Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(241)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Audiobooki
(1)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(227)
only on-site
(225)
unavailable
(9)
unknown
(6)
Branch
Magazyny
(79)
Wypo┼╝yczalnie
(157)
Czytelnie
(230)
Author
Mruk Henryk
(6)
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Wilczek-Ru┼╝yczka Ewa
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Akert Robin M
(2)
Armstrong Gary
(2)
Aronson Elliot (1932- )
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Barska Anetta
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Cybulko Anna
(2)
Gilewicz Joanna
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Kisilowska Małgorzata
(2)
Kominarec Igor (1949- )
(2)
Ko┼╝usznik Barbara
(2)
K─Ösy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Lewicki Czesław
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Maliszewski Wojciech Jan
(2)
Mojs Ewa
(2)
Owczarek Artur
(2)
Pabian Barbara
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wilson Timothy D
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ślusarska Barbara
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Alberti Robert
(1)
Aluchna Maria
(1)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Aniszewska Gra┼╝yna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Banaszkiewicz Magdalena
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Baran-Osak Bogusława
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Batorski Dominik
(1)
Bauer Kate
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilska Maria
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bondar Natalia
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Brown Scott
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burda Kinga
(1)
Burkholder Lisanne R
(1)
Buła Piotr
(1)
Cebulak Marta
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Chwatow Sergiusz
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Cie┼Ťlak Aleksandra
(1)
Coleman David (tłumacz)
(1)
Constantinou Daniel
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogus┼éawa (1955- )
(1)
Year
2020 - 2021
(7)
2010 - 2019
(164)
2000 - 2009
(70)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(29)
Country
Poland
(244)
Language
Polish
(241)
Russian
(2)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(7)
Pedagodzy
(2)
Piel─Ögniarki i piel─Ögniarze
(2)
Psycholodzy
(2)
Rodzice
(2)
A2 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
B1 poziom bieg┼éo┼Ťci j─Özykowej
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Lekarze
(1)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Poziom ┼Ťredniozaawansowany
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(35)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(20)
MARKETING
(19)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(17)
ZARZ─äDZANIE
(16)
INTERNET
(15)
NEGOCJACJE
(11)
PUBLIC RELATIONS
(11)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(11)
KADRY
(9)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(8)
REKLAMA
(7)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(7)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KOMUNIKACJA MI─śDZYKULTUROWA
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
ORGANIZACJA
(6)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(6)
BIBLIOTEKARSTWO
(5)
ORGANIZACJE
(5)
ASERTYWNO┼Ü─ć
(4)
INNOWACJE
(4)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
PSYCHOLOGIA
(4)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
TURYSTYKA
(4)
ZACHOWANIE
(4)
APTEKARSTWO
(3)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
MOTYWACJA PRACY
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PRACA ZESPOŁOWA
(3)
Piel─Ögniarstwo
(3)
Relacje mi─Ödzyludzkie
(3)
SOCJOLOGIA
(3)
SZPITALE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(3)
INFORMACJA NAUKOWA
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
J─Özyk rosyjski
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(2)
KONKURENCJA
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
Marketing
(2)
Medycyna
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
PORADNIKI
(2)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(2)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
Prezentacje i wyst─ůpienia
(2)
RODZICE
(2)
RZECZYWISTO┼Ü─ć WIRTUALNA
(2)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(2)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
Służba zdrowia
(2)
UCZNIOWIE
(2)
UZALE┼╗NIENIE od KOMPUTERA
(2)
Zarz─ůdzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANOREKSJA
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
BEZDOMNO┼Ü─ć
(1)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(1)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BLOGI
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
BULIMIA
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHOROBY WEWN─śTRZNE
(1)
CHORZY
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Subject: time
2001-
(14)
1989-
(5)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(8)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
PETERSBURG (Rosja)
(1)
Słowacja
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(47)
PODR─śCZNIKI
(21)
PORADNIKI
(12)
Podr─Öcznik
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(5)
Monografia
(4)
Poradnik
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Raport z badań
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zaj─Ö─ç
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(12)
Psychologia
(8)
Zarz─ůdzanie i marketing
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpiecze┼ästwo i wojskowo┼Ť─ç
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
J─Özykoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
Rozw├│j osobisty
(1)
244 results Filter
Book
In basket
Jak skutecznie negocjowa─ç / Alan Fowler. - Wyd. 2 popr. - Warszawa : petit, 2001. - 188 s. ; 21 cm.
