Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(2)
Author
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Szybińska Maria
(1)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(2)
FIRMA (nazwa)
(1)
KOMUNIKACJA WEWN─śTRZNA
(1)
MARKETING
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Indeks.
W czasach pracy zdalnej, nieregularnych godzin pracy i outsourcingu kontakty osobiste pracownik├│w s─ů coraz rzadsze. Jesli chcesz sprawnie zarz─ůdza─ç firm─ů i osi─ůgn─ů─ç biznesowe cele, nie mo┼╝esz lekcewa┼╝y─ç roli komunikacji wewn─Ötrznej. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz skuteczne narz─Ödzia komunikacji wewn─Ötrznej dostosowane do najnowszych sposob├│w porozumiewania si─Ö takich jak blogi, podkasty, strony Wiki, serwisy spo┼éeczno┼Ťciowe czy kana┼éy RSS. Dowiesz si─Ö, jak powi─ůza─ç strategi─Ö biznesow─ů ze strategi─ů komunikacji, w jaki spos├│b lepsza komunikacja wewn─Ötrzna wp┼éywa na zaanga┼╝owanie pracownik├│w, jak zarz─ůdza─ç komunikacj─ů, aby osi─ůgn─ů─ç po┼╝─ůdane rezultaty.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12233 IX.4.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13358 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez PR. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu. Poza podstawow─ů wiedz─ů z dziedziny PR, podr─Öcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobie┼╝nie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospo┼éeczne podstawy PR, odpowiedzialno┼Ť─ç i etyka, wewn─Ötrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarz─ůdowych oraz finansowych i gie┼édowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again