Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(38)
Status
available
(39)
only on-site
(34)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(15)
Wypo┼╝yczalnie
(26)
Czytelnie
(34)
Author
Cybulko Anna
(2)
Alberti Robert
(1)
Bakalarski Krzysztof (public relations)
(1)
Batorski Dominik
(1)
Dobek-Ostrowska Bogus┼éawa (1955- )
(1)
Emmons Michael
(1)
Formański Jacek
(1)
Gabzdyl Jolanta
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Jacennik Barbara
(1)
Kania Jan (1945- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Konstańczak Stefan
(1)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kwiatkowska Anna
(1)
Levitas Anthony
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Marody Miros┼éawa (1947- )
(1)
Matczak Anna
(1)
Ma┼Ťloch Grzegorz
(1)
Michalski Maciej Adam (1970- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moore Christopher W
(1)
Morka Rafał
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Nowakowski Andrzej (1953- )
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(1)
Panek Wenancjusz (1931- )
(1)
Partycki S┼éawomir (1951- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Siara Olga
(1)
Siemieniecki Bronis┼éaw (1950- )
(1)
Sierak Jacek
(1)
Sikorski Czes┼éaw (1943- )
(1)
Siwiec Adam
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Szul┼╝ycka Alina
(1)
Szyma┼äski Miros┼éaw J├│zef (1942- )
(1)
Sz├│stak Andrzej
(1)
Tomanek Paweł
(1)
Tomaszewska Hanna Barbara
(1)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Wrycza Joanna
(1)
Wr├│bel Piotr
(1)
Zelek Aneta
(1)
Zieliński Marcin
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta
(1)
Łukasik Joanna Małgorzata
(1)
┼ü─Öcki Krzysztof (1960- )
(1)
┼Üwi─ůtkiewicz-Mo┼Ťny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(18)
INTERNET
(3)
PUBLIC RELATIONS
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(2)
MEDIACJA (socjol.)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(2)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(2)
ZARZ─äDZANIE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
ASERTYWNO┼Ü─ć
(1)
DZIENNIKARSTWO
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
MEDYCYNA SPOŁECZNA
(1)
Młodzież
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUKI KOGNITYWNE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
ORGANIZACJE GOSPODARCZE
(1)
OŚWIATA
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PIEL─śGNIARKI I PIEL─śGNIARZE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PROMOCJA ZDROWIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA ROZWOJOWA
(1)
PSYCHOLOGIA ŚRODOWISKOWA
(1)
Piel─Ögniarstwo
(1)
SIE─ć KOMPUTEROWA
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNOŚCI LOKALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
TURYSTYKA
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
ŚRODOWISKO CZŁOWIEKA
(1)
Subject: time
2001-0
(3)
1989-
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODR─śCZNIKI
(3)
PORADNIKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
38 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Your perfect right, 1995
Asertywno┼Ť─ç zapocz─ůtkowa┼éa rewolucj─Ö w relacjach partnerskich. Nieniejsza pozycja stanowi kompletny, praktyczny i kompetentny kurs asertywno┼Ťci. Ten przet┼éumaczony na kilkana┼Ťcie j─Özyk├│w poradnik krok po kroku prezentuje pokonywanie przeszk├│d na drodze do asertywnego my┼Ťlenia i dzia┼éania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.330 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.448 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
"Mediacje. Teoria i praktyka" to pierwszy w Polsce podr─Öcznik do mediacji. Publikacja zawiera kompleksowe om├│wienie wielu zagadnie┼ä dotycz─ůcych problematyki polubownego rozwi─ůzywania spor├│w - poczynaj─ůc od teorii konfliktu, poprzez r├│┼╝ne rodzaje i zakresy stosowania mediacji (sprawy rodzinne, karne, nieletnich, pracy, prawa administracyjnego), po zilustrowane kazusami problemy etyczne zwi─ůzane z wykonywaniem zawodu mediatora.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11455 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8220 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9564 III.10 [Czytelnia B], 9563 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Niekt├│rzy ludzie s─ů urodzonymi negocjatorami, ale wiekszo┼Ť─ç z nas do nich si─Ö nie zalicza. Tymczasem umiej─Ötno┼Ť─ç b┼éyskotliwego prowadzenia negocjacji zapewnia ogromne korzy┼Ťci w ┼╝yciu prywatnym i zawodowym. W ksi─ů┼╝ce autor przedstawi┼é drog─Ö, jak sta─ç si─Ö dobrym negocjatorem. Om├│wi┼é najwa┼╝niejsze strategie i taktyki negocjacyjne, pokaza┼é jak opanowa─ç stres i nie okazywa─ç emocji, jak unika─ç najcz─Ö┼Ťciej pope┼énianych b┼é─Öd├│w, w jaki spos├│b ustanawia─ç relacje z drug─ů stron─ů oraz jak osi─ůgn─ů─ç porozumienie i zako┼äczy─ç negocjacje. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczopna dla tych wszystkich, kt├│rzy mog─ů si─Ö znale┼║─ç w sytuacji wymagaj─ůcej negocjacji, czy to z partnerami biznesowymi, czy z rodzin─ů i znajomymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11457 [Magazyn 1], P.8462 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8461 IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9861 IX.15 [Czytelnia C], 9860 IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja Społeczna w Edukacji)
Bibliogr. s. 339-360.
Ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona jest jako┼Ťci kszta┼écenia, jednak┼╝e punktem wyj┼Ťcia w tych rozwa┼╝aniach uczniono zagadnienie nier├│wno┼Ťci obserwowane we wsp├│┼éczesnej szkole. Tematyka zosta┼éa zgrupowana wok├│┼é trzech zagadnie┼ä: oblicza nier├│wno┼Ťci edukacyjnych, problemy i dylematy szko┼éy, komunikacja w ┼Ťrodowisku edukacyjnym. Ksi─ů┼╝ka pozwala lepiej pozna─ç przemiany i oblicza wsp├│┼éczesnej szko┼éy, jej osi─ůgni─Öcia i trudno┼Ťci, a tak┼╝e ukazuje perspektywy mo┼╝liwego rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12689 V.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13737 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks nazwisk s. 537-543
Indeks rzeczowy s. 545-570
Tyt. oryg.: "The mediation process : practical strategies for resolving conflict" 2003.
W publikacji szczeg├│┼éowo om├│wiono i zilustrowano licznymi przyk┼éadami ca┼ée spektrum zagadnie┼ä zwi─ůzanych z mediacjami. Ksi─ů┼╝ka uwzgl─Ödnia m.in. nowe sposoby wykorzystania mediacji w dziedzinie spor├│w handlowych, publicznych i osobistych oraz wp┼éyw uwarunkowa┼ä kulturowych na przebieg mediacji. Tre┼Ť─ç publikacji uzupe┼éniono tak┼╝e kilkoma dodatkami przedstawiaj─ůcymi zasady profesjonalnej praktyki, takimi jak: omodelowe standardy post─Öpowania mediator├│w, oprzyk┼éadowe porozumienie w sprawie us┼éug mediacyjnych, olista kontrolna pocz─ůtkowych uwag i stwierdze┼ä mediatora, oprzyk┼éadowy formularz dokumentacji porozumienia. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç jako podr─Öcznik podczas seminari├│w i program├│w szkoleniowych w dziedzinie mediacji i negocjacji, rozwi─ůzywania konflikt├│w, prawa, dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej, zarz─ůdzania, planowania, opieki spo┼éecznej, doradztwa, edukacji, socjologii i psychologii. Zainteresuje te┼╝ z pewno┼Ťci─ů profesjonalist├│w - prawnik├│w, mened┼╝er├│w, terapeut├│w, pracownik├│w socjalnych, urz─Ödnik├│w, nauczycieli i innych - kt├│rzy mog─ů wykorzystywa─ç zasady i procedury mediacji jako narz─Ödzia radzenia sobie z konfliktami i negocjowania rozwi─ůza┼ä z┼éo┼╝onych problem├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11465 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7830 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8854 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekaw─ů, cho─ç mniej znan─ů stron─Ö procesu komunikowania. Okazuje si─Ö, ┼╝e bariery, dezinformacja, k┼éamstwa, manipulacja, blefowanie nie s─ů jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale cz─Östo r├│wnie┼╝ jej ┼Ťwiadomymi strategiami. W ksi─ů┼╝ce om├│wiono og├│lne kwestie dotycz─ůce komunikowania, barier i zak┼é├│ce┼ä, tak┼╝e w kontek┼Ťcie komunikacji mi─Ödzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wp┼éyw Internetu na manipulacje, nier├│wno┼Ťci spo┼éeczne, zalew informacji oraz r├│┼╝ne spo┼éeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawieraj─ůcego zniekszta┼écenia informacji czy wr─Öcz celowe przek┼éamania, jak stereotypy czy mity. Ca┼éo┼Ť─ç uzupe┼énia ma┼éy s┼éownik blef├│w i blefowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7322 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8269 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Communicating for results : a guide for business and the professions, 2008.
Bibliogr. s. 584-628. Indeks.
Znakomity podr─Öcznik wprowadzaj─ůcy w tematyk─Ö komunikacji mi─Ödzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zosta┼éy w nim przedstawione najwa┼╝niejsze teorie i techniki s┼éu┼╝─ůce skutecznej komunikacji we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie biznesu, przydatnie niezale┼╝nie od sta┼╝u pracy i do┼Ťwiadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez ca┼éy proces komunikacyjny, poznaj─ůc kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwi─ůzywanie konflikt├│w, wp┼éyw technologii na komunikacj─Ö, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne s┼éuchanie), u┼╝yteczne na poszczeg├│lnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji a┼╝ do pe┼énienia funkcji kierowniczych. Ksi─ů┼╝ka, jako wprowadzenie w sfer─Ö skutecznego komunikowania, zawiera liczne przyk┼éady dotycz─ůce nawi─ůzywania relacji i utrzymywania ich, rozwi─ůzywania problem├│w, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiega─ç komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposob├│w komunikowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12062 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niekt├│rych pracach.
Tom zatytu┼éowany "Komunikacja - tradycja i innowacje" zawiera studia, kt├│re tworz─ů wielog┼éosow─ů wypowied┼║, dr─ů┼╝─ůc─ů has┼éo przewodnie z perspektywy r├│┼╝nych uj─Ö─ç i metod badawczych. Problem komunikacji i komunikowania tre┼Ťci jest stale aktualny, chocia┼╝by ze wzgl─Ödu na to, ┼╝e rozwijaj─ůce si─Ö technologie dostarczaj─ů wci─ů┼╝ nowych sposob├│w i zwyczaj├│w komunikowania si─Ö. Opracowanie nie wyczerpuje wszystkich problem├│w zwi─ůzanych z komunikacj─ů i komunikowaniem si─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15120 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Pracownika Socjalnego)
Bibliogr. s. 158-159.
┼╗adnego z praktyk├│w pracy socjalnej nie trzeba przekonywa─ç, jak istotne miejsce w kszta┼éceniu zawodowym zajmuje komunikacja interpersonalna. To w┼éa┼Ťnie od jej prawid┼éowego przebiegu zale┼╝y powodzenie kontaktu z klientem, a nawet efekt stosowanej pomocy. Autorzy zadbali o przejrzysto┼Ť─ç wywodu i jego dostosowanie do specyficznych potrzeb odbiorc├│w oraz doskona┼ée po┼é─ůczenie teorii i praktyki ÔÇô usystematyzowane wiadomo┼Ťci teoretyczne s─ů poparte licznymi przyk┼éadami. Sporo uwagi po┼Ťwi─Öcono nietypowym sytuacjom komunikacyjnym, uwa┼╝nemu s┼éuchaniu i praktycznej analizie styl├│w komunikacyjnych Szczeg├│lne znaczenie ma rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcony dzia┼éaniu w sytuacjach konfliktowych zawieraj─ůcy praktyczne rady i ─çwiczenia dotycz─ůce sposob├│w analizy konfliktu i zachowania si─Ö.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3016 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3015 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Webwriting : profesjonalne tworzenie tekst├│w dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktual. i rozsz. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. - 193, [7] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka dedykowana wszystkim, zajmuj─ůcym si─Ö webwritingiem - pisaniem tekst├│w dla Internetu. Autorka omawia podstawy funkcjonalno┼Ťci stron internetowych, pokazuje, jak pisa─ç internetowe teksty dziennikarskie, perswazyjne e-maile oraz zoptymalizowa─ç tekst pod k─ůtem wyszukiwarek. Nowo┼Ťci─ů w tym wydaniu ksi─ů┼╝ki jest rozdzia┼é o pisaniu tweet├│w, gdy┼╝ portale spo┼éeczno┼Ťciowe to nowe wyzwanie dla webwritera. Dodatkowo ksi─ů┼╝ka zawiera prawie 30 praktycznych ─çwicze┼ä, w kt├│rych wykorzystano autentyczne teksty, zaczerpni─Öte ze stron internetowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13989 XV.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14850 XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-203.
Komunikacja spo┼éeczna w swych r├│┼╝nych obliczach kszta┼étuje nasz─ů cywilizacj─Ö i kultur─Ö, oddzia┼éuj─ůc na kszta┼ét i zasi─Ög uznawanych norm, wzorc├│w zachowa┼ä, idei. Nowe jej formy i technologie kreuj─ů inne ni┼╝ dot─ůd sposoby naszego post─Öpowania ─ż indywidualnego i zbiorowego. Wydaje si─Ö, ┼╝e maj─ů one wi─Öksze znaczenie w budowaniu oblicza wsp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästw, ni┼╝ wola i d─ů┼╝enia ludzi, czyni─ůc nas niewolnikami informacji, technicznych ┼Ťrodk├│w jej przekazu oraz niezale┼╝nych od naszej woli ┼║r├│de┼é informacji. Do takiego oblicza rzeczywisto┼Ťci pewnie wi─Ökszo┼Ť─ç z nas zd─ů┼╝y┼éa si─Ö przyzwyczai─ç. Jednak czy zastanawiamy si─Ö nad tym na ile komunikacja, stan kompetencji komunikacyjnych, rola jak─ů komunikacja odgrywa albo mo┼╝e odgrywa─ç w ┼╝yciu spo┼éecznym, powi─ůzane s─ů z d─ů┼╝eniem do tego, by lepsza by┼éa jego jako┼Ť─ç? By lepiej, bogaciej ┼╝y─ç? Co mo┼╝e ┼é─ůczy─ç komunikacj─Ö z procesami rozwoju? Dlaczego rozw├│j mia┼éby w jakikolwiek spos├│b wi─ůza─ç si─Ö ze sposobami komunikowania si─Ö ludzi? Czy od rozmawiania, informowania, nauczania, przekonywania mo┼╝e przybywa─ç bogactwa? To niekt├│re z pyta┼ä jakie stawia w tej publikacji jej Autor. Poszukuj─ůc na nie odpowiedzi prowadzi Czytelnika w ┼Ťwiat dialogu i jego uwarunkowa┼ä politycznych, edukacyjnych i spo┼éecznych istniej─ůcych w naszym kraju. Podpowiada r├│wnie┼╝, jak kszta┼étowa─ç nasze osobiste kompetencje komunikacyjne, by dobrze z nich korzysta─ç dla po┼╝ytku w┼éasnego i og├│┼éu. Poznajemy te┼╝ sprawcz─ů moc kreatywnego my┼Ťlenia wsp├│lnot ludzkich oraz warunki pozwalaj─ůce na pojawienie si─Ö tw├│rczej warto┼Ťci kapita┼éu spo┼éecznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13647 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13646 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14665 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 97-98.
