Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(10)
Status
only on-site
(10)
available
(8)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(10)
Author
Bańka Waldemar
(1)
Connors Roger
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Gitling Maciej
(1)
Jamka Beata (1961- )
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Mas┼éyk-Musia┼é Ewa (1945- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Smith Tom
(1)
Suchar Marek
(1)
Tokarski Stefan (1939- )
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(9)
Sandawe
(1)
Subject
KADRY
(5)
ZARZ─äDZANIE
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
MENED┼╗EROWIE
(2)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
ETNOGRAFIA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
SUKCES
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Subject: time
1989-
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PORADNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
10 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Change the culture, change the game : the breakthrough strategy for energizing your organization and creating accountability for results, 2011.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia strategi─Ö, kt├│rej celem jest pomoc liderom w przyspieszaniu zmiany kultury organizacyjnej. W tym znakomitym przewodniku po transformacji kulturowej autorzy proponuj─ů model "piramidy rezultat├│w", prost─ů i ┼éatw─ů do zapami─Ötania metodologi─Ö wp┼éywania na spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania ludzi tak, by osi─ůgni─Öte zosta┼éy po┼╝─ůdane rezultaty. Doskonalenie umiej─Ötno┼Ťci przyspieszania zmiany kulturowej jest kompetencj─ů niezb─Ödn─ů ka┼╝demu liderowi, kt├│ry chce, by jego organizacja by┼éa coraz bardziej konkurencyjna. W ksi─ů┼╝ce Czytelnik znajdzie dok┼éadn─ů metodologi─Ö rozwoju tej umiej─Ötno┼Ťci - metodologi─Ö, kt├│ra jest wykorzystywana przez najbardziej powa┼╝ane firmy na ┼Ťwiecie. W ka┼╝dym rozdziale znajduj─ů si─Ö ciekawe przyk┼éady na to, jak organizacje, kt├│re osi─ůgn─Ö┼éy olbrzymi sukces, wykorzystuj─ů przedstawione najlepsze praktyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12607 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [219]-224.
Przedmiotem niniejszego opracowania s─ů kompetencje przyw├│dcze lider├│w prowadz─ůcych mikro, ma┼ée i ┼Ťrednie przedsi─Öbiorstwa w Polsce, ukazane w kontek┼Ťcie szybko post─Öpuj─ůcej globalizacji gospodarki polskiej. Praca sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼éow. Pierwszy rozdzia┼é charakteryzuje przyw├│dztwo i zwi─ůzane z nim podstawowe poj─Öcia i definicje. W drugim rozdziale om├│wiono kierunki rozwoju teorii przyw├│dczych. Trzeci rozdzia┼é zosta┼é po┼Ťwi─Öcony zadaniom stoj─ůcym przed przyw├│dc─ů w organizacji dzia┼éaj─ůcej w nieprzewidywalnym otoczeniu oraz relacjom zachodz─ůcym mi─Ödzy prze┼éo┼╝onym a pracownikami. W czwartym rozdziale przedstawiono charakterystyk─Ö trzech typ├│w kompetencji przyw├│dczych: osobistych, zespo┼éowych i strategicznych. W rodziale pi─ůtym autor dokona┼é analizy i wyboru dw├│ch przyw├│dc├│w i ich przedsi─Öbiorstw do przeprowadzenia analizy typu studium przypadku. Ostatni rozdzia┼é jest pr├│b─ů oceny wp┼éywu badanych zachowa┼ä, postaw i dzia┼éa┼ä przyw├│dczych na rozw├│j wybranych przedsi─Öbiorstw. Prac─Ö ko┼äcz─ů jej g┼é├│wne wnioski, kt├│re autor sformu┼éowa┼é w oparciu o wyniki przeprowadzonych bada┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11392 IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12591 IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Dojrza┼éo┼Ť─ç mened┼╝erska / Agnieszka Kozak. - Warszawa : Difin, 2011. - 161, [2] s. : il. ; 22 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. [157]-161.
Kluczem do bycia dojrza┼éym mened┼╝erem jest bycie dojrza┼éym cz┼éowiekiem - potencja┼é osobowo┼Ťciowy ujawniaj─ůcy si─Ö w obrazie siebie jest predyktorem sukcesu mened┼╝era. Bez pracy nad osobistymi uwarunkowaniami trudno jest by─ç skutecznym, nawet pos┼éuguj─ůc si─Ö adekwatnymi narz─Ödziami mened┼╝erskimi. bez prawid┼éowo funkcjonuj─ůcej, dojrza┼éej osobowo┼Ťci, nawet przy du┼╝ym potencjale intelektualnym, nie mo┼╝na osi─ůga─ç tw├│rczych cel├│w i rozwija─ç ludzi wok├│┼é siebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12890 IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Kierownik w organizacji / Stefan Tokarski. - Warszawa : "Difin", cop. 2006. - 340 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 328-340
Ksi─ů┼╝ka stanowi syntez─Ö wiedzy ostatnich kilkudziesi─Öciu lat na temat kierownika i jego pracy. Wykorzystano klasyczne koncepcje badania kierownika (teoria cech, teoria zachowa┼ä, teoria sytuacyjna i teoria interakcyjna) do zaprezentowania sposobu oceny efektywno┼Ťci pracy kierownika oraz do usprawnienia dzia┼éa┼ä zespo┼é├│w zarz─ůdzaj─ůcych organizacjami w sytuacjach trudnych. Na podstawie docieka┼ä najwybitniejszych teoretyk├│w i praktyk├│w o uznanym autorytecie ┼Ťwiatowym, po zweryfikowaniu ich koncepcji, zaproponowano gotowe do zaaplikowania rozwi─ůzania w polskiej formacji gospodarczej. Prezentowana praca jest wi─Öc realizowana wed┼éug paradygmatu - jak jest, jak by─ç powinno i co zrobi─ç?
