Form of Work
Książki
(56)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(60)
only on-site
(51)
unknown
(4)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(21)
Wypożyczalnie
(42)
Czytelnie
(53)
Author
Ehrlich Andrzej
(4)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Zarzycka Danuta
(2)
Ślusarska Barbara
(2)
Andruszkiewicz Anna
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Asmann Miłosz
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Banaszkiewicz Mariola
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Biel Dariusz
(1)
Brown Scott
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Cebulak Marta
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czerwińska Małgorzata
(1)
DeCenzo David A
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Fisher Roger (1922- )
(1)
Fita Aneta
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Garbat Marcin
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Izdebski Paweł (psycholog)
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jakubowska Urszula (psycholog)
(1)
Janicka Iwona (psycholog)
(1)
Januszkiewicz Katarzyna
(1)
Jaworska-Surma Aleksandra
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Krakowiak Piotr (1965- )
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Majda Anna (nauki medyczne)
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
Malina Alicja
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Noworól Jarosław
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ochonczenko Helena
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Pawlik Beata
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Rudzki Sławomir
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Silverman Jonathan
(1)
Smrokowska-Reichmann Agnieszka
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawarz Barbara (nauki o zdrowiu)
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steede Kevin
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szwałkiewicz Elżbieta
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Wasilewska Anna B
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wroński Zbigniew (medycyna)
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zalewska Sabina
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(38)
2000 - 2009
(17)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(56)
Language
Polish
(55)
English
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Pedagodzy
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Subject
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(13)
ZARZĄDZANIE
(11)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(8)
KADRY
(6)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(6)
ORGANIZACJA
(4)
ZACHOWANIE
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
NEGOCJACJE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(2)
KONFLIKT
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
Opiekunowie medyczni
(2)
Pielęgniarstwo
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
RODZICE
(2)
SZPITALE
(2)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BLOGI
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
Chorzy w stanach terminalnych
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Fizjoterapia
(1)
Hospicja
(1)
KOMPUTERY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Medycyna
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Opieka paliatywna
(1)
Opieka pielęgniarska
(1)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Postawa wobec zdrowia
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STUDENCI NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Stres zawodowy
(1)
SŁUŻBA INFORMACYJNA BIBLIOTECZNA
(1)
Służba zdrowia
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARTOŚĆ
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(1)
WYKLUCZENIE SPOŁECZNE
(1)
Wychowanie
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zachowania zdrowotne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Śmierć
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(14)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Domain
Medycyna i zdrowie
(8)
Psychologia
(7)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
56 results Filter
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Getting together : building a relationship that gets to yes, 1988.
Przeciwstawne i zmieniające się interesy obu stron wywołują problemy. Jednak nie wymyślono jeszcze na szczęście takich problemów, których przy odrobinie dobrej woli nie dałoby się rozwiązać. NIEtoksyczne negocjacje to przewodnik, który poprowadzi Cię krok po kroku przez proces negocjowania i podtrzymywania trwałych relacji w biznesie, kontaktach międzynarodowych i rodzinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12667 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Przedstawiana książka stanowi wspaniałe źródło wiedzy, z którego wszyscy klinicyści zatrudnieni w opiece zdrowotnej mogą czerpać, aby dowiedzieć się, jak rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne. Książka zawiera bardzo konkretne i praktyczne opisy technik komunikowanie się, a także prezentuje dowody naukowe, na bazie których techniki te zostały opracowane. Opisane tutaj metody pozwalają każdemu stać się lepszym praktykiem. Poprawią ponadto jakość pracy, jak również poziom zadowolenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17854 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17853 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
Bibliogr. - Indeks.
