Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(1)
Author
Kaczmarek Mirosława
(1)
Olejnik Iwona
(1)
Springer Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
MARKETING
(1)
RYNEK
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-228.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w podejmuj─ůcych najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z przygotowaniem i realizacj─ů jako┼Ťciowych bada┼ä marketingowych. Pierwsze dwa maj─ů charakter wprowadzaj─ůcy i dotycz─ů istoty bada┼ä, r├│┼╝nic z badaniami ilo┼Ťciowymi, etyki bada┼ä i przebiegu procesu badawczego. W nast─Öpnych rozdzia┼éach zaprezentowano "tradycyjne" metody bada┼ä jako┼Ťciowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metod─Ö najbardziej "klasyczn─ů" - obserwacj─Ö, techniki projekcyjne oraz "nowoczesn─ů" metod─Ö opart─ů na badaniach biometrycznych - eye tracking.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13538 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B], P.13058 V.9 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140 V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again