Form of Work
Książki
(38)
Status
available
(39)
only on-site
(34)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(15)
Wypożyczalnie
(26)
Czytelnie
(34)
Author
Cybulko Anna
(2)
Alberti Robert
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Batorski Dominik
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Emmons Michael
(1)
Formański Jacek
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Konstańczak Stefan
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Levitas Anthony
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Matczak Anna
(1)
Maśloch Grzegorz
(1)
Michalski Maciej Adam (1970- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moore Christopher W
(1)
Morka Rafał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowakowski Andrzej (1953- )
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siara Olga
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sierak Jacek
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Siwiec Adam
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Tomaszewska Hanna Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Zelek Aneta
(1)
Zieliński Marcin
(1)
Ćwiklińska Jolanta
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
Łęcki Krzysztof (1960- )
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(18)
INTERNET
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUKI KOGNITYWNE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE
(1)
OŚWIATA
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIELĘGNIARKI I PIELĘGNIARZE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA ŚRODOWISKOWA
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
SIEĆ KOMPUTEROWA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
TURYSTYKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1989-
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
38 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Your perfect right, 1995
Asertywność zapoczątkowała rewolucję w relacjach partnerskich. Nieniejsza pozycja stanowi kompletny, praktyczny i kompetentny kurs asertywności. Ten przetłumaczony na kilkanaście języków poradnik krok po kroku prezentuje pokonywanie przeszkód na drodze do asertywnego myślenia i działania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.330 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.448 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
"Mediacje. Teoria i praktyka" to pierwszy w Polsce podręcznik do mediacji. Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wielu zagadnień dotyczących problematyki polubownego rozwiązywania sporów - poczynając od teorii konfliktu, poprzez różne rodzaje i zakresy stosowania mediacji (sprawy rodzinne, karne, nieletnich, pracy, prawa administracyjnego), po zilustrowane kazusami problemy etyczne związane z wykonywaniem zawodu mediatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11455 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8220 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9564 III.10 [Czytelnia B], 9563 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Niektórzy ludzie są urodzonymi negocjatorami, ale wiekszość z nas do nich się nie zalicza. Tymczasem umiejętność błyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzyści w życiu prywatnym i zawodowym. W książce autor przedstawił drogę, jak stać się dobrym negocjatorem. Omówił najważniejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokazał jak opanować stres i nie okazywać emocji, jak unikać najczęściej popełnianych błędów, w jaki sposób ustanawiać relacje z drugą stroną oraz jak osiągnąć porozumienie i zakończyć negocjacje. Książka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, którzy mogą się znaleźć w sytuacji wymagającej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodziną i znajomymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11457 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8461 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9861 IX.15 [Czytelnia C], 9860 IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. 339-360.
Książka poświęcona jest jakości kształcenia, jednakże punktem wyjścia w tych rozważaniach uczniono zagadnienie nierówności obserwowane we współczesnej szkole. Tematyka została zgrupowana wokół trzech zagadnień: oblicza nierówności edukacyjnych, problemy i dylematy szkoły, komunikacja w środowisku edukacyjnym. Książka pozwala lepiej poznać przemiany i oblicza współczesnej szkoły, jej osiągnięcia i trudności, a także ukazuje perspektywy możliwego rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12689 V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13737 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks nazwisk s. 537-543
Indeks rzeczowy s. 545-570
Tyt. oryg.: "The mediation process : practical strategies for resolving conflict" 2003.
W publikacji szczegółowo omówiono i zilustrowano licznymi przykładami całe spektrum zagadnień związanych z mediacjami. Książka uwzględnia m.in. nowe sposoby wykorzystania mediacji w dziedzinie sporów handlowych, publicznych i osobistych oraz wpływ uwarunkowań kulturowych na przebieg mediacji. Treść publikacji uzupełniono także kilkoma dodatkami przedstawiającymi zasady profesjonalnej praktyki, takimi jak: omodelowe standardy postępowania mediatorów, oprzykładowe porozumienie w sprawie usług mediacyjnych, olista kontrolna początkowych uwag i stwierdzeń mediatora, oprzykładowy formularz dokumentacji porozumienia. Książka może służyć jako podręcznik podczas seminariów i programów szkoleniowych w dziedzinie mediacji i negocjacji, rozwiązywania konfliktów, prawa, działalności gospodarczej, zarządzania, planowania, opieki społecznej, doradztwa, edukacji, socjologii i psychologii. Zainteresuje też z pewnością profesjonalistów - prawników, menedżerów, terapeutów, pracowników socjalnych, urzędników, nauczycieli i innych - którzy mogą wykorzystywać zasady i procedury mediacji jako narzędzia radzenia sobie z konfliktami i negocjowania rozwiązań złożonych problemów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11465 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7830 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8854 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Communicating for results : a guide for business and the professions, 2008.
Bibliogr. s. 584-628. Indeks.
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12062 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Tom zatytułowany "Komunikacja - tradycja i innowacje" zawiera studia, które tworzą wielogłosową wypowiedź, drążącą hasło przewodnie z perspektywy różnych ujęć i metod badawczych. Problem komunikacji i komunikowania treści jest stale aktualny, chociażby ze względu na to, że rozwijające się technologie dostarczają wciąż nowych sposobów i zwyczajów komunikowania się. Opracowanie nie wyczerpuje wszystkich problemów związanych z komunikacją i komunikowaniem się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15120 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
Żadnego z praktyków pracy socjalnej nie trzeba przekonywać, jak istotne miejsce w kształceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To właśnie od jej prawidłowego przebiegu zależy powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzystość wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorców oraz doskonałe połączenie teorii i praktyki – usystematyzowane wiadomości teoretyczne są poparte licznymi przykładami. Sporo uwagi poświęcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uważnemu słuchaniu i praktycznej analizie stylów komunikacyjnych Szczególne znaczenie ma rozdział poświęcony działaniu w sytuacjach konfliktowych zawierający praktyczne rady i ćwiczenia dotyczące sposobów analizy konfliktu i zachowania się.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3015 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dedykowana wszystkim, zajmującym się webwritingiem - pisaniem tekstów dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalności stron internetowych, pokazuje, jak pisać internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizować tekst pod kątem wyszukiwarek. Nowością w tym wydaniu książki jest rozdział o pisaniu tweetów, gdyż portale społecznościowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo książka zawiera prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13989 XV.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14850 XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja a rozwój społeczności lokalnych / Krzysztof Bakalarski. - Warszawa : Difin, 2014. - 203, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 201-203.
Komunikacja społeczna w swych różnych obliczach kształtuje naszą cywilizację i kulturę, oddziałując na kształt i zasięg uznawanych norm, wzorców zachowań, idei. Nowe jej formy i technologie kreują inne niż dotąd sposoby naszego postępowania ľ indywidualnego i zbiorowego. Wydaje się, że mają one większe znaczenie w budowaniu oblicza współczesnych społeczeństw, niż wola i dążenia ludzi, czyniąc nas niewolnikami informacji, technicznych środków jej przekazu oraz niezależnych od naszej woli źródeł informacji. Do takiego oblicza rzeczywistości pewnie większość z nas zdążyła się przyzwyczaić. Jednak czy zastanawiamy się nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jaką komunikacja odgrywa albo może odgrywać w życiu społecznym, powiązane są z dążeniem do tego, by lepsza była jego jakość? By lepiej, bogaciej żyć? Co może łączyć komunikację z procesami rozwoju? Dlaczego rozwój miałby w jakikolwiek sposób wiązać się ze sposobami komunikowania się ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania może przybywać bogactwa? To niektóre z pytań jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukując na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w świat dialogu i jego uwarunkowań politycznych, edukacyjnych i społecznych istniejących w naszym kraju. Podpowiada również, jak kształtować nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzystać dla pożytku własnego i ogółu. Poznajemy też sprawczą moc kreatywnego myślenia wspólnot ludzkich oraz warunki pozwalające na pojawienie się twórczej wartości kapitału społecznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13647 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13646 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14665 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji społecznej w różnego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzajów. Szczególnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji społecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, że komunikacja staje się współcześnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczową kompetencją. W innym ujęciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. Stąd też wiodąca teza opracowania eksponuje rolę strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decydującego o sprawności i doskonałości strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsiębiorstwa. W intencjach autorów, książka wypełnić może specyficzną lukę na rynku wydawniczym. Istniejące podręczniki i poradniki ograniczają się bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazują wymiaru strategicznego komunikacji społecznej w firmie. Książkę kierujemy tak do środowiska akademickiego (studenci, słuchacze studiów podyplomowych, doktoranci, ośrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyków gospodarczych (kadr menedżerskich, konsultantów, administracji rządowej i terytorialnej, stowarzyszeń i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9872 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11458 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podręczników dla Studentów Studiów Pielęgniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17844 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19198 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19197 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na grzb. akronim serii: PNiP.