Autorka książki diagnozuje sytuację praktyki bibliotecznej i zadania bibliotekarza, biorąc pod uwagę proces komunikowania się, przekazywania myśli i udzielania wiadomości. Komunikowanie się to niezmiernie ważna umiejętność współczesnego bibliotekarza, pracującego w bibliotece otwartej na czytelnika i środowisko lokalne. Jest warunkiem jego kompetencji zawodowej i rozwoju osobistego. Książka przybliża czytelnikom problematykę komunikacji bibliotecznej i zasługuje na uwagę i zaiteresowanie środowiska bibliotekarskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2437 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja w zespole / Kirsten Lennecke ; red. wyd. I pol. Artur Owczarek. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VII, [1], 140 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Bibliogr. s. 137. Indeks.
Gdy ludzie zaczynają współpracować, to dostrzegają siebie, reagują na siebie, wymieniają między sobą informacje - komunikują się. Niniejsza książka zawiera wiele przykładów zaczerpniętych z codziennego życia apteki. Poruszono w niej istotne tematy, dotyczące m. in.: umiejętności porozumiewania się i współpracy, wyrażania i przyjmowania krytyki, mobbingu, dyspozycyjności pracowników, rozmów o podwyżkach. Komunikacja w zespole to gwarancja efektywnej pracy w aptece!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.10076 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11686 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(CheckAp)
Bibliogr. s. 158.
Fitoterapia czy ziołolecznictwo, aplikować czy stosować? W rozmowie z pacjentem ważne jest nie tylko co się mówi, ale również jak się mówi! Liczne przykłady porad z codziennej praktyki farmaceutycznej uwrażliwią Państwa na sposób prowadzenia rozmów z pacjentami:: aby Państwa pacjenci zawsze czuli się dobrze zrozumiani.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11687 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 123-125.
Komunikacja między lekarzem, a pacjentem to specyficzny rodzaj relacji społecznych, w której niewłaściwe postępowanie i brak zrozumienia może wręcz uniemożliwić realizację podstawowego celu medycyny – Primum non nocere. Prezentowana publikacja powstała z uwagi na chęć ukazania właśnie tych specyficznych mechanizmów komunikacji w relacjach lekarz – pacjent.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19736 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19735 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr., netogr. s. 234-237.
Publikacja stanowi podsumowanie wieloletniej pracy autorki z osobami bezdomnymi. To nie tylko podręcznik zawierający niezbędne informacje dotyczące modeli pracy socjalnej i wsparcia psychologicznego osób zagrożonych bezdomnością i bezdomnych, ale jest to także zapis losów konkretnych ludzi i zdarzeń, zamnkiętych w zjawisku bezdomności. Autorka przedstawia przegląd ugruntowanej wiedzy dotyczącej różnych aspektów pracy socjalnej z osobami bezdomnymi, by następnie przejść do praktycznych wskazówek dotyczących form i zasad udzielania wsparcia socjalnego i psychologicznego różnym kategoriom osób bezdomnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14947 VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15777 VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Fizjoterapeuta w Polsce : aktualna wiedza o zawodzie / redakcja naukowa Dariusz Białoszewski, Zbigniew Wroński. - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2017. - XIX, [1], 182, [1] strona : ilustracje, fotografie, portrety ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy częściach. Indeks.
