Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Kudra Barbara
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
REKLAMA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13854 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy si─Ö wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (si─Ö)? Jakie s─ů jego rodzaje i jakie zasady nim rz─ůdz─ů? Jaki jest w nim udzia┼é j─Özyka? Jak─ů rol─Ö odgrywa komunikowanie w nowoczesnym spo┼éecze┼ästwie? Artyku┼éy w prezentowanym tomie zawieraj─ů standardow─ů i niestandardow─ů wiedz─Ö z zakresu r├│┼╝nych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z komunikowaniem publicznym, a tak┼╝e - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnie┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15223 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again