Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Sumeracki Megan
(1)
Weinstein Yana
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Kalifornia (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(2)
Temat
Cognitive learning
(1)
Effective teaching
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Style poznawcze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
effective teaching
(2)
children
(1)
cognitive learning
(1)
cognitive style
(1)
individual difference
(1)
learning
(1)
learning strategy
(1)
psychology
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
Educational practice does not, for the most part, rely on research findings. Instead, there’s a preference for relying on our intuitions about what’s best for learning. But relying on intuition may be a bad idea for teachers and learners alike. This accessible guide helps teachers to integrate effective, research-backed strategies for learning into their classroom practice. The book explores exactly what constitutes good evidence for effective learning and teaching strategies, how to make evidence-based judgments instead of relying on intuition, and how to apply findings from cognitive psychology directly to the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21807.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21806.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mindful learning : 101 proven strategies for student and teacher success / Linda Campbell, Bruce Campbell. - Second edition - Thousand Oaks, CA : Corwin Press, copyright 2009. - XI, 201 pages : illustrations ; 28 cm.
Includes bibliographical references (p. 180-195) and index.
Mindful Learning, Second Edition is an ideal resource for any classroom teacher who wants an answer to the question, 'How can I make my teaching more effective?' With a focus on activating students' prior knowledge and facilitating active learning through varied instructional methods, Linda Campbell and new coauthor, Bruce Campbell, offer 101 teaching strategies that are grounded in best classroom practices and research from the cognitive sciences. Every technique has a proven track record with students of diverse ages, languages, abilities, and socioeconomic status and teachers of every grade level will find strategies for any content area to apply or adapt to individual classroom needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18705.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej