Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(58)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(57)
only on-site
(56)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(22)
Wypo┼╝yczalnie
(38)
Czytelnie
(56)
Author
Mruk Henryk
(5)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Smalec Agnieszka
(3)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk Gra┼╝yna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baj-Korpak Joanna (1980- )
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brady Regina
(1)
Burda Kinga
(1)
Buła Piotr
(1)
Choro┼Ť-Mrozowska Dominika
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czuba┼éa Anna (1943- )
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Eason Adam
(1)
Forrest Edward
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Go┼éuchowski Jerzy (1953- )
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Konieczna Dorota
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Ku┼Ť Agnieszka (ekonomia)
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Makowski Michał
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Mizerski Richard
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Moszyński Michał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Pabian Barbara
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Przepi├│rkowska Danuta
(1)
Reformat Beata
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Soko┼éowski Marek (1962- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Targański Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(1)
Urba┼äczyk Edward (1947- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wia┼╝ewicz Joanna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
W─ůsik Dorota
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Zdanowicz-Cyganiak Katarzyna (1979- )
(1)
Zieliński Marek
(1)
Zwoli┼äska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(58)
Language
Polish
(58)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(16)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(14)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(5)
REKLAMA
(5)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
INTERNET
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
INNOWACJE
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
KOBIETA
(2)
KONKURENCJA
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
Marketing
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
TURYSTYKA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUD┼╗ETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
FUNDRAISING
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
KOSMETYKA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
Media spo┼éeczno┼Ťciowe
(1)
Medycyna
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Nauki społeczne
(1)
Organizacje pozarz─ůdowe (NGO)
(1)
PERSWAZJA
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
RYNEK
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(1)
Socjologia
(1)
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
Turystyka
(1)
USŁUGI
(1)
W┼üASNO┼Ü─ć PRZEMYS┼üOWA
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZDROWIE PUBLICZNE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(4)
1989-
(2)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(3)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODR─śCZNIKI
(7)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
58 results Filter
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz cz─Ö┼Ťciej podstawowy obszar zainteresowa┼ä wielu pracownik├│w nauki zajmuj─ůcych si─Ö marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter sk┼éania do refleksji nad rol─ů i znaczeniem tego obszaru aktywno┼Ťci przedsi─Öbiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodz─ůce procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozw├│j nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozw├│j medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a tak┼╝e rosn─ůce znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsi─Öwzi─Ö─ç biznesowych i budowaniu relacji na rynku powoduj─ů ┼╝e komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w na rynku. St─ůd te┼╝ pojawia si─Ö w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnie┼ä pozwalaj─ůce na wyci─ůganie wniosk├│w i uog├│lnie┼ä dotycz─ůcych prawid┼éowo┼Ťci zachodz─ůcych w obszarze proces├│w i narz─Ödzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsi─Öbiorstwa dzia┼éaj─ůce na r├│┼╝nych rynkach. Podejmowane przez liczne o┼Ťrodki akademickie badania empiryczne dotycz─ůce komunikacji rynkowej owocuj─ů coraz wi─Ökszym porz─ůdkowaniem poj─Ö─ç i ustalaniem zale┼╝no┼Ťci mi─Ödzy r├│┼╝nymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wst─Öp)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-163.
Autor ksi─ů┼╝ki przedstawia podstawowe typy oraz szczeg├│┼éowe rodzaje efekt├│w uzyskiwanych za pomoc─ů reklamy. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öca efektom komunikacyjnym, opisuj─ůc liczne modelowe uj─Öcia ich powstawania. Zagadnienia te umieszcza w kontek┼Ťcie proces├│w zarz─ůdczych zwi─ůzanych z reklam─ů, omawiaj─ůc etap wyznaczania cel├│w w procesie planowania reklamy oraz za┼éo┼╝enia i przebieg procesu pomiaru wynik├│w inwestycji reklamowych. Podr─Öcznik powsta┼é w oparciu o monografi─Ö "Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej" tego samego autora.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12138.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13258.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Sylwetki ekspert├│w s. 264-272.
Bibliogr., netogr., webogr. s. 251-259.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje nowoczesne podej┼Ťcie do wykorzystania eventu jako narz─Ödzia komunikacji marketingowej. Publikacja zawiera: - teori─Ö marketingu i komunikacji marketingowej, - klasyfikacj─Ö narz─Ödzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej, - szeroki przegl─ůd zagranicznych i polskich definicji event marketingu, - charakterystyk─Ö cech eventu jako narz─Ödzia komunikacji firm z konsumentami, - wska┼║niki do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éa┼ä z wykorzystaniem event├│w, - zarys historii event marketingu w Polsce i na ┼Ťwiecie, - opis struktury bran┼╝y eventowej w Polsce, - wypowiedzi niemal 40 praktyk├│w - uznanych ekspert├│w z obszaru marketingu, medi├│w i bran┼╝y eventowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16651.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16650.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych prowadzonych w ramach projektu Ministerstwa Nauki i Informatyzacji "Ocena proces├│w komunikowania si─Ö na rynku przedsiebiorstw - uj─Öcie modelowe", w kt├│rym autorzy pe┼énili rol─Ö kierownika (Grzegorz Leszczy┼äski) i g┼é├│wnych wykonawc├│w (Piotr Kwiatek i Marek Zieli┼äski). Realizacja tego projektu by┼éa znacznie ┼éatwiejsza dzi─Öki wsp├│┼épracy student├│w specjalno┼Ťci Komunikacja w biznesie Uniwersytetu Ekonomcznego w Poznaniu, kt├│rym nale┼╝─ů si─Ö szczeg├│lne podzi─Ökowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8185.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9525.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe / red. nauk. Wojciech Wrzosek. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 280 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-280.
Przedmiotem strategii marketingowych s─ů procesy wyboru rynku docelowego, sposob├│w post─Öpowania oraz instrument├│w dzia┼éania. Fundamentaln─ů podstaw─ů tych strategii jest koncepcja marketingu oraz jego przedmiotowa struktura. Strategie marketingowe s─ů sk┼éadnikiem og├│lnych strategii stosowanych na rynku przez przedsi─Öbiorstwa i inne instytucje. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů: istot─Ö strategii marketingowych oraz proces ich formu┼éowania i wyboru przez przedsi─Öbiorstwa, strategie wobec konkurent├│w oraz wobec dostawc├│w i po┼Ťrednik├│w, strategie w r├│┼╝nych fazach rozwojowych rynku, strategie produktowo-rynkowe, strategie komunikacji marketingowej, strategie marketingowe w dzia┼éalno┼Ťci us┼éugowej. Przedstawiony zakres tematyczny podr─Öcznika oraz jego tre┼Ť─ç pozwalaj─ů wyrazi─ç nadziej─Ö, ┼╝e spe┼éni on po┼╝yteczn─ů funkcj─Ö w procesie wzbogacania wiedzy o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12270 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12269.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13393.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 299-328.
Ksi─ů┼╝ka porusza tematyk─Ö wykorzystania nowych medi├│w w komunikacji na rynkach zagranicznych. Opisane s─ů w niej najnowsze strategie marketingowe, kt├│re powsta┼éy ze wzgl─Ödu na powszechny dost─Öp do Internetu, rozw├│j technologii oraz nowych medi├│w jak np. marketing spo┼éeczno┼Ťciowy, marketing 360, marketing inbound. Autorka przedstawia zestaw narz─Ödzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci zastosowania nowych medi├│w w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mog─ů determinowa─ç dzia┼éania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych. W publikacji zaprezentowane zosta┼éy r├│wnie┼╝ wyniki bada┼ä ilo┼Ťciowych i jako┼Ťciowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsi─Öbiorstwach dzia┼éaj─ůcych na rynku polskim, ale tak┼╝e na rynkach zagranicznych ÔÇô z podzia┼éem na rynki B2B i B2C. Wskazuj─ů one jakie rozwi─ůzania stosuj─ů przedsi─Öbiorstwa w komunikacji z partnerami pochodz─ůcymi z r├│┼╝nych rynk├│w, a tak┼╝e od czego mo┼╝e zale┼╝e─ç charakter prowadzonej komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18023.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18022.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele mo┼╝esz osi─ůgn─ů─ç poprzez konwersacj─Ö? Czy zdajesz sobie spraw─Ö z tego, jak bardzo mo┼╝e przys┼éu┼╝y─ç Ci si─Ö j─Özyk cia┼éa? Czy wierzysz, ┼╝e da si─Ö wp┼éywa─ç na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwy┼╝szej jako┼Ťci. Stosuj─ůc zaskakuj─ůco proste, ale celnie wymierzone ┼Ťrodki przekazu, zdo┼éasz oczarowa─ç swych rozm├│wc├│w, przyci─ůgn─ů─ç ich i przekona─ç do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferowa─ç. Kim jest hipnotyczny negocjator? To cz┼éowiek budz─ůcy zaufanie. Got├│w podzieli─ç si─Ö swoj─ů wiedz─ů i praktyczn─ů rad─ů. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To cz┼éowiek, kt├│ry stosuj─ůc eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dob├│r s┼é├│w i perswazj─Ö, potrafi przekona─ç do siebie najwi─Ökszego nawet sceptyka. Ksi─ů┼╝ka ta powsta┼éa z my┼Ťl─ů o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono j─ů z my┼Ťl─ů o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolno┼Ťci komunikacyjnych, lecz na bardzo szczeg├│lnych zasadach - by nikt nawet nie zdawa┼é sobie sprawy z tego, ┼╝e w┼éa┼Ťnie co┼Ť forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 135-142.
Publikacja sk┼éada sie z sze┼Ťciu rozdzia┼é├│w, kt├│re maj─ů g┼é├│wnie charakter pogl─ůdowy, tzn. prezentuj─ů aktualny stan wiedzy dotycz─ůcy poruszanych zagadnie┼ä. Tematyka podejmowana w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach koncentruje sie na nastepuj─ůcych zagadnieniach : istota, funkcje i znaczenie marketingu w bran┼╝y kosmetycznej, podstawy komunikacji marketingowej, zachowanie konsument├│w na rynku us┼éug kosmetycznych, odpowiedzialno┼Ť─ç cywilna i karna zwi─ůzana ze ┼Ťwiadczeniem us┼éug kosmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12793.XVIII.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137 s. : il. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka to poradnik, kt├│ry podpowiada, jak badania rynkowe wpisuj─ů si─Ö w kompleksowy proces planowania marketingowego. Pozwoli sobie na wyrobienie zdania co do doboru metod badawczych. Przedstawia zasadno┼Ť─ç wykorzystania bada┼ä rynkowych w perspektywie produktowej, sprzeda┼╝owej, na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej oraz z perspektywy klienta. Odpowiada te┼╝ na kokretne pytania, m.in.: jak bada─ç potencja┼é rynku, jak wyznacza─ç elastyczno┼Ť─ç cenow─ů, jak ocenia─ç kondycj─Ö marki, jakimi sposobami bada─ç skuteczno┼Ť─ç reklamy, na czym polegaj─ů badania medi├│w oraz jakimi metodami mo┼╝na przeprowadzi─ç te wszystkie rodzaje bada┼ä?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11269.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12369.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 319-[320].
Co poci─ůga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem po┼╝─ůdania ka┼╝dego sprzedaj─ůcego? Kobiety to najwa┼╝niejsza grupa docelowa ┼Ťwiata. Czas na marketing skierowany do kobiet! M─Ösko┼Ť─ç to my┼Ťlenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA my┼Ťli ca┼éym m├│zgiem. M─Ösko┼Ť─ç to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA ┼╝yje emocjami. M─Ösko┼Ť─ç to przetrwanie dzi─Öki obronie w┼éasnych interes├│w, w┼éadzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzi─Öki relacjom i wi─Öziom. Prze┼éomowa ksi─ů┼╝ka o marketingu skierowanym do kobiet. Opowiada o procesach manipulacji, jakim poddawane s─ů kobiety. Pomaga te┼╝ specjalistom od marketingu zrozumie─ç kobiety i wp┼éywa─ç na ich wybory.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13496 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13495.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13494.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. 189-192.
Celem publikacji jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzeda┼╝y skierowanej do kobiet zgodnie z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Ksi─ů┼╝ka prezentuje aktualne informacje s┼éu┼╝─ůce budowaniu strategii zwi─Ökszania udzia┼éu firm w bardzo szybko rosn─ůcym rynku oraz wspiera Czytelnik├│w w procesie wypracowania w┼éasnych, efektywnych metod dzia┼éania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12251.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Ksi─ů┼╝ka jest pog┼é─Öbion─ů refleksj─ů nad komunikacj─ů marketingow─ů w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczeg├│┼éowo prezentuje jej narz─Ödzia uj─Öte w 4 podstawowe formy przekazu ─ż promocj─Ö osobist─ů, reklam─Ö, promocj─Ö dodatkow─ů i public relations. Omawia ich cechy i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, akcentuj─ůc wymiary integracji, konfiguracj─Ö i zale┼╝no┼Ť─ç mi─Ödzy nimi w dw├│ch odmiennych, jednak wzajemnie si─Ö uzupe┼éniaj─ůcych ┼Ťrodowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawi─ůzuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji spo┼éecznej, zarz─ůdzania i marketingu oraz do rozwi─ůza┼ä kszta┼étuj─ůcych komunikacj─Ö marketingow─ů pod wp┼éywem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narz─Ödzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesuj─ůce przyk┼éady i do┼Ťwiadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Dzia┼éalno┼Ť─ç medi├│w - kontekst prawny, ekonomiczny i edukacyjny Analiza dyskursu medialnego Komunikacja medialna i marketingowa Odpowiedzialno┼Ť─ç dziennikarza, odpowiedzialno┼Ť─ç medi├│w Komunikacja w sieci - stereotypy, strategie, wsp├│lnoty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19562.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19561.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-234.
"Na polskim rynku wydawnictw naukowych b─Ödzie to pierwsza monografia ukazuj─ůca rynkowe podej┼Ťcie i rynkow─ů orientacj─Ö organizacji pozarz─ůdowych wraz z ca┼éokszta┼étem uwarunkowa┼ä, ale tak┼╝e z okre┼Ťleniem ┼Ťrodk├│w i technik oddzia┼éywania na partner├│w. (...) Wskazuje nie tylko na potrzeb─Ö ekonomizacji tych organizacji, ale i na konieczno┼Ť─ç stosowania marketingowego sposobu my┼Ťlenia i dzia┼éania w programach przygotowania oraz realizacji cel├│w statutowych".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11835.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13007.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437.XX.5 [Czytelnia B], 11436.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarz─ůdzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarz─ůdzania. Podj─Öto w niej problematyk─Ö metod marketingowych w zarz─ůdzaniu organizacjami. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem materia┼é├│w badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii marketingu, przeznaczonym zar├│wno dla ┼Ťrodowiska akademickiego, jak te┼╝ biznesowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14847.IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15645.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wiod─ůcym celem niniejszej monografii jest dokonanie identyfikacji powi─ůza┼ä zr├│wnowa┼╝onego rozwoju z szeroko rozumianymi procesami zarz─ůdzania w ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstwach. Chodzi nie tylko o wskazanie mechanizmu tych powi─ůza┼ä, ale r├│wnie┼╝ o pokazanie ich specyfiki w odniesieniu do MSP. Wymaga to analizy czynnik├│w maj─ůcych wp┼éyw na zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw, pokazania metod i narz─Ödzi zarz─ůdczych dotycz─ůcych poszczeg├│lnych obszar├│w zarz─ůdzania. W pracy starano si─Ö udowodni─ç tez─Ö, ┼╝e w obecnych warunkach rynkowych konieczne jest uwzgl─Ödnianie w ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstwach odpowiedzialnego i zr├│wnowa┼╝onego podej┼Ťcia do proces├│w zarz─ůdzania. Kolejna teza zak┼éada, i┼╝ wyst─Öpuj─ů szerokie mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania w praktyce okre┼Ťlonych narz─Ödzi i metod zarz─ůdzania, powi─ůzanych ze zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, kt├│re mog─ů przyczyni─ç si─Ö do wzrostu poziomu innowacyjno┼Ťci i konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Przyj─Öcie powy┼╝szych za┼éo┼╝e┼ä wymaga┼éo postawienia wielu pyta┼ä badawczych, kt├│re sformu┼éowano we wprowadzeniach do kolejnych rozdzia┼é├│w monografii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17245.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17244.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again