(Dobra Komunikacja)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Zdolno┼Ť─ç przekonywania i wywierania wp┼éywu na innych to jedne z najwa┼╝niejszych umiej─Ötno┼Ťci kierowniczych, a jednocze┼Ťnie podstawa skutecznych negocjacji. Ksi─ů┼╝ka ma charakter praktyczny, zawiera wiele przyk┼éad├│w ilustruj─ůcych podawane tezy i zasady. Przyk┼éady dotycz─ů nie tylko negocjacji w sprawach pracowniczych, ale tak┼╝e handlowych, mened┼╝erskich i innych, w kt├│rych stale bierzemy udzia┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2750 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3929.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes bez Granic)
Słowo kluczowe: negocjacje ; komunikacja
Tyt. oryg.: "I win you win : the essential guide to principled negotiation" 2007.
Umiej─Ötno┼Ť─ç negocjowania jest niezb─Ödna w ka┼╝dej niemal sytuacji - w ┼╝yciu i w dzia┼éalno┼Ťci zawodowej. Negocjacje to seria manewr├│w, kt├│re wykonujemy w celu uzyskania jak najlepszego porozumienia dla siebie lub naszej organizacji. Negocjacje powinny prowadzi─ç do rozwi─ůzania satysfakcjonuj─ůcego obie strony, uwzgl─Ödniaj─ůcego ich uzasadnione interesy - do rozwi─ůzania typu win-win. "Ja wygrywam, ty wygrywasz" to ksi─ů┼╝ka pobudzaj─ůca do my┼Ťlenia, inspiruj─ůcy przewodnik po negocjowaniu opartym na ustalonych zasadach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9040.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10615.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e s─ů od ciebie sprytniejsi. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e z tob─ů wygrywaj─ů. Niech my┼Ťl─ů, ┼╝e nad sob─ů panuj─ů. A jednocze┼Ťnie niech odgrywaj─ů role w scenariuszu, kt├│ry ty napiszesz. Ludzie wchodz─ů w role b┼éyskawicznie i nie┼Ťwiadomie. Stw├│rz im odpowiedni─ů gr─Ö, a b─Öd─ů pos┼éusznie wykonywa─ç rozkazy wydawane niewidzialn─ů r─Ök─ů manipulacji. Ju┼╝ najwy┼╝szy czas, by┼Ť to ty przej─ů┼é stery otaczaj─ůcego ┼Ťwiata. By─ç mo┼╝e my┼Ťlisz, ┼╝e takich ksi─ů┼╝ek nie powinno si─Ö wydawa─ç. ┼╗e manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest te┼╝ piekielnie skuteczna. Pozw├│l, ┼╝e dam ci moralnie akceptowalny pow├│d do zg┼é─Öbiania sztuki NLP: co b─Ödzie, je┼Ťli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, kt├│remu nie dasz rady bez chwyt├│w poni┼╝ej pasa? Si─Ögniesz po asy w r─Ökawie czy poddasz si─Ö? Gloria Beck, do┼Ťwiadczona pedagog i filozof, nauczy ci─Ö w┼éamywa─ç si─Ö do ludzkich umys┼é├│w przy u┼╝yciu: techniki budowania przes─ůd├│w, techniki uzale┼╝niania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, kt├│remu nie spos├│b si─Ö oprze─ç, techniki zakotwiczania: ┼Ťci─ůgania czyich┼Ť my┼Ťli w obszar, kt├│ry ci─Ö interesuje, techniki kierowania wra┼╝eniem, dwudziestu sze┼Ťciu innych technik mistrz├│w NLP. Wci─ůgaj ludzi we w┼éasn─ů gr─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 193-198, wykaz akt├│w prawnych s. 199-200. Indeks.