Przedmiotem niniejszej publikacji jest kompleksowy opis istoty strategii komunikacji spo┼éecznej w r├│┼╝nego rodzaju organizacjach gospodarczych, jej form i rodzaj├│w. Szczeg├│lnym celem opracowania jest wskazanie strategicznego znaczenia komunikacji spo┼éecznej w nowoczesnych firmach oraz wykazanie, ┼╝e komunikacja staje si─Ö wsp├│┼écze┼Ťnie strategicznym zasobem organizacji i jego kluczow─ů kompetencj─ů. W innym uj─Öciu, system komunikacji stanowi komponent tzw. architektury strategicznej organizacji. St─ůd te┼╝ wiod─ůca teza opracowania eksponuje rol─Ö strategii komunikacyjnej jako krytycznego czynnika decyduj─ůcego o sprawno┼Ťci i doskona┼éo┼Ťci strategicznej, taktycznej i operacyjnej przedsi─Öbiorstwa. W intencjach autor├│w, ksi─ů┼╝ka wype┼éni─ç mo┼╝e specyficzn─ů luk─Ö na rynku wydawniczym. Istniej─ůce podr─Öczniki i poradniki ograniczaj─ů si─Ö bowiem do opisu technik komunikacyjnych i nie ukazuj─ů wymiaru strategicznego komunikacji spo┼éecznej w firmie. Ksi─ů┼╝k─Ö kierujemy tak do ┼Ťrodowiska akademickiego (studenci, s┼éuchacze studi├│w podyplomowych, doktoranci, o┼Ťrodki badawcze, biblioteki uczelniane), jak i do szerokiego grona praktyk├│w gospodarczych (kadr mened┼╝erskich, konsultant├│w, administracji rz─ůdowej i terytorialnej, stowarzysze┼ä i organizacji gospodarczych, firm szkoleniowych, itp.).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9872 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11458 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Podr─Öcznik├│w dla Student├│w Studi├│w Piel─Ögniarskich)
Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zada┼ä, przed jakim staj─ů lekarze, piel─Ögniarki i bliscy os├│b chorych. Wsp├│┼éczesna piel─Ögniarka nie mo┼╝e by─ç prawdziw─ů profesjonalistk─ů bez zdolno┼Ťci w┼éa┼Ťciwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiej─Ötno┼Ťci odpowiedniej interpretacji wiadomo┼Ťci przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, kt├│re ca┼éo┼Ťciowo ujmuj─ů komunikacj─Ö w praktyce piel─Ögniarskiej. Nawi─ůzanie kontaktu z osob─ů chor─ů nie jest ┼éatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno si─Ö naucza─ç ju┼╝ w podczas studi├│w. Znajomo┼Ť─ç komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala piel─Ögniarce lepiej zrozumie─ç pacjenta i jego potrzeby, pacjent za┼Ť ma zagwarantowane poczucie bezpiecze┼ästwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikaj─ůcych z poczucia niezrozumienia. W ksi─ů┼╝ce, stworzonej przez zesp├│┼é z┼éo┼╝ony z lekarzy, piel─Ögniarek, psycholog├│w, logoped├│w i filozof├│w, przyst─Öpnie przedstawiono sposoby komunikowania w piel─Ögniarstwie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17844 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19198 III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19197 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na grzb. akronim serii: PNiP.
Bibliogr. s. 217-230. Indeksy.
Kognitywistyka jest nauk─ů ┼é─ůcz─ůc─ů metody badawcze z podej┼Ťciem teoretycznym r├│┼╝nych dziedzin zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů umys┼éu, poznania i j─Özyka. Praca sk┼éada si─Ö z siedmiu rozdzia┼é├│w zawartych w trzech cz─Ö┼Ťciach. Siemieniecki omawia w nich miedzy innymi zagadnienia zwi─ůzane z pogl─ůdami na rozw├│j cywilizacyjny oraz ewolucj─ů genetyczn─ů i jej wp┼éywem na wsp├│┼éczesne spo┼éecze┼ästwo. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza ksi─ů┼╝ki porusza w┼éa┼Ťnie problem zmian cywilizacyjnych w przestrzeni pedagogicznej. W cz─Ö┼Ťci drugiej ksi─ů┼╝ki zosta┼éy poruszone kwestie zwi─ůzane z procesem komunikacji i komunikowaniem oraz rol─ů, jak─ů odgrywaj─ů one w formowaniu cz┼éowieka. Kolejna cz─Ö┼Ť─ç, obejmuj─ůca zagadnienia dotycz─ůce informacji w kontek┼Ťcie edukacji, to dwa ostatnie rozdzia┼éy, w kt├│rych znajdziemy wiadomo┼Ťci na temat spo┼éecze┼ästwa informacyjnego oraz roli medi├│w we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13333 IV.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14338 IV.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. i netogr. s. 344-[360].
