Form of Work
Książki
(215)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(199)
available
(188)
unavailable
(20)
unknown
(6)
Branch
Magazyny
(71)
Wypożyczalnie
(139)
Czytelnie
(203)
Author
Ehrlich Andrzej
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarska Barbara
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Armstrong Gary
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Kate
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilska Maria
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bondar Natalia
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Brown Scott
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burda Kinga
(1)
Burkholder Lisanne R
(1)
Buła Piotr
(1)
Cebulak Marta
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Coleman David (tłumacz)
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Domka Wojciech
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(160)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(24)
Country
Poland
(215)
Language
Polish
(212)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Rodzice
(2)
A2 poziom biegłości językowej
(1)
B1 poziom biegłości językowej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Lekarze
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(30)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(18)
MARKETING
(16)
INTERNET
(15)
ZARZĄDZANIE
(14)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(11)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(11)
PUBLIC RELATIONS
(8)
KADRY
(7)
NEGOCJACJE
(7)
REKLAMA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
ORGANIZACJE
(5)
BIBLIOTEKARSTWO
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
ZACHOWANIE
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Język rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(2)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Służba zdrowia
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
BULIMIA
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHOROBY WEWNĘTRZNE
(1)
CHORZY
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy psychicznie
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Czasopismo polskie
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
Dziecko głuche
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
ETNOGRAFIA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Subject: time
2001-
(11)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(6)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(45)
PODRĘCZNIKI
(21)
Podręcznik
(9)
PORADNIKI
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(11)
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(5)
Zarządzanie i marketing
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
215 results Filter
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak posługiwać się metaforami, aby przemówić do wyobraźni pracowników? Co zrobić, aby pracownicy zrozumieli strategię? Jakich jest 10 herezji związanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mogą utrudniać wprowadzenie strategii i jak temu zaradzić? Jak stworzyć plan komunikowania się, a dzięki temu przyczynić do efektywnego wdrożenia strategii i osiągnięcia lepszych wyników? Nawet najlepsze strategie firmy okazują się bezwartościowe, jeśli pracownicy nie rozumieją ich założeń. Nie chodzi bowiem o doskonałe opracowanie danej strategii, a ojej umiejętne przekazanie całej organizacji. Badania dowodzą, że tylko nieliczni pracownicy wiedzą, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawdę jest ona zrozumiała jedynie dla zarządu ukrytego w zaciszu swoich gabinetów. Komunikowanie strategii to doskonały przewodnik zarówno dla zarządzających, jak i dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie. Autor krok po kroku wyjaśnia, jak skutecznie przekazać strategię wszystkim pracownikom i tym samym pozwolić firmie rozwinąć skrzydła.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworzące grupę wnoszą do niej bagaż własnych osobowości - kompetencje, cechy, przeżycia i emocje, a także indywidualne oczekiwania. Podejmując decyzję o dołączeniu do powstającego zespołu, chcą współtworzyć nową rzeczywistość. Zaczynają współpracować, komunikują się między sobą, uczestniczą we wspólnych działaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych doświadczeń, uruchamianie nieznanych form aktywności i kreatywności. Każda społeczność, niezależnie od przyświecającego jej celu i wieku jej członków, podlega podobnym zjawiskom, które nazwano "procesem grupowym". Głównym zadaniem prowadzącego jest więc zadbanie o to, by ogromny potencjał tkwiący w grupie został optymalnie wykorzystany, przynosząc wszystkim trwałe i satysfakcjonujące korzyści. Główne fazy rozwoju grupy. Najważniejsze elementy, o których należy pamiętać na każdym etapie budowania zespołu. Przykłady i propozycje ćwiczeń, zebrane podczas szkoleń, treningów i wykładów tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyrażanie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do możliwości grupy. Odpowiedzialność prowadzącego grupę za własny rozwój.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101 III.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724 III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187 XXII.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883 XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.
Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie języka migowego medycznego. Polecana jest głównie słuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom służby zdrowia - szczególnie dla pielęgniarek, położnych, lekarzy, ratowników medycznych. Książka ma na celu wdrażanie znaków ułatwiających komunikowanie się personelu medycznego z niesłyszącym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253 XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka książki diagnozuje sytuację praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, biorąc pod uwagę proces komunikowania się, przekazywania myśli i udzielania wiadomości. Komunikowanie się to niezmiernie ważna umiejętność współczesnego bibliotekarza, pracującego w bibliotece otwartej na czytelnika i środowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Książka przybliża czytelnikom problematykę komunikacji bibliotecznej i zasługuje na uwagę i zaiteresowanie środowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne. Książka, poza prezentacją procesu komunikacji w zespołach wirtualnych, stara się udzielić odpowiedzi na pytanie: jak projektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność jego działania. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespołach wirtualnych, będące wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespołach oraz prowadzonych wywiadów z kierownikami zespołów, jak również badań ankietowych zrealizowanych wśród członków tych zespołów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13818 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14782 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy większości prac.
Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 19844 XIX.1
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W medycynie ratunkowej na całym świecie personel posługuje się algorytmami i gotowymi standardami. Prezentowana publikacja składa się z algorytmów postępowania i wytycznych obowiązujących w polskim systemie ratownictwa medycznego. W repetytorium w praktyczny i zwięzły sposób przedstawiono: badanie psychiatryczne, najczęstsze zaburzenia psychiczne (m.in. schizofrenię, zaburzenia nastroju, nerwicowe, lękowe, wieku podeszłego, u dzieci i młodzieży, odżywiania, osobowości, zespół stresu pourazowego); zaburzenia i zachowania spowodowane używaniem środków psychoaktywnych, stany nagłe w psychiatrii (m.in. zachowania samobójcze, agresję, zaburzenia świadomości, lęk paniczny, ostre dyskinezy) , stosowanie leków oraz tematy prawne związane z interwencją nagłą. Liczne algorytmy postępowania, tabele i schematy ułatwią przyswojenie wiadomości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14405 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14404 XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15306 XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-215, netogr. s. 215. Indeks.
Książka ukazuje problemy komunikacji wielokulturowej. Opracowanie wprowadza w podstawowe funkcje teoretyczne wielokulturowego procesu komunikacji we współczesnym świecie, wyjaśnia kluczowe kwestie terminologiczne i poddaje analizie wybrane cechy specyfiki wielokulturowości. Ukazuje także związki i zalezności pomiędzy zmianami w społeczeństwie wielokulturowym i procesem kształcenia, z uwzględnieniem takich instytucji jak szkoła, rodzina, instytucje edukacji pozaszkolnej, media. Zawiera również analizę wielokulturowego procesu komunikacji z uwzględnieniem specyfiki różnic płci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15118 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 251-269.
Monografia dr Heleny Liwo będzie przydatna zarówno dla pedagogów specjalnych, jak i rodziców dzieci niesłyszących. Praca odnosi się do warstwy suprasegmentalnej mowy, to jest do elementów prozodycznych komunikacji, takich jak: melodia, akcent i iloczas mowy. Autorka stawia zasadnicze pytania o tę stronę komunikacji w przypadku małych dzieci zaimplantowanych ślimakowo. W dużej mierze chodzi tu o pytania na temat możliwości współpracy interdycyplinarnej pomiędzy medycyną a pedagogiką. U wielu odbiorców mamy ciągle jedynie powierzchowną wiedzę na temat implantów ślimakowych, a u części wręcz brak wiedzy czy utrwalone przekonania stereotypowe. Autorka w sposób bardzo kompetentny przybliża czytelnikowi najnowsze osiągnięcia w zakresie implantowania małego dziecka i prezentuje różnice między implantem ślimakowym a aparatem słuchowym. Te argumenty mają szczególną wagę w środowisku samych niesłyszących, gdzie jeszcze często sceptycznie podchodzi się do zasadności implantowania w przypadku posiadania resztek słuchowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19508 IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19507 IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19224 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19223 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka prezentacji to książka, którą czyta się jednym tchem, a potem wielokrotnie wraca do wybranych tematów, znajdując w nich ciągle coś nowego, odkrywając dla siebie nowe wskazówki i prawdy. Zastosowanie podanych w książce wskazówek z pewnością niejednemu przyniesie wiele satysfakcji osobistej, która przełoży się na satysfakcję zawodową i być może finansową.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9934 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11570 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 178.)
Bibliografia, netografia na stronach 235-245. Indeksy.
Niniejsza monografia przedstawia aktualny stan wiedzy o bibliotekarstwie - z próbą zarysowania również nieodległej a możliwej przyszłości bibliotek. Napisana klarownie, w czym umiarkowany aparat naukowy nie stanowi przeszkody. Zawiera rozbudowany indeks przedmiotowy. (…) Wiedza o bibliotekarstwie wciąż ma rację bytu. Jako świadomościowy konstrukt, wykorzystywany w mediacyjnej praktyce, jak też kreowany teoretycznie oraz wykładany - chociaż niekoniecznie w pełnej zgodzie i w harmonii: takiej jednolitości ani kompletności nie ma. Zatem to jest teraz wiedza-po-przejściach, mocno pokiereszowana, a nawet mętnie łączona z niebytem, dlatego wymaga regeneracji. I taką próbę tu podejmuję.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17633 I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 201-205.
Wiedza instruktora rekreacji ruchowej jest niezbędna w efektywnym prowadzeniu zajęć. Dla instruktora niezwykle istotne okazują się również: znajomość techniki wykonania ruchu, podstawowe zasady bezpieczeństwa ćwiczeń w treningu rekreacyjnym czy też metodyka nauczania. Nieadekwatna do potrzeb liczba godzin kursów instruktorskich nie sprzyja pełnemu przekazaniu wiadomości, a spory koszt specjalistycznych szkoleń zazwyczaj ogranicza dalszy rozwój instruktora. Obecnie na rynku polskim istnieje kilka podręczników polsko-i obcojęzycznych o tematyce wellnessu, fitnessu czy aerobiku. Jednakże w swojej dotychczasowej pracy niejednokrotnie spotykałyśmy się z problemem zebrania i usystematyzowania wiadomości z omawianego zakresu. Celem niniejszego opracowania jest zatem zamieszczenie interesujących i najbardziej poszukiwanych przez instruktorów informacji oraz połączenie treści teoretycznych z praktyką stosowaną w zajęciach. Pozycja Fitness - nowoczesne formy gimnastyki. Podstawy teoretyczne, którą oddajemy w Państwa ręce, zawiera informacje niezbędne w pracy każdego instruktora aerobiku, zarówno początkującego, jak i doskonalącego swoje umiejętności zawodowe.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18021 [Magazyn 1], P.18020 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19647 XIX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19646 XIX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16342 VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11685 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again