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11925 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11924 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8819 III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10298 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Cz┼éowiek w organizacji" jest publikacj─ů, kt├│rej tre┼Ť─ç dobrze oddaj─ů dwa podtytu┼éy: pracownicy organizacji i wsp├│┼éczesne metody zarz─ůdzania pracownikami. W spos├│b przejrzysty autor prezentuje relacje i zale┼╝no┼Ťci mened┼╝era liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarz─ůdzania w organizacji. Wiod─ůcym problemem ksi─ů┼╝ki jest cz┼éowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najwa┼╝niejszy podmiot organizacji. W zakresie niekt├│rych problem├│w autor zaznacza swoje wyra┼║nie odr─Öbne stanowisko, wzmacniaj─ůc je wynikami w┼éasnych bada┼ä naukowych. Zapoznanie z tre┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki mo┼╝e pom├│c czytelnikowi zrozumie─ç istot─Ö wsp├│┼éczesnych paradygmat├│w relacji prze┼éo┼╝ony-podw┼éadny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11909 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13085 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-168.
Ksi─ů┼╝ka omawia wybrane obszary i kierunki rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci indywisualnej i korporacyjnej osadzone w szeroko rozumianych mo┼╝liwo┼Ťciach czynnika ludzkiego - w jego potencjale. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w: - wst─Öpnego, dw├│ch koncentruj─ůcych si─Ö na ┼║r├│d┼éach przedsi─Öbiorczo┼Ťci indywidualnej i korporacyjnej oraz trzech po┼Ťwi─Öconych wybranym uwarunkowaniom przedsi─Öbiorczo┼Ťci w ramach przedsi─Öbiorstwa (rozszerzonego), determinuj─ůcym rozw├│j przedsi─Öbiorczo┼Ťci kadr i stymuluj─ůcym osi─ůganie efektu synergicznego ich przedsi─Öbiorczych dzia┼éa┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13587 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Zarz─ůdzania Personelem)
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla mened┼╝er├│w r├│┼╝nych szczebli, przed kt├│rymi w codziennej praktyce zarz─ůdzania staj─ů bezpo┼Ťrednio najrozmaitsze zadania zwi─ůzane z zarz─ůdzaniem lud┼║mi. Ka┼╝dy mened┼╝er musi wi─Öc mie─ç w jakim┼Ť stopniu kompetencje specjalisty w dziedzinie zarz─ůdzania personelem. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e zbi├│r rozmaitych narz─Ödzi (kwestionariusze, scenariusze rozm├│w, formularze), dzi─Öki kt├│rym zdobyt─ů w czasie lektury ksi─ů┼╝ki wiedz─Ö, natychmiast b─Ödzie m├│g┼é wykorzysta─ç w codziennej praktyce mened┼╝erskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11546 IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8108 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 386-393. Indeksy.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia wielobarwny obraz polskich firm, instytucji i organizacji (od cyrku po komisariat policji), stworzony na podstawie wnikliwych bada┼ä etnograficznych. Jest ┼Ťwiadectwem przemian zachodz─ůcych w polskiej rzeczywisto┼Ťci biznesowej i nie tylko. Lektura obowi─ůzkowa dla os├│b zainteresowanych prowadzeniem bada┼ä jako┼Ťciowych - zar├│wno z zakresu zarz─ůdzania, jak i socjologii, a tak┼╝e antropologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13090 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 270-272.
Podr─Öcznik przedstawia opis systemu zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach, kt├│re odnosz─ů sukcesy rynkowe i ┼Ťwiadomie przyznaj─ů, ┼╝e jest to mo┼╝liwe dzi─Öki w┼éa┼Ťciwemu wykorzystaniu na rzecz jako┼Ťci i zmian ich potencja┼éu spo┼éecznego. Podano w nim podej┼Ťcia, zasady, metody i techniki umo┼╝liwiaj─ůce motywowanie i rozw├│j personelu oraz przyk┼éady ich wykorzystywania w firmach mi─Ödzynarodowych. Dokonano pr├│by syntezy za┼éo┼╝e┼ä zarz─ůdzania globalnego i zarz─ůdzania zasobami ludzkimi w organizacjach znajduj─ůcych si─Ö w ruchu i radz─ůcych sobie z wyzwaniami wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata. Wydanie drugie podr─Öcznika zosta┼éo poszerzone i uzupe┼énione o wsp├│┼éczesne trendy w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi w Wieku Internetu oraz pomiar kapita┼éu ludzkiego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.12114 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12113 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11324 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12477 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 313-324.
Wsp├│┼éczesne organizacje sk┼éadaj─ů si─Ö z wzajemnie ze sob─ů po┼é─ůczonych cz─Ö┼Ťci (system├│w), w kt├│rych czynnik ludzki jest najwa┼╝niejszy, bowiem realizuje wsp├│lne okre┼Ťlone cele dla powodzenia organizacji jako ca┼éo┼Ťci. W niniejszym opracowaniu punktem odniesienia jest cz┼éowiek. Praca przedstawia organizacj─Ö jako system spo┼éeczny, prezentuje wybrane kierunki organizacji proces├│w pracy, zagadnienie stosunk├│w mi─Ödzyludzkich i konflikt├│w w pracy, w┼éadzy i przyw├│dztwa w organizacji, odnosi si─Ö do kultury organizacyjnej oraz etycznego wymiaru zarz─ůdzania organizacjami. Podejmowana problematyka ksi─ů┼╝ki ma charakter interdyscyplinarny, wyst─Öpuje w niej bowiem problematyka socjologiczna, psychologiczna, ekonomiczna czy nauk o zarz─ůdzaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12883 IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13992 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again