Publikacja stanowi praktyczny komentarz do nowej sytuacji zawodowej, w jakiej znaleźli się w Polsce wszyscy fizjoterapeuci po wejściu w życie Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty. Zawiera również praktyczne wskazówki z zakresu: psychologicznych i socjologicznych uwarunkowań zawodu, optymalnych sposobów i technik porozumiewania się z pacjentem i zespołem terapeutycznym, praktycznych wskazówek dotyczących rozwoju zawodowego, zasad profilaktyki zdrowotnej i ergonomii pracy fizjoterapeuty, najnowszych uwarunkowań prawnych w świetle Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17542 XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17541 XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Zmiany zachodzące w organizacji i ich wpływ na jednostkę stanowią obecnie jedno z najchętniej podejmowanych zagadnień badawczych. Na człowieka w środowisku pracy oddziałuje szereg czynników, a ich wpływ ma charakter symultaniczny. Tylko poprzez dokładną analizę poszczególnych obszarów można określić owe determinanty. Opracowanie tak postawionego problemu badawczego wymaga przeprowadzenia analizy w trzech blokach tematycznych, którym podporządkowany jest układ książki. Celem części pierwszej jest próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób zmieniają się organizacje i jednostki oraz jakie ma to konsekwencje dla ich współdziałania. Rozważania zawarte w części drugiej mają charakter bardziej szczegółowy. Analizie poddano wybrane obszary organizacji i przez pryzmat ich ewolucji dokonano charakterystyki zachowań ludzi w organizacjach określanych jako tradycyjne, współczesne i przyszłości. Zawarte w części drugiej charakterystyki organizacji przyszłości stały się podstawą do wyabstrahowania najbardziej symptomatycznych zmian w analizowanych obszarach; na podstawie tej wiedzy opisano zachowania ludzi w organizacji jutra. Część trzecia ma więc cechy projektu, jednak z uwagi na unikatowy charakter należy podkreślić jej walory poznawcze.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12320 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13467 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 169-174.
"Celem książki jest identyfikacja faktycznych relacji oraz poziomu komunikacji międzyludzkiej i między grupami zawodowymi w szpitalach oraz prezentacja sposobów i mozliwości udoskonalenia tych procesów z korzyścią dla pracownika i organizacji. Publikacja zawiera siedem rozdziałów, z czego dwa mają charakter teoretyczny, natomiast kolejnych pięć jest ukierunkowanych na analizę badawczą. Przedstawiają one rzeczywiste otoczenie, w którym przebiegają kontakty pracownicze oraz stan i jakość komunikowania się na poziomie indywidualnym i grupowym". (fragment Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12913 XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14048 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17844 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19198 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19197 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na stronie tytułowej i okładce: Wydanie nowe.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeksy.
Prawie wszystko, co jest ważne dla ludzkiej kondycji, zarówno tej dobrej, jak i złej, ma swój początek w komunikacji. Konflikt i kooperacja, społeczeństwo i rodzina, miłość i przyjaźń, funkcjonowanie handlu i organizacji są możliwe dzięki komunikacji. Okazuje się, że im bardziej kompetentna jest komunikacja, tym lepsze są podstawowe instytucje i związki. Komunikacja między ludźmi (nowe wydanie) to kompendium wiedzy na temat komunikacji i lektura obowiązkowa dla osób chcących poprawić umiejętności komunikowania się w na wszystkich płaszczyznach życia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19224 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19223 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia. Indeks.
W książce znajdziecie praktyczne informacje dotyczące potrzeb pacjentów oraz konkretne wskazówki, które będą pomocne w codziennej pracy. Autorka w przejrzysty sposób przedstawia między innymi aspekty komunikacji z pacjentem, kwestie doboru pielęgnacji, urządzania przestrzeni pod kątem sprzętów wspomagających oraz materiałów medycznych. Wskazówki będą bardzo przydatne zarówno w sprawach bieżących, jak i przy podejmowaniu kluczowych decyzji. Całość uzupełniają liczne ilustracje i przydatne algorytmy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17573 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 18741 XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 18740 XVIII.2
Book
In basket
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Niniejszą monografię uważam za podręcznik niezbędny dla osób prowadzących szkolenia (kursy) skierowane do profesjonalistów ochrony zdrowia z zakresu motywowania swoich podopiecznych do zmiany zachowań szkodliwych dla zdrowia czy funkcjonowania społecznego oraz zachęcania ich do zdrowego stylu życia itp. Książka ta może być również użyteczna dla osób kształcących profesjonalistów zajmujących się promocją zdrowia, a także zapobieganiem zaburzeniom zdrowia i funkcjonowania społecznego. Opis wyników badań przeprowadzonych w populacji polskich pracowników ochrony zdrowia poprzedzono uzasadnieniem prowadzenia takich szkoleń, a wykorzystanie podręcznika podniesie ch jakość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10968 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 352-379.
