Form of Work
Książki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Kotler Philip (1931- )
(2)
Armstrong Gary
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Kaczmarek Tomasz (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Wąsik Dorota
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
MARKETING
(2)
HANDEL DETALICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MIASTA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 247-250.
W książce przedstawiono ewolucję i współczesny stan rozwoju różnych form handlu detalicznego na świecie. Największą uwagę skupiono na strategiach lokalizacyjnych przedsiębiorstw i obiektów nowoczesnego handlu. Analizie poddano rozmieszczenie firm wielonarodowych oraz placówek handlowych w różnych skalach przestrzennych: globalnej, europejskiej, krajowej, regionalnej i lokalnej. Jako studium przypadku przedstawiono strukturę funkcjonalno-przestrzenną usług handlowych w Poznaniu, jednym z najsilniejszych i najnowocześniejszych ośrodków handlu detalicznego w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12472 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12471 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13620 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11836 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13008 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12414 IX.16 [Wypożyczalnia C], P.12413 IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again