Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(10)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(10)
Author
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Balanescu Emilian
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bucica Mihai
(1)
Czernecka Julita
(1)
Darie Cristian
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzega Urszula
(1)
Handl Michał
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kie┼╝el Ewa
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zasada Kamil
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żyliński Michał
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
PHP
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
Decyzje
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
MySQL
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
12 results Filter
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka w spos├│b interdyscyplinarny ujmuje problematyk─Ö handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. St─ůd te┼╝ adresowana jest do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Tre┼Ťci w niej zawarte winny by─ç inspiruj─ůce dla pracownik├│w naukowych, podejmuj─ůcych badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele w─ůtk├│w u┼╝ytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zar├│wno dla tych, kt├│rzy dopiero zamierzaj─ů rozpocz─ů─ç komercyjn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç w internecie, jak i tych, kt├│rzy wykorzystuj─ů ju┼╝ Sie─ç w sferze kontakt├│w handlowych. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystana do cel├│w dydaktycznych na wszystkich poziomach studi├│w z zakresu ekonomii i zarz─ůdzania, w ramach blok├│w zaj─Ö─ç po┼Ťwi─Öconych e-commerce, czy te┼╝ szerzej e-gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6024 [Magazyn 1], P.6023 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2710 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7286 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5318 [Magazyn 1], P.5317 [Magazyn 1], P.4847 [Magazyn 1], 5238 [Magazyn 2], 4515 [Magazyn 2] (5 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerceÔÇŽ wype┼énia wa┼╝n─ů nisz─Ö na rynku wydawniczym, poniewa┼╝ proponuje kompleksowe podej┼Ťcie do zagadnie┼ä, kt├│re do tej pory omawiane by┼éy osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali si─Ö po┼é─ůczy─ç te dwa ┼Ťwiaty i stworzy─ç swoiste FAQ e-biznesu. Z ksi─ů┼╝ki Czytelnik dowie si─Ö: jak wybra─ç platform─Ö sklepow─ů i na jakie aspekty wzr├│ci─ç uwag─Ö, w jaki spos├│b zintegrowa─ç si─Ö z systemami ERP, jak zapewni─ç bezpiecze┼ästwo danych, jak stworzy─ç procedury w zespole wdro┼╝eniowym, jak dba─ç o jako┼Ť─ç projekt├│w, jak zapewni─ç wysok─ů dost─Öpno┼Ť─ç aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizacj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompletny opis tworzenia doskona┼éej witryny internetowej, ┼é─ůcz─ůcej w sobie elementy r├│┼╝nych j─Özyk├│w i technik programowania. Autor opisuje ca┼éy proces projektowy, od momentu powstania pomys┼éu na e-biznes do chwili uko┼äczenia programowania. Pokazuje, jak dzia┼éaj─ů r├│┼╝ne systemy e-commerce, jakie s─ů dost─Öpne rozwi─ůzania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzysta─ç. Wyja┼Ťnia, co to jest streaming, jak zbudowa─ç interfejs, baz─Ö danych i katalog produkt├│w oraz omawia proces instalacji i obs┼éugi strony.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13959 XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wp┼éywu proces├│w globalizacyjnych na zachowania konsument├│w. Jest wynikiem wsp├│┼épracy naukowc├│w i praktyk├│w z wiod─ůcych polskich o┼Ťrodk├│w naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu ┼ü├│dzkiego, a tak┼╝e Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowa┼ä autor├│w jest konsument, jego decyzje i dzia┼éanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dost─Öpu do internetu, kryzys├│w, a tak┼╝e ekspansji przedsi─Öbiorstw na rynki zagraniczne. G┼é─Öbokiej analizie poddane zosta┼éy najnowsze tendencje w zachowaniach konsument├│w pod wp┼éywem zmieniaj─ůcego si─Ö otoczenia oraz zachodz─ůcych w nich proces├│w. W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano zmiany, jakie zachodz─ů w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te s─ů spowodowane zar├│wno u┼╝ytkowaniem medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, us┼éug mobilnych, zmian─ů w stylu ┼╝ycia, jak i dzia┼éaniami przedsi─Öbiorstw. Wskazano wsp├│┼éczesne problemy oraz przedstawiono specyfik─Ö segment├│w konsument├│w charakteryzuj─ůcych rynki rozwini─Öte.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17287 XVIII.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17286 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia wykorzystanie informatycznych system├│w zarz─ůdzania w podmiotach gospodarczych wsp├│lczesnego ┼Ťwiata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym mi─Ödzy innymi proces├│w decyzyjnych w zakresie zarz─ůdzania przedsi─Öborstwem, komputerowych system├│w finansowo-ksi─Ögowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obs┼éugi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obs┼éugi i wdra┼╝ania rozwi─ůza┼ä z zakresu e-commerce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14869 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Nowe wydanie pozwala pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dzi┼Ť jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka pozwala pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19531 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19530 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przysz┼éo┼Ťci wymaga zaanga┼╝owania si─Ö przedsi─Öbiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu si─Ö do ich wymaga┼ä, buduj─ůc pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej bardzo r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z trzech g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: konsument jako uczestnik proces├│w rynkowych, konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw na wsp├│┼éczesnym rynku i przedsi─Öbiorstwo na globalnym rynku. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12852 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywisto┼Ťci norm─ů staje si─Ö stosowanie instrument├│w marketingowych prawie w ka┼╝dej dziedzinie. Podmioty musz─ů bra─ç pod uwag─Ö zmieniaj─ůce si─Ö otoczenie i stosowa─ç nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania. Konsument ma coraz wi─Öksze wymagania, oczekuje cz─Östo indywidualnego podej┼Ťcia. Z tego wzgl─Ödu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest te┼╝ spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z czterech cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: instrumenty marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, nowoczesne narz─Ödzia zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12850 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podej┼Ťcia do komunikacji rynkowej stworzy┼éa wyra┼║n─ů luk─Ö poznawcz─ů, kt├│rej wype┼énieniem s─ů zainteresowane zar├│wno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmuj─ůcy si─Ö m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pog┼é─Öbionych bada┼ä naukowych m.in. nad determinantami wsp├│┼éczesnej komunikacji rynkowej, mo┼╝liwo┼Ťciami zastosowania nowoczesnych narz─Ödzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci personalizacji komunikat├│w, a tak┼╝e tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazuj─ůcych jednocze┼Ťnie na konwencjonalnych i nowoczesnych ┼Ťrodkach przekazu. Obok prowadzonych bada┼ä r├│wnie istotn─ů kwesti─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç publikowania ich wynik├│w, a tak┼╝e wymiana my┼Ťli i do┼Ťwiadcze┼ä os├│b zawodowo zwi─ůzanych z problematyk─ů komunikacji." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again