa, Micha┼é Kosel, Jacek Kotarbi┼äski, Zbigniew Krakowski, Pawe┼é Kr├│lak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Pawe┼é Krzywor─ůczka, Bartosz Langa, Miko┼éaj Lech, Maciej Lewi┼äski, Micha┼é Lidzbarski, Dagmara ┼üuczy┼äska, Marcin ┼üukia┼äczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, ┼üukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Pawe┼é Mielczarek, Piotr Motyl, Rafa┼é Namieci┼äski, Marek Nied┼║wied┼║, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Paw┼éowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdze┼ä, Barbara Rogala, Rafa┼é Sad┼éowski, Micha┼é Sadowski, Pawe┼é Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Micha┼é Sp┼éawski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-Garc├şa, Jakub Szajdzi┼äski, Piotr Szulczewski, Pawe┼é Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Miko┼éaj Winkiel, Izabela Wis┼éocka, Damian Wiszowaty, Marcin Ws├│┼é ; pod redakcj─ů Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Indeks.
Opracowana przez 83 autor├│w, b─Öd─ůcych ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdzia┼é├│w, 850 stron praktycznych rad. "Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie najwi─Ökszy tego typu projekt wydawniczy na ┼Ťwiecie! Dwie pierwsze edycje zdoby┼éy uznanie czytelnik├│w, miesi─ůcami przodowa┼éy na listach bestseller├│w i otrzyma┼éy szereg nagr├│d - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdoby┼éo presti┼╝ow─ů nagrod─Ö Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyska┼éa tytu┼é Najlepszej Ksi─ů┼╝ki Roku 2016 oraz Oscara Czytelnik├│w 2017. "Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadz─ůca kompleksow─ů wiedz─Ö na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiesz si─Ö z niej przede wszystkim jak zacz─ů─ç - kt├│ry model biznesu wybra─ç, kt├│re bran┼╝e i trendy s─ů najbardziej dochodowe oraz jakich narz─Ödzi u┼╝y─ç. Ksi─ů┼╝ka przeprowadza przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzeda┼╝owych, wska┼╝e, kt├│re dzia┼éania marketingowe daj─ů dzi┼Ť najlepsze efekty i jak skutecznie budowa─ç pozacenow─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů. Zwr├│ci te┼╝ uwag─Ö na to, kt├│re b┼é─Ödy najcz─Ö┼Ťciej psuj─ů sprzeda┼╝ i jak ich unika─ç, jak ┼éatwo zadba─ç o bezpiecze┼ästwo swojego biznesu w sieci i w jaki spos├│b reagowa─ç na trudne sytuacje na linii klientÔÇôfirma oraz kt├│re procesy warto optymalizowa─ç, automatyzowa─ç lub delegowa─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20395.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20394.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z konf., 13 października 2011 r.
Bibliogr. przy ref.
"Przedstawiona monografia zawiera aktualn─ů analiz─Ö mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania serwis├│w internetowych i zintegrowanych z nimi system├│w informatycznych oraz narz─Ödzi i metod ich budowy w gospodarce. Zakres publikacji obejmuje nast─Öpuj─ůc─ů tematyk─Ö: miejsce i rola serwis├│w internetowych w rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, metody i technologie budowy nowoczesnych system├│w informatycznych spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, aspekty informacyjno-zarz─ůdcze system├│w informacyjnych oraz organizacyjnych, ekonomiczno-spo┼éecznych oraz kulturowych uwarunkowa┼ä biznesu r├│wnie┼╝ elektronicznego. Publikacja stanowi wi─Öc przegl─ůd najwa┼╝niejszych problem├│w wyra┼╝anych na licznych krajowych i zagranicznych konferencjach dotycz─ůcych kierunk├│w rozwoju system├│w informatycznych." (ze Wst─Öpu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12086.XV.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13194.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
(Onepress.)
Publikacja w pliku pdf zapisana na CD.
Indeks.
Ca┼éa wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! to marzenie zrodzi┼éo si─Ö kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsi─Öbiorca, szkoleniowiec i audytor, g┼éowi┼é si─Ö w├│wczas, jak zebra─ç mo┼╝liwie cenn─ů i praktyczn─ů wiedz─Ö dla e-sprzedawc├│w, kt├│ra pomo┼╝e im szybko i sprawnie zwi─Ökszy─ç zyski przy minimalnym nak┼éadzie czasu i pieni─Ödzy. Galopuj─ůca konkurencja i post─Öpuj─ůce rozdrobnienie rynku, nadpoda┼╝ produkt├│w i czerwony ocean cenodajek, spadaj─ůce zyski i malej─ůce zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i dro┼╝ej─ůcy marketing, nowe i nie┼éatwe narz─Ödzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapry┼Ťny i roszczeniowy klient, ci─ůg┼ée zmiany w prawie i podatkach to wszystko sprawi┼éo, ┼╝e brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawa┼é si─Ö bole┼Ťniejszy dla ka┼╝dego e-przedsi─Öbiorcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.146.IX.12
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ůzka wpisuje si─Ö w problematyk─Ö wp┼éywu nowych technologii na funkcjonowanie wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw i okre┼Ťlaj─ůcych je modeli biznesu. Czy dokonamy prze┼éomowych zmian, odrzuciwszy w teorii i praktyce to, co kszta┼étowa┼éo si─Ö przez lata, i sformu┼éujemy nowy, rewolucyjny paradygmat trwa┼éego, odnawialnego, zdolnego przetrwa─ç r├│┼╝ne technologiczne wyzwania modelu biznesu? Czy te┼╝ wybierzemy wariant ewolucyjny powolnej adaptacji ex post pojawiaj─ůcych si─Ö technologii do przyj─Ötego w przesz┼éo┼Ťci modelu biznesu? Publikacja stanie si─Ö przyczynkiem do dalszej dyskusji o tym, w jakim stopniu pojawiaj─ůce si─Ö wci─ů┼╝ nowe technologie i wynalazki techniczne oraz technologiczne innowacje zmieniaj─ů wsp├│┼éczesne modele biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14479.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
In basket
Funkcjonowanie e-biznesu / Anna Misztal. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018. - 245, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Akademia Zarz─ůdzania i Finans├│w)
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia na stronach 231-243.
