Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(12)
Status
available
(13)
only on-site
(7)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(10)
Czytelnie
(7)
Author
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Bednarek J├│zef
(1)
Besta Piotr
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
B─Öbas Sylwester (1981- )
(1)
Goldstone Will
(1)
Janusz Jacek
(1)
J─Ödrzejko Mariusz
(1)
Kerfs Jeremy
(1)
Kowolik Jacek
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Miles Rob S. (1957- )
(1)
Płonka-Syroka Bożena
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Seidelin Jacob
(1)
Siemieniecki Bronis┼éaw (1950- )
(1)
Staszczak Marta
(1)
Szczepaniak Mikołaj
(1)
Szpoton Rafał
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
GRY KOMPUTEROWE
(4)
INTERNET
(4)
CYBERPRZEMOC
(3)
EDUKACJA MEDIALNA
(2)
NAŁÓG
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
ANOREKSJA
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERSEKS
(1)
DZIECKO
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
HTML
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
LEKOZALE┼╗NO┼Ü─ć
(1)
MICROSOFT XNA
(1)
NARKOMANIA
(1)
NAUCZANIE NA ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
PASCAL
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PEDOFILIA
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PROGRAMOWANIE (informat.)
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
STALKING
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UZALE┼╗NIENIE OD KOMPUTERA
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Genre/Form
GRY KOMPUTEROWE
(3)
PODR─śCZNIKI
(2)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
12 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Dzi─Öki ksi─ů┼╝ce Czytelnik pozna wszystkie niuanse tworzenia gier na tablety pracuj─ůce pod kontrol─ů systemu Android. Na samym pocz─ůtku dowie si─Ö, jak przygotowa─ç ┼Ťrodowisko pracy oraz jakich narz─Ödzi i bibliotek b─Ödziesz potrzebowa┼é. Po kr├│tkim wst─Öpie przejdzie do sedna sprawy. Nauczy si─Ö wykorzystywa─ç ekrany dotykowe, moc wielordzeniowych procesor├│w oraz informacje z czujnik├│w po┼éo┼╝enia. Ponadto pozna tajniki tworzenia sztucznej inteligencji oraz mechanizm├│w dla wielu graczy. O sukcesie gry decyduje atrakcyjna oprawa d┼║wi─Ökowa i wizualna, dlatego autor k┼éadzie du┼╝y nacisk w┼éa┼Ťnie na te aspekty tworzenia gier. Na sam koniec Czytelnik sprawdzi, jak opublikowa─ç gr─Ö w Google Play Store (dawniej Android Market). Jest to idealna pozycja dla ka┼╝dego pasjonata systemu Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13734 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13733 XV.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na grzb. nazwa wydawcy oryg.: Microsoft Press.
Tyt. oryg.: Microsoft Xna Game Studio 4.0 : learn programming now!, 2011.
Indeks.
Je┼Ťli zawsze marzy┼ée┼Ť o profesjonalnym programowaniu gier, ale nie do ko┼äca wiedzia┼ée┼Ť, jak si─Ö za to zabra─ç, oto ksi─ů┼╝ka, kt├│ra wszystko zmieni. Ten podr─Öcznik b─Ödzie dla Ciebie doskona┼éym przewodnikiem, prowadz─ůcym od opanowania podstaw frameworku XNA, przez zasady programowania w u┼╝ytecznym j─Özyku C#, a┼╝ po tworzenie w┼éasnych gier. Przejdziesz niezwyk┼é─ů drog─Ö: na jej pocz─ůtku czeka Ci─Ö instalacja i przygotowanie ┼Ťrodowiska programistycznego, potem projektowanie realistycznej grafiki gry i jej ciekawe ud┼║wi─Ökowienie, a uwie┼äczeniem Twoich dzia┼éa┼ä b─Ödzie stworzenie profesjonalnych projekt├│w dla konsoli Xbox 360, telefon├│w z systemem Windows Phone 7 czy komputer├│w PC.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13740 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13037 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Ksi─ů┼╝k─Ö napisano w prze┼Ťwiadczeniu, ┼╝e pomo┼╝e Czytelnikowi przenie┼Ť─ç umiej─Ötno┼Ťci tworzenia stron w ┼Ťwiat projektowania gier komputerowych. Ksi─ů┼╝ka pokazuj, jak u┼╝y─ç dobrze znanych narz─Ödzi, by przeby─ç przepa┼Ť─ç dziel─ůc─ů tradycyjne witryny od ekscytuj─ůcych gier. W trakcie lektury Czytelnik pozna elementy sk┼éadowe gry oraz charakterystyk─Ö urz─ůdze┼ä mobilnych. Zorientuje si─Ö, jakie s─ů kolejne etapy procesu wytwarzania nowej aplikacji. Nauczy si─Ö tworzy─ç wielow─ůtkowe rozwi─ůzania dzi─Öki technologii Web Workers oraz rysowa─ç atrakcyjne elementy graficzne przy u┼╝yciu elementu canvas. Z kolejnych rozdzia┼é├│w dowie si─Ö, jak oprogramowa─ç sterowanie ruchem oraz jak przygotowa─ç efekty d┼║wi─Ökowe dla gry, a potem pozna tajniki tworzenia grafiki 3D oraz przechowywania danych lokalnie w przegl─ůdarce u┼╝ytkownika. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy podchodzi do tematu tworzenia gier w j─Özyku HTML5.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13756 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14740 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Technologia i Rozwi─ůzania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, s─ů znanymi, cenionymi, a przede wszystkim pot─Ö┼╝nymi narz─Ödziami u┼éatwiaj─ůcymi tworzenie gier. ┼Ürodowisko Unity jest jednym z najcz─Ö┼Ťciej u┼╝ywanych oraz najbardziej cenionych pakiet├│w, pozwalaj─ůcych na projektowanie gier komputerowych. Mo┼╝e ono by─ç wykorzystywane przez bardzo r├│┼╝nych u┼╝ytkownik├│w, poczynaj─ůc od hobbyst├│w, a ko┼äcz─ůc na du┼╝ych firmach. Pozwala tworzy─ç gry oraz interaktywne aplikacje dla przegl─ůdarek internetowych, komputer├│w stacjonarnych, urz─ůdze┼ä przeno┼Ťnych czy konsol.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14266 XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane ┼Ťrodowisko programistyczne, kt├│rego niew─ůtpliwym atutem s─ů tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalaj─ůce korzysta─ç z r├│┼╝nych bibliotek, szablon├│w i narz─Ödzi. ┼Ürodowisko Dev-C++ wspomaga tak┼╝e prac─Ö nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworz─ůcym okno z obs┼éug─ů podstawowych komunikat├│w. Podr─Öcznik kolejno ods┼éania poszczeg├│lne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz si─Ö wi─Öc, jak wprowadza─ç niewielkie zmiany w kodzie, jak projektowa─ç aplikacje wielow─ůtkowe i definiowa─ç biblioteki, jak budowa─ç du┼╝e, sk┼éadaj─ůce si─Ö z kilku plik├│w projekty, aby na koniec samodzielnie stworzy─ç gr─Ö komputerow─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka podejmuje problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z edukacj─ů medialn─ů i cyberprzestrzeni─ů. We wst─Öpnym tek┼Ťcie uporz─ůdkowano poj─Öcia "wirtualna rzeczywisto┼Ť─ç" i "cyberprzestrze┼ä", a tak┼╝e naszkicowano koncepcje, pogl─ůdy i stanowiska z nimi zwi─ůzane. W poszczeg├│lnych rozdzia┼éach zaprezentowano r├│┼╝ne obszary tematyczne ukazuj─ůce z┼éozono┼Ť─ç zjawisk i proces├│w wystepuj─ůcych w przeplataj─ůcej si─Ö wzajemnie przestrzeni rzeczywistej i wirtualnej. Szczeg├│lny nacisk po┼éozono na generalne problemy edukacji medialnej, cyberprzestrze┼ä a interakcje spo┼éeczne, edukacj─Ö medialn─ů a wychowanie dzieci, szanse edukacyjne i zagro┼╝enia cyberprzestrzeni─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13945 [Magazyn 1], P.13944 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13942 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14057 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Zastosowanie medi├│w cyfrowych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w ka┼╝dym obszarze ┼╝ycia cz┼éowieka wp┼éyn─Ö┼éo tak┼╝e na przekszta┼écenia i ewolucj─Ö w edukacji. Analiza i ocena tych przemian na przestrzeni dziej├│w pozwala na wyodr─Öbnienie pi─Öciu prze┼éom├│w w komunikacji, w kszta┼éceniu, w pracy zawodowej i w innych obszarach aktywno┼Ťci cz┼éowieka. Obecnie mamy pi─ůty, najwi─Ökszy i najwa┼╝niejszy prze┼éom edukacyjny, ┼é─ůcz─ůcy si─Ö z mediami interaktywnymi, z Internetem, z telewizj─ů cyfrow─ů, z telefoni─ů kom├│rkow─ů. Celem Autor├│w jest przedstawienie nowych wyzwa┼ä i szans najnowszych medi├│w cyfrowych i technologii interaktywnych tworz─ůcych cyberprzestrze┼ä i ┼Ťwiat wirtualny, ich nowych funkcji oraz wynikaj─ůcych z nich zada┼ä i mo┼╝liwo┼Ťci w r├│┼╝nych obszarach aktywno┼Ťci cz┼éowieka, zw┼éaszcza u najm┼éodszych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13797 V.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14764 V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okł.: Internet, gry, cyberstalking, cyberprzemoc.
Bibliogr. s. 203-226.
W prezentowanej ksi─ů┼╝ce Autor zwraca uwag─Ö na to, ┼╝e nowoczesne technologie informacyjne, kt├│rych symbolem sta┼é si─Ö komputer i Internet, budz─ůce zainteresowanie wszystkich grup wiekowych, w szczeg├│lny spos├│b sta┼éy si─Ö atrakcyjne dla dzieci i m┼éodzie┼╝y. Nie kwestionuj─ůc ich edukacyjnego potencja┼éu S. B─Öbas akcentuje, ┼╝e w cyfrowym ┼Ťwiecie m┼éodzi ludzie napotykaj─ů na szereg pu┼éapek i niebezpiecze┼ästw, kt├│rych niejednokrotnie nie s─ů ┼Ťwiadomi. W o┼Ťmiu rozdzia┼éach zosta┼éy przedstawione takie zagadnienia jak: patologie seksualne w cyber┼Ťwiecie, prze┼Ťladowanie przy u┼╝yciu technologii komunikacyjnych, obsesyjne zainteresowanie grami komputerowymi, uzale┼╝nienie od komputera i Internetu, pedagogiczne aspekty cyberstalkingu oraz przest─Öpczo┼Ťci komputerowej. Nie zabrak┼éo te┼╝ odniesienia si─Ö do kwestii nier├│wno┼Ťci spo┼éecznych w korzystaniu z nowych technologii komunikacyjnych oraz bezpiecze┼ästwa w sieci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13157 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14272 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Człowiek i Zagrożenia)
Bibliografia przy rozdz.
Dla lepszej przejrzysto┼Ťci publikacji podzielono j─ů na dwie cz─Ö┼Ťci. W pierwszej podj─Öto zagadnienia etiologii wsp├│┼éczesnych uzale┼╝nie┼ä (dr Wies┼éaw Bo┼╝ejewicz z Akademii Humanistycznej w Pu┼étusku) z szerokim odniesieniem si─Ö do etyczno-moralnych aspekt├│w New Addiction, problematyk─Ö wzor├│w spo┼éecznych prowadz─ůcych do powstawania i upowszechniania si─Ö nowych uzale┼╝nie┼ä (prof. M. J─Ödrzejko - SGGW) a tak┼╝e zagadnienia zagro┼╝e┼ä zdrowotnych (dr n. med. Igor Radziewicz-Winnicki ze ┼Ül─ůskiego Uniwersytetu Medycznego). Cz─Ö┼Ť─ç druga, to z konieczno┼Ťci ograniczona, retrospektywa nowych uzale┼╝nie┼ä najszybciej rozwijaj─ůcych si─Ö w naszym spo┼éecze┼ästwie. Dob├│r tekst├│w do tej cz─Ö┼Ťci nastr─Öcza┼é najwi─Öcej trudno┼Ťci, bowiem wsp├│┼écze┼Ťnie mamy do czynienia z ponad 20 uzale┼╝nieniami chemicznymi i niechemicznymi sprawiaj─ůcymi powa┼╝ne problemy spo┼éeczno-zdrowotne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9199 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10912 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka odnosi si─Ö do wybranych problem├│w zwi─ůzanych z korzystanie z Internetu. Autorka poddaje refleksji rozmaite przejawy wsp├│┼éczesnej kultury zwi─ůzane z Internetem. Ca┼éo┼Ť─ç tre┼Ťci podzielono na rozdzia┼éy: E-kultura, E-nauka, E-spo┼éecze┼ästwo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8453 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9850 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. [257]-272.
Prezentowana monografia jest prac─ů interdyscyplinarn─ů ┼é─ůcz─ůc─ů wiedz─Ö pedagogiczn─ů, psychologiczn─ů oraz spo┼éeczn─ů. Ksi─ů┼╝ka podejmuje w swych tre┼Ťciach nowy obszar, w du┼╝ej mierze nie rozpoznany na gruncie ┼Ťrodowiska o┼Ťwiatowo-wychowawczego. W szczeg├│lno┼Ťci rodzice i nauczyciele nie maj─ů ┼Ťwiadomo┼Ťci bezpiecze┼ästwa dzieci w cyberprzestrzeni. Nie potrafi─ů diagnozowa─ç r├│┼╝norodnych zagro┼╝e┼ä tam wyst─Öpuj─ůcych i im przeciwstawia─ç. W publikacji przedstawione zosta┼éy przyczyny, objawy oraz skutki zagro┼╝e┼ä cyberprzestrzeni dla dzieci i m┼éodzie┼╝y. Om├│wiono dzia┼éania edukacyjne i profilaktyczne w ┼Ťrodowiskach o┼Ťwiatowo-wychowawczych w tym obszarze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13808 VI.12 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14770 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again