Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(16)
Status
only on-site
(16)
available
(12)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(16)
Author
Bielecki Witold T
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Handl Michał
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Olszak Celina M
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Romanowski Robert
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Walczak Anna
(1)
Witek Marzena
(1)
Zasada Kamil
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Żylińska Pola
(1)
Żyliński Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(7)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
INTERNET
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PIENI─äDZ ELEKTRONICZNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
16 results Filter
Book
In basket
Spos├│b sprzedawania i kupowania towar├│w zmienia si─Ö na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przesta┼é by─ç jedynie maskotk─ů dzia┼é├│w marketing├│w, ale sta┼é si─Ö szans─ů osi─ůgni─Öcia sukcesu dla wielu przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka jest swoistym rozk┼éadem jazdy oraz map─ů drogow─ů potrzebn─ů do odnalezienia si─Ö w nowej rzeczywisto┼Ťci i osi─ůgni─Öcia sukcesu. Zosta┼é w niej przedstawiony wp┼éyw dokonuj─ůcej si─Ö rewolucji zakup├│w na sprzedawc├│w (handel detaliczny) i producent├│w, oraz om├│wione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosowa─ç, je┼╝eli zdecyduj─ů si─Ö na elektroniczne zakupy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7102 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka w spos├│b interdyscyplinarny ujmuje problematyk─Ö handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. St─ůd te┼╝ adresowana jest do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Tre┼Ťci w niej zawarte winny by─ç inspiruj─ůce dla pracownik├│w naukowych, podejmuj─ůcych badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele w─ůtk├│w u┼╝ytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zar├│wno dla tych, kt├│rzy dopiero zamierzaj─ů rozpocz─ů─ç komercyjn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç w internecie, jak i tych, kt├│rzy wykorzystuj─ů ju┼╝ Sie─ç w sferze kontakt├│w handlowych. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystana do cel├│w dydaktycznych na wszystkich poziomach studi├│w z zakresu ekonomii i zarz─ůdzania, w ramach blok├│w zaj─Ö─ç po┼Ťwi─Öconych e-commerce, czy te┼╝ szerzej e-gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6024 [Magazyn 1], P.6023 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2710 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7286 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie si─Ö Internetu radykalnie zmienia oblicze wsp├│┼éczesnego biznesu, a umiej─Ötno┼Ť─ç wykorzystania mo┼╝liwo┼Ťci, jakie stwarza to narz─Ödzie, staje si─Ö dla wielu firm niezb─Ödne do przetrwania na rynku. Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia rol─Ö technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W spos├│b kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczeg├│lnych obszarach dzia┼éalno┼Ťci firm - zar├│wno tych, kt├│re funkcjonuj─ů wy┼é─ůcznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, kt├│re chc─ů korzysta─ç z sieci przy realizacji okre┼Ťlonej funkcji. Ksi─ů┼╝ka ca┼éo┼Ťciowo ujmuje problematyk─Ö wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6347 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerceÔÇŽ wype┼énia wa┼╝n─ů nisz─Ö na rynku wydawniczym, poniewa┼╝ proponuje kompleksowe podej┼Ťcie do zagadnie┼ä, kt├│re do tej pory omawiane by┼éy osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali si─Ö po┼é─ůczy─ç te dwa ┼Ťwiaty i stworzy─ç swoiste FAQ e-biznesu. Z ksi─ů┼╝ki Czytelnik dowie si─Ö: jak wybra─ç platform─Ö sklepow─ů i na jakie aspekty wzr├│ci─ç uwag─Ö, w jaki spos├│b zintegrowa─ç si─Ö z systemami ERP, jak zapewni─ç bezpiecze┼ästwo danych, jak stworzy─ç procedury w zespole wdro┼╝eniowym, jak dba─ç o jako┼Ť─ç projekt├│w, jak zapewni─ç wysok─ů dost─Öpno┼Ť─ç aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizacj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera om├│wienie poj─Ö─ç, teorii, modeli i narz─Ödzi pozwalaj─ůcych zrozumie─ç, w jaki spos├│b we wsp├│┼éczesnej gospodarce opartej na wiedzy mo┼╝na zdoby─ç i utrzyma─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů dzi─Öki umiej─Ötnemu zastosowaniu mo┼╝liwo┼Ťci, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiaj─ů w niej, jak najlepiej wykorzysta─ç najnowsze technologie i narz─Ödzia informatyczne: system├│w zarz─ůdzania organizacj─ů; system├│w zarz─ůdzania wiedz─ů; system├│w podejmowania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5147 IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6274 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzi─Öki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania si─Ö zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, ┼╝e coraz cz─Ö┼Ťciej m├│wi si─Ö o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, ┼╝e w gospodarce zaczynaj─ů dzia┼éa─ç inne prawa ekonomii ni┼╝ w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowo┼Ť─ç elektroniczn─ů nale┼╝y rozwa┼╝a─ç z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i wsp├│┼épracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7390 VIII.8 [Czytelnia C], 7389 VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015 IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-492. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona z┼éo┼╝onym problemom zarz─ůdzania wspomaganego systemami informatycznymi. Autor pokazuje, jak za pomoc─ů TI mo┼╝na uzyska─ç now─ů warto┼Ť─ç organizacji, wykorzystuj─ůc jej zasoby informacji i wiedzy, a w konsekwencji buduj─ůc jej kapita┼é intelektualny i zwi─Ökszaj─ůc jej business value. Ca┼éo┼Ť─ç materia┼éu zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç cz─Ö┼Ťci. W ka┼╝dej z nich s─ů aspekty metodologiczne oraz prezentacja wybranych rozwi─ůza┼ä, b─Öd─ůcych ilustracj─ů dla przedstawionych problem├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12635 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12634 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13704 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 199-207.