Aktualno┼Ť─ç i wa┼╝ko┼Ť─ç podj─Ötego tematu jest oczywista - poszerza on nasz─ů wiedz─Ö zar├│wno o przeobra┼╝eniach wsp├│┼éczesnej kultury, jak te┼╝ o postawach i obyczajach m┼éodzie┼╝y, l w jednym i drugim obszarze dotyczy spraw ci─ůgle jeszcze ma┼éo zbadanych - my┼Ťl─Ö/ ┼╝e takie sformu┼éowanie problematyki/ z jakim mamy do czynienia w pracy, jest oryginalne i nie powiela dotychczasowych bada┼ä nad rol─ů medi├│w w ┼╝yciu m┼éodzie┼╝y. [...] W analizie wynik├│w bada┼ä respektowane jest przyj─Öte za┼éo┼╝enie, aby badanego zjawiska nie izolowa─ç od warunkuj─ůcych go proces├│w. St─ůd jest ono ukazywane w kontek┼Ťcie innych zjawisk: funkcji medi├│w tradycyjnych/ wykorzystywania nowych technologii do cel├│w niekomunikacyjnych. Funkcje komunikacyjne medi├│w rozpatrywane s─ů w por├│wnaniu ze stosunkiem m┼éodzie┼╝y do komunikacji bezpo┼Ťredniej. [...] Wyniki uzyskane w badaniu s─ů naprawd─Ö ciekawe i rzeczywi┼Ťcie poszerzaj─ů nasz─ů wiedz─Ö o sposobie wykorzystywania nowych medi├│w przez wielkomiejskich licealist├│w, a tak┼╝e - co wydaje mi si─Ö jeszcze ciekawsze i trudniejsze do zbadania - poszerzaj─ů nasz─ů wiedz─Ö o tym, co si─Ö dzieje w ┼Ťrodowisku wsp├│┼éczesnej m┼éodzie┼╝y, co stanowi tre┼Ť─ç jej do┼Ťwiadcze┼ä, jak odbiera ona wsp├│┼éczesny ┼Ťwiat". (Fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przec┼éawskiej)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12095 VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13207 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-149, netogr. s. 150-154.
Publikacja Jolanty ─ćwikli┼äskiej uwzgl─Ödnia wszystkie podstawowe zagadnienia, r├│┼╝norodne typy relacji (z mediami, konsumentami, pracownikami i innymi grupami otoczenia), a przy tym pozwala odnie┼Ť─ç ka┼╝de z omawianych narz─Ödzi do praktyki funkcjonowania firm turystycznych. Najwi─Öksz─ů wartosci─ů niniejszej publikacji jest zgromadzony przez autork─Ö niezwykle bogaty materia┼é faktograficzny (studia przypadk├│w, przyk┼éady najlepszych praktyk). Badania te maj─ů charakter absolutnie nowatorski w Polsce. Ksia┼╝ka stanowi nie tylko warto┼Ťciowe opracowanie naukowe, ale ze wzgl─Ödu na przejrzysto┼Ť─ç tre┼Ťci, logik─Ö wywodu i odniesienie do praktyki mo┼╝e sta─ç si─Ö warto┼Ťciowym materia┼éem dydaktycznym dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych i prkatyk├│w bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12099 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13214 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podr─Öcznik zawiera wiedz─Ö, o szeroko poj─Ötym komunikowaniu, czyli etymologie poj─Öcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania si─Ö, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomo┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů w Polsce pr├│b─ů przedstawienia komunikowania o zdrowiu (healthcommunication) - nowej dziedziny praktyki i nauki, rozwijaj─ůcej si─Ö w wielu krajach. Dziedzina ta wspiera tradycyjne dziedziny, jak o┼Ťwiata zdrowotna i edukacja zdrowotna oraz nowsze strategie dzia┼éa┼ä, jakimi s─ů promocja zdrowia i marketing spo┼éeczny. Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem prac autor├│w reprezentuj─ůcych r├│┼╝ne dyscypliny - naukowc├│w i praktyk├│w. Mo┼╝e by─ç szczeg├│lnie przydatna dla pracownik├│w ochrony zdrowia (lekarzy, stomatolog├│w, farmaceut├│w), psycholog├│w, os├│b planuj─ůcych kampanie spo┼éeczne zwi─ůzane ze zdrowiem, bezpiecze┼ästwem, ┼╝ywieniem oraz profilaktyk─ů AIDS i zachowa┼ä ryzykownych dla zdrowia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10747 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again