Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
available
(9)
only on-site
(8)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(8)
Author
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pisula Ewa
(1)
Sala Paweł
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Walewska Katarzyna
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
CHORZY PRZEWLEKLE
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Hospicja
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Opieka paliatywna
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(1)
SOCJALIZACJA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Śmierć
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Psychologia
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Propaganda dobrych serc, czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej / red. Dominika Maison, Piotr Wasilewski. - Wyd. 2 uzup. - Kraków : Agencja Wasilewski, 2008. - 262, [1] s. : il. (gł. kolor.) ; 23x25 cm.
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Drugie wydanie ┼Ťwietnie przyj─Ötej przez czytelnik├│w pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przyk┼éadach ksi─ů┼╝ka jest ┼║r├│d┼éem cennej wiedzy o mechanizmach spo┼éecznych i psychologicznych rz─ůdz─ůcych odbiorem reklamy spo┼éecznej, a tak┼╝e o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu s─ů organizacje opracowuj─ůce kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, kt├│re poprzez zaanga┼╝owanie w problematyk─Ö spo┼éeczn─ů tworz─ů sw├│j wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11613.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11614.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka jest kontynuacj─ů wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dot─ůd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie spo┼éecznej, wsp├│lnego przedsi─Öwzi─Öcia Fundacji Komunikacji Spo┼éecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przyk┼éadami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono histori─Ö z lat 2002-2006. Grono autor├│w obja┼Ťnia, ocenia i jednocze┼Ťnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontek┼Ťcie. To wa┼╝na pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacj─ů spo┼éeczn─ů: organizacji dopracowuj─ůcych kampanie, agencji reklamowych, student├│w, a tak┼╝e do instytucji oraz firm, kt├│re poprzez zaanga┼╝owanie w problematyk─Ö spo┼éeczn─ů tworz─ů sw├│j wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11611.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : "Difin", 2010. - 175, [1] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 170-175.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kompleksowe podej┼Ťcie do problem├│w marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej mo┼╝liwo┼Ťci wykorzystania narz─Ödzi marketingowych w pozycjonowaniu us┼éug zdrowotnych, jak r├│wnie┼╝, budz─ůcy ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupe┼énienie om├│wiono obszary zastosowania marketingu w kszta┼étowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotn─ů rol─Ö. G┼é├│wnymi adresatami ksi─ů┼╝ki s─ů osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem w ochronie zdrowia, szczeg├│lnie pracownicy zak┼éad├│w opieki zdrowotnej, przedsi─Öbiorstw farmaceutycznych, ┼Ťrodowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do student├│w marketingu i zdrowia publicznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9932 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11567.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zd─ů┼╝y─ç z prawd─ů : o sztuce komunikacji w hospicjum / Piotr Krakowiak. - Wyd. 2. - Gda┼äsk : Fundacja Hospicyjna, 2009. - 109 s., [16] s. tabl. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
(Biblioteka Fundacji Hospicyjnej ; 2)
U góry okł.: Hospicjum to też życie. Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 74-75.
Ksi─ů┼╝ka autorstwa ks. dr. Piotra Krakowiaka SAC, Krajowego Duszpasterza Hospicj├│w, jest ┼Ťwietnym obrazem relacji mi─Ödzy pacjentem i jego najbli┼╝szymi, lekarzem, piel─Ögniark─ů etc. To fachowe studium wiedzy na temat komunikacji w obliczu nieuchronnej ┼Ťmierci, poparte przyk┼éadami z ┼╝ycia i wiedz─ů teoretyczn─ů. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç prezentuje codzienno┼Ť─ç hospicyjnej pos┼éugi. W drugiej naszkicowano etapy choroby terminalnej. Trzecia cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona jest II Og├│lnopolskiej Kampanii ÔÇ×Hospicjum to te┼╝ ┼╗ycieÔÇŁ AD 2005.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18058.XVIII.1.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18057.XVIII.1.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 454-[458].
Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝y Czytelnikowi do┼Ťwiadczenia praktyk├│w bran┼╝y interaktywnej. Pozwoli pozna─ç wsp├│┼éczesne trendy w marketingu internetowym, ukaza─ç szerszy kontekst zmian dokonuj─ůcych si─Ö w Internecie, zrozumie─ç, ┼╝e nowoczesny marketer to osoba kochaj─ůca technologie, a przede wszystkim wybra─ç skuteczn─ů metod─Ö realizacji kampanii marketingowych w Internecie.Marketing internetowy to dzis jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, kt├│rych nie sta─ç na drogie formaty marketingowe, cz─Östo stosowane w spos├│b nieprzemy┼Ťlany. Ksi─ů┼╝ka ta pozwoli pozna─ç obecnych i przysz┼éych klient├│w, dla kt├│rych Internet jest miejscem, w kt├│rym chc─ů, lubi─ů i zamierzaj─ů funkcjonowa─ç w przysz┼éo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13550.IX.16.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14578.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 181-193.
Zachowania zdrowotne s─ů obecnie w centrum zainteresowania wielu dyscyplin nauk spo┼éecznych. Obserwowany w wielu krajach wzrost epidemiologicznych skutk├│w chor├│b cywilizacyjnych zwr├│ci┼é uwag─Ö przedstawicieli nauk spo┼éecznych i praktyk├│w na styl ┼╝ycia i zachowania zdrowotne, b─Öd─ůce czynnikami ryzyka tych chor├│b. R├│wnie┼╝ dzia┼éania profilaktyczne i prewencyjne w obszarze zachowa┼ä zdrowotnych ─ż strategie wp┼éywu na zachowania pro- i antyzdrowotne ─ż budz─ů rosn─ůce zainteresowanie badaczy i praktyk├│w. Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw temu zapotrzebowaniu.(...) Celem pracy nie jest stworzenie nowego podej┼Ťcia teoretycznego, a raczej usystematyzowanie wiedzy o zachowaniach zdrowotnych i strategiach wp┼éywu w obszarze tych zachowa┼ä. (...) Podstawowym celem tej pracy jest ukazanie z┼éo┼╝onych zale┼╝no┼Ťci pomi─Ödzy ┼Ťrodowiskiem a zachowaniami zdrowotnymi, systematyzacja tej wiedzy w odniesieniu do r├│┼╝norodnych zachowa┼ä zdrowotnych oraz przedstawienie mo┼╝liwych strategii kszta┼étowania zachowa┼ä za po┼Ťrednictwem ┼Ťrodowiska. (fragment Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12964 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9904.XVIII.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11495.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do psycholog├│w, rehabilitant├│w, pediatr├│w, psychiatr├│w, lekarzy rodzinnych, piel─Ögniarek ┼Ťrodowiskowych, pracownik├│w socjalnych, pedagog├│w, terapeut├│w zaj─Öciowych, nauczycieli, logoped├│w, doradc├│w zawodowych oraz wszystkich os├│b zainteresowanych szeroko poj─Öt─ů problematyk─ů rehabilitacji. Wsp├│lnym elementem zaprezentowanych w niej artyku┼é├│w jest przyj─Öty przez autor├│w spos├│b my┼Ťlenia o osobach z niepe┼énosprawno┼Ťci─ů czy przewlek┼é─ů chorob─ů, uwzgl─Ödniaj─ůcy perspektyw─Ö widzenia ┼Ťwiata i w┼éasnego w nim miejsca tych os├│b oraz poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci podnoszenia jako┼Ťci ich ┼╝ycia, a tak┼╝e wspierania naturalnego d─ů┼╝enia do rozwoju poprzez dzia┼éania interdyscyplinarne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12435.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, b─Öd─ůca prac─ů zbiorow─ů zespo┼éu autor├│w, pracownik├│w Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, podejmuje problematyk─Ö zastosowania nowych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych, zar├│wno w uj─Öciu teoretycznym - przedstawiaj─ůc bogactwo nowoczesnych narz─Ödzi i technik komunikacyjnych oraz definiuj─ůc i porz─ůdkuj─ůc omawiane zagadnienia, jak i w praktyce - analizuj─ůc aplikacj─Ö nowych narz─Ödzi i technik w czterech obszarach dzia┼éalno┼Ťci non profit: w kampaniach spo┼éecznych, na rynku politycznym, w administracji publicznej i w ochronie zdrowia. Publikacja jest adresowana zar├│wno do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, jak i praktyk├│w gospodarczych oraz mened┼╝er├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami non profit, zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie problematyk─ů komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12077.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again