Form of Work
Książki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(25)
available
(24)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypożyczalnie
(19)
Czytelnie
(25)
Author
Klimczak Bożena (1942- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David K. H
(1)
Begon Michael
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Borkowska Bożena
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta
(1)
Kozakiewicz Anna
(1)
Kozakiewicz Michał
(1)
Krugman Paul R
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowska-Gorywoda Krystyna (1942- )
(1)
Mortimer Martin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Siwiński Włodzimierz (1939- )
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Thompson David J
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(25)
Language
Polish
(25)
Audience Group
Ekolodzy zawód
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MIKROEKONOMIA
(11)
KONKURENCJA
(3)
MARKETING
(3)
GOSPODARKA
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
EKONOMIA
(1)
Ekologia
(1)
HANDEL
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KADRY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
MARKETING
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Ochrona środowiska
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
25 results Filter
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026 IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Konkurencja i współpraca międzynarodowa / Jan W. Bossak. - Warszawa : Difin, cop. 2013. - 319 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 309-316.
Autor adresuje książkę do Czytelników pragnących lepiej zrozumieć procesy rozwoju gospodarczego we współczesnym świecie. Przedmiotem książki jest odkrywanie na nowo w warunkach globalizacji, liberalizacji, innowacji sensu i znaczenia konkurencji i współpracy międzynarodowej. Główną tezą książki jest stwierdzenie, że w warunkach globalizacji i liberalizacji tylko kraje otwarte, dbające o rozwój kapitału ludzkiego i traktujące przedsiębiorczość, wolność wyboru, konkurencję i innowacyjność społeczeństwa jako dobro publiczne tworzą trwałą podstawę konkurencyjnej gospodarki zdolnej sprostać wyzwaniom i wykorzystać możliwości, jakie oferuje współpraca międzynarodowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14633 XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. P.15201
Book
In basket
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin, 2015. - 252, [5] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14975 IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15805 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podręcznik obejmuje wiedzę o systemie instytucjonalnym i mechanizmach funkcjonowania Unii Europejskiej po przyjęciu Traktatu z Lizbony. Autorzy przedstawili: genezę i rozwój integracji w Europie, charakter prawny, zasady działania i członkostwo w UE, prawo UE i jej system instytucjonalny, zasady obowiązujące w stosunkach zewnętrznych UE, sposoby finansowania UE, swobody rynku wewnętrznego UE, Wspólną Politykę Handlową oraz Wspólną Politykę Rolną, politykę spójności, wspólne reguły konferencji, Unię Gospodarczą i Walutową UE. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów ekonomii, zarządzania, stosunków międzynarodowych, europeistyki, międzynarodowych stosunków gospodarczych, politologii, dziennikarstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11920 XII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13097 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-183.
"Problematyka prawnych aspektów budowy sieci kooperacyjnych przedsiębiorstw koncentruje się na kluczowych, z punktu widzenia rozwoju gospodarczego, zagadnieniach, dotyczących zewnętrznych innowacji organizacyjnych, takich jak budowa sieci kooperacyjnych. Punktem wyjścia podejmowanych rozważań jest założenie, że współcześnie właśnie poprzez budowanie różnorodnych powiązań między przedsiębiorstwami, następuje podniesienie aktywności i skuteczności, a także zwiększenie konkurencyjności podmiotów gospodarczych." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13525 X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9096 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10719 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki, przedstawiając w przystępny sposób wiedzę z dziedziny ekonomii. Opisano szczegółowo między innymi narzędzia analizy ekonomicznej; popyt, podaż i rynek; decyzje konsumenta; konkurencję doskonałą i czysty monopol; konkurencję niedoskonałą. Zaprezentowano zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce, w tym analizę kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narzędzia dydaktyczne, na przykład ponadobowiązkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13654 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : Population ecology.
Bibliografia strony 341-356.
Książka przedstawia obecny stan badań z zakresu ekologii populacji.W pierwszej części zawarte są podstawowe zasady dotyczące funkcjonowania populacji. Druga część poświęcona jest analizie oddziaływań między populacjami.Trzecia część stanowi syntezę podanych wiadomości i odnosi się do poziomów organizacji biologicznej.Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 25 XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia : ćwiczenia / Bożena Borkowska, Bożena Klimczak. - Wyd. 9. rozsz. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 215, [1] s. : il. ; 24 cm.
Podręcznik do ćwiczeń z mikroekonomii oprócz definicji podstawowych pojęć z omawianego zakresu zawiera również zadania do rozwiązania. Samodzielne ich rozwiązanie świadczy o zrozumieniu danej problematyki i umiejętności myślenia ekonomicznego. W treści trudniejszych zadań znajdują się informacje ułatwiające znalezienie rozwiązania. W drugiej części podręcznika znajdują się natomiast odpowiedzi do wszystkich zadań.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12520 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13645 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-201.
W podręczniku przedstawiono podstawowe narzędzia ekonomiczne. Aby ułatwić sprawne posługiwanie się nimi, zamieszczono liczne przykłady praktyczne. Podano informacje o rynku i gospodarce rynkowej, o podstawowych elementach mechanizmu rynkowego: popycie, podaży i cenach, a także o równowadze rynkowej. Omówiono zagadnienie elastyczności popytu i elastyczności podaży, główne pojęcia związane z wyborami ekonomicznymi konsumenta i producenta, koszty przedsiębiorstwa w krótkim i długim okresie. Wprowadzono klasyfikację rynków według struktury podaży, zaprezentowano miary koncentracji podaży i ich zastosowanie do klasyfikowania rynków. Szczegółowo opisano pierwszy typ rynku konkurencję doskonałą i podano jej przykłady. Opisano monopol i oligopol oraz rynki czynników produkcji: kapitału, pracy i ziemi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12094 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12093 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13205 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawartość zbioru zadań z mikroekonomii została podzielona na rozdziały adekwatne do tematyki w zakresie podstawowego kursu mikroekonomii. Obejmuje trzy zasadnicze części: wprowadzenie do ekonomii i gospodarki rynkowej, zachowania konsumentów oraz teorie producenta i struktur rynkowych. Obok zadań do samodzielnego rozwiązania zamieszczono w książce pytania prawda-fałsz oraz testy wyboru.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11839 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13010 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 159-160.
Podręcznik stanowi istotną pomoc merytoryczną dla studentów z zakresu mikro- i makroekonomii. Jego lektura może przyczynić się do lepszego poznania teoretycznych podstaw funkcjonowania gospodarki rynkowej, jej podmiotów, instytucji i mechanizmów, a także do większego zrozumienia otaczającej nas rzeczywistości. Jest to szczególnie istotne w okresie zmian w gospodarce i polityce gospodarczej Polski, jej przechodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej, integracji w ramach Unii Europejskiej i globalizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11287 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12395 VIII.2 [Czytelnia C], 12394 VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Bożena Klimczak. - Wyd. 9. zaktualizowane i rozsz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 491, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 484-486. Indeks.
Nowe wydanie, zaktualizowane i rozszerzone, cieszącego się dużą popularnością podręcznika. Kolejne wydanie wzbogacono o nowe treści w związku ze zjawiskami zachodzącymi w gospodarce i na rynkach finansowych. Rozważania uzupełniono więc o takie kwestie, jak rozwinięcie modelu wyborów ekonomicznych, transakcje w monopolu bilateralnym oraz w ograniczonym monopolu podaży i popytu, ochrona konkurencji i konsumenta. Dziewiąte wydanie zawiera treści interesujące dla tych, którzy oczekują od mikroekonomii pogłębionego opisu i prób wyjaśnienia coraz bardziej złożonej rzeczywistości gospodarczej przez różne nurty - od głównego nurtu po nurty heterodoksyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15812 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
T. 1. wyd. pol. obejmuje cz. I-IX wyd. oryg.
Tyt. oryg.: Economics, 2010.
Indeks.
Publikacja, w pełni obejmująca program mikroekonomii, jest napisana w sposób niezykle zrozumiały i czytelny. Główny tok znakomicie prowadzonej narracji o skomplikowanych problemach mikroekonomicznych został uzupełniony o bardzo ciekawe wstawki, które wzbogacają proces wykładu i przybliżają złożone zagadnienia, a jednocześnie uatrakcyjniają przekazywaną treść. Walorem publikacji są wykorzystane narzędzia dydaktyczne, takie jak m.in.: zapowiedź "Czego nauczysz się w tym rozdziale?", ramki "Dla dociekliwych", przykłady 'Gdzie indziej na świecie", studia przypadku "Ekonomia w działaniu", objaśnienie najczęściej popełnianych błędów, czyli "Pułapki", definicje podstawowych pojęć w słowniczku na końcu książki. Autorzy wprowadzili również niezwykle trudne problemy niepewności i ryzyka oraz ekonomiki informacji, a także dodatkowe zagadnienia wybiegające poza podstawowy kurs mikroekonomii, co daje dobre przygotowanie do dalszych studiów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12423 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13577 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 410-[421].
Podstawowym założeniem tej książki jest zapoznanie studentów uczących sie ekonomii i osób zajmujących się strategicznym zarządzaniem procesami gospodarowania na różnych szczeblach decyzyjnych z zasadmi podejmowania decyzji w gospodarce jako systemie i jej elementach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15003 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14954 VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15849 VIII.2 [Czytelnia C], 15785 VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again