Przedmiotem zainteresowa┼ä naukowych Autora s─ů przede wszystkim problemy dzia┼éalno┼Ťci informacyjnej podmiot├│w w ┼╝yciu gospodarczym. I temu problemowi jest po┼Ťwi─Öcona niniejsza praca. Informacja wsp├│┼écze┼Ťnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasob├│w w gospodarce. Dlatego w┼éa┼Ťnie wszystko, co wi─ů┼╝e si─Ö z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udost─Öpnianiem, korzystaniem i ochron─ů ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania wsp├│┼éczesnych gospodarek. Autor przeanalizowa┼é ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5619.IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7100.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Jak pos┼éugiwa─ç si─Ö metaforami, aby przem├│wi─ç do wyobra┼║ni pracownik├│w? Co zrobi─ç, aby pracownicy zrozumieli strategi─Ö? Jakich jest 10 herezji zwi─ůzanych z komunikowaniem strategii? Dlaczego struktura i kultura organizacji mog─ů utrudnia─ç wprowadzenie strategii i jak temu zaradzi─ç? Jak stworzy─ç plan komunikowania si─Ö, a dzi─Öki temu przyczyni─ç do efektywnego wdro┼╝enia strategii i osi─ůgni─Öcia lepszych wynik├│w? Nawet najlepsze strategie firmy okazuj─ů si─Ö bezwarto┼Ťciowe, je┼Ťli pracownicy nie rozumiej─ů ich za┼éo┼╝e┼ä. Nie chodzi bowiem o doskona┼ée opracowanie danej strategii, a ojej umiej─Ötne przekazanie ca┼éej organizacji. Badania dowodz─ů, ┼╝e tylko nieliczni pracownicy wiedz─ů, o co chodzi w strategii firmy, bo tak naprawd─Ö jest ona zrozumia┼éa jedynie dla zarz─ůdu ukrytego w zaciszu swoich gabinet├│w. Komunikowanie strategii to doskona┼éy przewodnik zar├│wno dla zarz─ůdzaj─ůcych, jak i dla os├│b odpowiedzialnych za komunikacj─Ö w firmie. Autor krok po kroku wyja┼Ťnia, jak skutecznie przekaza─ç strategi─Ö wszystkim pracownikom i tym samym pozwoli─ç firmie rozwin─ů─ç skrzyd┼éa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14300.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15217.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Jednostki tworz─ůce grup─Ö wnosz─ů do niej baga┼╝ w┼éasnych osobowo┼Ťci - kompetencje, cechy, prze┼╝ycia i emocje, a tak┼╝e indywidualne oczekiwania. Podejmuj─ůc decyzj─Ö o do┼é─ůczeniu do powstaj─ůcego zespo┼éu, chc─ů wsp├│┼étworzy─ç now─ů rzeczywisto┼Ť─ç. Zaczynaj─ů wsp├│┼épracowa─ç, komunikuj─ů si─Ö mi─Ödzy sob─ů, uczestnicz─ů we wsp├│lnych dzia┼éaniach. Bycie w grupie pozwala na zdobywanie nowych do┼Ťwiadcze┼ä, uruchamianie nieznanych form aktywno┼Ťci i kreatywno┼Ťci. Ka┼╝da spo┼éeczno┼Ť─ç, niezale┼╝nie od przy┼Ťwiecaj─ůcego jej celu i wieku jej cz┼éonk├│w, podlega podobnym zjawiskom, kt├│re nazwano "procesem grupowym". G┼é├│wnym zadaniem prowadz─ůcego jest wi─Öc zadbanie o to, by ogromny potencja┼é tkwi─ůcy w grupie zosta┼é optymalnie wykorzystany, przynosz─ůc wszystkim trwa┼ée i satysfakcjonuj─ůce korzy┼Ťci. G┼é├│wne fazy rozwoju grupy. Najwa┼╝niejsze elementy, o kt├│rych nale┼╝y pami─Öta─ç na ka┼╝dym etapie budowania zespo┼éu. Przyk┼éady i propozycje ─çwicze┼ä, zebrane podczas szkole┼ä, trening├│w i wyk┼éad├│w tematycznych. Tworzenie klimatu zaufania i akceptacji. Wyra┼╝anie szacunku, wzmacnianie pozytywne, dostosowanie tempa pracy do mo┼╝liwo┼Ťci grupy. Odpowiedzialno┼Ť─ç prowadz─ůcego grup─Ö za w┼éasny rozw├│j.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9101.III.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10724.III.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to kto┼Ť, kto potrafi rozwi─ůzywa─ç z┼éo┼╝one problemy i osi─ůga─ç twarde rezultaty, nie wytaczaj─ůc ci─Ö┼╝kiej artylerii. Autor sprawnie i z gracj─ů wprowadzi Ci─Ö na drog─Ö dobrych negocjacji. Odkryje przed Tob─ů pot─Ö┼╝ne narz─Ödzia negocjatora pos┼éuguj─ůc si─Ö histori─ů spraw klient├│w, kt├│rych reprezentowa┼é.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7258.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka, kt├│ra krok po kroku przeprowadzi Ci─Ö przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzi─Öki radom zawartym w ksi─ů┼╝ce mo┼╝esz sprawi─ç, ┼╝e zebranie, cz─Östo traktowane przez pracownik├│w jako strata czasu, zamieni si─Ö w spotkanie pe┼énych entuzjazmu i zaanga┼╝owanych w prac─Ö partner├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do ka┼╝dego egz. do┼é─ůczona jest p┼éyta CD o takiej samej sygnaturze jak ksi─ů┼╝ka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9187.XXII.9 [Wypo┼╝yczalnia A] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10883.XXII.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Assertiveness : step by step
Podejmuj─ůc temat asertywno┼Ťci, Windy Dryden i Daniel Constantinou pragn─ů wykaza─ç, ┼╝e przeszkody na drodze do zdrowej asertywno┼Ťci tkwi─ů w nas samych, a nie w osobach, wobec kt├│rych pr├│bujemy by─ç asertywni. Korzystaj─ů przy tym z bogatych i bardzo r├│┼╝norodnych do┼Ťwiadcze┼ä zdobytych w pracy psychoterapeutycznej i poradnictwie psychologicznym. Analizuj─ůc szczeg├│┼éowo dobrane odpowiednio przyk┼éady, jasno i precyzyjnie przedstawiaj─ů najwa┼╝niejsze informacje o postawie asertywnej. Dzi─Öki ich wskaz├│wkom wypracowanie dobrego kompromisu w najtrudniejszej nawet sytuacji nie b─Ödzie ju┼╝ dla nikogo problemem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5096.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6207.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekaw─ů, cho─ç mniej znan─ů stron─Ö procesu komunikowania. Okazuje si─Ö, ┼╝e bariery, dezinformacja, k┼éamstwa, manipulacja, blefowanie nie s─ů jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale cz─Östo r├│wnie┼╝ jej ┼Ťwiadomymi strategiami. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono og├│lne kwestie dotycz─ůce komunikowania, barier i zak┼é├│ce┼ä, tak┼╝e w kontek┼Ťcie komunikacji mi─Ödzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wp┼éyw Internetu na manipulacje, nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne, zalew informacji oraz r├│┼╝ne spo┼éeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawieraj─ůcego zniekszta┼écenia informacji czy wr─Öcz celowe przek┼éamania, jak stereotypy czy mity. Ca┼éo┼Ť─ç uzupe┼énia ma┼éy s┼éownik blef├│w i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 96.
Publikacja przeznaczona jest do wspierania edukacji w zakresie j─Özyka migowego medycznego. Polecana jest g┼é├│wnie s┼éuchaczom, studentom z zakresu dziedziny medycznej, pracownikom s┼éu┼╝by zdrowia - szczeg├│lnie dla piel─Ögniarek, po┼éo┼╝nych, lekarzy, ratownik├│w medycznych. Ksi─ů┼╝ka ma na celu wdra┼╝anie znak├│w u┼éatwiaj─ůcych komunikowanie si─Ö personelu medycznego z nies┼éysz─ůcym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16253.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka ksi─ů┼╝ki diagnozuje sytuacj─Ö praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, bior─ůc pod uwag─Ö proces komunikowania si─Ö, przekazywania my┼Ťli i udzielania wiadomo┼Ťci. Komunikowanie si─Ö to niezmiernie wa┼╝na umiej─Ötno┼Ť─ç wsp├│┼éczesnego bibliotekarza, pracuj─ůcego w bibliotece otwartej na czytelnika i ┼Ťrodowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Ksi─ů┼╝ka przybli┼╝a czytelnikom problematyk─Ö komunikacji bibliotecznej i zas┼éuguje na uwag─Ö i zaiteresowanie ┼Ťrodowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437.I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: jaka jest rola kreatywno┼Ťci i dialogu w budowaniu relacji mi─Ödzy mened┼╝erami i pracownikami? Jakie cechy i umiej─Ötno┼Ťci spo┼éeczne przyw├│dcy decyduj─ů o sukcesie w kierowaniu firm─ů? W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů oraz jakie nowe narz─Ödzia komunikacji wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? Praca sk┼éada si─Ö z trzech cz─Ö┼Ťci. S─ů nimi: I. Spo┼éeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsi─Öbiorczo┼Ťci, III. Nowe narz─Ödzia komunikowania przedsi─Öbiorstw z klientami.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodz─ůcymi wsp├│┼écze┼Ťnie w otoczeniu przedsi─Öbiorstw, zmienia si─Ö forma i uwarunkowania pracy zespo┼éowej. Liczne organizacje decyduj─ů si─Ö na zmian─Ö tradycyjnych form pracy zespo┼éowej na zespo┼éy wirtualne. Ksi─ů┼╝ka, poza prezentacj─ů procesu komunikacji w zespo┼éach wirtualnych, stara si─Ö udzieli─ç odpowiedzi na pytanie: jak projektowa─ç system komunikacji zespo┼éu wirtualnego, aby osi─ůgn─ů─ç wysok─ů skuteczno┼Ť─ç jego dzia┼éania. W kolejnych rozdzia┼éach przedstawiono zar├│wno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespo┼éach wirtualnych, b─Öd─ůce wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespo┼éach oraz prowadzonych wywiad├│w z kierownikami zespo┼é├│w, jak r├│wnie┼╝ bada┼ä ankietowych zrealizowanych w┼Ťr├│d cz┼éonk├│w tych zespo┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13818.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
No cover
Book
CD
In basket
Asertywno┼Ť─ç czyli jak pozosta─ç sob─ů nie rani─ůc innych - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : d┼║w., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju ; 3)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.244 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podr─Öcznik ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů, staj─ůc si─Ö swoistym przewodnikiem po ┼Ťwiecie reklamy, w kt├│rym zaczynaj─ů dominowa─ç nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapozna─ç si─Ö z kluczowymi narz─Ödziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu medi├│w, a tak┼╝e dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku b─Öd─ů dokonywa┼éy si─Ö zmiany w ┼Ťwiecie medi├│w. Autorzy wyja┼Ťniaj─ů Czytelnikowi r├│┼╝nice pomi─Ödzy tradycyjn─ů reklam─ů a jej odmian─ů on-line, dostarczaj─ů r├│wnie┼╝ odpowiedzi na pytanie jak kszta┼étowa─ç wizerunek w sieci oraz tworzy─ç pozytywne relacje z klientem spo┼éeczno┼Ťciowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy wi─Ökszo┼Ťci prac.
Publikacja jest dzie┼éem zbiorczym zawieraj─ůcym 23 artyku┼éy przygotowane przez autor├│w oraz zespo┼éy autorskie. Monografia w doskona┼éy spos├│b uzupe┼énia istniej─ůc─ů na rynku literatur─Ö z zakresu marketingowego zarz─ůdzania organizacjami sportowymi. W poszczeg├│lnych rozdzia┼éach s─ů prezentowane interesuj─ůce wyniki prowadzonych bada┼ä naukowych. S─ů tak┼╝e zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemy┼Ťlenia, obserwacje zwi─ůzane z doskonaleniem metod i narz─Ödzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Siln─ů stron─ů opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli ca┼éo┼Ťciowego spojrzenia na poszczeg├│lne obszary marketingu oraz zarz─ůdzania. Zalet─ů monografii jest r├│wnie┼╝ powi─ůzanie tre┼Ťci rozwa┼╝a┼ä z najnowszymi trendami, kt├│re s─ů obserwowane w marketingowym zarz─ůdzaniu organizacjami sportowymi. Praca bez w─ůtpienia b─Ödzie wykorzystywana przez szeroki kr─ůg odbiorc├│w. B─Öd─ů w┼Ťr├│d nich nie tylko przedstawiciele przedsi─Öbiorstw i organizacji sportowych, ale tak┼╝e studenci uczelni wy┼╝szych. To oni, jako absolwenci, zasil─ů z czasem kadry pracuj─ůce na rzecz zarz─ůdzania marketingowego w sporcie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 19844.XIX.1
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W medycynie ratunkowej na ca┼éym ┼Ťwiecie personel pos┼éuguje si─Ö algorytmami i gotowymi standardami. Prezentowana publikacja sk┼éada si─Ö z algorytm├│w post─Öpowania i wytycznych obowi─ůzuj─ůcych w polskim systemie ratownictwa medycznego. W repetytorium w praktyczny i zwi─Öz┼éy spos├│b przedstawiono: badanie psychiatryczne, najcz─Östsze zaburzenia psychiczne (m.in. schizofreni─Ö, zaburzenia nastroju, nerwicowe, l─Ökowe, wieku podesz┼éego, u dzieci i m┼éodzie┼╝y, od┼╝ywiania, osobowo┼Ťci, zesp├│┼é stresu pourazowego); zaburzenia i zachowania spowodowane u┼╝ywaniem ┼Ťrodk├│w psychoaktywnych, stany nag┼ée w psychiatrii (m.in. zachowania samob├│jcze, agresj─Ö, zaburzenia ┼Ťwiadomo┼Ťci, l─Ök paniczny, ostre dyskinezy) , stosowanie lek├│w oraz tematy prawne zwi─ůzane z interwencj─ů nag┼é─ů. Liczne algorytmy post─Öpowania, tabele i schematy u┼éatwi─ů przyswojenie wiadomo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14405 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14404.XVIII.1.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15306.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again