Książka porusza problematykę małżeństwa i rodzicielstwa po usamodzielnieniu się dzieci. Przedmiotem badań jest Syndrom Pustego Gniazda. Słownik gerontologii społecznej definiuje stadium pustego gniazda jako okres życia rodziców, kiedy pozostali sami po opuszczeniu domu rodzinnego przez dorosłe dzieci. Dla potrzeb pracy utworzono definicję, przyjmując, iż Syndrom Pustego Gniazda jest to zespół cech lub układów zachowań najczęściej uwarunkowanych kulturowo, obserwowany głównie u małżonków, gdy ich dzieci usamodzielniają się i opuszczają dom rodzinny. Nowa tożsamość małżonków tworząca się w syndromie prowadzi do dekonstrukcji i rekonstrukcji tożsamości małżeńskiej i rodzicielskiej i określenia na nowo ról małżonka i rodzica Istotą i tematem tej pracy są relacje i interakcje małżeńskie i rodzicielskie w szczególnej fazie życia małżeńskiego, jaką jest faza wtórna. Badanymi elementami tej interakcji są: miłość, przyjaźń, szacunek, czułość, przywiązanie małżeńskie, rozwiązywanie konfliktów. W badaniach posłużono się metodami ilościowymi i jakościowymi. Zastosowano ankietę, wywiad, obserwację uczestniczącą i studium przypadku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15128 V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Negocjowanie czy też mediowanie są to czynności będące częścią aktywności każdego z nas. Odbywają się one na różnych poziomach, począwszy od życia prywatnego, poprzez negocjacje w biznesie, aż po poziom dyplomacji międzynarodowej. Każdy z tych poziomów posiada swoją specyfikę, ale także elementy wspólne. Znajomość zasad negocjacji może przyczyniać się do wzrostu satysfakcji w wielu dziedzinach życia, poprzez zwiększenie skuteczności osiągania swych celów. Autorka zaprezentowała najważniejsze aspekty negocjacji oraz mediacji. Początkowe rozdziały zawierają zagadnienia psychologii społecznej, których znajomość jest nieodzowna w kontekście skuteczności negocjacyjnej. Poszczególne zagadnienia zilustrowane zostały przykładowymi sposobami działania, które mogą być bezpośrednio wykorzystywane w codziennej praktyce. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje specyficzne cechy, to jednak występuje też wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala skuteczniej osiągać założone cele, natomiast pokazane przykładowe sposoby działania można wykorzystywać w codziennej praktyce. Prezentowane treści oparte są na szerokim przeglądzie literatury naukowej polskiej i zagranicznej, a także na własnych doświadczeniach autorki zdobytych podczas pracy jako doradca negocjacyjny oraz mediator rodzinny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9792 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11307 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 107-113.
Niemal codziennie każdy ma do czynienia z negocjacjami i/lub mediacjami. Dotyczą one życia prywatnego, spraw zawodowych, kontaktów biznesowych (zarówno krajowych, jak i zagranicznych), stosunków międzynarodowych. Wprawdzie za każdym razem negocjacje czy mediacje mają swoje szczególne cechy, to jednak można też wskazać wiele wspólnych elementów. Znajomość przedstawionych w książce zasad negocjacji i mediacji pozwala zwiększyć skuteczność w osiąganiu przyjętych celów, a pokazane praktyczne sposoby stosowania tych zasad mogą być wykorzystane na co dzień.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14849 IX.15 [Wypożyczalnia C], P.14752 IX.15 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15493 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Problematyka zaproponowana w niniejszej książce w ramach badań nad komunikowaniem się w sytuacji kryzysowej to tylko propozycje do dalszych dyskusji. Dalsze badania powinny zmierzać w kierunku skonstruowania interdyscyplinarnej przestrzeni współpracy pomiędzy naukowcami i praktykami zajmującymi się problematyką reagowania w sytuacjach kryzysowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16163 X.6.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16162 X.6.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11293 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again