Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(18)
Status
only on-site
(18)
available
(13)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(18)
Author
Bielecki Witold T
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Dych├ę Jill
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Ejtminowicz Tomasz
(1)
Engelmann Marcin
(1)
Federowicz Przemysław
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Handl Michał
(1)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Karwatka Piotr
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Korzeniowski Daniel
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Lekszycki Jan
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Olszak Celina M
(1)
Raczkowska Dorota
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sieniawska Joanna (informatyk)
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stawiszyński Marcin
(1)
Stolarski Marek Piotr
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Walczak Anna
(1)
Witek Marzena
(1)
Zasada Kamil
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Żylińska Pola
(1)
Żyliński Michał
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(10)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(18)
Subject
HANDEL ELEKTRONICZNY
(8)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(3)
INTERNET
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
PODR─śCZNIKI
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZ─äDZANIA
(2)
BANKI INTERNETOWE
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HANDEL
(1)
INFORMATYKA
(1)
INNOWACJE
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
MARKETING
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obsługa klienta
(1)
PIENI─äDZ ELEKTRONICZNY
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
18 results Filter
Book
In basket
Spos├│b sprzedawania i kupowania towar├│w zmienia si─Ö na naszych oczach jak sugeruje Autor rewolucyjnie. Handel elektroniczny przesta┼é by─ç jedynie maskotk─ů dzia┼é├│w marketing├│w, ale sta┼é si─Ö szans─ů osi─ůgni─Öcia sukcesu dla wielu przedsi─Öbiorstw. Ksi─ů┼╝ka jest swoistym rozk┼éadem jazdy oraz map─ů drogow─ů potrzebn─ů do odnalezienia si─Ö w nowej rzeczywisto┼Ťci i osi─ůgni─Öcia sukcesu. Zosta┼é w niej przedstawiony wp┼éyw dokonuj─ůcej si─Ö rewolucji zakup├│w na sprzedawc├│w (handel detaliczny) i producent├│w, oraz om├│wione opcje strategiczne, jakie powinni oni zastosowa─ç, je┼╝eli zdecyduj─ů si─Ö na elektroniczne zakupy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5621 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7102.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
e-Commerce / Bogdan Gregor, Marcin Stawiszyński. - Bydgoszcz - Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2002. - 374 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka w spos├│b interdyscyplinarny ujmuje problematyk─Ö handlu realizowanego przy wykorzystaniu Internetu. Ma wiele cech monografii i posiada walory poznawcze i pragmatyczne. St─ůd te┼╝ adresowana jest do szerokiego kr─Ögu odbiorc├│w. Tre┼Ťci w niej zawarte winny by─ç inspiruj─ůce dla pracownik├│w naukowych, podejmuj─ůcych badania z zakresu e-biznesu. Ma wiele w─ůtk├│w u┼╝ytecznych dla przedstawicieli praktyki, i to zar├│wno dla tych, kt├│rzy dopiero zamierzaj─ů rozpocz─ů─ç komercyjn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç w internecie, jak i tych, kt├│rzy wykorzystuj─ů ju┼╝ Sie─ç w sferze kontakt├│w handlowych. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ wykorzystana do cel├│w dydaktycznych na wszystkich poziomach studi├│w z zakresu ekonomii i zarz─ůdzania, w ramach blok├│w zaj─Ö─ç po┼Ťwi─Öconych e-commerce, czy te┼╝ szerzej e-gospodarce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6024 [Magazyn 1], P.6023 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2710.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7286.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [265]-268. Indeks.
Upowszechnienie si─Ö Internetu radykalnie zmienia oblicze wsp├│┼éczesnego biznesu, a umiej─Ötno┼Ť─ç wykorzystania mo┼╝liwo┼Ťci, jakie stwarza to narz─Ödzie, staje si─Ö dla wielu firm niezb─Ödne do przetrwania na rynku. Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia rol─Ö technologii internetowej w budowaniu przewagi konkurencyjnej. W spos├│b kompleksowy omawia zastosowanie Internetu w poszczeg├│lnych obszarach dzia┼éalno┼Ťci firm - zar├│wno tych, kt├│re funkcjonuj─ů wy┼é─ůcznie w przestrzeni wirtualnej, jak i organizacji tradycyjnych, kt├│re chc─ů korzysta─ç z sieci przy realizacji okre┼Ťlonej funkcji. Ksi─ů┼╝ka ca┼éo┼Ťciowo ujmuje problematyk─Ö wykorzystania Internetu w dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6347.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Internet jest uwa┼╝any za najwa┼╝niejszy wynalazek XX wieku. Jego b┼éyskawiczna i osza┼éamiaj─ůca kariera sprawi┼éa, i┼╝ przesta┼é by─ç techniczn─ů ciekawostk─ů, lecz sta┼é si─Ö cz─Ö┼Ťci─ů codziennego ┼╝ycia. Sza┼é internetowy opanowa┼é r├│wnie┼╝ Polsk─Ö, wchodz─ůc do prawie wszystkich segment├│w zastosowa┼ä biznesowych. Internetowa gospodarka przekracza z "szybko┼Ťci─ů ┼Ťwiat┼éa" wszelkie geograficzne bariery, sprawiaj─ůc, i┼╝ nasi klienci, dostawcy, partnerzy z ┼éa┼äcucha dostaw, ale r├│wnie┼╝ i konkurenci, znale┼║li si─Ö w zasi─Ögu "klikni─Öcia myszk─ů". Niniejsza praca - napisana przez naukowc├│w akademickich oraz praktyk├│w gospodarczych - pozwoli lepiej zrozumie─ç trendy w zarz─ůdzaniu logistyk─ů i ┼éa┼äcuchem dostaw wytyczane przez Internet i nowe rozwi─ůzania e-biznesowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4394.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress)
Indeks.
Technologia w e-commerceÔÇŽ wype┼énia wa┼╝n─ů nisz─Ö na rynku wydawniczym, poniewa┼╝ proponuje kompleksowe podej┼Ťcie do zagadnie┼ä, kt├│re do tej pory omawiane by┼éy osobno w ramach literatury informatycznej i biznesowej. Autorzy niniejszej publikacji starali si─Ö po┼é─ůczy─ç te dwa ┼Ťwiaty i stworzy─ç swoiste FAQ e-biznesu. Z ksi─ů┼╝ki Czytelnik dowie si─Ö: jak wybra─ç platform─Ö sklepow─ů i na jakie aspekty wzr├│ci─ç uwag─Ö, w jaki spos├│b zintegrowa─ç si─Ö z systemami ERP, jak zapewni─ç bezpiecze┼ästwo danych, jak stworzy─ç procedury w zespole wdro┼╝eniowym, jak dba─ç o jako┼Ť─ç projekt├│w, jak zapewni─ç wysok─ů dost─Öpno┼Ť─ç aplikacji, SLA oraz wydajny hosting i wirtualizacj─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15076.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15980.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera om├│wienie poj─Ö─ç, teorii, modeli i narz─Ödzi pozwalaj─ůcych zrozumie─ç, w jaki spos├│b we wsp├│┼éczesnej gospodarce opartej na wiedzy mo┼╝na zdoby─ç i utrzyma─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů dzi─Öki umiej─Ötnemu zastosowaniu mo┼╝liwo┼Ťci, jakie daje Internet. Autorzy przedstawiaj─ů w niej, jak najlepiej wykorzysta─ç najnowsze technologie i narz─Ödzia informatyczne: system├│w zarz─ůdzania organizacj─ů; system├│w zarz─ůdzania wiedz─ů; system├│w podejmowania decyzji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5147.IX.12 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6274.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Internet jest zjawiskiem przede wszystkim technologicznym. Dzi─Öki jednak niespotykanemu w historii rozprzestrzeniania si─Ö zmienia on warunki gospodarowania w takim stopniu, ┼╝e coraz cz─Ö┼Ťciej m├│wi si─Ö o ekonomii internetowej. Czy to znaczy, ┼╝e w gospodarce zaczynaj─ů dzia┼éa─ç inne prawa ekonomii ni┼╝ w dotychczasowej gospodarce? Handel elektroniczny i bankowo┼Ť─ç elektroniczn─ů nale┼╝y rozwa┼╝a─ç z perspektywy globalizacji, tzn.: globalnej konkurencji i regulacji, konkurencji i wsp├│┼épracy, harmonizacji, tzw. konkurencji i regulacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6296 [Magazyn 1], 7501 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7390.VIII.8 [Czytelnia C], 7389.VIII.8 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
CRM relacje z klientami / Jill Dych├ę ; t┼éumaczenie Marzena Witek. - Gliwice : Helion, copyright 2002. - 272 strony : rysunek ; 24 cm.
(Addison-Wesley Information Technology Series)
Ksi─ů┼╝ka stara si─Ö ┼éagodzi─ç niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie poj─Öcia i jego r├│┼╝nych sk┼éadnik├│w, a nast─Öpnie dostarczaj─ůc przewodnika do efektywnego wdro┼╝enia programu CRM. Jednocze┼Ťnie s┼éu┼╝y jako ┼║r├│d┼éo informacji, okre┼Ťlaj─ůce i przedstawiaj─ůce kluczowe koncepcje CRM, a tak┼╝e jako praktyczny przewodnik u┼éatwiaj─ůcy wyb├│r najlepszego sposobu zaadaptowania i wdro┼╝enia w┼éasnego rozwi─ůzania CRM. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ typowe b┼é─Ödy i najcz─Östsze sukcesy, jakie sta┼éy si─Ö udzia┼éem tych, kt├│rzy jako pierwsi zacz─Öli stosowa─ç CRM. Wcze┼Ťniej jednak pomo┼╝e uporz─ůdkowa─ç posiadane wiadomo┼Ťci i zrozumie─ç r├│┼╝ne funkcje pe┼énione przez CRM wraz z mo┼╝liwymi kombinacjami.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17991 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19544.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19543.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
Celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie w spos├│b uporz─ůdkowany istoty i cech handlu jako dzia┼éalno┼Ťci maj─ůcej bardzo du┼╝e znaczenie dla spo┼éecze┼ästwa zar├│wno w kontek┼Ťcie zaspokajania popytu na towary, jak i funkcjonowania innych dzia┼é├│w gospodarki. Dzia┼éalno┼Ť─ç handlu realizowana jest poprzez przedsi─Öbiorstwa handlowe, kt├│re wyr├│┼╝nia spo┼Ťr├│d innych przedsi─Öbiorstw przedmiot dzia┼éania. Wynika to z definicji handlu rozumianego jako zawodowe po┼Ťredniczenie w wymianie towarowej, czyli dokonywanie transakcji zakupu towar├│w w celu dalszej ich odsprzeda┼╝y. Zakres przedmiotowy "Kompendium wiedzy o handlu" obejmuje najwa┼╝niejsze zagadnienia zwi─ůzane z ekonomik─ů i zarz─ůdzaniem przedsi─Öbiorstwem handlowym oraz kierunki przemian strukturalnych w handlu we wsp├│┼éczesnej gospodarce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6766.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7589.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 186-194.
