Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Królewski Jarosław
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Sala Paweł
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Balanescu Emilian
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bucica Mihai
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Czernecka Julita
(1)
Darie Cristian
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzega Urszula
(1)
Handl Michał
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Mącik Radosław
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowicka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pankiewicz Marzena
(1)
Phillip Anthony C.B
(1)
Piecuch Łukasz
(1)
Pluta-Zaremba Aneta
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zasada Kamil
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żyliński Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(15)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
polski
(15)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
HANDEL ELEKTRONICZNY
(4)
Handel elektroniczny
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
PHP
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Zarządzanie
(2)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
Decyzje
(1)
Dropshipping
(1)
FIRMOWA WITRYNA INTERNETOWA
(1)
FLASH (program komuterowy)
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
INFORMATYKA
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing wartości
(1)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(1)
Model biznesowy
(1)
MySQL
(1)
PROGRAMY GRAFICZNE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STRONY WWW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Językoznawstwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
e-commerce
(16)
handel elektroniczny
(4)
marketing 3.0
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
sklep internetowy
(3)
Internet
(2)
content marketing
(2)
copywriting
(2)
globalizacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konsument
(2)
marketing
(2)
marketing mobilny
(2)
media społecznościowe
(2)
public relations
(2)
zarządzanie
(2)
łańcuch dostaw
(2)
Facebook
(1)
Flash
(1)
MySQL
(1)
PHP
(1)
PHP 5
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
badania marketingowe
(1)
bezpieczeństwo danych
(1)
branding
(1)
business
(1)
cloud computing
(1)
dropshipping
(1)
e-biznes
(1)
e-gospodarka
(1)
e-learning
(1)
e-mail marketing
(1)
e-marketing
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
franchising
(1)
gospodarka światowa
(1)
handel
(1)
informatyka gospodarcza
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kampania społeczna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
marka
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
model biznesu
(1)
obsługa klienta
(1)
organizacja nonprofit
(1)
portal społecznościowy
(1)
portfel marek
(1)
postawa
(1)
programowanie
(1)
reklama
(1)
relacyjna baza danych
(1)
rynek internetowy
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
segmentacja rynku
(1)
serwis społecznościowy
(1)
social media
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprzedaż
(1)
strona WWW
(1)
systemy informatyczne zarządzania
(1)
technologie mobilne
(1)
webwriting
(1)
wizerunek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zakupy internetowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie projektami
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Książka w sposób interdyscyplinarny ujmuje problematykę handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. Stąd też adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców. Treści w niej zawarte winny być inspirujące dla pracowników naukowych, podejmujących badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele wątków użytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zarówno dla tych, którzy dopiero zamierzają rozpocząć komercyjną działalność w internecie, jak i tych, którzy wykorzystują już Sieć w sferze kontaktów handlowych. Książka może być również wykorzystana do celów dydaktycznych na wszystkich poziomach studiów z zakresu ekonomii i zarządzania, w ramach bloków zajęć poświęconych e-commerce, czy też szerzej e-gospodarce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6023 [Magazyn 1], P.6024 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2710.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7286.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dropshipping & E-commerce : Business Guide / Anthony C.B. Phillip. - [Great Britain] : Anthony C.B. Phillip, 2022 - [114] stron : ilustracje ; 24 cm.
Includes bibliographical references (strony: 537-540) and index.
This book provides information on : what is dropshipping, enter process of dropshipping, practical example of dropshipping, advantages and disadvantages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21516.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4515 [Magazyn 2], P.5318 [Magazyn 1], P.4847 [Magazyn 1], P.5317 [Magazyn 1], 5238 [Magazyn 2] (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerce… wypełnia ważną niszę na rynku wydawniczym, ponieważ proponuje kompleksowe podejście do zagadnień, które do tej pory omawiane były osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali się połączyć te dwa światy i stworzyć swoiste FAQ e-biznesu. Z książki Czytelnik dowie się: jak wybrać platformę sklepową i na jakie aspekty wzrócić uwagę, w jaki sposób zintegrować się z systemami ERP, jak zapewnić bezpieczeństwo danych, jak stworzyć procedury w zespole wdrożeniowym, jak dbać o jakość projektów, jak zapewnić wysoką dostępność aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15076.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15980.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Flash i PHP : tworzenie systemu e-commerce / Łukasz Piecuch. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 271, [1] s. : il. ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Książka zawiera kompletny opis tworzenia doskonałej witryny internetowej, łączącej w sobie elementy różnych języków i technik programowania. Autor opisuje cały proces projektowy, od momentu powstania pomysłu na e-biznes do chwili ukończenia programowania. Pokazuje, jak działają różne systemy e-commerce, jakie są dostępne rozwiązania i jakie wzorce projektowe mozna wykorzystać. Wyjaśnia, co to jest streaming, jak zbudować interfejs, bazę danych i katalog produktów oraz omawia proces instalacji i obsługi strony.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13960 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13959.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1 - 8 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2019. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-149.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22512.IX.12 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22511.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem nadrzędnym niniejszych rozważań jest przedstawienie rozwoju problematyki skupionej wokół logistyki realizowanej w wymiarze globalnym. Szybki rozwój powiązań biznesu międzynarodowego prowokujący konieczność budowy sieci powiązań logistycznych jest imponujący, a zarazem ryzykowny dla działających w niej podmiotów. Z jednej strony powstają korzyści związane z dostępnością do określonego potencjału gospodarczego i możliwością wykorzystania go zgodnie z zapotrzebowaniem rynku globalnego, z drugiej zaś powstaje w takim układzie ryzyko zarówno wewnętrzne, związane z wrażliwością łańcucha dostaw na zmiany popytu, otoczenia i zaopatrzenia, jak i zewnętrzne, na które wpływa niepewność na rynkach światowych. Zarządzanie w takich warunkach sprawnością łańcucha dostaw wymaga zrozumienia konieczności wypracowywania kolejnych źródeł przewagi konkurencyjnej. Ze względu na dynamiczną sytuację gospodarczą, dodatkowo komplikowaną zmienną sytuacją polityczną, trwałość przewagi konkurencyjnej jest iluzoryczna, a pozostawanie przedsiębiorstwem konkurencyjnym w dłuższym okresie wymaga poszukiwania i analizowania zmiennych trendów w otoczeniu gospodarczo-społecznym. Znaczące konsekwencje dla rozwiązań w logistyce towarów i usług przynosi wyraźny trend budowania gospodarki elektronicznej. Kolejne branże korzystają coraz pełniej z rozwiązań sieciowych. Zrozumienie sensu tej zmiany oraz wykorzystanie jej w celu usprawnienia operacji logistycznych stanowi wyzwanie dla wielu przedsiębiorstw,w tym szczególnie dla przedsiębiorstw handlowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22273.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22272.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji naukowej pt.: "Zarządzanie łańcuchem dostaw - w poszukiwaniu nowych źródeł przewagi konkurencyjnej", 23-24 czerwca 2016 r., Warszawa.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Monografia ma znaczenie poznawcze wzbogacające wiedzę z zakresu problematyki związanej z funkcjonowaniem i rozwojem koncepcji łańcuchów dostaw. Charakteryzuje się wyjątkową aktualnością poruszanych zagadnień. Przeprowadzone dociekania oparte zostały na przemyśleniach Autorów pogłębionych ich studiami literaturowymi oraz na wynikach badań empirycznych, a także na przykładach praktycznych rozwiązań wyznaczających aktualne i przyszłe kierunki rozwoju ewolucji łańcuchów dostaw. Ponadto monografia ma także istotne walory aplikacyjne dzięki licznie opisanym przykładom dobrych praktyk.Należy podkreślić, iż na uwagę zasługuje starannie dobrana przez Autorów zarówno krajowa, jak i zagraniczna bardzo liczna literatura przedmiotu (pozycje zwarte, artykuły, raporty badawcze).Opracowanie to stanowić będzie z pewnością cenną pozycję naukową, która niewątpliwie zainteresuje pracowników naukowych, doktorantów, studentów zarówno kierunków ekonomicznych, jak i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, a także menedżerów i specjalistów z praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką zarządzania łańcuchami dostaw.prof. dr hab. Maciej Urbaniak (fragment recenzji)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22282.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22281.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podjęli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego, stawiając sobie za cel okreslenie wpływu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystając z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing.)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17245 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17287.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17286.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka przedstawia wykorzystanie informatycznych systemów zarządzania w podmiotach gospodarczych wspólczesnego świata. Publikacja dostarcza teoretycznej wiedzy na temat informatyki gospodarczej, w tym między innymi procesów decyzyjnych w zakresie zarządzania przedsięborstwem, komputerowych systemów finansowo-księgowych, zaaansowanych analiz biznesowych, obsługi sieci Internet i wykorzystania jej w prowadzeniu działalności gospodarczej, projektowania stron WWW oraz budowy, obsługi i wdrażania rozwiązań z zakresu e-commerce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14869.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : współczesne trendy : pakiet startowy / redakcja merytoryczna Jarosław Królewski, Paweł Sala. - Wydanie 2, 3 dodruk - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 543, [6] stron. : iustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia strony: 539-543.
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19531.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19530.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 73)
Marketing przyszłości wymaga zaangażowania się przedsiębiorstwa w proces interakcji z wieloma uczestnikami rynku, badaniu ich potrzeb i dostosowywaniu się do ich wymagań, budując pozytywny wizerunek firmy jako pewnego, wiarygodnego partnera. Niniejszy Zeszyt Naukowy jest próbą przybliżenia tej bardzo różnorodnej tematyki. Składa się z trzech głównych części: konsument jako uczestnik procesów rynkowych, konkurencyjność przedsiębiorstw na współczesnym rynku i przedsiębiorstwo na globalnym rynku. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12852.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14578.IX.16.4 [Magazyn 1], P.13550.IX.16.4 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej