Form of Work
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(9)
available
(7)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(9)
Author
Królewski Jarosław
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Balanescu Emilian
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bucica Mihai
(1)
Czernecka Julita
(1)
Darie Cristian
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Handl Michał
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zasada Kamil
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żyliński Michał
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
Decyzje
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
MySQL
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
11 results Filter
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5318 [Magazyn 1], P.5317 [Magazyn 1], P.4847 [Magazyn 1], 5238 [Magazyn 2], 4515 [Magazyn 2] (5 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Z książki Czytelnik dowie się: jak wybrać platformę sklepową i na jakie aspekty wzrócić uwagę, w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym, jak dbać o jakość projektów, jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka zawiera kompletny opis tworzenia doskonałej witryny internetowej, łączącej w sobie elementy różnych języków i technik programowania. Autor opisuje cały proces projektowy, od momentu powstania pomysłu na e-biznes do chwili ukończenia programowania. Pokazuje, jak działają różne systemy e-commerce, jakie są dostępne rozwiązania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzystać. Wyjaśnia, co to jest streaming, jak zbudować interfejs, bazę danych i katalog produktów oraz omawia proces instalacji i obsługi strony.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13959 XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17287 XVIII.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia wykorzystanie informatycznych systemów zarządzania w podmiotach gospodarczych wspólczesnego świata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym między innymi procesów decyzyjnych w zakresie zarządzania przedsięborstwem, komputerowych systemów finansowo-księgowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obsługi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu działalności gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obsługi i wdrażania rozwiązań z zakresu e-commerce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14869 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12852 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again