Bibliogr. s. 217-230. Indeksy.
Kognitywistyka jest nauką łączącą metody badawcze z podejściem teoretycznym różnych dziedzin zajmujących się problematyką umysłu, poznania i języka. Praca składa się z siedmiu rozdziałów zawartych w trzech częściach. Siemieniecki omawia w nich miedzy innymi zagadnienia związane z poglądami na rozwój cywilizacyjny oraz ewolucją genetyczną i jej wpływem na współczesne społeczeństwo. Część pierwsza książki porusza właśnie problem zmian cywilizacyjnych w przestrzeni pedagogicznej. W części drugiej książki zostały poruszone kwestie związane z procesem komunikacji i komunikowaniem oraz rolą, jaką odgrywają one w formowaniu człowieka. Kolejna część, obejmująca zagadnienia dotyczące informacji w kontekście edukacji, to dwa ostatnie rozdziały, w których znajdziemy wiadomości na temat społeczeństwa informacyjnego oraz roli mediów we współczesnym świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13333 IV.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14338 IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. i netogr. s. 344-[360].
Aktualność i ważkość podjętego tematu jest oczywista - poszerza on naszą wiedzę zarówno o przeobrażeniach współczesnej kultury, jak też o postawach i obyczajach młodzieży, l w jednym i drugim obszarze dotyczy spraw ciągle jeszcze mało zbadanych - myślę/ że takie sformułowanie problematyki/ z jakim mamy do czynienia w pracy, jest oryginalne i nie powiela dotychczasowych badań nad rolą mediów w życiu młodzieży. [...] W analizie wyników badań respektowane jest przyjęte założenie, aby badanego zjawiska nie izolować od warunkujących go procesów. Stąd jest ono ukazywane w kontekście innych zjawisk: funkcji mediów tradycyjnych/ wykorzystywania nowych technologii do celów niekomunikacyjnych. Funkcje komunikacyjne mediów rozpatrywane są w porównaniu ze stosunkiem młodzieży do komunikacji bezpośredniej. [...] Wyniki uzyskane w badaniu są naprawdę ciekawe i rzeczywiście poszerzają naszą wiedzę o sposobie wykorzystywania nowych mediów przez wielkomiejskich licealistów, a także - co wydaje mi się jeszcze ciekawsze i trudniejsze do zbadania - poszerzają naszą wiedzę o tym, co się dzieje w środowisku współczesnej młodzieży, co stanowi treść jej doświadczeń, jak odbiera ona współczesny świat". (Fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przecławskiej)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12095 VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13207 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty Ćwiklińskiej uwzględnia wszystkie podstawowe zagadnienia, różnorodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnieść każde z omawianych narzędzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Największą wartoscią niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autorkę niezwykle bogaty materiał faktograficzny (studia przypadków, przykłady najlepszych praktyk). Badania te mają charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksiażka stanowi nie tylko wartościowe opracowanie naukowe, ale ze względu na przejrzystość treści, logikę wywodu i odniesienie do praktyki może stać się wartościowym materiałem dydaktycznym dla studentów szkół wyższych i prkatyków branży turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12099 XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13214 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Książka jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia komunikowania o zdrowiu (healthcommunication) - nowej dziedziny praktyki i nauki, rozwijającej się w wielu krajach. Dziedzina ta wspiera tradycyjne dziedziny, jak oświata zdrowotna i edukacja zdrowotna oraz nowsze strategie działań, jakimi są promocja zdrowia i marketing społeczny. Książka jest zbiorem prac autorów reprezentujących różne dyscypliny - naukowców i praktyków. Może być szczególnie przydatna dla pracowników ochrony zdrowia (lekarzy, stomatologów, farmaceutów), psychologów, osób planujących kampanie społeczne związane ze zdrowiem, bezpieczeństwem, żywieniem oraz profilaktyką AIDS i zachowań ryzykownych dla zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10747 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10876 I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again