Form of Work
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(11)
only on-site
(11)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypożyczalnie
(9)
Czytelnie
(11)
Author
Mazurek Grzegorz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Brady Regina
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Forrest Edward
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Targański Bartosz
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Świerczyńska-Kaczor Urszula
(1)
Żukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(10)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
MARKETING
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
11 results Filter
Book
In basket
Marketing communication / Joanna Żukowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 117 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 110-114. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16926 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-280.
Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności. Publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12298 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13433 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 333-345.
Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na przestrzeni kilku lat – dotyczących problemów elektronicznej administracji samorządowej oraz partycypacji obywateli w społeczeństwie informacyjnym. Pomimo coraz częstszego stosowania przez jednostki samorządu terytorialnego i administrację publiczną dobrych praktyk zarządzania, dostrzegam, że rzadko badany jest poziom akceptacji, zadowolenia i zrozumienia u ich klienta, czyli mieszkańca, turysty, przedsiębiorcy, w związku z nowymi formami komunikowania się z nimi. Jeszcze rzadziej próbuje się poznać jego potrzeby w tym zakresie. Problem polega tym, że dzisiaj brakuje rozpoznania potrzeb społeczności lokalnej, co skutkuje obniżeniem efektywności działań wspomnianych instytucji, a daje się to zaobserwować już w samym Internecie: źle/wadliwie funkcjonujące strony internetowe urzędów utrudniają bądź wręcz blokują mieszkańcom uczestnictwo w lokalnym życiu społecznym a klientom uniemożliwiają korzystanie z elektronicznych usług. Przełamywanie przez samorządy tego rodzaju barier partycypacji, blokowanie otwartości na klienta i na nowe technologie w trzech wymiarach: e-komunikacji, e-informacji i e-promocji to główny temat mojej książki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17149 XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17148 XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Książka przybliży Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których Internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041 IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12164 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13292 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 207-212.
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu. Każdy rozdział składa się z: krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce, testów sprawdzających rozumienie omówionych zagadnień, zdań do uzupełnienia, zadań problemowych do przedyskutowania, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12523 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12522 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13646 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17985 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19529 IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19528 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again