Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(7)
only on-site
(6)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(6)
Author
Boszko Tomasz
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Eason Adam
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
NEGOCJACJE
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONFLIKT
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MARKETING
(1)
ORGANIZACJA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
6 results Filter
Book
In basket
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12676 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy komunikowania społecznego / Bogusława Dobek-Ostrowska. - Wyd. 2. - Wrocław : "Astrum", 2002. - 168 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 157-161. Indeksy.
Niniejszy podręcznik zawiera wiedzę, o szeroko pojętym komunikowaniu, czyli etymologie pojęcia, podstawowe definicje, elementy i poziomy komunikowania, sposoby porozumiewania się, jego formy i typy, etapy rozwoju i podstawowe nurty nauki o komunikowaniu, komunikowanie organizacyjne, jego kierunki i modele struktury organizacyjnej i wiele innych cennych wiadomości.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4672 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5040 III.10 [Czytelnia B], 5039 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 177-183.
Celem niniejszej monografii jest ukazanie znaczenia komunikacji interpersonalnej w zarządzaniu pracownikami. Rola komunikacji interpersonalnej będzie rozpatrywana głównie pod kątem zwiększenia efektywności działań menedżerskich. Zasadniczą tezą przyjętą w pracy jest wskazanie na ścisłą zależność między kompetencjami komunikacyjnymi menedżera a jego zdolnością do efektywnego zarządzania pracownikami. W prezentowanej monografii wykorzystano niektóre wyniki własnych rozważań teoretycznych autora i badań empirycznych prowadzonych nad komunikacją interpersonalną, zarządzaniem i rozwojem człowieka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11293 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12416 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 285-294.
Książka jest adresowana do szerokiego kręgu odbiorców. Może być użyteczna dla studentów ekonomii czy zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych, jako materiał pomocniczy na zajęciach z negocjacji, dla praktyków wykorzystujących negocjacje w zarządzaniu firmą, ale również dla tych wszystkich, którzy pragną rozwijać i doskonalić swoje umiejętności negocjacyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14291 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11252 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12342 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 145-151. Indeks.
Komunikacja społeczna w edukacji od wielu lat jest obiektem różnego rodzaju dydaktycznych badań eksperymentalnych. Podstawy komunikacji społecznej w edukacji to jednak jedna z pierwszych na polskim rynku księgarskim publikacji prezentujących dorobek badawczy w tej dziedzinie. Książka ta ma charakter interdyscyplinarny - przeznaczona jest dla osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, dla nauczycieli różnych typów szkół zreformowanego systemu edukacji, a także dla studentów i wykładowców akademickich.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4671 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4670 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5038 III.10 [Czytelnia B], 2276 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5029 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5028 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again