Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Stachura Krzysztof (1980- )
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
INTERNET
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Technologie informacyjno-komunikacyjne sta┼éy si─Ö nieod┼é─ůcznym elementem naszej codzienno┼Ťci. Korzystanie z nich uznaje si─Ö za kluczow─ů umiej─Ötno┼Ť─ç i kapita┼é zarazem, a zwi─ůzane z nimi praktyki spo┼éeczno-kulturowe w szybkim tempie przeobra┼╝aj─ů dost─Öpny jednostkowemu do┼Ťwiadczeniu p├│┼║nonowoczesny krajobraz. Z up┼éywem lat, w analizach badaczy spo┼éecznych aspekt├│w Internetu coraz wi─Ökszy nacisk k┼éadzie si─Ö na analiz─Ö znacze┼ä nadawanych technologii i zr├│┼║nicowanych sposob├│w jej wykorzystania. Podzia┼é na u┼╝ytkownik├│w i nie-u┼╝ytkownik├│w s┼éu┼╝y podkre┼Ťleniu, jak funkcjonowanie online i offline r├│┼╝ni sposoby bycia w ┼Ťwiecie spo┼éecznym i jego postrzegania. Autor bada sposoby korzystania z Internetu i style ┼╝ycia, jakie powstaj─ů przy wyra┼║nym udziale czy za spraw─ů nowych technologii oraz przygl─ůda si─Ö r├│┼╝nicom w sposobach rozumienia medium pomi─Ödzy u┼╝ytkownikami i nie-u┼╝ytkownikami oraz odmienno┼Ťci zwi─ůzanych z sieci─ů do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12359 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Ksi─ů┼╝ka jest pog┼é─Öbion─ů refleksj─ů nad komunikacj─ů marketingow─ů w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczeg├│┼éowo prezentuje jej narz─Ödzia uj─Öte w 4 podstawowe formy przekazu ─ż promocj─Ö osobist─ů, reklam─Ö, promocj─Ö dodatkow─ů i public relations. Omawia ich cechy i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, akcentuj─ůc wymiary integracji, konfiguracj─Ö i zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy nimi w dw├│ch odmiennych, jednak wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůcych ┼Ťrodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawi─ůzuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spo┼éecznej, zarz─ůdzania i marketingu oraz do rozwi─ůza┼ä kszta┼étuj─ůcych komunikacj─Ö marketingow─ů pod wp┼éywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narz─Ödzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesuj─ůce przyk┼éady i do┼Ťwiadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wies┼éawa Czy┼╝owicza: Autor bardzo s┼éusznie wskazuje na dynamik─Ö zmian zachodz─ůcych w bie┼╝─ůcym stuleciu w ┼╝yciu wsp├│┼éczesnych pa┼ästw, narod├│w i przedsi─Öbiorstw. To ten okres w┼éa┼Ťnie charakteryzuje si─Ö radykaln─ů transformacj─ů wielu dotychczas dzia┼éaj─ůcych na globalnym rynku przedsi─Öbiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie mo┼╝liwo┼Ťci rozwoju r├│┼╝norodnych form i modeli biznesowych, kt├│re sprzyjaj─ů skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku ┼Ťwiatowym. St─ůd te┼╝ niezwykle wa┼╝ne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjno┼Ťci w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953 IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zosta┼éy w niej om├│wione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wp┼éyw komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpo┼Ťredni); wykorzystanie medi├│w w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narz─Ödzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wska┼║niki ogl─ůdalno┼Ťci witryn www, badania zachowa┼ä konsument├│w online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11387 I.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again