Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(1)
Czytelnie
(3)
Autor
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Olszak-Krzyżanowska Bożena
(1)
Rybczyńska Dorota A. (1961- )
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
MENTORING
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
Poradnictwo
(1)
WARTOŚĆ
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 183-185.
Przedmiot rozważań w książce stanowi odpowiedź na pytanie, czym jest profesjonalny coaching - jakie zasady i standardy etyczne muszą być przestrzegane, aby proces ten przebiegał prawidłowo, autentycznie wspierając rozwój jednostek i zespołów. W książce omówiono: istotę i rodzaje coachingu; relacje między coachingiem a innymi formami wspierania rozwoju, takimi jak mentoring, konsulting, szkolenia; różnice między coachingiem a psychoterapią; najważniejsze zasady etyczne coachingu; dylematy etyczne pojawiające się w codziennej pracy oraz propozycje ich rozstrzygania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13758 IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18982 IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18981 IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Przewodnik mający za zadanie przekazanie wiedzy o wartościach i normach w pracy socjalnej oraz ich zastosowaniu w codziennej praktyce. Całość składa się z pięciu rozdziałów. Pierwszy poświęcony jest tożsamości, jej genezie i roli elementów otoczenia społecznego jednostki oraz niej samej w kształtowaniu własnej tożsamości. Następny traktuje o wartościach, przybliża pojęcie, dokonuje rozróżnienia między potrzebami a wartościami, wadze zgodności między nimi. Rozdział trzeci opisuje moralne i etyczne aspekty pracy socjalnej - obowiązujące standardy, cechy i umiejętności stanowiące podstawę etycznych i moralnych zachowań pracownika socjalnego. Kolejne rozdziały poświęcono postawie pracowników socjalnych wobec problemów społecznych i relacjom między nimi a osobami wspomaganymi - zwłaszcza zaś problemom konfliktu wartości (źródła, odmiany), który w znaczący sposób wpływa na jakość i efekty pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3011 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3012 VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej