Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(19)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(19)
available
(12)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(19)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Armstrong Gary
(1)
Burda Kinga
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Jagie┼é┼éo Zbigniew (1964- )
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kulesza Micha┼é (1948- )
(1)
Lichniak Irena
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niziołek Magdalena
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Saunders John
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Svensson Ulf
(1)
Wong Veronica
(1)
Łaguna Mirosław
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
MARKETING
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
USŁUGI
(2)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
INNOWACJE
(1)
KADRY
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KOSMETYKA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
NEGOCJACJE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
TURYSTYKA
(1)
URZ─śDNICY
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
19 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-208.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odpowied┼║ na pytanie, jakie powinny zada─ç sobie wsp├│┼éczesne przedsi─Öbiorstwa, kt├│re podejmuj─ů inicjatywy zarz─ůdzania relacjami z klientem, maj─ůce najcz─Ö┼Ťciej wyraz we wdra┼╝aniu CRM. Podejmuj─ůc te inicjatywy przedsi─Öbiorstwa powinny mie─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç regu┼é i prawid┼éowo┼Ťci o istotnym znaczeniu dla uwie┼äczonego sukcesem wdro┼╝enia CRM. Poszukuj─ůc tych regu┼é nale┼╝y pami─Öta─ç, i┼╝ dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza odbywa si─Ö nie tylko w warunkach okre┼Ťlonych ekonomicznie, lecz tak┼╝e wi─ů┼╝e si─Ö z nawi─ůzywaniem i utrzymywaniem relacji spo┼éecznych, kt├│re staj─ů si─Ö no┼Ťnikiem kapita┼éu spo┼éecznego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10363.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacja Europejskiego Kongresu Finansowego.)
Ksi─ů┼╝ka, przygotowana pod redakcj─ů Zbigniewa Jagie┼é┼éy, prezesa PKO Banku Polskiego, jest publikacj─ů, kt├│ra z pewno┼Ťci─ů wzbogaci wiedz─Ö ka┼╝dego, kto interesuje si─Ö problematyk─ů wsp├│┼éczesnej bankowo┼Ťci. Sk┼éada si─Ö ona z jedenastu opracowa┼ä przygotowanych przez wybitnych praktyk├│w polskiego rynku finansowego. W syntetycznej formie opisuj─ů oni dylematy wsp├│┼éczesnej bankowo┼Ťci, a zarazem sk┼éaniaj─ů czytelnika do przewarto┼Ťciowania wielu dotychczasowych pogl─ůd├│w. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w celnie wskazuj─ů tak┼╝e kierunki rozwoju bankowo┼Ťci detalicznej w niezwykle szybko zmieniaj─ůcym si─Ö ┼Ťwiecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16285.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje s─ů procesem z┼éo┼╝onym, wymagaj─ůcym od negocjator├│w zrozumienia istoty uk┼éadania si─Ö stron, zasad komunikowania si─Ö oraz opanowania wielu zwi─ůzanych z tym procesem umiej─Ötno┼Ťci. Negocjacje, cho─ç trudne, s─ů mo┼╝liwe do opanowania. Autorzy przedstawiaj─ů Czytelnikowi podstawow─ů wiedz─Ö w zakresie prowadzenia negocjacji. S─ů zdania, ┼╝e wielu konflikt├│w mo┼╝na unikn─ů─ç, a te, kt├│re nale┼╝y rozwi─ůza─ç - mo┼╝na rozwi─ůzywa─ç skuteczniej dzi─Öki znajomo┼Ťci i stosowaniu zasad rz─ůdz─ůcych zachowaniem cz┼éowieka w specyficznych sytuacjach spo┼éecznych, jakimi s─ů negocjacje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jako┼Ťci (kompleksowe zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, TQM - Total Quality Management) problematyka zarz─ůdzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze wzgl─Ödu na rol─Ö i znaczenie pracownik├│w w kreowaniu rozwoju jako┼Ťci i warto┼Ťci produkt├│w (wyrob├│w i us┼éug) oraz wp┼éywie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osi─ůgane przez przedsi─Öbiorstwo. Doskona┼éo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi mo┼╝na rozpatrywa─ç w uj─Öciu systemu, dzia┼éa┼ä personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodz─ůcych pomi─Ödzy podsystemem personalnym a pozosta┼éymi elementami przedsi─Öbiorstwa w uj─Öciu funkcjonalnym. Stopie┼ä dopasowania charakterystyk systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů oraz zatrudnionych pracownik├│w do wykonywanych zada┼ä i realizowanych dzia┼éa┼ä stanowi odpowied┼║ na pytanie o zgodno┼Ť─ç potrzeb przedsi─Öbiorstwa z warto┼Ťci─ů potencja┼éu ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Ksi─ů┼╝ka wype┼énia luk─Ö na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo ┼é─ůczy dwa obszary badawcze (ÔÇŽ) systemowe zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů oraz zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9935.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-299.
┼Üwiadomo┼Ť─ç autorki dotycz─ůca wyst─Öpowania ogranicze┼ä w wyczerpaniu omawianych zagadnie┼ä prze┼éo┼╝y┼éa si─Ö na r├│┼╝norodno┼Ť─ç zakresu prezentowanych tre┼Ťci, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej za┼Ť budzi─ç mo┼╝e niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane wsp├│┼éczesne podej┼Ťcie do zagadnie┼ä jako┼Ťci wskazuje na mo┼╝liwo┼Ť─ç identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencja┼éu tkwi─ůcego wewn─ůtrz przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na og├│┼é nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spo┼╝ytkowany przez organizacj─Ö i jej cz┼éonk├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie projektem / Marek Kasperek. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 407 s. : il. ; 24 cm.
