Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Bugdol Marek
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Nowak Alina
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Sikora Tadeusz (1950- )
(1)
Szczepańska Katarzyna
(1)
Toruński Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
KADRY
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
PRAWO AUTORSKIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
kompleksowe zarządzanie przez jakość (TQM)
(6)
zarządzanie jakością
(4)
normy ISO 9000
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
badanie jakości
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
dokument elektroniczny
(1)
jakość
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
kultura organizacyjna
(1)
platforma EKONLEX
(1)
prawo autorskie
(1)
przywództwo
(1)
strategia rozwoju
(1)
systemy zarządzania
(1)
zarządzanie personelem
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 269.
Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11530.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12760.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 362-368.
Organizacje, decydując się na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami norm, traktują je jak wskazówki w celu budowy sprawnie i efektywnie funkcjonującego systemu. Jako standard uznaje się normy ISO serii 9000. Podają one bowiem niezbędne wymagania, które należy spełnić w celu opracowania i wdrożenia wiarygodnego systemu, zawierają terminologię, która pomaga w uniknięciu nieporozumień w interpretacji tych wymagań, oraz wytyczne dotyczące konieczności doskonalenia systemu, a przez to rozwoju całej firmy. W niniejszym podręczniku autorzy pragną przybliżyć aktualne koncepcje i systemy zarządzania jakością zarówno o charakterze uniwersalnym, jak i odnoszące się do konkretnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9948.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11584.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 149-151, akty prawne s. 152, netogr. s. 153-[156].
Celem publikacji jest próba określenia jakości działań bibliotecznych w zmieniającym się społeczeństwie. Opracowanie składa się z dziewięciu rozdziałów prezentujących spojrzenie na problem jakości w różnych aspektach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11557.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej