Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(22)
Status
only on-site
(22)
available
(17)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(13)
Czytelnie
(22)
Author
Partycki S┼éawomir (1951- )
(3)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski J├│zef (1933- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Gra┼╝yna (1947- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Karwacka Marta
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Ko┼║mi┼äski Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowska Marta
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Marody Miros┼éawa (1947- )
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Wolska Gra┼╝yna
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
Country
Poland
(22)
Language
Polish
(22)
Audience Group
Ekonomi┼Ťci
(1)
Subject
ETYKA BIZNESU
(7)
ZARZ─äDZANIE
(6)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(4)
ETYKA SPOŁECZNA
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
RELIGIA
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekonomia
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTRA
(1)
LEKI
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
RACHUNKOWO┼Ü─ć
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZAUFANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODR─śCZNIKI
(2)
MARKETING
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
22 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: etyka biznesu
Bibliogr. s. 338-346.
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element tre┼Ťci poj─Öcia zarz─ůdzanie, wymagaj─ůcy uwzgl─Ödniania we wszystkich dzia┼éaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowied┼║ na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie si─Ö: - Czy i w jakim zakresie moralno┼Ť─ç ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze s┼éu┼╝y┼éa tym, co j─ů uprawiaj─ů i tym, do kt├│rych maj─ů by─ç kierowane efekty dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osi─ůgn─ů─ç? - Jak rozpozna─ç, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzj─ů, a co rzeczywist─ů mo┼╝liwo┼Ťci─ů, pozostaj─ůc─ů w zasi─Ögu realnego dzia┼éania i oddzia┼éywania firm? - Na ile rynek jest bezwzgl─Ödnym w┼éadc─ů wszystkiego i wszystkich, dyktuj─ůcym post─Öpowanie biznesowe, na ile za┼Ť i w jakich obszarach to my jeste┼Ťmy wsp├│┼ékreatorami praw, jakie nim kieruj─ů, tworz─ů jego kszta┼ét?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13634.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14654.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu. Publikacja podzielona jest na cztery cz─Ö┼Ťci. Pierwsza z nich dotyczy zagadnie┼ä og├│lnych spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu. Druga cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki analizuje relacje z interesariuszami jako podstawowy obszar spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu. Cz─Ö┼Ť─ç trzecia po┼Ťwi─Öcona jest spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu w ralacjach pracy, standardom w stosunku pracy i dialogowi spo┼éecznemu. W czwartej cz─Ö┼Ťci uwaga autor├│w koncentruje si─Ö na problematyce innowacyjno┼Ťci, ekologii i edukacji w obszarze spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11533.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12765.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to wa┼╝ny czynnik u┼éatwiaj─ůcy kooperacje oraz koordynacje spo┼éecznych interakcji. Zmniejsza potrzeb─Ö monitorowania zachowa┼ä pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynnik├│w wp┼éywaj─ůcych na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wi─ů┼╝e si─Ö z kolei z du┼╝ymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, g┼é├│wnie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiej─Ötno┼Ť─ç ich niwelowania odzwierciedla istniej─ůcy poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia si─Ö do jej dysfunkcjonalno┼Ťci. Uniemo┼╝liwiaj─ůc podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozw├│j wi─Özi spo┼éecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne nast─Öpstwa zmian organizacyjnych i u┼éatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11104.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
├ĄOpracowanie stanowi dobrze przemy┼Ťlane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyr├│┼╝nia si─Ö kompleksowym uj─Öciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywod├│w najnowszymi tendencjami zaczerpni─Ötymi z dost─Öpnych ┼║r├│de┼é tak polsko-, jak i obcoj─Özycznych oraz praktycznym om├│wieniem podj─Ötych zagadnie┼ä. [...]Monografia, stanowi─ç b─Ödzie warto┼Ťciow─ů pozycj─Ö pog┼é─Öbiaj─ůc─ů wiedz─Ö z zakresu spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci na tle funkcjonowania przedsi─Öbiorstw i wsp├│┼épracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma tak┼╝e istotne walory aplikacyjne dzi─Öki zamieszczeniu w nim wielu przyk┼éad├│w praktycznych i mo┼╝e stanowi─ç bardzo cenn─ů pomoc dydaktyczn─ů w procesach kszta┼écenia student├│w oraz stanowi─ç ┼║r├│d┼éo tzw. dobrych praktyk dla kadry mened┼╝erskiej├Â. (fragment recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11976.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13134.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje koncepcj─Ö spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa (CSR) w kontek┼Ťcie funkcjonowania i rozwoju organizacji. Najwi─Öksz─ů jej zalet─ů jest w┼é─ůczenie idei CSR w proces zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i powi─ůzanie jej z polityk─ů finansow─ů i inwestycyjn─ů, zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarz─ůdzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przyk┼éady z praktyki gospodarczej. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa wzbogacone o najnowsze trendy zwi─ůzane z rozwojem doktryny spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu, jak i zr├│wnowa┼╝onego rozwoju. Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci, w kt├│rych przedstawiono: genez─Ö i istot─Ö CSR, instrumenty zarz─ůdcze polityki CSR, wsp├│┼éczesne koncepcje powi─ůzane z CSR - zr├│wnowa┼╝onego rozwoju, przedsi─Öbiorstwa obywatelskiego i spo┼éecznej przedsi─Öbiorczo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14012.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-262.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano metody, jakich u┼╝ywaj─ů firmy farmaceutyczne by skutecznie wp┼éyn─ů─ç na to, jakie leki s─ů przepisywane przez lekarzy. Opisane zosta┼éy oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowa┼ä prawnych oraz obowi─ůzuj─ůcych kodeks├│w etycznych. Zestawione one zosta┼éy ze standardami rzeczywi┼Ťcie funkcjonuj─ůcymi, kt├│re uda┼éo si─Ö zidentyfikowa─ç dzi─Öki dw├│m badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç lekarzy, student├│w medycyny, kt├│rzy chc─ů wiedzie─ç, jakich metod wywierania wp┼éywu u┼╝ywaj─ů firmy farmaceutyczne oraz jak s─ů "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi te┼╝ ┼║r├│d┼éo wiedzy dla pracownik├│w przemys┼éu farmaceutycznego - pokazuj─ůc, jak pracuj─ůcy "w terenie" reprezentanci postrzegaj─ů swe zaj─Öcie oraz, jaki stosunek maj─ů do nich lekarze. Ze wzgl─Ödu na swoj─ů tematyk─Ö, publikacja jest tak┼╝e godna polecenia wszystkim osobom, kt├│re interesuj─ů si─Ö nag┼éa┼Ťnianymi w ostatnich latach przez media ┼Ťledztwami dziennikarskimi dotycz─ůcymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem ksi─ů┼╝ki jest wykazanie wp┼éywu religii na gospodark─Ö i wzajemnego ich przenikania. Ko┼Ťcio┼éy by┼éy i s─ů podmiotami ┼╝ycia gospodarczego, posiadaj─ůcymi maj─ůtek i kapita┼é ludzki. Wchodz─ů one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia za┼Ť, poprzez doktryn─Ö, a tak┼╝e dzia┼éania i przekonania swych wyznawc├│w, propaguje okre┼Ťlony styl ┼╝ycia, konsumpcji, oszcz─Ödno┼Ťci, model rodziny; kszta┼étuje moralno┼Ť─ç, kreuje stosunek do bogactwa, biedy oraz post─Öpu naukowo-technicznego i kultury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16810.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 273-305.