Monografia sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w i obejmuje wybrane zagadnienia dotycz─ůce logistyki w szerokim kontek┼Ťcie. Zawiera m.in. analiz─Ö potrzeb transportowych regionu ┼é├│dzkiego na tle jego historyczno-cywilizacyjnego rozwoju oraz opis wszystkich etap├│w wykonawczych (inicjacja, planowanie, realizacja praktyczna, ocena i zako┼äczenie) realizacji udanego projektu budowy portalu do wymiany informacji handlowej na rynku palet. Om├│wiono te┼╝ wymagania logistyczne opakowa┼ä transportowych i wykonano studyjn─ů analiz─Ö efektywno┼Ťci ekonomicznej wybranego przedsi─Öbiorstwa logistycznego. Dodatkowo zosta┼éo poruszone szczeg├│lnie wa┼╝ne w ostatnich latach zagadnienie bezpiecze┼ästwa w gospodarce magazynowej, z podaniem przyk┼éad├│w wdro┼╝enia system├│w zarz─ůdzania, zabezpieczaj─ůcych efektywno┼Ť─ç ekonomiczn─ů i logistyczn─ů firmy przy zachowaniu zasad bezpiecze┼ästwa pracy. W ostatnim rozdziale przedstawiono ca┼éo┼Ťciowy obraz e-handlu w Polsce w kontek┼Ťcie jego aspekt├│w logistycznych i innowacyjno┼Ťci, wzbogacony prezentacj─ů wynik├│w bada┼ä w┼éasnych. Ciekawie opisane problemy logistyczne i transportowe, z uwzgl─Ödnieniem regionalnych uwarunkowa┼ä, stanowi─ů niew─ůtpliwe walory niniejszej publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13707 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14710 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-214.
W ksi─ů┼╝ce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynnik├│w wyznaczaj─ůcych sposoby funkcjonowania w wirtualnym ┼Ťwiecie, podj─Öli pr├│b─Ö odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pe┼éni informacja w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy spo┼éeczne determinuj─ů zmiany techniczne, czy mo┼╝e jest odwrotnie, jak trwa┼ée mog─ů by─ç wi─Özi pomi─Ödzy cz┼éonkami spo┼éeczno┼Ťci wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania spo┼éeczno┼Ťci wirtualnych na przyk┼éadzie wirtualnego ┼Ťwiata Second Life? W publikacji zwr├│cono r├│wnie┼╝ uwag─Ö na istotne aspekty zwi─ůzane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania p┼éatno┼Ťci, z drugiej natomiast na kwestie zwi─ůzane z wykluczeniem finansowym. W zwi─ůzku z powy┼╝szym, w oparciu o zagadnienia spo┼éecze┼ästwia informacyjnego (czy spo┼éecze┼ästwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podj─Öto pr├│b─Ö wyr├│┼╝nienia nowego rodzaju spo┼éecze┼ästwa - spo┼éecze┼ästwa begot├│wkowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11406 VI.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12621 VI.6 [Czytelnia B], 12620 VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii zosta┼éa podj─Öta tematyka dotycz─ůca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapita┼éu intelektualnego na poziomie przedsi─Öbiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů nauki o zarz─ůdzaniu, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsi─Öbiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest analizie zachowa┼ä konsument├│w na rynku e-us┼éug w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, ┼üotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-us┼éugi pogrupowane w trzy bloki - us┼éugi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), us┼éugi zwi─ůzane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i us┼éugi finansowe (e-bankowo┼Ť─ç, e-ubezpieczenia). S─ů to sfery, kt├│re b─Öd─ů mia┼éy w bli┼╝szej i dalszej przysz┼éo┼Ťci znacz─ůcy wp┼éyw na kszta┼étowanie nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa. Jest to tak┼╝e element tworzenia spo┼éecze┼ästwa bez granic. Wyniki bada┼ä pozwoli┼éy stworzy─ç profil e-konsument├│w korzystaj─ůcych z poszczeg├│lnych us┼éug.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11409 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again