Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Anuszewska Izabella
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kall Jacek
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
REKLAMA
(3)
PERSWAZJA
(1)
RYNEK
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PORADNIKI
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej ksi─ů┼╝ce prezentuj─ů spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od wi─Ökszo┼Ťci uj─Ö─ç prezentowanych w polskoj─Özycznych publikacjach. Nie koncentruj─ů si─Ö na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do cel├│w firmy, aby osi─ůgn─ů─ç konkretne i wymierne cele biznesowe. Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak zaplanowa─ç kampani─Ö reklamow─ů oraz przybli┼╝a sposoby okre┼Ťlania adresat├│w, cel├│w i tre┼Ťci reklamy. Omawia r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b ustali─ç zakres wykorzystania medi├│w w kampanii reklamowej i jakie to maj─ů by─ç media. Poradnik prezentuje tak┼╝e r├│┼╝nice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczno┼Ťci reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka to poradnik, kt├│ry podpowiada, jak badania rynkowe wpisuj─ů si─Ö w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadno┼Ť─ç wykorzystania bada┼ä rynkowych w perspektywie produktowej, sprzeda┼╝owej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada te┼╝ na kokretne pytania, m.in.: jak bada─ç potencja┼é rynku, jak wyznacza─ç elastyczno┼Ť─ç cenow─ů, jak ocenia─ç kondycj─Ö marki, jakimi sposobami bada─ç skuteczno┼Ť─ç reklamy, na czym polegaj─ů badania medi├│w oraz jakimi metodami mo┼╝na przeprowadzi─ç te wszystkie rodzaje bada┼ä?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porz─ůdkuje wiedz─Ö z zakresu oddzia┼éywania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca opr├│cz warto┼Ťci poznawczej oraz praktycznej mo┼╝e pe┼éni─ç r├│wnie┼╝ funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wci─ů┼╝ istnieje zapotrzebowanie na wiedz─Ö, kt├│ra w mo┼╝liwie pe┼ény spos├│b pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddzia┼éywaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podr─Öcznik adresowany zar├│wno do student├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, pracownik├│w agencji reklamowych, jak i do ka┼╝dego konsumenta, traktuje w┼éa┼Ťnie o tym, jak reklama przemienia zwyk┼éy produkt w istotny element ┼╝ycia spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku s─ů dost─Öpne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej tw├│rc├│w. W tym podr─Öczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklam─Ö. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz tak┼╝e wiedz─Ö z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne zwi─ůzane z reklam─ů, opisuje przemys┼é reklamowy, dzia┼éalno┼Ť─ç agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne uj─Öcie reklamy by┼éo mo┼╝liwe dzieki ponad pi─Ötnastoletniemu do┼Ťwiadczeniu zawodowemu autora w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej, a tak┼╝e wykorzystaniu ┼Ťwiatowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12162 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1], P.9193 [Magazyn 1] (4 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again