Autorzy podj─Öli temat niezwykle aktualny w dobie rozwoju spo┼éecze┼ästwa informacyjnego, stawiaj─ůc sobie za cel okreslenie wp┼éywu Internetu i technologii mobilnej na zachowania konsumenckie. Autorzy bardzo ambitnie podeszli do realizacji celu pracy, korzystaj─ůc z dorobku wielu dyscyplin, tj. marketingu, psychologii, consumer behaviour, informatyki, statystyki. (z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Krystyny Mazurek-┼üopaci┼äskiej)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12197.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Ksi─ů┼╝ka pe┼éni rol─Ö doradcy dla os├│b zainteresowanych uruchomieniem dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej w sieci, a nast─Öpnie jej prowadzeniem. Om├│wiono w niej krok po kroku wszystkie czynno┼Ťci, jakie nale┼╝y wykona─ç, by prawid┼éowo przygotowa─ç kampani─Ö marketingow─ů przedsi─Öbiorstwa w Internecie. Ka┼╝dy etap procedury zosta┼é zaprezentowany zgodnie z obowi─ůzuj─ůcym ustawodawstwem i obowi─ůzuj─ůcymi normami. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: Co kryje si─Ö pod poj─Öciem marketing i jaka jest r├│┼╝nica pomi─Ödzy jego form─ů tradycyjn─ů a internetow─ů? Co to jest marketing internetowy? Jak prawid┼éowo przygotowa─ç stron─Ö WWW przedsi─Öbiorstwa oraz jak j─ů rozwija─ç, by przynosi┼éa korzy┼Ťci przedsi─Öbiorcy? Jak zoptymalizowa─ç sw├│j biznes w Internecie w interakcji z u┼╝ytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywa─ç eksploracji kolejnych element├│w, kt├│re s─ů niezb─Ödne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narz─Ödzi internetowych u┼╝ywa─ç, by prowadzi─ç skuteczn─ů kampani─Ö marketingow─ů w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-492. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona z┼éo┼╝onym problemom zarz─ůdzania wspomaganego systemami informatycznymi. Autor pokazuje, jak za pomoc─ů TI mo┼╝na uzyska─ç now─ů warto┼Ť─ç organizacji, wykorzystuj─ůc jej zasoby informacji i wiedzy, a w konsekwencji buduj─ůc jej kapita┼é intelektualny i zwi─Ökszaj─ůc jej business value. Ca┼éo┼Ť─ç materia┼éu zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç cz─Ö┼Ťci. W ka┼╝dej z nich s─ů aspekty metodologiczne oraz prezentacja wybranych rozwi─ůza┼ä, b─Öd─ůcych ilustracj─ů dla przedstawionych problem├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12635.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12634.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13704.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowi─ů obecnie jedno z kluczowych zagadnie┼ä ekonomii i nauk o zarz─ůdzaniu. Z jednej strony dostrzega si─Ö stymuluj─ůcy charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najwa┼╝niejsze ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw i sektor├│w. Innowacje wyst─Öpuj─ů we wszystkich sferach ┼╝ycia gospodarczego, a tak┼╝e we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsi─Öbiorstwa. Fakt ten sta┼é si─Ö inspiracj─ů dla autor├│w artyku┼é├│w, poszukuj─ůcych przejaw├│w innowacyjno┼Ťci w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej r├│┼╝norodnych podmiot├│w oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy sk┼éada si─Ö z trzynastu artyku┼é├│w, kt├│re w wieloaspektowy spos├│b przedstawiaj─ů problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 199-207.
Monografia sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w i obejmuje wybrane zagadnienia dotycz─ůce logistyki w szerokim kontek┼Ťcie. Zawiera m.in. analiz─Ö potrzeb transportowych regionu ┼é├│dzkiego na tle jego historyczno-cywilizacyjnego rozwoju oraz opis wszystkich etap├│w wykonawczych (inicjacja, planowanie, realizacja praktyczna, ocena i zako┼äczenie) realizacji udanego projektu budowy portalu do wymiany informacji handlowej na rynku palet. Om├│wiono te┼╝ wymagania logistyczne opakowa┼ä transportowych i wykonano studyjn─ů analiz─Ö efektywno┼Ťci ekonomicznej wybranego przedsi─Öbiorstwa logistycznego. Dodatkowo zosta┼éo poruszone szczeg├│lnie wa┼╝ne w ostatnich latach zagadnienie bezpiecze┼ästwa w gospodarce magazynowej, z podaniem przyk┼éad├│w wdro┼╝enia system├│w zarz─ůdzania, zabezpieczaj─ůcych efektywno┼Ť─ç ekonomiczn─ů i logistyczn─ů firmy przy zachowaniu zasad bezpiecze┼ästwa pracy. W ostatnim rozdziale przedstawiono ca┼éo┼Ťciowy obraz e-handlu w Polsce w kontek┼Ťcie jego aspekt├│w logistycznych i innowacyjno┼Ťci, wzbogacony prezentacj─ů wynik├│w bada┼ä w┼éasnych. Ciekawie opisane problemy logistyczne i transportowe, z uwzgl─Ödnieniem regionalnych uwarunkowa┼ä, stanowi─ů niew─ůtpliwe walory niniejszej publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13707.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14710.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-214.
