Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(5)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(6)
Author
Baranowska Alicja (nauki rolnicze)
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hornowska El┼╝bieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Kondracki Stanisław
(1)
Mystkowska Iwona
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Radwańska Katarzyna
(1)
Skoczylas Gra┼╝yna
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Us Magdalena
(1)
Zadrożniak Bogumiła
(1)
┼ü─ůcka Katarzyna
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
KADRY
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
MENED┼╗EROWIE
(1)
MENTORING
(1)
PAŃSTWOWA SZKOŁA WYŻSZA im. PAPIEŻA JANA PAWŁA II (Biała Podlaska)
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
ROLNICTWO
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Genre/Form
KSI─śGI PAMI─äTKOWE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
6 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 462-487. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö o teoretycznych podstawach funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa oraz o zarz─ůdzaniu nim. Autorzy om├│wili: istot─Ö przedsi─Öbiorstwa oraz rol─Ö przedsi─Öbiorcy i przedsi─Öbiorczo┼Ťci, znaczenie przedsi─Öbiorstwa w gospodarce, otoczenie i konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, cele i misj─Ö przedsi─Öbiorstw oraz ich typy, ryzyko w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, zasoby, struktur─Ö organizacyjn─ů przedsi─Öbiorstwa i jego kadr─Ö mened┼╝ersk─ů, strategiczne i operacyjne zarz─ůdzanie przedsi─Öbiorstwem, kultur─Ö i etyk─Ö w dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa, zarz─ůdzanie w sytuacjach kryzysowych. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla: student├│w kierunk├│w ekonomicznych w wy┼╝szych uczelniach r├│┼╝nych typ├│w, uczestnik├│w kurs├│w doskonal─ůcych umiej─Ötno┼Ťci mened┼╝erskie, przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11008.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11976.IX.2 [Czytelnia C], 11975.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.1292 [Magazyn 2], B.1291 [Magazyn 2], B.1290 [Magazyn 2], P.16591 [Magazyn 1], P.16590 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. B.1289.XVII.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.1288.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Cz┼éowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarz─ůdzania. Zaczyna by─ç postrzegany w kategoriach kapita┼éu ludzkiego, mog─ůcego przynosi─ç wielk─ů warto┼Ť─ç dodan─ů organizacji. G┼é├│wnym celem publikacji jest prezentacja pogl─ůd├│w r├│┼╝nych ┼Ťrodowisk naukowych na zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemy┼Ťlenia roli i miejsca cz┼éowieka w organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Ksi─ů┼╝ka jest przyk┼éadem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy spos├│b post─Öpowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiej─Ötno┼Ťciach (kompetencjach) coacha (np. umiej─Ötno┼Ť─ç s┼éuchania, zadawania pyta┼ä, udzielania informacji zwrotnych, jasnego okre┼Ťlania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formu┼éuj─ů za┼éo┼╝enia, buduj─ů model dzia┼éania i z tego modelu wywodz─ů szczeg├│┼éowe procedury. Dzi─Öki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczeg├│lnych etap├│w post─Öpowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, ┼╝e wbrew obiegowym opiniom nie ka┼╝dy mo┼╝e by─ç trenerem, co ma du┼╝e znaczenie w dobie budowania to┼╝samo┼Ťci tego zawodu. Ksi─ů┼╝ka zawiera liczne przyk┼éady oraz spis popularnych narz─Ödzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co u┼éatwi osobom pracuj─ůcym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy w┼éasnych program├│w i sesji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [219]-224.
Przedmiotem niniejszego opracowania s─ů kompetencje przyw├│dcze lider├│w prowadz─ůcych mikro, ma┼ée i ┼Ťrednie przedsi─Öbiorstwa w Polsce, ukazane w kontek┼Ťcie szybko post─Öpuj─ůcej globalizacji gospodarki polskiej. Praca sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼éow. Pierwszy rozdzia┼é charakteryzuje przyw├│dztwo i zwi─ůzane z nim podstawowe poj─Öcia i definicje. W drugim rozdziale om├│wiono kierunki rozwoju teorii przyw├│dczych. Trzeci rozdzia┼é zosta┼é po┼Ťwi─Öcony zadaniom stoj─ůcym przed przyw├│dc─ů w organizacji dzia┼éaj─ůcej w nieprzewidywalnym otoczeniu oraz relacjom zachodz─ůcym mi─Ödzy prze┼éo┼╝onym a pracownikami. W czwartym rozdziale przedstawiono charakterystyk─Ö trzech typ├│w kompetencji przyw├│dczych: osobistych, zespo┼éowych i strategicznych. W rodziale pi─ůtym autor dokona┼é analizy i wyboru dw├│ch przyw├│dc├│w i ich przedsi─Öbiorstw do przeprowadzenia analizy typu studium przypadku. Ostatni rozdzia┼é jest pr├│b─ů oceny wp┼éywu badanych zachowa┼ä, postaw i dzia┼éa┼ä przyw├│dczych na rozw├│j wybranych przedsi─Öbiorstw. Prac─Ö ko┼äcz─ů jej g┼é├│wne wnioski, kt├│re autor sformu┼éowa┼é w oparciu o wyniki przeprowadzonych bada┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11392.IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12591.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Trzeci zestaw opis├│w najlepszych praktyk zarz─ůdzania zasobami ludzkimi przygotowany we wsp├│┼épracy z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie oraz Domem Wydawniczym ABC, wydawc─ů aktualizowanego Serwisu HR. Zamieszczone tu studia przypadk├│w dotycz─ů rozwi─ůza┼ä stosowanych w przedsi─Öbiorstwach, kt├│re uczestniczy┼éy w czwartej edycji konkursu Lider Zarz─ůdzania Zasobami Ludzkimi, zorganizowanego przez IPiSS w 2003 roku. Wszystkie przedstawione tu firmy wyr├│┼╝niaj─ů si─Ö profesjonalnym i nowatorskim podej┼Ťciem do pe┼énienia funkcji personalnej oraz wdra┼╝aj─ů nowoczesne rozwi─ůzania. Problematyka poruszona w ksi─ů┼╝ce obejmuje nast─Öpuj─ůce zagadnienia: wdra┼╝anie strategii zarz─ůdzania personelem; budowanie warunk├│w sprzyjaj─ůcych pe┼énieniu misji organizacji; partnerstwo w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi; spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu; tworzenie organizacji ucz─ůcej si─Ö; system rozwoju kadry kierowniczej; zwi─Ökszanie satysfakcji z pracy; zr├│wnowa┼╝ona karta wynik├│w; program restrukturyzacji zatrudnienia; zarz─ůdzanie zatrudnieniem w warunkach ┼é─ůczenia si─Ö przedsi─Öbiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6350.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again