Bilbliogr. s. 405-407.
Drugie wydanie przewodnika metodycznego przedstawiaj─ůcego wiele narz─Ödzi wspomagaj─ůcych przygotowanie i realizacj─Ö interdyscyplinarnego przedsi─Öwzi─Öcia - projektu. Omawia miejsce projektu w strukturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa, organizacj─Ö i tworzenie zespo┼éu projektowego, identyfikacj─Ö potrzeb klienta projektu, analiz─Ö wykonalno┼Ťci projektu, planowanie, bud┼╝et projektu, ┼║r├│d┼éa ryzyka w projekcie, logistyk─Ö oraz umowy w organizacji projektu. Opracowanie jest odpowiedzi─ů na zapotrzebowanie pracownik├│w polskich przedsi─Öbiorstw, jednostek samorz─ůdowych, jednostek u┼╝yteczno┼Ťci publicznej, przede wszystkim student├│w przedmiotu zarz─ůdzanie projektem i zarz─ůdzanie projektem europejskim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11705 [Magazyn 1], P.11704 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11703.IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12895.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. [441].
Bibliogr. przy rozdz.
Za g┼é├│wny cel tej publikacji uznano "stworzenie usystematyzowanych podstaw pozwalaj─ůcych na rozumienie uwarunkowa┼ä z┼éo┼╝ono┼Ťci proces├│w i zjawisk wyst─Öpuj─ůcych w przedsi─Öbiorstwie oraz ich logiki". Autorzy postanowili przybli┼╝y─ç uwarunkowania wyznaczaj─ůce istot─Ö przedsi─Öbiorstwa, przyjmuj─ůc - i s┼éusznie - ┼╝e jest to materia dostatecznie z┼éo┼╝ona i bogata, a zarazem niezb─Ödna do poznania w studiach nad przedsi─Öbiorstwem. Formu┼éa ksi─ů┼╝ki pozwoli┼éa w znacznej mierze zdyskontowa─ç dotychczasowy dorobek naukowy i rezultaty bada┼ä zespo┼éu autorskiego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9037.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10612.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera wsp├│┼éczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we wsp├│┼épracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veronik─ů Wong. W podr─Öczniku om├│wiono: istot─Ö i kategorie marketingu, jego rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, spo┼éeczn─ů odpowiedzialno┼Ť─ç i etyk─Ö. Rozwa┼╝ania s─ů bogato ilustrowane konkretnymi przyk┼éadami i studiami przypadk├│w z do┼Ťwiadcze┼ä przede wszystkim przedsi─Öbiorstw europejskich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5971 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.5969 [Magazyn 1], P.5968 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], P.5964 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2], 7267 [Magazyn 2], 2928 [Magazyn 2] (14 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10523.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik-leksykon zawiera podstawow─ů wiedz─Ö o marketingu, przedstawion─ů w jasny i zrozumia┼éy dla ka┼╝dego czytelnika spos├│b. Autorzy znakomicie ┼é─ůcz─ů w nim prostot─Ö wyk┼éadu z profesjonaln─ů wiedz─ů. Ksi─ů┼╝ka zawiera syntetyczne om├│wienie takich zagadnie┼ä, jak: uwarunkowania dzia┼éa┼ä marketingowych, zachowania nabywc├│w, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera r├│wnie┼╝ s┼éowniczek poj─Ö─ç i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono has┼éa, kr├│tkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomit─ů podstaw─Ö do dalszej nauki, osobom niezwi─ůzanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu dzia┼éa┼ä marketingowych, mo┼╝e te┼╝ by─ç znakomitym repetytorium systematyzuj─ůcym wiedz─Ö przed egzaminami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4524.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadza─ç marketing w firmie i odnosi─ç na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskaz├│wek na temat tego, jak za pomoc─ů przemy┼Ťlanego marketingu zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ i przekona─ç do siebie klient├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 245-247.
Przygotowuj─ůc t─Ö ksi─ů┼╝ke autorzy kierowali si─Ö za┼éo┼╝eniem, ┼╝e rozwi─ůzania dotycz─ůce etyki administracji publicznej s─ů ┼Ťci┼Ťle zwi─ůzane z kszta┼étem unormowa┼ä s┼éu┼╝by publicznej funkcjonuj─ůcych w danym pa┼ästwie. Z tego powodu, po zaprezentowaniu zagadnie┼ä og├│lnych dotycz─ůcych etyki jako dziedziny filozofii i jako aspektu praktycznego dzia┼éania, znaczn─ů cz─Ö┼Ť─ç miejsca po┼Ťwi─Öcono przedstawieniu system├│w s┼éu┼╝by publicznej. Z jednej strony zaprezentowano wi─Öc modele s┼éu┼╝by publicznej funkcjonuj─ůce w innych krajach, a z drugiej pokazano, jakie regulacje prawne rz─ůdz─ů s┼éu┼╝b─ů publiczn─ů w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11663 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11662.II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12861.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again