Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kubów Stefan (1948- )
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Piotrowska Renata (1981- )
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(2)
BIBLIOTERAPIA
(1)
DZIECKO
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE
(1)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(1)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(1)
Słowo kluczowe
edukacja czytelnicza
(4)
biblioteka szkolna
(2)
edukacja medialna
(2)
biblioterapia
(1)
czytanie
(1)
edukacja matematyczna
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
historia
(1)
język polski
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kultura
(1)
nauczanie wspomagane komputerowo
(1)
nauczyciel
(1)
obsługa bibliotecza
(1)
pisanie
(1)
przysposobienie biblioteczne
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
uczeń
(1)
uczeń o specjalnych potrzebach eukacyjnych
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Powszechna Wideoteka Edukacyjna)
4 filmy : Polszczyzna w łacińskiej Europie, Cebulowy kolor cegły etc.
Kaset video nie wypożyczamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.57 [Magazyn 1], V.56 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 123)
Bibliogr. s. 133-153.
Przedmiotem publikacji są zagadnienia związane z edukacją informacyjną. Za główny cel autorka przyjęła ustalenie, w jakim stopniu polski system oświaty dostosowuje się do ogólnoświatowych tendencji kształcenia idealnych użytkowników informacji. Jednym z założeń było przedstawienie krajowych i międzynarodowych standardów przygotowywanych z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku szkolnym. Opierając się na dokumentach, stanowiących fundament polskiej edukacji oraz analizie podręczników, autorka ukazała, w jakim stopniu treści różnych przedmiotów uwzględniają konieczność przygotowania uczniów do poszukiwania i wykorzystywania informacji. Zwróciła także uwagę na miejsce, jakie w procesie edukacji informacyjnej przypadło bibliotekarzowi i bibliotece szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12254.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest wynikiem konferencji naukowej, której celem było ukazanie dotychczasowego zastosowania dorobku nauki w praktyce terapeutycznej bibliotekarza, który można wykorzystać w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz zainspirowanie środowiska nauczycieli bibliotekarzy do korzystania zeń, także twórczego rozwijania go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3604.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [321].
Bibliogr. przy pracach.
Tom 6 zawiera zagadnienia dotyczące pracy pedagogicznej z dzieckiem w wieku przed- i wczesnoszkolnym. Pracę otwiera część, w której zaprezentowano autorskie rozwiązania w zakresie wczesnodziecięcej nauki czytania, wspomagania rozwoju mowy małego dziecka przez piosenkę, literaturę dziecięcą (bajkę i baśń), swobodną twórczość literacką czy naukę języków obcych. W kolejnej części zawarto opracowania nawiązujące w swych założeniach do koncepcji dyskursu szkolnego, zgodnie z którą rozwiązywanie różnego typu zadań, w tym także matematycznych, oparte na komunikacji między dziećmi oraz między dziećmi i nauczycielem może w znaczący sposób poprawić jakość i szybkość nabywania przez nie umiejętności i wiadomości. Trzecia część obejmuje opracowania skupiające się na kwestiach wspierania różnych form aktywności artystycznej dzieci w wieku przed- i wczesnoszkolnym ľ muzycznej, ludowej czy teatralnej, z uwzględnieniem rozwiązań i doświadczeń zagranicznych. Tom zamyka część, w której autorzy wskazują na konieczność nauczania wspomaganego komputerowo w przedszkolu i niższych klasach szkoły podstawowej, mogącego stać się swoistą szansą w procesie wspierania rozwoju zarówno dzieci zdrowych, jak i ich niepełnosprawnych rówieśników oraz przedstawiają różne ograniczenia i bariery związane z tą formą edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14442.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej