Form of Work
Książki
(13)
Status
available
(15)
only on-site
(7)
Branch
Magazyny
(10)
Wypożyczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Pasek Joanna
(3)
Waśko Zbigniew
(2)
Besta Piotr
(1)
Collins Charles
(1)
Galpin Michael D
(1)
Kaczor Paweł
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Maestri George
(1)
Metzger Piotr
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wieczorkowska Alicja
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
3D Studio
(5)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(2)
PROGRAMY GRAFICZNE
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
AUTOCAD
(1)
BLENDER (informat.)
(1)
CORELDRAW
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
MINIKOMPUTERY i MIKROKOMPUTERY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PASCAL
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(9)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
13 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2642 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
CD
In basket
3D Studio MAX : czarna księga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 1998. - 620 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko, animacje zaś tworzyć w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Książka składa się z odrębnych tematycznie rozdziałów, napisanych przez twórców komercyjnych animacji. Każdy rozdział jest odrębnym przykładem, dalece odbiegającym od podręcznikowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12715 XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
3 ds max 7 : ćwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 122 s. : rys. ; 24 cm.
Książka, która wprowadzi Czytelnika w świat grafiki i animacji 3D, wykonując kolejne ćwiczenia, przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania. Publikacja zwiera różne sposoby tworzenia animacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
AutoCAD 2000 & 2000PL / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 550 s. : rys. ; 24 cm.
Słowo kluczowe: grafika 3D ; projektowanie ; AutoCAD
To prawdziwa encyklopedia polskiej i angielskiej wersji AutoCAD-a 2000. Ta praktyczna publikacja ma charakter zarówno leksykonu jak i podręcznika, omawia najnowsze funkcje, narzędzia i komendy. Tradycyjnie wprowadza czytelnika w podstawy użytkowania programu - poprzez instalację aż do opisu zaawansowanych instrukcji programu. Polecenia AutoCAD-a zostały w niej zgrupowane tematycznie, każdemu z nich towarzyszy pełna informacja o działaniu, sposobie wprowadzenia polecenia za pomocą menu i okien narzędziowych oraz bardzo szczegółowe omówienie opcji. W książce omówione zostały również polecenia AutoCAD-a wchodzące w skład pakietu Express Tools.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.457 [Magazyn 1], 1360 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do grafiki komputerowej / tł. Jan Zabrodzki. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001. - 672, [2] s., [20] s. tabl. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Książka uznawana w świecie za najlepszą pozycję dotyczącą grafiki komputerowej. Autorzy omawiają podstawy programowania grafiki komputerowej, sprzęt niezbędny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiają najważniejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczoną wersję standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4235 XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13727 XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14724 XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Blender to narzędzie do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderujący wiele narzędzi do tworzenia animacji. Książka zawiera szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Czytelnik dowie się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona, pozna tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13010 XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ćwiczenia Praktyczne)
Książka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narzędzi programu. Zostały w niej omówione między innymi następujące zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji, animacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12997 XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Anatomia PC: architektura komputerów zgodnych z IBM PC / Piotr Metzger. - Wyd. 6. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 950, [1] s. : rys. ; 24 cm + CD ROM.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia: podstawowe elementy składowe IBM PC, rozszerzenia architektury w kierunku systemów wieloprocesowych, organizacja pamięci operacyjnej i techniki stosowane w pamięciach podręcznych, praca magistral PCI, AGP, SCSI, IDE, USB i IrDA, wykorzystanie platformy PC do przetwarzania obiektów 3D i sygnałów wodeo, konfiguracja systemu za pomocą BIOS - u.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1358 XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [tł.: Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 1494 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera pliki niezbędne do wykonania opisywanych w książce ćwiczeń, bibliotekę modeli 3D, wersję próbną programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w środowisku grafików 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystywania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie własnych animacji 3D. Książka wprowadzwa również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12996 [Magazyn 1], P.12995 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11480 XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12716 XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta DVD o takiej samej sygnaturze jak książka. Płyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersję demontracyjną 3ds max 2010.
Poznaj słynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12714 XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 30)
Na książce wyłącznie błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka zawiera zarówno podstawy wiedzy teoretycznej, jak i praktyczne wiadomości z dziedziny multimediów, z uwzględnieniem zapisu i kompresji informacji multimedialnej, a także zastosowań multimediów. Książka ta uzupełnia lukę na rynku wydawniczym, gdzie dostępne są liczne pozycje dotyczące użytkowania aplikacji multimedialnych i programowania, natomiast brakowało dotychczas podręcznika z tej dziedziny. Książka została podzielona na cztery części. Pierwsza jest częścią wprowadzającą i opisuje m.in. funkcjonowanie wzroku i słuchu człowieka, co jest podstawą perceptualnego kodowania danych multimedialnych. Druga część poświęcona jest dźwiękowi, ze szczególnym uwzględnieniem cyfrowego zapisu dźwięku. W trzeciej części omówiono tematykę obrazu ruchomego i statycznego, natomiast czwarta część poświęcona jest aplikacjom multimedialnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13159 XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14275 XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again