Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(3)
Author
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Wróblewski Łukasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
INSTYTUCJE KULTURY
(2)
INNOWACJE
(1)
KULTURA
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Subject: place
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie ; okręg)
(1)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Genre/Form
INFORMATORY
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 187-204. Indeks.
Publikacja ta jest pierwsz─ů na rynku pozycj─ů wydawnicz─ů dotycz─ůca innowacji mened┼╝erskich w instytucjach kultury. Obecny stan wiedzy o innowacjach organizacyjnych wprowadzanych w publicznych instytucjach kultury jest niewystarczaj─ůcy. Zar├│wno w Polsce, jak i za granic─ů brakuje bada┼ä po┼Ťwi─Öconych tej tematyce. Jednocze┼Ťnie coraz bardziej odczuwalna jest konieczno┼Ť─ç wprowadzania istotnych zmian organizacyjnych w systemie zarz─ůdzania sfer─ů kultury na szczeblu administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej i w samych plac├│wkach. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono specyfik─Ö innowacji organizacyjnych w instytucjach kultury oraz sformu┼éowano rekomendacje dla mened┼╝er├│w tych plac├│wek i dla w┼éadz jesdnostek administracji publicznej, dotycz─ůce wprowadzania innowacji mened┼╝erskich w organizacjach sektora kultury.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11919.IX.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13096.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16213.XXI.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 232-236.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia marketing instytucji kultiry i jego specyfik─Ö. Wyja┼Ťnia, na czym polega kszta┼étowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzie┼é sztuki. Wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej oraz przybli┼╝a narz─Ödzia marketingowe oparte na relacjach z g┼é├│wnymi uczestnikami rynku. Omawia r├│wnie┼╝ dzia┼éania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11548.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12780.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again