ndamentalne pytanie o relacje mi─Ödzy gospodark─ů i kultur─ů formu┼éowano niekiedy tak, jak gdyby stanowi┼éy one odr─Öbne uk┼éady, oddzia┼éuj─ůce jeden na drugi, i w zale┼╝no┼Ťci od zainteresowa┼ä i przekona┼ä badacza jeden traktowano jako swego rodzaju zmienn─ů zale┼╝n─ů, a drugi jako niezale┼╝n─ů. Kiedy indziej wskazywano raczej, ┼╝e obie te sfery s─ů w gruncie rzeczy mocno ze sob─ů zro┼Ťni─Öte i poj─Öcia gospodarki oraz kultury traktowa─ç nale┼╝y raczej jako nazwy r├│┼╝nych aspekt├│w tej samej rzeczywisto┼Ťci. (...) Zebrane w tym tomie teksty w ┼╝adnej mierze nie pretenduj─ů do wyczerpuj─ůcego opisu polskiej kultury ekonomicznej. Stanowi─ů raczej wyraz osobistego zaanga┼╝owania poszczeg├│lnych Autor├│w w rozwa┼╝ania dotycz─ůce okre┼Ťlonych obszar├│w problemowych, ni┼╝ pr├│b─Ö systematycznej analizy zwi─ůzk├│w mi─Ödzy polsk─ů kultur─ů i gospodark─ů. Tym niemniej redaktorzy tego tomu maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e przedstawione teksty przyczyni─ů si─Ö do o┼╝ywienia zainteresowania t─ů problematyk─ů, w ich mniemaniu niezmiernie wa┼╝k─ů, a jednocze┼Ťnie jak dot─ůd raczej zaniedbywan─ů w polskim dyskursie naukowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10718.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe poj─Öcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w ┼Ťwiecie warto┼Ťci; relacje mi─Ödzy firm─ů a organami w┼éadzy, g┼é├│wnie patologie wyst─Öpuj─ůce w tym ┼Ťrodowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje w┼éadz z firm─ů jako ca┼éo┼Ťci─ů); funkcjonowanie cz┼éowieka w organizacji, relacje z prze┼éo┼╝onym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczn─ů promocj─Ö i reklam─Ö; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partner├│w w biznesie, etyk─Ö negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-ucze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 329.)
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano 36 wyselekcjonowanych artyku┼é├│w odnosz─ůcych si─Ö do podejmowanych w rachunkowo┼Ťci dzia┼éa┼ä na rzecz zr├│wnowa┼╝onego rozwoju. Pochodz─ů one z wielu uznanych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce, co potwierdza wzrost znaczenia tej koncepcji r├│wnie┼╝ i w naszym kraju. Na ostateczny kszta┼ét niniejszej publikacji niew─ůtpliwy wp┼éyw mia┼éy konstruktywne uwagi i sugestie sformu┼éowane przez Recenzent├│w ÔÇô ka┼╝dy artyku┼é by┼é bowiem opiniowany przez dw├│ch Recenzent├│w w systemie tzw. podw├│jnej anonimowo┼Ťci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16274.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Nowoczesny podr─Öcznik do zarz─ůdzania dla wszystkich, kt├│rzy chc─ů by─ç "mened┼╝erami jutra", przygotowanymi do podejmowania wsp├│┼éczesnych wyzwa┼ä zwi─ůzanych ze zmienno┼Ťci─ů otoczenia, globalizacj─ů, zarz─ůdzaniem wiedz─ů, budowaniem potencja┼éu spo┼éecznego, zarz─ůdzaniem mi─Ödzykulturowym. Ksi─ů┼╝ka napisana jest przyst─Öpnym j─Özykiem, bogato ilustrowana rysunkami i przyk┼éadami z praktyki polskich przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11511.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12745.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Publikacja zawiera kompleksowy przegl─ůd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. ┼Üciborek w spos├│b dojrza┼éy, przemy┼Ťlany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia zwi─ůzane z personaln─ů funkcj─ů r├│┼╝nego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwa─ç pracownik├│w do organizacji? Jak skutecznie zarz─ůdza─ç personelem? Jak szkoli─ç pracownik├│w? Jak motywowa─ç personel do efektywnej pracy? W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione r├│wnie┼╝ relacje mi─Ödzy zarz─ůdzaniem zasobami ludzkimi a kultur─ů organizacji oraz kwestie oceny pracownik├│w. Monografia zosta┼éa przygotowana w spos├│b profesjonalny, napisana j─Özykiem przyst─Öpnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafa┼éa B. Kuca)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11995 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11994.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.9095.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10717.IX.4 [Czytelnia C], 10716.IX.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Po┼é─ůczenie gospodarki z nauk─ů i technik─ů oraz ich wsp├│┼édzia┼éanie powoduje powstawanie nowych, istotnych dylemat├│w etycznych. Prezentowana ksi─ů┼╝ka jest unikatowym na polskim rynku wydawniczym kompendium na temat etyki biznesu, dostarczaj─ůcym zar├│wno podstaw teoretycznych, jak i praktycznych wskaz├│wek co do wykorzystania wiedzy z tego zakresu w ┼╝yciu gospodarczym. Pozwala to Czytelnikowi na dog┼é─Öbne zrozumienie zagadnienia, zaczynaj─ůc od indywidualnych decyzji mened┼╝er├│w oraz innych grup interesariuszy firm i organizacji gospodarczych, a ko┼äcz─ůc na zasadach zalecanych do stosowania w biznesie mi─Ödzynarodowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12216.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13334.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Makro i mikroekonomia : podstawowe problemy / redakcja Stefan Marciniak. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 595 stron. : wykresy, tabele ; 24 cm.
Indeksy.
Nowy rozdzia┼é dotycz─ůcy globalizacji Om├│wienie wsp├│┼éczesnego regionalizmu, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem przyst─ůpienia Polski do UE Nowe przedstawienie takich zjawisk, jak: ryzyko gospodarcze, rynki kapita┼éowe oraz koniunktura gospodarcza Nowa interpretacja poj─Öcia kapita┼éu, uwzgl─Ödniaj─ůca kapita┼é ludzki, spo┼éeczny i intelektualny Szerokie potraktowanie wsp├│┼éczesnych czynnik├│w wzrostu gospodarczego oraz problem├│w zwi─ůzanych z rozwojem gospodarki opartej na wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 26 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 118.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: International management : culture and beyond, 2009.
Bibliogr. s. 585-596.
Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jak─ů jest zarz─ůdzanie mi─Ödzynarodowe. Omawia najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z prowadzeniem mi─Ödzykulturowej dzia┼éalno┼Ťci, m.in. wp┼éyw aspekt├│w kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewn─Ötrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy mi─Ödzynarodowego biznesu, a tak┼╝e podkre┼Ťla rol─Ö, jako─ů odgrywaj─ů czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdra┼╝ania. Aspekty teoretyczne zosta┼éy zilustrowane licznymi studiami przypadk├│w z Europy, Stan├│w Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki ┼üaci┼äskiej, Afryki i Azji, jak r├│wnie┼╝ licznymi ─çwiczeniami u┼éatwiaj─ůcymi utrwalanie wiedzy. Poza g┼éownymi tematami om├│wionymi w podr─Öcznikach po┼Ťwi─Öconych mi─Ödzynarodowemu zarz─ůdzaniu, publikacja obejmuje tak┼╝e zagadnienia, kt├│re nie s─ů zazwyczaj poruszane w tym kontek┼Ťcie. Nale┼╝─ů do nich: wp┼éyw aspekt├│w kulturowych na firmy rodzinne, nieformalny patronat, globalizacja kontra lokalizacja, e-komunikacja, konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, znaczenie zachodniego stylu zarz─ůdzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, nadz├│r nad mark─ů korporacyjn─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12520.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 545-560 i przy pracach. Indeks.
Podr─Öcznik przedstawia najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem wsp├│┼éczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupe┼énione s─ů o zestaw ─çwicze┼ä. Maj─ů one r├│┼╝norodn─ů form─Ö, od analizy studi├│w przypadk├│w, poprzez gry mened┼╝erskie, testy samooceny, odgrywanie r├│l, a┼╝ po dyskusj─Ö, dzi─Öki czumu pozwalaj─ů naby─ç Czytelnikowi r├│┼╝norodne umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13503 [Magazyn 1], P.13489 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12441.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12440.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14448.IX.1 [Czytelnia C], 13586.IX.1 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik jest przeznaczony zar├│wno dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i student├│w innych kierunk├│w, obejmuj─ůcych nauki spo┼éeczne i nauki ┼Ťcis┼ée. Powinien tak┼╝e zainteresowa─ç pracownik├│w naukowych oraz praktyk├│w gospodarczych.
Bibliogr. s. 313-319. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje kompleksowy wyk┼éad z zakresu jednego z podstawowych element├│w teorii ekonomii, jakim jest mikroekonomia. Autorzy om├│wili w nim takie zagadnienia, jak: podstawy gospodarki rynkowej, elastyczno┼Ť─ç popytu i poda┼╝y, zachowania konsument├│w, przedsi─Öbiorstwo i jego dzia┼éalno┼Ť─ç, funkcja produkcji i optymalizacji produkcji, struktury rynku, rynki czynnik├│w produkcji. Wyk┼éad wzbogacaj─ů rozwa┼╝ania na temat znaczenia ekonomii jako nauki, a tak┼╝e roli etyki w ekonomii i biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13418.VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14393.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again