Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(12)
only on-site
(12)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(10)
Czytelnie
(12)
Author
Mazurek Grzegorz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Brady Regina
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Targański Bartosz
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
┼╗ukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(11)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(6)
MARKETING
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podr─Öcznik
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
12 results Filter
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
E-marketing to dzi┼Ť jedno z kluczowych narz─Ödzi biznesu na ca┼éym ┼Ťwiecie. Oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç dotarcia do milion├│w potencjalnych klient├│w i znacz─ůco zwi─Öksza efektywno┼Ť─ç podejmowanych dzia┼éa┼ä. W Polsce w┼éa┼Ťnie zaczyna si─Ö era marketingu online, wi─Öc je┼Ťli w swojej pracy stawiasz na skuteczno┼Ť─ç, najwy┼╝szy czas si─Ögn─ů─ç po techniki, kt├│re zagwarantuj─ů Ci sukces! Wykorzystaj potencja┼é drzemi─ůcy w internecie i poznaj nowoczesne narz─Ödzia, kt├│re sprawdzaj─ů si─Ö na wsp├│┼éczesnym kapry┼Ťnym rynku! Ale przede wszystkim naucz si─Ö z nich efektywnie korzysta─ç! Drogi mened┼╝erze ds. marketingu, sprzeda┼╝y czy obs┼éugi klienta, przygotuj si─Ö na podr├│┼╝ do ┼Ťwiata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje r─Öce podr─Öcznik o charakterze czysto praktycznym. Je┼Ťli wi─Öc na co dzie┼ä pos┼éugujesz si─Ö internetem do realizacji cel├│w marketingowo-sprzeda┼╝owych lub dopiero planujesz z niego korzysta─ç i nie wiesz, jak si─Ö do tego zabra─ç - oto ksi─ů┼╝ka, kt├│ra stanie si─Ö Twoim najlepszym przyjacielem, doradc─ů i mentorem!
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7614 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8626 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing communication / Joanna ┼╗ukowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 117 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 110-114. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16926 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka ksi─ů┼╝ki koncentruje si─Ö wok├│┼é e-marketingu przedsi─Öbiorstw w serwisach spo┼éeczno┼Ťciowych oraz w wirtualnych ┼Ťwiatach. W niniejszej ksi─ů┼╝ce g┼é├│wne tezy prowadzonych rozwa┼╝a┼ä dotycz─ů wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsi─Öbiorstwa w spo┼éeczno┼Ťciach wirtualnych oraz oceny skuteczno┼Ťci dzia┼éa┼ä marketingowych prowadzonych w ┼Ťrodowiskach wirtualnych spo┼éeczno┼Ťci. Publikacja oferuje teoretyczne uj─Öcie przebiegu proces├│w marketingowych zachodz─ůcych w spo┼éeczno┼Ťciach wirtualnych oraz dostarcza przyk┼éad├│w konkretnych implementacji dzia┼éa┼ä marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12298 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13433 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powsta┼éa jako efekt moich zainteresowa┼ä i bada┼ä ÔÇô przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat ÔÇô dotycz─ůcych problem├│w elektronicznej administracji samorz─ůdowej oraz partycypacji obywateli w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym. Pomimo coraz cz─Östszego stosowania przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego i administracj─Ö publiczn─ů dobrych praktyk zarz─ůdzania, dostrzegam, ┼╝e rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszka┼äca, turysty, przedsi─Öbiorcy, w zwi─ůzku z nowymi formami komunikowania si─Ö z nimi. Jeszcze rzadziej pr├│buje si─Ö pozna─ç jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, ┼╝e dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb spo┼éeczno┼Ťci lokalnej, co skutkuje obni┼╝eniem efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä wspomnianych instytucji, a daje si─Ö to zaobserwowa─ç ju┼╝ w samym Internecie: ┼║le/wadliwie funkcjonuj─ůce strony internetowe urz─Öd├│w utrudniaj─ů b─ůd┼║ wr─Öcz blokuj─ů mieszka┼äcom uczestnictwo w lokalnym ┼╝yciu spo┼éecznym a klientom uniemo┼╝liwiaj─ů korzystanie z elektronicznych us┼éug. Prze┼éamywanie przez samorz─ůdy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwarto┼Ťci na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to g┼é├│wny temat mojej ksi─ů┼╝ki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17149 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17148 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, kt├│rej wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dzia┼éania organizacji i aktywno┼Ťci jej reprezentant├│w oraz klient├│w, to jedno z kluczowych zjawisk opisuj─ůcych wsp├│┼éczesn─ů rzeczywisto┼Ť─ç gospodarcz─ů. Pozwala osi─ůgn─ů─ç zwi─Ökszon─ů wydajno┼Ť─ç i sprawno┼Ť─ç dzia┼éania organizacji, ale r├│wnie┼╝ wymusza silne skupienie si─Ö na kliencie oraz u┼éatwia powstawanie nowych ┼║r├│de┼é zysku. Ogromn─ů rol─Ö w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, kt├│ry tak┼╝e ÔÇô za spraw─ů internetu i rozwi─ůza┼ä cyfrowych ÔÇô ulega g┼é─Öbokim przeobra┼╝eniom. Ksi─ů┼╝ka ma na celu zidentyfikowanie ca┼éokszta┼étu zmian jakie wywo┼éuje technologia cyfrowa na koncepcj─Ö, instrumenty i dzia┼éania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata si─Ö z licznymi przyk┼éadami z praktyki gospodarczej. Opisane zosta┼éy tak┼╝e badania na wybitnych, ┼Ťwiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz mened┼╝erach i specjalistach marketingu z polskich przedsi─Öbiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do g┼é─Öbszej dyskusji oraz pog┼é─Öbionej analizy nad rol─ů marketingu i wsp├│┼éczesnego mened┼╝era marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz akt├│w prawnych i orzecznictwa przy niekt├│rych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzy┼éa przed dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů nowe kana┼éy bezpo┼Ťredniego kontaktu z konsumentem, kt├│re umo┼╝liwiaj─ů precyzyne poznanie jego potrzeb i przesy┼éanie komunikat├│w reklamowych. Jednak┼╝e prowadzenie dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym mo┼╝e wywo┼éywa─ç r├│wnie┼╝ wiele nowych zagro┼╝e┼ä, zar├│wno dla konsument├│w, jak i konkurent├│w oraz interesu publicznego. Jednocze┼Ťnie ze wzgl─Ödu na bezprecedensowe tempo post─Öpu technologicznego mo┼╝liwo┼Ť─ç szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje si─Ö organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, w obr─Öbie kt├│rych uwidacznia si─Ö nieadekwatno┼Ť─ç istniej─ůcych uregulowa┼ä prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materia┼éy do ─çwicze┼ä z podstaw marketingu, zawieraj─ůce zbi├│r najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä z tego zakresu. Zosta┼éa podzielona na dwie cz─Ö┼Ťci. Pierwsza po┼Ťwi─Öcona jest podstawom teoretycznym, druga za┼Ť wybranym obszarom zastosowania marketingu. Ka┼╝dy rozdzia┼é sk┼éada si─Ö z: kr├│tkiej cz─Ö┼Ťci teoretycznej - teorii w pigu┼éce, test├│w sprawdzaj─ůcych rozumienie om├│wionych zagadnie┼ä, zda┼ä do uzupe┼énienia, zada┼ä problemowych do przedyskutowania, kt├│re mog─ů by─ç wykorzystane przez wyk┼éadowc├│w jako podstawa do prowadzenia ─çwicze┼ä lub warsztat├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narz─Ödzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim ┼Ťwiecie ┼╝yjemy i robimy biznes. I w takim ┼Ťwiecie firmy kwitn─ů albo umieraj─ů w zale┼╝no┼Ťci od tego, czy ju┼╝ stosuj─ů e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjn─ů posta─ç. Jak zawsze, gdy pojawiaj─ů si─Ö nowe techniki i metody, a dotyczy to tak┼╝e e-marketingu, trzeba si─Ö ich nauczy─ç i w┼éa┼Ťciwie wdro┼╝y─ç w praktyce. Ksi─ů┼╝ka pod redakcj─ů prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Ko┼║mi┼äskiego stanowi znakomite i ca┼éo┼Ťciowe wprowadzenie w tematyk─Ö e-marketingu, poniewa┼╝ jest narz─Ödziowa, praktyczna, zawiera wiele ─çwicze┼ä i studi├│w przypadk├│w oraz zagadnie┼ä do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, us┼éugi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest szczeg├│ln─ů pozycj─ů na polskim rynku wydawniczym. Om├│wiono w niej mi─Ödzy innymi: sposoby podej┼Ťcia firm do marketingu, tworzenie r├│┼╝norodnych strategii cenowych, rol─Ö us┼éug w dzisiejszej gospodarce, wsp├│┼éczesne narz─Ödzia budowania relacji z klientem, koncepcj─Ö zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcj─Ö marketingu zr├│wnowa┼╝onego, polegaj─ůcego na prowadzeniu dzia┼éa┼ä odpowiedzialnych spo┼éecznie. Publikacja to rozbudowany podr─Öcznik o interesuj─ůcej strukturze i ┼╝ywej narracji, doskonale przygotowany, proponuj─ůcy nowoczesne rozwi─ůzania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again