Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Goliński Jan
(1)
Kobyliński Andrzej (1965- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
ADMINISTRACJA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SYSTEMY INFRORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Słowo kluczowe
e-urząd
(2)
administracja elektroniczna
(1)
administracja publiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-usługi
(1)
informatyka
(1)
internetowe usługi medyczne
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
klaster
(1)
komputeryzacja
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing terytorialny
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt turystyczny
(1)
region
(1)
system informatyczny
(1)
służba zdrowia
(1)
wizerunek
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa ISSN 0867-7727 ; 569)
Książka jest wynikiem konferencji naukowej poświęconej w całości zagadnieniom informatyzacji jednostek administracji publicznej i służby zdrowia. Jej głównym celem jest prezentacja osiągnięć teoretycznych, metodologicznych i aplikacyjnych dotyczących zastosowania technologii informatycznych i zarządzania nimi w jednostkach administracji publicznej oraz służbie zdrowia. Takie podejście zostało podkreślone w dwuczłonowym podtytule konferencji: Jak zastosować IT do zarządzania administracją publiczną i służbą zdrowia oraz jak zarządzać IT w administracji publicznej i służbie zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10945.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej