Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(27)
only on-site
(27)
unavailable
(2)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(10)
Wypo┼╝yczalnie
(20)
Czytelnie
(27)
Author
Klimczak Bo┼╝ena (1942- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Barcz Jan (1953- )
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Begg David K. H
(1)
Begon Michael
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Borkowska Bo┼╝ena
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Bossak Jan W
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Bukowski Adam
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Fornalczyk Anna (1947- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Janus Agnieszka
(1)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(1)
Kawecka-Wyrzykowska El┼╝bieta
(1)
Kozakiewicz Anna
(1)
Kozakiewicz Michał
(1)
Krugman Paul R
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(1)
Mansfield Edwin
(1)
Micha┼éek Jan Jakub (1953- )
(1)
Micha┼éowska-Gorywoda Krystyna (1942- )
(1)
Mortimer Martin
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nordhaus William D. (1941- )
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Samuelson Paul Anthony (1915-2009)
(1)
Siemi─ůtkowski Piotr
(1)
Siwi┼äski W┼éodzimierz (1939- )
(1)
Socha Mieczysław W
(1)
Thompson David J
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wells Robin (ekonomista)
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wolska Gra┼╝yna
(1)
Środa Jacek
(1)
Świtalski Władysław
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Audience Group
Ekolodzy zaw├│d
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MIKROEKONOMIA
(11)
KONKURENCJA
(3)
MARKETING
(3)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
GOSPODARKA
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
EKONOMIA
(1)
Ekologia
(1)
HANDEL
(1)
INNOWACJE
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
KADRY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MONOPOL
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TRAKTAT LIZBOŃSKI (2007)
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(2)
MARKETING
(1)
PODR─śCZNIK
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
27 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest pierwszym w Polsce opracowaniem na temat biznesowych skutk├│w regulacji w zakresie prawa konkurencji. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na wiele wa┼╝nych pyta┼ä, m.in.: Jak rozwija─ç biznes, aby nie popa┼Ť─ç w konflikt z prawem konkurencji? Jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů firmy, aby nie spotka─ç si─Ö z zarzutem nadu┼╝ywania dominuj─ůcej pozycji na rynku? Jakie zapisy porozumie┼ä, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie b─Öd─ů sprzeczne z prawem konkurencji? Jakie warunki musz─ů by─ç spe┼énione, aby po┼╝─ůdana fuzja lub przej─Öcie nie spotka┼éy si─Ö z negatywn─ů opini─ů organu antymonopolowego?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5566 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7021 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Planowanie strategiczne w przedsi─Öbiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 269-271.
W ksi─ů┼╝ce zosta┼éy przedstawione podstawy zarz─ůdzania strategicznego oraz wiele metod post─Öpowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzi─Öki temu mened┼╝erowie mog─ů opracowa─ç profesjonaln─ů i ca┼éo┼Ťciow─ů analiz─Ö strategiczn─ů, a tak┼╝e zbudowa─ç plan strategiczny dla ca┼éego przedsi─Öbiorstwa oraz jego wyodr─Öbnionych cz─Ö┼Ťci, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W ksi─ů┼╝ce autorka przedstawi┼éa zatem, jakie warianty strategii nale┼╝y rozpatrywa─ç, jaka strategia pasuje do okre┼Ťlonej sytuacji strategicznej, jakie s─ů wady i zalety r├│┼╝nych ┼Ťcie┼╝ek rozwoju, w jaki spos├│b s─ů powi─ůzane decyzje strategiczne podejmowane w r├│┼╝nych obszarach i cz─Ö┼Ťciach przedsi─Öbiorstwa. Ksi─ů┼╝k─Ö wzbogacaj─ů liczne przyk┼éady zastosowania omawianych metod w praktyce, a tak┼╝e ─çwiczenia ucz─ůce ich stosowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17026 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17025 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Konkurencja i współpraca międzynarodowa / Jan W. Bossak. - Warszawa : Difin, cop. 2013. - 319 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 309-316.
Autor adresuje ksi─ů┼╝k─Ö do Czytelnik├│w pragn─ůcych lepiej zrozumie─ç procesy rozwoju gospodarczego we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest odkrywanie na nowo w warunkach globalizacji, liberalizacji, innowacji sensu i znaczenia konkurencji i wsp├│┼épracy mi─Ödzynarodowej. G┼é├│wn─ů tez─ů ksi─ů┼╝ki jest stwierdzenie, ┼╝e w warunkach globalizacji i liberalizacji tylko kraje otwarte, dbaj─ůce o rozw├│j kapita┼éu ludzkiego i traktuj─ůce przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç, wolno┼Ť─ç wyboru, konkurencj─Ö i innowacyjno┼Ť─ç spo┼éecze┼ästwa jako dobro publiczne tworz─ů trwa┼é─ů podstaw─Ö konkurencyjnej gospodarki zdolnej sprosta─ç wyzwaniom i wykorzysta─ç mo┼╝liwo┼Ťci, jakie oferuje wsp├│┼épraca mi─Ödzynarodowa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14633 XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia instrumenty oraz procedury zwi─ůzane z koncentrowaniem si─Ö na d┼éugofalowych celach przedsi─Öbiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przyk┼éady mog─ů s┼éu┼╝y─ç budowaniu w┼éasnej, unikatowej strategii marketingowego zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem. Prezentowana w ksi─ů┼╝ce wiedza u┼éatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przek┼éadaj─ůcych si─Ö na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozwa┼╝ana i odwo┼éuj─ů si─Ö do najnowszych trend├│w w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarz─ůdzanie kategoriami produkt├│w, Internet, marketing globalny, marketing bezpo┼Ťredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podej┼Ťcie do tworzenia i wdra┼╝ania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9327 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9325 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 11012 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rynek i marketing w pigułce / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwo PLACET, 2016. - 334 s. : il. ; 24 cm.
Temat: MARKETING
Indeks.
W licznych dyskusjach ze studentami - zw┼éaszcza studi├│w niestacjonarnych - odnios┼éem wra┼╝enie, ┼╝e odczuwaj─ů oni brak pozycji, kt├│rej nie musz─ů studiowa─ç "od pocz─ůtku do ko┼äca", w kt├│rej wzgl─Ödnie szybko znale┼║─ç mog─ů wyja┼Ťnienie konkretnego tematu i informacje o ┼║r├│d┼éach umo┼╝liwiaj─ůcych ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gn─Öbi─ůce" ich pytanie. Pracuj─ůcy ju┼╝ studenci maj─ů bowiem najcz─Ö┼Ťciej w┼éasne obserwacje i do┼Ťwiadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukuj─ů wi─Öc wyja┼Ťnie┼ä uzupe┼éniaj─ůcych ich zasoby wiedzy, dotycz─ůcych tych zagadnie┼ä, poj─Ö─ç czy instrument├│w, kt├│re nie s─ů im znane, lub co do kt├│rych maj─ů w─ůtpliwo┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16453 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16452 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. P.15201
Book
In basket
(ZiP Zarz─ůdzanie i In┼╝ynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy na temat wsp├│┼éczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunk├│w rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie b─Öd─ů mu towarzyszy─ç w przysz┼éo┼Ťci. Zwr├│cono w nim zw┼éaszcza uwag─Ö na: partnerskie podej┼Ťcie do podmiot├│w rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywc├│w finalnych poprzez w┼é─ůczenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podej┼Ťcia do pracownik├│w, pozwalaj─ůcego na zaspokajanie ich oczekiwa┼ä, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaanga┼╝owania w osi─ůganie rynkowych cel├│w przedsi─Öbiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partner├│w i rynkowej edukacji nabywc├│w finalnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12417 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13576 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podr─Öcznik prezentuj─ůcy przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim tak┼╝e niekt├│re nowe zagadnienia dotycz─ůce: stosowania marketingu w r├│┼╝nych sytuacjach rynkowych, warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů marketingow─ů, skuteczno┼Ťci i efektywno┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci marketingowej oraz organizacji i audytu dzia┼éa┼ä marketingowych. Opracowanie zawiera zar├│wno ugruntowan─ů wiedz─Ö wspart─ů do┼Ťwiadczeniem kilkudziesi─Öciu lat stosowania marketingu na ┼Ťwiecie, jak i wiedz─Ö wypracowan─ů w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzacj─Ö opisywanych zagadnie┼ä u┼éatwia modu┼éowy uk┼éad tre┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12285 IX.16 [Czytelnia C], 12284 IX.16 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjno┼Ť─ç mi─Ökka to jedna z dr├│g do osi─ůgni─Öcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjno┼Ťci, aby mog┼éy by─ç efektywne i skuteczne, musz─ů by─ç rozwijane i kszta┼étowane w d┼éu┼╝szym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsi─Öbiorstw. Ka┼╝dy czynnik konkurencyjno┼Ťci poci─ůga za sob─ů okre┼Ťlone zmiany. ksi─ů┼╝ce przedstawiono problem konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw. Autor om├│wi┼é w┼éasn─ů koncepcj─Ö czterech podstawowych uk┼éad├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e w┼éasny model konkurencyjno┼Ťci mi─Ökkiej przedsi─Öbiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14975 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15805 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik obejmuje wiedz─Ö o systemie instytucjonalnym i mechanizmach funkcjonowania Unii Europejskiej po przyj─Öciu Traktatu z Lizbony. Autorzy przedstawili: genez─Ö i rozw├│j integracji w Europie, charakter prawny, zasady dzia┼éania i cz┼éonkostwo w UE, prawo UE i jej system instytucjonalny, zasady obowi─ůzuj─ůce w stosunkach zewn─Ötrznych UE, sposoby finansowania UE, swobody rynku wewn─Ötrznego UE, Wsp├│ln─ů Polityk─Ö Handlow─ů oraz Wsp├│ln─ů Polityk─Ö Roln─ů, polityk─Ö sp├│jno┼Ťci, wsp├│lne regu┼éy konferencji, Uni─Ö Gospodarcz─ů i Walutow─ů UE. Podr─Öcznik jest przeznaczony dla student├│w ekonomii, zarz─ůdzania, stosunk├│w mi─Ödzynarodowych, europeistyki, mi─Ödzynarodowych stosunk├│w gospodarczych, politologii, dziennikarstwa.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11920 XII.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13097 XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-183.
"Problematyka prawnych aspekt├│w budowy sieci kooperacyjnych przedsi─Öbiorstw koncentruje si─Ö na kluczowych, z punktu widzenia rozwoju gospodarczego, zagadnieniach, dotycz─ůcych zewn─Ötrznych innowacji organizacyjnych, takich jak budowa sieci kooperacyjnych. Punktem wyj┼Ťcia podejmowanych rozwa┼╝a┼ä jest za┼éo┼╝enie, ┼╝e wsp├│┼écze┼Ťnie w┼éa┼Ťnie poprzez budowanie r├│┼╝norodnych powi─ůza┼ä mi─Ödzy przedsi─Öbiorstwami, nast─Öpuje podniesienie aktywno┼Ťci i skuteczno┼Ťci, a tak┼╝e zwi─Ökszenie konkurencyjno┼Ťci podmiot├│w gospodarczych." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13525 X.1.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9096 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10719 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Aut. poprz. wyd.: David Begg, Stanley Fischer, Rudiger Dornbusch.
Tyt. oryg.: Economics, 2011.
Indeks.
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podr─Öcznika na pierwszych latach studi├│w ekonomicznych w wi─Ökszo┼Ťci polskich uczelni. Dzi─Öki rozszerzeniu grona autor├│w dokonano kompleksowej aktualizacji ca┼éej ksi─ů┼╝ki, przedstawiaj─ůc w przyst─Öpny spos├│b wiedz─Ö z dziedziny ekonomii. Opisano szczeg├│┼éowo mi─Ödzy innymi narz─Ödzia analizy ekonomicznej; popyt, poda┼╝ i rynek; decyzje konsumenta; konkurencj─Ö doskona┼é─ů i czysty monopol; konkurencj─Ö niedoskona┼é─ů. Zaprezentowano zmiany zachodz─ůce we wsp├│┼éczesnej gospodarce, w tym analiz─Ö kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narz─Ödzia dydaktyczne, na przyk┼éad ponadobowi─ůzkowe rozszerzenia matematyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13654 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14672 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : Population ecology.
Bibliografia strony 341-356.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia obecny stan bada┼ä z zakresu ekologii populacji.W pierwszej cz─Ö┼Ťci zawarte s─ů podstawowe zasady dotycz─ůce funkcjonowania populacji. Druga cz─Ö┼Ť─ç po┼Ťwi─Öcona jest analizie oddzia┼éywa┼ä mi─Ödzy populacjami.Trzecia cz─Ö┼Ť─ç stanowi syntez─Ö podanych wiadomo┼Ťci i odnosi si─Ö do poziom├│w organizacji biologicznej.Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest przede wszystkim dla student├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 25 XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia : ćwiczenia / Bożena Borkowska, Bożena Klimczak. - Wyd. 9. rozsz. i uzup. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 215, [1] s. : il. ; 24 cm.
Podr─Öcznik do ─çwicze┼ä z mikroekonomii opr├│cz definicji podstawowych poj─Ö─ç z omawianego zakresu zawiera r├│wnie┼╝ zadania do rozwi─ůzania. Samodzielne ich rozwi─ůzanie ┼Ťwiadczy o zrozumieniu danej problematyki i umiej─Ötno┼Ťci my┼Ťlenia ekonomicznego. W tre┼Ťci trudniejszych zada┼ä znajduj─ů si─Ö informacje u┼éatwiaj─ůce znalezienie rozwi─ůzania. W drugiej cz─Ö┼Ťci podr─Öcznika znajduj─ů si─Ö natomiast odpowiedzi do wszystkich zada┼ä.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12521 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12520 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13645 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-201.
W podr─Öczniku przedstawiono podstawowe narz─Ödzia ekonomiczne. Aby u┼éatwi─ç sprawne pos┼éugiwanie si─Ö nimi, zamieszczono liczne przyk┼éady praktyczne. Podano informacje o rynku i gospodarce rynkowej, o podstawowych elementach mechanizmu rynkowego: popycie, poda┼╝y i cenach, a tak┼╝e o r├│wnowadze rynkowej. Om├│wiono zagadnienie elastyczno┼Ťci popytu i elastyczno┼Ťci poda┼╝y, g┼é├│wne poj─Öcia zwi─ůzane z wyborami ekonomicznymi konsumenta i producenta, koszty przedsi─Öbiorstwa w kr├│tkim i d┼éugim okresie. Wprowadzono klasyfikacj─Ö rynk├│w wed┼éug struktury poda┼╝y, zaprezentowano miary koncentracji poda┼╝y i ich zastosowanie do klasyfikowania rynk├│w. Szczeg├│┼éowo opisano pierwszy typ rynku konkurencj─Ö doskona┼é─ů i podano jej przyk┼éady. Opisano monopol i oligopol oraz rynki czynnik├│w produkcji: kapita┼éu, pracy i ziemi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12094 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12093 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13205 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zawarto┼Ť─ç zbioru zada┼ä z mikroekonomii zosta┼éa podzielona na rozdzia┼éy adekwatne do tematyki w zakresie podstawowego kursu mikroekonomii. Obejmuje trzy zasadnicze cz─Ö┼Ťci: wprowadzenie do ekonomii i gospodarki rynkowej, zachowania konsument├│w oraz teorie producenta i struktur rynkowych. Obok zada┼ä do samodzielnego rozwi─ůzania zamieszczono w ksi─ů┼╝ce pytania prawda-fa┼ész oraz testy wyboru.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11839 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13010 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podr─Öczniki / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania i Bankowo┼Ťci w Poznaniu)
Bibliogr. s. 159-160.
Podr─Öcznik stanowi istotn─ů pomoc merytoryczn─ů dla student├│w z zakresu mikro- i makroekonomii. Jego lektura mo┼╝e przyczyni─ç si─Ö do lepszego poznania teoretycznych podstaw funkcjonowania gospodarki rynkowej, jej podmiot├│w, instytucji i mechanizm├│w, a tak┼╝e do wi─Ökszego zrozumienia otaczaj─ůcej nas rzeczywisto┼Ťci. Jest to szczeg├│lnie istotne w okresie zmian w gospodarce i polityce gospodarczej Polski, jej przechodzenia od gospodarki centralnie planowanej do rynkowej, integracji w ramach Unii Europejskiej i globalizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11287 VIII.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12395 VIII.2 [Czytelnia C], 12394 VIII.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Mikroekonomia / Bożena Klimczak. - Wyd. 9. zaktualizowane i rozsz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2015. - 491, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 484-486. Indeks.
Nowe wydanie, zaktualizowane i rozszerzone, ciesz─ůcego si─Ö du┼╝─ů popularno┼Ťci─ů podr─Öcznika. Kolejne wydanie wzbogacono o nowe tre┼Ťci w zwi─ůzku ze zjawiskami zachodz─ůcymi w gospodarce i na rynkach finansowych. Rozwa┼╝ania uzupe┼éniono wi─Öc o takie kwestie, jak rozwini─Öcie modelu wybor├│w ekonomicznych, transakcje w monopolu bilateralnym oraz w ograniczonym monopolu poda┼╝y i popytu, ochrona konkurencji i konsumenta. Dziewi─ůte wydanie zawiera tre┼Ťci interesuj─ůce dla tych, kt├│rzy oczekuj─ů od mikroekonomii pog┼é─Öbionego opisu i pr├│b wyja┼Ťnienia coraz bardziej z┼éo┼╝onej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej przez r├│┼╝ne nurty - od g┼é├│wnego nurtu po nurty heterodoksyjne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15812 VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again