W ksi─ů┼╝ce autorzy, poprzez wyeksopnowanie czynnik├│w wyznaczaj─ůcych sposoby funkcjonowania w wirtualnym ┼Ťwiecie, podj─Öli pr├│b─Ö odpowiedzi na pytania: jakie funkcje pe┼éni informacja w spo┼éecze┼ästwie informacyjnym, czy nowe formy i procesy spo┼éeczne determinuj─ů zmiany techniczne, czy mo┼╝e jest odwrotnie, jak trwa┼ée mog─ů by─ç wi─Özi pomi─Ödzy cz┼éonkami spo┼éeczno┼Ťci wirtualnych, na czym polega fenomen funkcjonowania spo┼éeczno┼Ťci wirtualnych na przyk┼éadzie wirtualnego ┼Ťwiata Second Life? W publikacji zwr├│cono r├│wnie┼╝ uwag─Ö na istotne aspekty zwi─ůzane z rynkiem finansowym. Z jednej strony, wskazano na innowacyjne metody dokonywania p┼éatno┼Ťci, z drugiej natomiast na kwestie zwi─ůzane z wykluczeniem finansowym. W zwi─ůzku z powy┼╝szym, w oparciu o zagadnienia spo┼éecze┼ästwia informacyjnego (czy spo┼éecze┼ästwa wiedzy) oraz aspekty ekonomii Internetu podj─Öto pr├│b─Ö wyr├│┼╝nienia nowego rodzaju spo┼éecze┼ästwa - spo┼éecze┼ästwa begot├│wkowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11406.VI.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12621.VI.6 [Czytelnia B], 12620.VI.6 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
W monografii zosta┼éa podj─Öta tematyka dotycz─ůca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapita┼éu intelektualnego na poziomie przedsi─Öbiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdzia┼é├│w prezentuj─ů wiedz─Ö obejmuj─ůc─ů nauki o zarz─ůdzaniu, co pozwoli┼éo kompleksowo przedstawi─ç znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsi─Öbiorstw i ich otoczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14669.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-204.
Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest analizie zachowa┼ä konsument├│w na rynku e-us┼éug w wybranych krajach Europy ┼Ürodkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, ┼üotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-us┼éugi pogrupowane w trzy bloki - us┼éugi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), us┼éugi zwi─ůzane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i us┼éugi finansowe (e-bankowo┼Ť─ç, e-ubezpieczenia). S─ů to sfery, kt├│re b─Öd─ů mia┼éy w bli┼╝szej i dalszej przysz┼éo┼Ťci znacz─ůcy wp┼éyw na kszta┼étowanie nowoczesnego spo┼éecze┼ästwa. Jest to tak┼╝e element tworzenia spo┼éecze┼ästwa bez granic. Wyniki bada┼ä pozwoli┼éy stworzy─ç profil e-konsument├│w korzystaj─ůcych z poszczeg├│lnych us┼éug.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11409.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 311-326 i przy rozdz.
W przedstawionej monografii podj─Öto pr├│b─Ö zaprezentowania niekt├│rych aspekt├│w zarz─ůdzania wykorzystuj─ůcego technologi─Ö teleinformatyczn─ů. Scharakteryzowano specyficzne cechy nowych uk┼éad├│w gospodarczych i przekszta┼écenia zasad dzia┼éania r├│┼╝nych organizacji. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na takie problemy jak informatyczne wspomaganie zarz─ůdzania, handel i marketing elektroniczny, kszta┼étowanie si─Ö nowych rozwi─ůza┼ä organizacyjnych, problemy przyw├│dztwa w organizacjach wirtualnych, szkolenia e-learningowe oraz psychologiczne i innowacyjne aspekty dzia┼éa┼ä w tych nowych warunkach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12125.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again