Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(14)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(14)
available
(7)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(14)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Szczepańska Katarzyna
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Burda Kinga
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Jagie┼é┼éo Zbigniew (1964- )
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Kulesza Micha┼é (1948- )
(1)
Lund├ęn Bj├Ârn (1944- )
(1)
Niziołek Magdalena
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Svensson Ulf
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
MARKETING PARTNERSKI
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
USŁUGI
(2)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KOSMETYKA
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
MARKETING
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO US┼üUGOWE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
TURYSTYKA
(1)
URZ─śDNICY
(1)
WARTO┼Ü─ć
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE PROJEKTAMI
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
14 results Filter
Book
In basket
(Publikacja Europejskiego Kongresu Finansowego.)
Ksi─ů┼╝ka, przygotowana pod redakcj─ů Zbigniewa Jagie┼é┼éy, prezesa PKO Banku Polskiego, jest publikacj─ů, kt├│ra z pewno┼Ťci─ů wzbogaci wiedz─Ö ka┼╝dego, kto interesuje si─Ö problematyk─ů wsp├│┼éczesnej bankowo┼Ťci. Sk┼éada si─Ö ona z jedenastu opracowa┼ä przygotowanych przez wybitnych praktyk├│w polskiego rynku finansowego. W syntetycznej formie opisuj─ů oni dylematy wsp├│┼éczesnej bankowo┼Ťci, a zarazem sk┼éaniaj─ů czytelnika do przewarto┼Ťciowania wielu dotychczasowych pogl─ůd├│w. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w celnie wskazuj─ů tak┼╝e kierunki rozwoju bankowo┼Ťci detalicznej w niezwykle szybko zmieniaj─ůcym si─Ö ┼Ťwiecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16285 VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Analiza klienta / Małgorzata Rószkiewicz - Kraków : SPSS Polska, 2011. - 296 s. : il. ; 30 cm.
U dołu okł. i na grzbiecie: Predictivesolutions.
Bibliogr. s. 287-292. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako modyfikacja wcze┼Ťniej przygotowanych przez autork─Ö pozycji i wydanych ju┼╝ jaki┼Ť czas temu, a koncentruj─ůcych si─Ö na metodach formalnych stosowanych w analizie danych marketingowych. Modyfikacja polega┼éa nie tylko na rozszerzeniu tre┼Ťci z zakresu analiz statystycznych, ale r├│wnie┼╝ na ich wzbogaceniu opisem realizacji procedur z wykorzystaniem oprogramowania IBM SPSS Statistics.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12904 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jako┼Ťci (kompleksowe zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů, TQM - Total Quality Management) problematyka zarz─ůdzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze wzgl─Ödu na rol─Ö i znaczenie pracownik├│w w kreowaniu rozwoju jako┼Ťci i warto┼Ťci produkt├│w (wyrob├│w i us┼éug) oraz wp┼éywie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osi─ůgane przez przedsi─Öbiorstwo. Doskona┼éo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi mo┼╝na rozpatrywa─ç w uj─Öciu systemu, dzia┼éa┼ä personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodz─ůcych pomi─Ödzy podsystemem personalnym a pozosta┼éymi elementami przedsi─Öbiorstwa w uj─Öciu funkcjonalnym. Stopie┼ä dopasowania charakterystyk systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů oraz zatrudnionych pracownik├│w do wykonywanych zada┼ä i realizowanych dzia┼éa┼ä stanowi odpowied┼║ na pytanie o zgodno┼Ť─ç potrzeb przedsi─Öbiorstwa z warto┼Ťci─ů potencja┼éu ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Ksi─ů┼╝ka wype┼énia luk─Ö na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo ┼é─ůczy dwa obszary badawcze (ÔÇŽ) systemowe zarz─ůdzanie jako┼Ťci─ů oraz zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9935 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11571 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793 XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 291-299.
┼Üwiadomo┼Ť─ç autorki dotycz─ůca wyst─Öpowania ogranicze┼ä w wyczerpaniu omawianych zagadnie┼ä prze┼éo┼╝y┼éa si─Ö na r├│┼╝norodno┼Ť─ç zakresu prezentowanych tre┼Ťci, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej za┼Ť budzi─ç mo┼╝e niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane wsp├│┼éczesne podej┼Ťcie do zagadnie┼ä jako┼Ťci wskazuje na mo┼╝liwo┼Ť─ç identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencja┼éu tkwi─ůcego wewn─ůtrz przedsi─Öbiorstwa, kt├│ry na og├│┼é nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spo┼╝ytkowany przez organizacj─Ö i jej cz┼éonk├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12415 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliogr. s. 433-440.
W ksi─ů┼╝ce autor dowodzi zasadno┼Ťci tezy, ┼╝e mo┼╝liwe jest niwelowanie powi─Ökszaj─ůcego si─Ö dystansu mi─Ödzy ekonomi─ů a naukami spo┼éecznymi, a zw┼éaszcza mi─Ödzy ekonomi─ů a humanistyk─ů. Autor jest wyrazicielem optymizmu poznawczego, przekonuj─ůc, ┼╝e mo┼╝liwe jest przezwyci─Ö┼╝enie wyst─Öpuj─ůcego powszechnie, roz┼é─ůcznego traktowania warto┼Ťci, kiedy to warto┼Ť─ç (dla) klienta przeciwstawiana jest warto┼Ťci (dla) przedsi─Öbiorstwa. Tyle┼╝ oryginalna, co prowokacyjnie sformu┼éowana teza osadzona zostaje na trzech fundamentalnych za┼éo┼╝eniach dotycz─ůcych: godno┼Ťci systemowej (rzeczywisto┼Ť─ç jest wielowymiarowa), pe┼éni semantycznej (warto┼Ť─ç odsy┼éaj─ůca do klasycznej TRIADY), prymatu ludzkiej podmiotowo┼Ťci (nieodzowno┼Ť─ç wspomagania antropologicznego nauk spo┼éecznych). Sytuuj─ůc omawiane kwestie w sferze poznania (teoria), autor odwo┼éuje si─Ö jednocze┼Ťnie do ich odpowiednik├│w w rzeczywisto┼Ťci spo┼éeczno-gospodarczej, zw┼éaszcza tej, kt├│ra jest najbli┼╝sza cz┼éowieka. S─ů ni─ů oczywi┼Ťcie us┼éugi. Wnikliwa analiza i dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç tych┼╝e pozwalaj─ů z dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej wyprowadzi─ç koncepcj─Ö relacyjnej konstelacji warto┼Ťci. W interpretacji autora staje si─Ö ona realnym ┼é─ůcznikiem mi─Ödzy ekonomi─ů a aksjologi─ů, za┼Ť dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej przydaje nowego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13067 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarz─ůdzanie projektem / Marek Kasperek. - Wyd. 2. popr. i uzup. - Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 407 s. : il. ; 24 cm.
Bilbliogr. s. 405-407.
Drugie wydanie przewodnika metodycznego przedstawiaj─ůcego wiele narz─Ödzi wspomagaj─ůcych przygotowanie i realizacj─Ö interdyscyplinarnego przedsi─Öwzi─Öcia - projektu. Omawia miejsce projektu w strukturze organizacyjnej przedsi─Öbiorstwa, organizacj─Ö i tworzenie zespo┼éu projektowego, identyfikacj─Ö potrzeb klienta projektu, analiz─Ö wykonalno┼Ťci projektu, planowanie, bud┼╝et projektu, ┼║r├│d┼éa ryzyka w projekcie, logistyk─Ö oraz umowy w organizacji projektu. Opracowanie jest odpowiedzi─ů na zapotrzebowanie pracownik├│w polskich przedsi─Öbiorstw, jednostek samorz─ůdowych, jednostek u┼╝yteczno┼Ťci publicznej, przede wszystkim student├│w przedmiotu zarz─ůdzanie projektem i zarz─ůdzanie projektem europejskim.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11705 [Magazyn 1], P.11704 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11703 IX.8 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12895 IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Us┼éugi zyskuj─ů na znaczeniu nie tylko jako wyodr─Öbniony sektor gospodarki narodowej. W dzia┼éalno┼Ť─ç us┼éugow─ů anga┼╝uj─ů si─Ö coraz cz─Ö┼Ťciej przedsi─Öbiorstwa dw├│ch pozosta┼éych sektor├│w: przemys┼éu i rolnictwa. Us┼éugi zostaj─ů ÔÇ×wbudowaneÔÇŁ w ko┼äcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowi─ů element kompleksowej oferty wielu przedsi─Öbiorstw przemys┼éowych i rolnych. Jak deklaruje mened┼╝er jednego z globalnych koncern├│w, zawsze, kiedy nie mo┼╝emy bezpo┼Ťrednio dotrze─ç do klienta z jakim┼Ť produktem, oferujemy mu us┼éugi powi─ůzane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy po┼Ťwi─Öcaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö aktywno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych na rynku us┼éug oraz zagadnieniom zwi─ůzanym z klientem i konsumpcj─ů na rynku us┼éug.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15108 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16012 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadza─ç marketing w firmie i odnosi─ç na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskaz├│wek na temat tego, jak za pomoc─ů przemy┼Ťlanego marketingu zwi─Ökszy─ç sprzeda┼╝ i przekona─ç do siebie klient├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11528 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12756 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 245-247.
Przygotowuj─ůc t─Ö ksi─ů┼╝ke autorzy kierowali si─Ö za┼éo┼╝eniem, ┼╝e rozwi─ůzania dotycz─ůce etyki administracji publicznej s─ů ┼Ťci┼Ťle zwi─ůzane z kszta┼étem unormowa┼ä s┼éu┼╝by publicznej funkcjonuj─ůcych w danym pa┼ästwie. Z tego powodu, po zaprezentowaniu zagadnie┼ä og├│lnych dotycz─ůcych etyki jako dziedziny filozofii i jako aspektu praktycznego dzia┼éania, znaczn─ů cz─Ö┼Ť─ç miejsca po┼Ťwi─Öcono przedstawieniu system├│w s┼éu┼╝by publicznej. Z jednej strony zaprezentowano wi─Öc modele s┼éu┼╝by publicznej funkcjonuj─ůce w innych krajach, a z drugiej pokazano, jakie regulacje prawne rz─ůdz─ů s┼éu┼╝b─ů publiczn─ů w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11663 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11662 II.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12861 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again