Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Gonciarski Wiesław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
ZARZ─äDZANIE
(2)
Ekonomia
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
INFORMATYKA
(1)
Marketing
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazuj─ů nam, jak ┼Ťwiadomych konsument├│w przekszta┼éci─ç w naszych or─Ödownik├│w. Tradycyjna ┼Ťcie┼╝ka prowadz─ůca do zakupu (rozbudzenie ┼Ťwiadomo┼Ťci, przykucie uwagi, zadawanie pyta┼ä i dzia┼éanie) zosta┼éa poszerzona o etap or─Ödownictwa, gdy┼╝ opinie naszych krewnych i znajomych maj─ů ogromny wp┼éyw na nasze decyzje zakupowe. W pe┼éni uaktualniony opis owej ┼Ťcie┼╝ki t┼éumaczy mechanizm dzia┼éania or─Ödownictwa, wyja┼Ťnia, jak do niego zach─Öca─ç, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego do┼Ťwiadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiar├│w i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przej┼Ťcie od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, je┼Ťli mamy do dyspozycji oferowane w ksi─ů┼╝ce praktyczne porady i intuicyjne wyja┼Ťnienia, kt├│re mo┼╝na natychmiast zastosowa─ç. Podsumowanie na koniec ka┼╝dego rozdzia┼éu zawiera skr├│t najwa┼╝niejszych temat├│w, by ksi─ů┼╝ka jeszcze lepiej sprawdzi┼éa si─Ö w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania sk┼éaniaj─ůce do refleksji maj─ů na celu sprowokowanie czytelnika do wej┼Ťcia na drog─Ö w┼éasnych odkry─ç, a tak┼╝e w┼éa┼Ťciwe pokierowanie dyskusj─ů, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podej┼Ťciem ca┼éej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17440.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16815.VI.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16814.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again