Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(2)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(5)
Author
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Bieńkowska Izabela
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gajdzica Zenon
(1)
Haber Les┼éaw Henryk (1943- )
(1)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(1)
Szczepaniak-Kozak Anna
(1)
W─ůsikiewicz-Firlej Emilia
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
EDUKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(1)
J─śZYKI
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
UCZNIOWIE o SPECJLANYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: place
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-203.
Komunikacja spo┼éeczna w swych r├│┼╝nych obliczach kszta┼étuje nasz─ů cywilizacj─Ö i kultur─Ö, oddzia┼éuj─ůc na kszta┼ét i zasi─Ög uznawanych norm, wzorc├│w zachowa┼ä, idei. Nowe jej formy i technologie kreuj─ů inne ni┼╝ dot─ůd sposoby naszego post─Öpowania ─ż indywidualnego i zbiorowego. Wydaje si─Ö, ┼╝e maj─ů one wi─Öksze znaczenie w budowaniu oblicza wsp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästw, ni┼╝ wola i d─ů┼╝enia ludzi, czyni─ůc nas niewolnikami informacji, technicznych ┼Ťrodk├│w jej przekazu oraz niezale┼╝nych od naszej woli ┼║r├│de┼é informacji. Do takiego oblicza rzeczywisto┼Ťci pewnie wi─Ökszo┼Ť─ç z nas zd─ů┼╝y┼éa si─Ö przyzwyczai─ç. Jednak czy zastanawiamy si─Ö nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jak─ů komunikacja odgrywa albo mo┼╝e odgrywa─ç w ┼╝yciu spo┼éecznym, powi─ůzane s─ů z d─ů┼╝eniem do tego, by lepsza by┼éa jego jako┼Ť─ç? By lepiej, bogaciej ┼╝y─ç? Co mo┼╝e ┼é─ůczy─ç komunikacj─Ö z procesami rozwoju? Dlaczego rozw├│j mia┼éby w jakikolwiek spos├│b wi─ůza─ç si─Ö ze sposobami komunikowania si─Ö ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania mo┼╝e przybywa─ç bogactwa? To niekt├│re z pyta┼ä jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukuj─ůc na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w ┼Ťwiat dialogu i jego uwarunkowa┼ä politycznych, edukacyjnych i spo┼éecznych istniej─ůcych w naszym kraju. Podpowiada r├│wnie┼╝, jak kszta┼étowa─ç nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzysta─ç dla po┼╝ytku w┼éasnego i og├│┼éu. Poznajemy te┼╝ sprawcz─ů moc kreatywnego my┼Ťlenia wsp├│lnot ludzkich oraz warunki pozwalaj─ůce na pojawienie si─Ö tw├│rczej warto┼Ťci kapita┼éu spo┼éecznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13647 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13646.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14665.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarz─ůdzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej b─Ödzie rozpatrywana g┼é├│wnie pod k─ůtem zwi─Ökszenia efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä mened┼╝erskich. Zasadnicz─ů tez─ů przyj─Öt─ů w pracy jest wskazanie na ┼Ťcis┼é─ů zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy kompetencjami komunikacyjnymi mened┼╝era a jego zdolno┼Ťci─ů do efektywnego zarz─ůdzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niekt├│re wyniki w┼éasnych rozwa┼╝a┼ä teoretycznych autora i bada┼ä empirycznych prowadzonych nad komunikacj─ů interpersonaln─ů, zarz─ůdzaniem i rozwojem cz┼éowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11293.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niekt├│rych pracach.
"Niniejsza monografia pokazuje, ┼╝e interkulturowo┼Ť─ç na sta┼ée zago┼Ťci┼éa w dydaktyce j─Özyk├│w obcych na r├│┼╝nych poziomach nauczania. Celem tej monografii jest przede wszystkim podzielenie si─Ö praktycznymi do┼Ťwiadczeniami i refleksjami dotycz─ůcymi dydaktyki j─Özyk├│w obcych oraz odniesienie si─Ö do najnowszych trebd├│w w szeroko rozumianym j─Özykoznawstwie stosowanym, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem zagadnie┼ä interkulturowo┼Ťci, kreatywno┼Ťci i refleksyjno┼Ťci." (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13522.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 14)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona spo┼éecznej sytuacji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz os├│b niepe┼énosprawnych intelektualnie w Polsce i w Czechach. Sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. W pierwszej zosta┼éy om├│wione zagadnienia zwi─ůzane z kszta┼éceniem, wychowaniem, socjalizacj─ů i wspieraniem uczni├│w ze specjalnymi potrzebami w Republice Czeskiej oraz w Polsce. Cz─Ö┼Ť─ç ta zawiera wyniki bada┼ä nad dystansem spo┼éecznym wobec os├│b niepe┼énosprawnych intelektualnie polskich i czeskich student├│w. Druga cz─Ö┼Ť─ç zawiera podrozdzia┼éy ukazuj─ůce por├│wnania polskich i czeskich rozwi─ůza┼ä w zakresie aktywizacji spo┼éeczno-zawodowej os├│b niepe┼énosprawnych, popierane konkretnymi przyk┼éadami oraz osadzone w systemie legislacyjnym obu kraj├│w i akt├│w prawnych UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14286.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem niniejszego podr─Öcznika jest przekazanie merytorycznej wiedzy z zakresu komunikacji i zarz─ůdzania, maj─ůcej w przysz┼éo┼Ťci wp┼éyw na pozycj─Ö i autorytet mened┼╝era, jak r├│wnie┼╝ przynosz─ůce zysk, umiej─Ötne zarz─ůdzanie w┼éasnym biznesem. Prezentowane w podr─Öczniku problemy i zagadnienia odwo┼éuj─ů si─Ö do przedmiot├│w: kszta┼écenie w zakresie socjologii, nauk o komunikowaniu, public realtions, podstawy zarz─ůdzania, nauka o organizacji, zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi, marketing, nauka o koncepcjach zarz─ůdzania, przedsi─Öbiorczo┼Ťci, etyka w zarz─ůdzaniu, psychologia w zarz─ůdzaniu, negocjacje. Zalet─ů podr─Öcznika jest innowacyjno┼Ť─ç analityczna zwi─ůzana z usadowieniem problematyki komunikacji i zarz─ůdzania w nowym otoczeniu, jakim jest spo┼éecze┼ästwo informacyjne, i wynikaj─ůca st─ůd specyficzna rola technologii teleinformatycznej w systemach sieciowego zarz─ůdzania poprzez Intranet, Ekstranet i Internet. Wielo┼Ť─ç przyk┼éad├│w praktycznych zamieszczonych w tek┼Ťcie, ma w zamysle autor├│w pobudzi─ç zainteresowania Czytelnik├│w dla dalszego pog┼é─Öbiania wiedzy z zakresu komunikacji i zarz─ůdzania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11403.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12609.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again