Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Bartoszewicz Ryszard (nauki kultury fizycznej)
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Famuła-Jurczak Anita
(1)
Harris Michael
(1)
Kosiba Grażyna
(1)
Mower David
(1)
Piotrowski Przemysław (1968- )
(1)
Sołtysińska Grażyna
(1)
Woroniecka Julia
(1)
Zajączkowski Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
UCZNIOWIE GIMNAZJÓW
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
GIMNAZJA
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
MŁODZIEŻ NIEPEŁNOSPRAWNA
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
Praktyki pedagogiczne
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZNIOWIE SZKÓL ŚREDNICH
(1)
UCZNIOWIE SZKÓŁ ŚREDNICH
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
gimnazjum
(7)
uczeń
(2)
EFL
(1)
aktywność ruchowa
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
kształcenie
(1)
metodyka
(1)
młodzież
(1)
młodzież niepełnosprawna
(1)
nauczanie
(1)
nauczyciel
(1)
niepełnosprawność umysłowa
(1)
pedagogika specjalna
(1)
praktyka pedagogiczna
(1)
program profilaktyczny
(1)
psychologia
(1)
rozwój
(1)
socjologia
(1)
student's book
(1)
szkoła podstawowa
(1)
szkoła średnia
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
zaburzenia słuchu
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Doradcy Zawodowego)
Książka pomaga w przygotowaniu uczniów gimnazjum do podjęcia trafnej decyzji zawodowej i szkolnej. Zawiera materiały metodyczne z zakresu orientacji zawodowej dla pedagogów i nauczycieli gimnazjum oraz propozycje dla nauczycieli przedmiotów z zakresu przygotowania uczniów gimnazjum do wyboru zawodu i kierunku dalszego kształcenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2708 [Magazyn 1], P.2709 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2707.VII.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 98)
Bibliogr. s. 183-190.
"Opracowanie poświęcone jest charakterystyce efektów edukacyjnych w obszarze kultury fizycznej w Polsce oraz w wybranych krajach europejskich. Stanowi ono studium porównawcze aktywności ruchowej młodzieży w wieku gimnazjalnym z uwzględnieniem uwarunkowań wynikających z odrębności narodowej, kulturowej, edukacyjnej, geograficznej czy ekonomicznej. Część empiryczna została poprzedzona wprowadzeniem teoretycznym, w którym autor przedstawia własną koncepcję rozumienia ruchu i jego znaczenia w życiu cżłowieka." (Od Autora)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13857.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Challenges 1 : Student's Book / Michael Harris, David Mower. - Harlow : Pearson Education Limited, 2006. - 129 s. : fot., rys., tab. ; 30 cm + CD-ROM.
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
To nowy, czteropoziomowy kurs jezyka angielskiego dla polskich gimnazjalistów, który pomaga uczniom w osiaganiu celów jezykowych, daje poczucie postepów w nauce i ksztaltuje pozytywne wzorce osobowosciowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4113 [Magazyn 1], P.4112 [Magazyn 1], P.4114 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Niniejsze opracowanie adresowane jest do nauczycieli gimnazjów. Zgodnie z celami polityki edukacyjnej każda szkoła powinna realizować zadania w zakresie szeroko pojętej działalności profilaktycznej. Aby działania profilaktyczne mogły przynosić wymierne efekty, muszą być prawidłowo zaplanowane i zrealizowane. Należy również ocenić ich skuteczność. W książce omówiono miedzy innymi etapy procedury planowania i wprowadzania w życie szkolnego programu profilaktycznego. Istotną pomocą dla nauczycieli są informacje znajdujące się na końcu opracowania: wykaz sprawdzonych w praktyce programów profilaktycznych, literatura przedmiotu oraz zestaw załączników, które mogą być potrzebne osobom projektującym i realizującym profilaktykę w szkole (wybór narzędzi badawczych, wybrane fragmenty uregulowań prawnych, itd.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14212.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to pierwsza publikacja na rynku wydawniczym przybliżająca problematykę funkcjonowania szkół z oddziałami filialnymi. Po rekonstrukcji założeń związanych z powstawaniem gimnazjów „wirtualnych” autorka przybliża założenia związane z powoływaniem i organizacją gimnazjów w polskim systemie oświaty. Przedstawia obawy, które towarzyszyły zmianie systemu oświaty. Ponadto w prezentowanej publikacji autorka omawia zagadnienie dotyczące funkcjonowania młodzieży w środowisku szkolnym. Godnym podkreślenia jest fakt, że autorka – odwołując się do założeń J. Dewey – buduje teoretyczne założenia dotyczące funkcjonowania szkoły, szkoły której zadaniem jest wspieranie rozwoju ucznia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9170.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10850.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Praktyczne Wychowanie Fizyczne - opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie".
Data wyd. na podst. informacji od wydawcy.
Bibliografia przy pracach.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla studentów i nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli akademickich. Intencją jej autorów było przybliżenie czytelnikom ogólnych i praktycznych podstaw związanych z organizacją i realizacją praktyk pedagogicznych na róznych etapach edukacyjnych, a także uświadomienie adeptowi zawodu nauczycielskiego istoty i znaczenia praktycznego przygotowania do pelnienia roli nauczyciela. Szerokie spojrzenie na zagadnienia związane z organizacją i realizacją celów oraz zadań praktyk pedagogicznych stało sie możliwe dzieki realizowanemu w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie projektowi pt. "Praktyczne wychowanie fizyczne. Opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie" współfinansowanemu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16994.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [165]-172. "Netografia" s. [173]-176.
W książce poprzez analizę sytuacji edukacyjnej osób z niepełnosprawnością podjęto próbę pośredniej odpowiedzi na to pytanie. Wskazano 'grzechy główne” edukacji skierowanej ku osobom niepełnosprawnych. dotyczące m.in.: braków w przygotowaniu kadry współpracującej z dzieckiem niepełnosprawnym, niedostosowania placówek edukacyjnych do potrzeb i możliwości uczniów (począwszy od dostępności fizycznej miejsca, po zagadnienia merytoryczne kształcenia), postaw społecznych wobec niepełnosprawności, marginalizowania problematyki wczesnego wsparcia dziecka w rozwoju, wsparcia rodziny i nauczycieli, czy też wciąż zbyt późnej diagnozy niepełnosprawności. Analiza efektów kształcenia uczniów z niepełnosprawnością doprowadziła autorkę do stwierdzenia, że w Polsce wciąż nie ma strategii kształcenia osób o rozwoju zaburzonym tak na poziomie regionalnym, jak i w skali kraju, co skłaniać może do wniosku, iż kształcenie osób z niepełnosprawnością nie jest priorytetem dla władz resortowych. Problemem, który wybrzmiał w treści książki wyraźnie jest zagadnienie kształcenia pedagogów specjalnych. Autorka stawia tezę, iż w obliczu istniejących przepisów prawa i braku woli ich zmiany, za czas jakiś nie będzie chętnych do studiowania na kierunku pedagogika specjalna, co grozi poważnymi konsekwencjami obniżenia się jakości kształcenia dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością i negatywnie odbić się może na ich przygotowaniu do realizacji zadań społecznych i zawodowych w dorosłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9068.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10660.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej