Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
Status
available
(13)
only on-site
(7)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(7)
Author
Pasek Joanna
(3)
Wa┼Ťko Zbigniew
(2)
Besta Piotr
(1)
Collins Charles
(1)
Galpin Michael D
(1)
Kaczor Paweł
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Maestri George
(1)
Metzger Piotr
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Wieczorkowska Alicja
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
3D Studio
(5)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(2)
PROGRAMY GRAFICZNE
(2)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
AUTOCAD
(1)
BLENDER (informat.)
(1)
CORELDRAW
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
MINIKOMPUTERY i MIKROKOMPUTERY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PASCAL
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(9)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
13 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2642 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
CD
In basket
3D Studio MAX : czarna ksi─Öga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 1998. - 620 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
3D Studio MAX to nie tylko ┼Ťwietne narz─Ödzie do modelowania i renderingu. Jest to r├│wnie┼╝ wspania┼éy program do tworzenia animacji. Animowa─ç w 3DS MAX mo┼╝na praktycznie wszystko, animacje za┼Ť tworzy─ç w spos├│b tak intuicyjny, ┼╝e zaj─Öcie to dost─Öpne jest nawet dla najmniej zaawansowanych u┼╝ytkownik├│w. Jednocze┼Ťnie w MAX-ie znale┼║─ç mo┼╝na wielkie bogactwo opcji i narz─Ödzi, kt├│re u┼╝ytkownikom zaawansowanym pozwol─ů osi─ůgn─ů─ç wiele efekt├│w uwa┼╝anych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animowa─ç bardzo z┼éo┼╝one struktury. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z odr─Öbnych tematycznie rozdzia┼é├│w, napisanych przez tw├│rc├│w komercyjnych animacji. Ka┼╝dy rozdzia┼é jest odr─Öbnym przyk┼éadem, dalece odbiegaj─ůcym od podr─Öcznikowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12715.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
3 ds max 7 : ─çwiczenia praktyczne / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 122 s. : rys. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra wprowadzi Czytelnika w ┼Ťwiat grafiki i animacji 3D, wykonuj─ůc kolejne ─çwiczenia, przy u┼╝yciu r├│┼╝nych narz─Ödzi i metod modelowania. Publikacja zwiera r├│┼╝ne sposoby tworzenia animacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4507 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
AutoCAD 2000 & 2000PL / Andrzej Pikoń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2000. - 550 s. : rys. ; 24 cm.
Słowo kluczowe: grafika 3D ; projektowanie ; AutoCAD
To prawdziwa encyklopedia polskiej i angielskiej wersji AutoCAD-a 2000. Ta praktyczna publikacja ma charakter zar├│wno leksykonu jak i podr─Öcznika, omawia najnowsze funkcje, narz─Ödzia i komendy. Tradycyjnie wprowadza czytelnika w podstawy u┼╝ytkowania programu - poprzez instalacj─Ö a┼╝ do opisu zaawansowanych instrukcji programu. Polecenia AutoCAD-a zosta┼éy w niej zgrupowane tematycznie, ka┼╝demu z nich towarzyszy pe┼éna informacja o dzia┼éaniu, sposobie wprowadzenia polecenia za pomoc─ů menu i okien narz─Ödziowych oraz bardzo szczeg├│┼éowe om├│wienie opcji. W ksi─ů┼╝ce om├│wione zosta┼éy r├│wnie┼╝ polecenia AutoCAD-a wchodz─ůce w sk┼éad pakietu Express Tools.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.457 [Magazyn 1], 1360 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Wprowadzenie do grafiki komputerowej / tł. Jan Zabrodzki. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2001. - 672, [2] s., [20] s. tabl. fot. kolor. : rys., wykr. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka uznawana w ┼Ťwiecie za najlepsz─ů pozycj─Ö dotycz─ůc─ů grafiki komputerowej. Autorzy omawiaj─ů podstawy programowania grafiki komputerowej, sprz─Öt niezb─Ödny do korzystania z niej oraz jej zastosowania. Przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze algorytmy dla grafiki 2D i 3D, pakiet SPHIGS (uproszczon─ů wersj─Ö standardu PHIGS 3D) oraz metody interakcyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3440 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4235.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.466 [Magazyn 1], 1377 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka ta to bogate ┼║r├│d┼éo wskaz├│wek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmuj─ůca ponad dziewi─Ö─çdziesi─ůt pomys┼éowych i przydatnych technik, dzi─Öki kt├│rym staniesz si─Ö lepszym programist─ů. Przeznaczona jest zar├│wno dla pocz─ůtkuj─ůcych, jak i zaawansowanych u┼╝ytkownik├│w, pomo┼╝e zrozumie─ç, jak budowa─ç doskona┼ée aplikacje, kt├│re przez lata b─Öd─ů odnosi─ç sukcesy na platformie Android.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13727.XV.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14724.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [t┼é. Zbigniew Wa┼Ťko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
Blender to narz─Ödzie do wizualizacji obiekt├│w architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderuj─ůcy wiele narz─Ödzi do tworzenia animacji. Ksi─ů┼╝ka zawiera szczeg├│┼éowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skrypt├│w i generowania efekt├│w specjalnych za pomoc─ů mistrzowskich narz─Ödzi Blendera. Czytelnik dowie si─Ö mi─Ödzy innymi, jak profesjonalnie przygotowa─ç sceny do silnika gier i jak w tym ┼Ťrodowisku u┼╝ywa─ç Pythona, pozna tajniki rze┼║bienia, komponowania i edycji wideo.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13010.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(─ćwiczenia Praktyczne)
Ksi─ů┼╝ka pozwala na poznanie interfejsu programu 2ds Max 2012 i wykorzystania podstawowych narz─Ödzi programu. Zosta┼éy w niej om├│wione mi─Ödzy innymi nast─Öpuj─ůce zagadnienia: moelowanie postaci, budowanie sceny, sk├│ra i szkielet, czyli jak przygotowa─ç posta─ç do animacji, animacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12997.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Anatomia PC: architektura komputer├│w zgodnych z IBM PC / Piotr Metzger. - Wyd. 6. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 950, [1] s. : rys. ; 24 cm + CD ROM.
Do ksi─ů┼╝ki do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o tej samej sygnaturze.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy om├│wione nast─Öpuj─ůce zagadnienia: podstawowe elementy sk┼éadowe IBM PC, rozszerzenia architektury w kierunku system├│w wieloprocesowych, organizacja pami─Öci operacyjnej i techniki stosowane w pami─Öciach podr─Öcznych, praca magistral PCI, AGP, SCSI, IDE, USB i IrDA, wykorzystanie platformy PC do przetwarzania obiekt├│w 3D i sygna┼é├│w wodeo, konfiguracja systemu za pomoc─ů BIOS - u.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1358.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds Max 2010 : biblia / Kelly L. Murdock ; [t┼é.: Zbigniew Wa┼Ťko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 1494 s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (DVD-ROM).
(Biblia)
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta DVD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka. P┼éyta DVD zawiera pliki niezb─Ödne do wykonania opisywanych w ksi─ů┼╝ce ─çwicze┼ä, bibliotek─Ö modeli 3D, wersj─Ö pr├│bn─ů programu 3ds Max 2010.
3ds Max to w ┼Ťrodowisku grafik├│w 3D program legenda. Autorka przedstawia wszystkie funkcje programu, pocz─ůwszy od tych najprostszych, a sko┼äczywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury Czytelnik dowie si─Ö, w jaki spos├│b skonfigurowa─ç swoje ┼Ťrodowisko pracy, wykorzystywa─ç podstawowe obiekty, przekszta┼éca─ç je, obraca─ç i skalowa─ç. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, o┼Ťwietlenia oraz wykorzystywania r├│┼╝nych rodzaj├│w materia┼é├│w. Ta fundamentalna wiedza pozwoli na samodzielne tworzenie w┼éasnych animacji 3D. Ksi─ů┼╝ka wprowadzwa r├│wnie┼╝ w zagadnienia zwi─ůzane z renderingiem oraz j─Özykiem MAXScript.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12996 [Magazyn 1], P.12995 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11480.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12716.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
DVD
In basket
3ds max 2010 : animacja 3D od podstaw : szkoła efektu / Joanna Pasek. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2010. - 559 s. : il. kolor. ; 25 cm + 1 dysk optyczny (DVD-ROM).
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta DVD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka. P┼éyta DVD zawiera wszystkie sceny, mapy i wersj─Ö demontracyjn─ů 3ds max 2010.
Poznaj s┼éynnego 3ds Maksa. Twoje nowe narz─Ödzie kreowania i animowania tr├│jwymiarowego ┼Ťwiata. To w┼éa┼Ťnie w tym programie powsta┼éo wiele znanych Ci animacji i film├│w, a tak┼╝e realistycznych graficznie gier oraz zachwycaj─ůcych wizualizacji architektonicznych. Aby stworzy─ç swoj─ů pierwsz─ů animacj─Ö, koniecznie zapoznaj si─Ö z mo┼╝liwo┼Ťciami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej ksi─ů┼╝ce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualn─ů rzeczywisto┼Ť─ç, poznaj─ůc zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania ┼Ťwiate┼é i materia┼é├│w, wprowadzania efekt├│w specjalnych oraz renderingu i monta┼╝u ca┼éego filmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13000 [Magazyn 1], P.12999 [Magazyn 1], P.11478 [Magazyn 1] (3 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12714.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki Akademickie / Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych ; t. 30)
Na ksi─ů┼╝ce wy┼é─ůcznie b┼é─Ödny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera zar├│wno podstawy wiedzy teoretycznej, jak i praktyczne wiadomo┼Ťci z dziedziny multimedi├│w, z uwzgl─Ödnieniem zapisu i kompresji informacji multimedialnej, a tak┼╝e zastosowa┼ä multimedi├│w. Ksi─ů┼╝ka ta uzupe┼énia luk─Ö na rynku wydawniczym, gdzie dost─Öpne s─ů liczne pozycje dotycz─ůce u┼╝ytkowania aplikacji multimedialnych i programowania, natomiast brakowa┼éo dotychczas podr─Öcznika z tej dziedziny. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa podzielona na cztery cz─Ö┼Ťci. Pierwsza jest cz─Ö┼Ťci─ů wprowadzaj─ůc─ů i opisuje m.in. funkcjonowanie wzroku i s┼éuchu cz┼éowieka, co jest podstaw─ů perceptualnego kodowania danych multimedialnych. Druga cz─Ö┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcona jest d┼║wi─Ökowi, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem cyfrowego zapisu d┼║wi─Öku. W trzeciej cz─Ö┼Ťci om├│wiono tematyk─Ö obrazu ruchomego i statycznego, natomiast czwarta cz─Ö┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcona jest aplikacjom multimedialnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13159.XV.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14275.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again