Publikacja jest po┼Ťwi─Öcona tematyce e-biznesu, jego podstawowym problemom, modelom i strategiom wykorzystywanym przez organizacje prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů przez Internet. Zawiera om├│wienia segment├│w e-biznesu, ich zalet, wad oraz kluczowych determinant├│w funkcjonowania i rozwoju tej ga┼é─Özi gospodarki. Dotyczy zagadnie┼ä zwi─ůzanych z infrastruktur─ů technologiczn─ů i sprz─Ötow─ů, a tak┼╝e architektur─ů e-biznesu. Przedstawiono w niej wskaz├│wki pozwalaj─ůce na harmonizacj─Ö proces├│w biznesowych. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcono zarz─ůdzaniu relacjami z klientem i partnerami biznesowymi, planowaniu zasob├│w przedsi─Öbiorstwa, zarz─ůdzaniu ┼éa┼äcuchem dostaw, wiedz─ů i przep┼éywami pracy, przetwarzaniu analitycznemu oraz systemom handlu elektronicznego. Zaprezentowano te┼╝ nowe rozwi─ůzania informatyczne wspieraj─ůce rozw├│j e-biznesu. Na uwag─Ö zas┼éuguj─ů studia przypadk├│w powszechnie znanych firm dzia┼éaj─ůcych w ┼Ťrodowisku wirtualnym. Ka┼╝dy rozdzia┼é zosta┼é zako┼äczony pytaniami problemowymi I testem prawda/fa┼ész. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana przede wszystkim do student├│w kierunk├│w ekonomicznych i zarz─ůdzania, a tak┼╝e wszystkich zainteresowanych tematyk─ů e-biznesu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.60.IX.12
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
(Onepress)
Publikacja w pliku pdf zapisana na CD.
Indeks.
Idea Biblii e-biznesu zrodzi┼éa si─Ö z prostej potrzeby stworzenia mo┼╝liwie kompletnej skarbnicy wiedzy na temat przedsi─Öbiorczo┼Ťci uprawianej w wirtualnym ┼Ťwiecie. Wiedza ta, dotychczas zamkni─Öta w wielu ksi─ů┼╝kach oraz rozproszona na tysi─ůcach stron internetowych, bywa┼éa przedstawiana selektywnie - wszak nie istnieje ekspert, kt├│ry wie wszystko o e-commerce. Kto wi─Öc mia┼éby napisa─ç ksi─ů┼╝k─Ö wyczerpuj─ůc─ů ten temat? W dodatku chodzi o temat, kt├│ry stale si─Ö rozwija. Ustawiczne mno┼╝enie si─Ö w─ůtk├│w oraz lawinowo rosn─ůca liczba nowych pyta┼ä i wyzwa┼ä, kt├│re wymagaj─ů odpowiedzi, nie sprzyjaj─ů opanowaniu ca┼éo┼Ťci zagadnienia. A w ┼Ťwiecie e-biznesu nic nie jest sta┼ée.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia C
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.145.IX.12
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
Bibliogr. s. 377-383.
Ta ksi─ů┼╝ka to praktyczny instrukta┼╝ zarz─ůdzania wiedz─ů i relacjami z klientem dla ka┼╝dego mened┼╝era i specjalisty IT! Autor wyja┼Ťnia dok┼éadnie, jak wykorzysta─ç bazuj─ůce na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10842.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesuj─ůcym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnie┼ä ekonomiczno-spo┼éecznych powi─ůzanych z innowacjami, przedsi─Öbiorczo┼Ťci─ů, analiz─ů rynku, marketingiem, logistyk─ů i informatyk─ů. Istotnym atutem publikacji opisuj─ůcej zjawiska innowacyjnej przedsi─Öbiorczo┼Ťci jest jej przejrzysto┼Ť─ç, komunikatywno┼Ť─ç i du┼╝a liczba ilustracji, kt├│re uzupe┼éniaj─ů tekst oraz wyja┼Ťniaj─ů szereg opisanych proces├│w i zale┼╝no┼Ťci. Schematy i wykresy maj─ů du┼╝─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů i u┼éatwiaj─ů odbi├│r trudniejszych fragment├│w opracowania. (pfor. zw. dr hab. in┼╝. Grzegorz Spychalski)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11586.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wies┼éawa Czy┼╝owicza: Autor bardzo s┼éusznie wskazuje na dynamik─Ö zmian zachodz─ůcych w bie┼╝─ůcym stuleciu w ┼╝yciu wsp├│┼éczesnych pa┼ästw, narod├│w i przedsi─Öbiorstw. To ten okres w┼éa┼Ťnie charakteryzuje si─Ö radykaln─ů transformacj─ů wielu dotychczas dzia┼éaj─ůcych na globalnym rynku przedsi─Öbiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju r├│┼╝norodnych form i modeli biznesowych, kt├│re sprzyjaj─ů skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku ┼Ťwiatowym. St─ůd te┼╝ niezwykle wa┼╝ne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjno┼Ťci w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again