Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Autor
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Czerska Małgorzata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
KADRY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
kadra kierownicza
(7)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
motywowanie pracowników
(3)
przywództwo
(3)
menedżer
(2)
outplacement
(2)
TQM
(1)
coaching
(1)
dokształcanie
(1)
executive coaching
(1)
kompetencje kierownicze
(1)
mentoring
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
optymalizacja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
szkolenie
(1)
wynagrodzenie
(1)
zatrudnienie
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
Celem niniejszego podręcznika jest porównanie rozwiązań światowych i polskich w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, a także uświadomienie konieczności zmian w zarządzaniu zasobami ludzkimi w polskiej gospodarce w obliczu globalnej konkurencji. Układ podręcznika został podporządkowany funkcjom procesu zarządzania zasobami ludzkimi, prezentowanym na tle przeobrażeń gospodarczo-społecznych zachodzących w globalnym otoczeniu. Podręcznik kończy się rekomendacjami dla polskiej praktyki gospodarczej, wynikającymi z własnych badań i długoletnich doświadczeń autorki. Ma ona nadzieję, że prezentowny w podręczniku bogaty dorobek z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi przyczyni się do pożądanych przeobrażeń w polskich realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1977.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Nowa, zróżnicowana organizacja XXI wieku stawia przed zarządzaniem zasobami ludzkimi wiele nowych wyzwań. Zmienia się rola i ranga wiedzy w tej dziedzinie. Zmienia się również rola specjalistów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Stają się oni strategicznymi partnerami w procesie budowania strategii organizacji, a także doradcami kierowników liniowych, którzy faktycznie odpowiadają za realizację funkcji personalnej. O znaczeniu poruszanych problemów traktuje niniejsza publikacja. Jej dwa podstawowe cele to: dokonanie porównań między rozwiązaniami światowymi a polskimi w sferze zarządzania zasobami ludzkimi oraz prezentacja pożądanych kierunków zmian polskiej gospodarki i polskich organizacji w obliczu globalnej konkurencji. Układ książki podporządkowany jest funkcjom procesu zarządzania zasobami ludzkimi, prezentowanym na tle przeobrażeń gospodarczo-społecznych zachodzących w globalnym otoczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2368.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzeci zestaw opisów najlepszych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi przygotowany we współpracy z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie oraz Domem Wydawniczym ABC, wydawcą aktualizowanego Serwisu HR. Zamieszczone tu studia przypadków dotyczą rozwiązań stosowanych w przedsiębiorstwach, które uczestniczyły w czwartej edycji konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi, zorganizowanego przez IPiSS w 2003 roku. Wszystkie przedstawione tu firmy wyróżniają się profesjonalnym i nowatorskim podejściem do pełnienia funkcji personalnej oraz wdrażają nowoczesne rozwiązania. Problematyka poruszona w książce obejmuje następujące zagadnienia: wdrażanie strategii zarządzania personelem; budowanie warunków sprzyjających pełnieniu misji organizacji; partnerstwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi; społeczna odpowiedzialność biznesu; tworzenie organizacji uczącej się; system rozwoju kadry kierowniczej; zwiększanie satysfakcji z pracy; zrównoważona karta wyników; program restrukturyzacji zatrudnienia; zarządzanie zatrudnieniem w warunkach łączenia się przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6350.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [219]-224.
Przedmiotem niniejszego opracowania są kompetencje przywódcze liderów prowadzących mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce, ukazane w kontekście szybko postępującej globalizacji gospodarki polskiej. Praca składa się z sześciu rozdziałow. Pierwszy rozdział charakteryzuje przywództwo i związane z nim podstawowe pojęcia i definicje. W drugim rozdziale omówiono kierunki rozwoju teorii przywódczych. Trzeci rozdział został poświęcony zadaniom stojącym przed przywódcą w organizacji działającej w nieprzewidywalnym otoczeniu oraz relacjom zachodzącym między przełożonym a pracownikami. W czwartym rozdziale przedstawiono charakterystykę trzech typów kompetencji przywódczych: osobistych, zespołowych i strategicznych. W rodziale piątym autor dokonał analizy i wyboru dwóch przywódców i ich przedsiębiorstw do przeprowadzenia analizy typu studium przypadku. Ostatni rozdział jest próbą oceny wpływu badanych zachowań, postaw i działań przywódczych na rozwój wybranych przedsiębiorstw. Pracę kończą jej główne wnioski, które autor sformułował w oparciu o wyniki przeprowadzonych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11392.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12591.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Warunki współczesnej gospodarki i wprowadzane na dużą skalę zmiany w organizacjach wymagają ściśle określonych i profesjonalnych przedsięwzięć w obszarze ludzkim: racjonalizacji poziomu zatrudnienia oraz dostosowania potencjału zatrudnionych do nowych wymagań dotyczących zadań i stanowisk. Publikacja dostarcza kompleksowej wiedzy na temat stosowanych w praktyce zarządzania rozwiązań prowadzących do racjonalizacji zatrudnienia w firmie i do wzrostu jej efektywności. Zawarte w książce narzędzia ułatwiające przeprowadzenie procesu racjonalizacji zatrudnienia - procedury postępowania, formularze, ankiety - pozwolą na przygotowanie i przeprowadzenie tego procesu w sposób sprawny, a także na zminimalizowanie negatywnych skutków ewentualnych zwolnień pracowników. Publikacja ma również ułatwić podjęcie samej decyzji o przeprowadzeniu restrukturyzacji zatrudnienia oraz o tym, czy prowadzić ją we własnym zakresie, czy przy pomocy podmiotów zewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10376.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Człowiek staje w centrum zainteresowania nauki i praktyki zarządzania. Zaczyna być postrzegany w kategoriach kapitału ludzkiego, mogącego przynosić wielką wartość dodaną organizacji. Głównym celem publikacji jest prezentacja poglądów różnych środowisk naukowych na zarządzanie zasobami ludzkimi, a przez to inicjacja przemyślenia roli i miejsca człowieka w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12156.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej