Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(258)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(10)
E-booki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
Status
only on-site
(243)
available
(241)
unavailable
(22)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(88)
Wypo┼╝yczalnie
(175)
Czytelnie
(246)
Author
Kotler Philip (1931- )
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Wilczek-Ru┼╝yczka Ewa
(4)
Armstrong Gary
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Zarzycka Danuta
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Ślusarska Barbara
(3)
Akert Robin M
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Kozyra Beata
(2)
Ko┼╝usznik Barbara
(2)
K─Ösy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siara Olga
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sutton Philip W. (1959- )
(2)
Szul┼╝ycka Alina
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Tomanek Paweł
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wilson Timothy D
(2)
W─ůsik Dorota
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Bauer Kate
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilska Maria
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bondar Natalia
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Brown Scott
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burda Kinga
(1)
Burkholder Lisanne R
(1)
Buła Piotr
(1)
Year
2020 - 2022
(8)
2010 - 2019
(176)
2000 - 2009
(79)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(31)
Country
Poland
(267)
Language
Polish
(264)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(3)
Pedagodzy
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(36)
MARKETING
(21)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(20)
ZARZ─äDZANIE
(18)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
INTERNET
(15)
NEGOCJACJE
(14)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(12)
PUBLIC RELATIONS
(11)
KADRY
(10)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
REKLAMA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
MARKETING STRATEGICZNY
(5)
ORGANIZACJE
(5)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Piel─Ögniarstwo
(5)
ASERTYWNO┼Ü─ć
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(4)
Marketing
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(4)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
ZACHOWANIE
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
Służba zdrowia
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Etyka
(2)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Medycyna
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(2)
Psychiatria
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
Socjologia
(2)
Turystyka
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BANKI
(1)
BEZDOMNO┼Ü─ć
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
BULIMIA
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
Subject: time
2001-
(14)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(8)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(47)
PODR─śCZNIKI
(24)
Podr─Öcznik
(17)
PORADNIKI
(12)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(5)
Poradnik
(5)
Monografia
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Poradniki
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(14)
Psychologia
(11)
Zarz─ůdzanie i marketing
(11)
Edukacja i pedagogika
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Rozw├│j osobisty
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
267 results Filter
Book
In basket
Efektywna komunikacja w zespole / Beata Rzepka. - Warszawa : Edgard, 2012. - 168 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia strona 168.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje wiele cennych wskaz├│wek dotycz─ůcych komunikowania si─Ö z podw┼éadnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania si─Ö mimo r├│┼╝nicy charakter├│w. Dowiesz si─Ö, jak organizowa─ç efektywne spotkania, usprawni─ç komunikacj─Ö mailow─ů czy jak radzi─ç sobie z trudnym wsp├│┼épracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz proste techniki, kt├│re usprawni─ů wymian─Ö informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz si─Ö rozpoznawa─ç przyczyny b┼é─Öd├│w komunikacyjnych i ┼éagodnie rozwi─ůzywa─ç konflikty interpersonalne, tak by nie powtarza┼éy si─Ö w przysz┼éo┼Ťci. Test sposobu komunikacji pozwoli obiektywnie oceni─ç, jaki jest tw├│j styl porozumiewania si─Ö i nad czym warto jeszcze popracowa─ç.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18319.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20578.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20577.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Jak skutecznie negocjowa─ç / Alan Fowler. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Zdolno┼Ť─ç przekonywania i wywierania wp┼éywu na innych to jedne z najwa┼╝niejszych umiej─Ötno┼Ťci kierowniczych, a jednocze┼Ťnie podstawa skutecznych negocjacji. Ksi─ů┼╝ka ma charakter praktyczny, zawiera wiele przyk┼éad├│w ilustruj─ůcych podawane tezy i zasady. Przyk┼éady dotycz─ů nie tylko negocjacji w sprawach pracowniczych, ale tak┼╝e handlowych, mened┼╝erskich i innych, w kt├│rych stale bierzemy udzia┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2750 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3929.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje / Richard Luecke ; tł. Anita Doroba. - Warszawa : "MT Biznes", cop. 2008. - 229, [3] s. : il. ; 23 cm.
(Harvard Business Essentials)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Nazwa aut. na s. [232].
Bibliogr. s. 217-224.
Negocjacje - prowadzone wtedy, gdy ubiegamy si─Ö o atrakcyjn─ů posad─Ö, gdy staramy si─Ö za┼éagodzi─ç sp├│r z klientem, gdy przygotowujemy kontrakt lub te┼╝ gdy czynimy ust─Öpstwa na rzecz innych dzia┼é├│w w naszej firmie - to niezb─Ödny aspekt ┼╝ycia w ┼Ťwiecie biznesu, to nieod┼é─ůczne jego wyzwanie. W ┼Ťwiecie biznesu dobrzy negocjatorzy s─ů zawsze osobami bardzo po┼╝─ůdanymi. Doprowadzenie trudnych negocjacji do oczekiwanego wyniku jest chyba jednym z najbardziej satysfakcjonuj─ůcych - i najwarto┼Ťciowszych - aspekt├│w wsp├│┼éczesnego biznesu. Ksi─ů┼╝ka "Negocjacje", pe┼éna praktycznych rad i wygodnych narz─Ödzi pomo┼╝e ka┼╝demu mened┼╝erowi doskonali─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci i osi─ůga─ç istotne korzy┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7883.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8978.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiej─Ötno┼Ť─ç negocjowania jest niezb─Ödna w ka┼╝dej niemal sytuacji - w ┼╝yciu i w dzia┼éalno┼Ťci zawodowej. Negocjacje to seria manewr├│w, kt├│re wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzi─ç do rozwi─ůzania satysfakcjonuj─ůcego obie strony, uwzgl─Ödniaj─ůcego ich uzasadnione interesy - do rozwi─ůzania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to ksi─ů┼╝ka pobudzaj─ůca do my┼Ťlenia, inspiruj─ůcy przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e s─ů od ciebie sprytniejsi. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e z tob─ů wygrywaj─ů. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e nad sob─ů panuj─ů. A jednocze┼Ťnie niech odgrywaj─ů role w scenariuszu, kt├│ry ty napiszesz. Ludzie wchodz─ů w role b┼éyskawicznie i nie┼Ťwiadomie. Stw├│rz im odpowiedni─ů gr─Ö, a b─Öd─ů pos┼éusznie wykonywa─ç rozkazy wydawane niewidzialn─ů r─Ök─ů manipulacji. Ju┼╝ najwy┼╝szy czas, by┼Ť to ty przej─ů┼é stery otaczaj─ůcego ┼Ťwiata. By─ç mo┼╝e my┼Ťlisz, ┼╝e takich ksi─ů┼╝ek nie powinno si─Ö wydawa─ç. ┼╗e manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest te┼╝ piekielnie skuteczna. Pozw├│l, ┼╝e dam ci moralnie akceptowalny pow├│d do zg┼é─Öbiania sztuki NLP: co b─Ödzie, je┼Ťli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, kt├│remu nie dasz rady bez chwyt├│w poni┼╝ej pasa? Si─Ögniesz po asy w r─Ökawie czy poddasz si─Ö? Gloria Beck, do┼Ťwiadczona pedagog i filozof, nauczy ci─Ö w┼éamywa─ç si─Ö do ludzkich umys┼é├│w przy u┼╝yciu: techniki budowania przes─ůd├│w, techniki uzale┼╝niania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, kt├│remu nie spos├│b si─Ö oprze─ç, techniki zakotwiczania: ┼Ťci─ůgania czyich┼Ť my┼Ťli w obszar, kt├│ry ci─Ö interesuje, techniki kierowania wra┼╝eniem, dwudziestu sze┼Ťciu innych technik mistrz├│w NLP. Wci─ůgaj ludzi we w┼éasn─ů gr─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-198, wykaz akt├│w prawnych s. 199-200. Indeks.
Przedmiotem zainteresowa┼ä naukowych Autora s─ů przede wszystkim problemy dzia┼éalno┼Ťci informacyjnej podmiot├│w w ┼╝yciu gospodarczym. I temu problemowi jest po┼Ťwi─Öcona niniejsza praca. Informacja wsp├│┼écze┼Ťnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasob├│w w gospodarce. Dlatego w┼éa┼Ťnie wszystko, co wi─ů┼╝e si─Ö z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udost─Öpnianiem, korzystaniem i ochron─ů ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania wsp├│┼éczesnych gospodarek. Autor przeanalizowa┼é ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5619.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworz─ůce grup─Ö wnosz─ů do niej baga┼╝ w┼éasnych osobowo┼Ťci - kompetencje, cechy, prze┼╝ycia i emocje, a tak┼╝e indywidualne oczekiwania. Podejmuj─ůc decyzj─Ö o do┼é─ůczeniu do powstaj─ůcego zespo┼éu, chc─ů wsp├│┼étworzy─ç now─ů rzeczywisto┼Ť─ç. Zaczynaj─ů wsp├│┼épracowa─ç, komunikuj─ů si─Ö mi─Ödzy sob─ů, uczestnicz─ů we wsp├│lnych dzia┼éaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych do┼Ťwiadcze┼ä, uruchamianie nieznanych form aktywno┼Ťci i kreatywno┼Ťci. Ka┼╝da spo┼éeczno┼Ť─ç, niezale┼╝nie od przy┼Ťwiecaj─ůcego jej celu i wieku jej cz┼éonk├│w, podlega podobnym zjawiskom, kt├│re nazwano "procesem grupowym". G┼é├│wnym zadaniem prowadz─ůcego jest wi─Öc zadbanie o to, by ogromny potencja┼é tkwi─ůcy w grupie zosta┼é optymalnie wykorzystany, przynosz─ůc wszystkim trwa┼ée i satysfakcjonuj─ůce korzy┼Ťci. G┼é├│wne fazy rozwoju grupy. Najwa┼╝niejsze elementy, o kt├│rych nale┼╝y pami─Öta─ç na ka┼╝dym etapie budowania zespo┼éu. Przyk┼éady i propozycje ─çwicze┼ä, zebrane podczas szkole┼ä, trening├│w i wyk┼éad├│w tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyra┼╝anie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do mo┼╝liwo┼Ťci grupy. Odpowiedzialno┼Ť─ç prowadz─ůcego grup─Ö za w┼éasny rozw├│j.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101.III.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to kto┼Ť, kto potrafi rozwi─ůzywa─ç z┼éo┼╝one problemy i osi─ůga─ç twarde rezultaty, nie wytaczaj─ůc ci─Ö┼╝kiej artylerii. Autor sprawnie i z gracj─ů wprowadzi Ci─Ö na drog─Ö dobrych negocjacji. Odkryje przed Tob─ů pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia negocjatora pos┼éuguj─ůc si─Ö histori─ů spraw klient├│w, kt├│rych reprezentowa┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra krok po kroku przeprowadzi Ci─Ö przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzi─Öki radom zawartym w ksi─ů┼╝ce mo┼╝esz sprawi─ç, ┼╝e zebranie, cz─Östo traktowane przez pracownik├│w jako strata czasu, zamieni si─Ö w spotkanie pe┼énych entuzjazmu i zaanga┼╝owanych w prac─Ö partner├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Assertiveness : step by step
Podejmuj─ůc temat asertywno┼Ťci, Windy Dryden i Daniel Constantinou pragn─ů wykaza─ç, ┼╝e przeszkody na drodze do zdrowej asertywno┼Ťci tkwi─ů w nas samych, a nie w osobach, wobec kt├│rych pr├│bujemy by─ç asertywni. Korzystaj─ů przy tym z bogatych i bardzo r├│┼╝norodnych do┼Ťwiadcze┼ä zdobytych w pracy psychoterapeutycznej i poradnictwie psychologicznym. Analizuj─ůc szczeg├│┼éowo dobrane odpowiednio przyk┼éady, jasno i precyzyjnie przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze informacje o postawie asertywnej. Dzi─Öki ich wskaz├│wkom wypracowanie dobrego kompromisu w najtrudniejszej nawet sytuacji nie b─Ödzie ju┼╝ dla nikogo problemem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5096.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6207.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekaw─ů, cho─ç mniej znan─ů stron─Ö procesu komunikowania. Okazuje si─Ö, ┼╝e bariery, dezinformacja, k┼éamstwa, manipulacja, blefowanie nie s─ů jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale cz─Östo r├│wnie┼╝ jej ┼Ťwiadomymi strategiami. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono og├│lne kwestie dotycz─ůce komunikowania, barier i zak┼é├│ce┼ä, tak┼╝e w kontek┼Ťcie komunikacji mi─Ödzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wp┼éyw Internetu na manipulacje, nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne, zalew informacji oraz r├│┼╝ne spo┼éeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawieraj─ůcego zniekszta┼écenia informacji czy wr─Öcz celowe przek┼éamania, jak stereotypy czy mity. Ca┼éo┼Ť─ç uzupe┼énia ma┼éy s┼éownik blef├│w i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7322.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.
Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie j─Özyka migowego medycznego. Polecana jest g┼é├│wnie s┼éuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom s┼éu┼╝by zdrowia - szczeg├│lnie dla piel─Ögniarek, po┼éo┼╝nych, lekarzy, ratownik├│w medycznych. Ksi─ů┼╝ka ma na celu wdra┼╝anie znak├│w u┼éatwiaj─ůcych komunikowanie si─Ö personelu medycznego z nies┼éysz─ůcym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka ksi─ů┼╝ki diagnozuje sytuacj─Ö praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, bior─ůc pod uwag─Ö proces komunikowania si─Ö, przekazywania my┼Ťli i udzielania wiadomo┼Ťci. Komunikowanie si─Ö to niezmiernie wa┼╝na umiej─Ötno┼Ť─ç wsp├│┼éczesnego bibliotekarza, pracuj─ůcego w bibliotece otwartej na czytelnika i ┼Ťrodowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikom problematyk─Ö komunikacji bibliotecznej i zas┼éuguje na uwag─Ö i zaiteresowanie ┼Ťrodowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja bez barier : jak rozumie─ç i by─ç rozumianym / Beata Kozyra ; ilustracje Kate Bauer. - Wydanie II rozszerzone i zaktualizowane. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 427 stron : ilustracje ; 22 cm.
(Rozw├│j Osobisty)
Oznaczenie wydania na okładce.
Wydanie 1 ukazało się pt.: Komunikacja bez barier czyli Wilk syty i owca cała.
Bibliografia, netografia na stronach 423-427.
Z ksi─ů┼╝ki Komunikacja bez barier. Jak rozumie─ç i by─ç rozumianym dowiesz si─Ö, mi─Ödzy innymi: dlaczego skuteczna komunikacja jest wa┼╝na w ┼╝yciu ka┼╝dego z nas, jak wygl─ůda proces komunikacji, podstawowych b┼é─Ödach i barierach w komunikacji i jak sobie z nimi radzi─ç, podstawowych narz─Ödziach utrzymywania rozmowy na w┼éa┼Ťciwym kursie i docierania do wybranego portu, jak sobie radzi─ç z emocjami i reakcjami swoimi i innych, jak rozmawia─ç szanuj─ůc innych i zachowuj─ůc szacunek do siebie, jak, dzi─Öki komunikacji bez przemocy ┼╝y─ç w harmonii z innymi i budowa─ç pozytywne relacje osobiste i zawodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20423.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20422.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(HR / Wolters Kluwer Polska)
Słowo kluczowe: coaching ; zaufanie ; komunikacja ; rozmowa
Bibliogr. s. 305-307. Indeks.
G┼é├│wnym celem tej ksi─ů┼╝ki jest pokazanie, jak u┼╝ytecznym, jednak w praktyce mened┼╝erskiej niedocenianym narz─Ödziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedz─ů si─Ö z niej, jak powinny wygl─ůda─ç konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele mo┼╝e zmieni─ç coaching. Autorzy zach─Öcaj─ů do refleksji nad coachingowym stylem zarz─ůdzania, w kt├│rym podstawowym sposobem rozwi─ůzywania problem├│w jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiej─Ötno┼Ť─ç rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najwa┼╝niejszy atrybut wsp├│┼éczesnego lidera.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10394.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodz─ůcymi wsp├│┼écze┼Ťnie w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, zmienia si─Ö forma i uwarunkowania pracy zespo┼éowej. Liczne organizacje decyduj─ů si─Ö na zmian─Ö tradycyjnych form pracy zespo┼éowej na zespo┼éy wirtualne. Ksi─ů┼╝ka, poza prezentacj─ů procesu komunikacji w zespo┼éach wirtualnych, stara si─Ö udzieli─ç odpowiedzi na pytanie: jak projektowa─ç system komunikacji zespo┼éu wirtualnego, aby osi─ůgn─ů─ç wysok─ů skuteczno┼Ť─ç jego dzia┼éania. W kolejnych rozdzia┼éach przedstawiono zar├│wno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespo┼éach wirtualnych, b─Öd─ůce wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespo┼éach oraz prowadzonych wywiad├│w z kierownikami zespo┼é├│w, jak r├│wnie┼╝ bada┼ä ankietowych zrealizowanych w┼Ťr├│d cz┼éonk├│w tych zespo┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13818.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again