Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(134)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
Status
only on-site
(135)
available
(114)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(39)
Wypo┼╝yczalnie
(76)
Czytelnie
(135)
Author
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(4)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(3)
Nowacki Robert
(3)
Partycki S┼éawomir (1951- )
(3)
Adamik Anna
(2)
Balcerzak Adam P
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Bisaga Anna
(2)
Buko Jacek
(2)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(2)
┼Üwierczewska-G─ůsiorowska Anna
(2)
Adamska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Afonin Anatolij Alekseevi─Ź (1938- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Balcerzak-Paradowska Bo┼╝ena
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Betlej Alina
(1)
Bieliński Tomasz
(1)
Bogusz Anna
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Buszko Andrzej
(1)
B─ůk Henryk
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ch─ůdzy┼äski Jacek
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Czy┼╝ewska Marta
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Duczmal Marian
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Dymek Łukasz
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Flak Olaf
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Getzen Thomas E
(1)
Ginter Peter M
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graczyk Andrzej (ekonomia)
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Horode┼äski Ryszard (1927- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jakubiak Małgorzata
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jasi┼äski Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jasi┼äski Leszek Jerzy (1952- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jolly Adam
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
J├│┼║wik Bartosz
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kauf Sabina
(1)
Ka┼║mierski Jan (zarz─ůdzanie)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Kisperska-Miroń Danuta
(1)
Klamut Miros┼éawa (1944- )
(1)
Klich Jacek (1958- )
(1)
Klimczak Bo┼╝ena (ekonomia)
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Korenik Stanisław
(1)
Korol Janusz
(1)
Korona Magdalena
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(25)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(135)
Belarus
(1)
Language
Polish
(134)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(33)
INNOWACJE
(18)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(11)
ROZWÓJ REGIONALNY
(11)
ZARZ─äDZANIE
(11)
TURYSTYKA
(10)
MARKETING
(9)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(9)
GOSPODARKA TERENOWA
(8)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
REGIONY (adm.)
(7)
EKOROZWÓJ
(6)
GLOBALIZACJA
(6)
KONKURENCJA
(6)
UNIA EUROPEJSKA
(6)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(5)
POLSKA
(5)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(4)
ROLNICTWO
(4)
GOSPODARKA
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
KLASTRY (ekon.)
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(2)
KADRY
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MIASTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA UE
(2)
PRZEMYSŁ
(2)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
USŁUGI
(2)
WZROST GOSPODARCZY
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
DECYZJE
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FINANSE MI─śDZYNARODOWE
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
GOSPODARKA REGIONALNA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INFORMACJA
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
LOGISTYKA
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okr─Ög)
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ i ROZWOJU
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PROGRAMY UE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
REKLAMA
(1)
Rewitalizacja
(1)
Rozw├│j regionalny
(1)
Rynek
(1)
SAMORZ─äD GMINNY
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
SP├ô┼üDZIELCZO┼Ü─ć
(1)
Strategia rozwoju
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
Służba zdrowia
(1)
TW├ôRCZO┼Ü─ć
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
WIEŚ
(1)
Subject: time
1989-
(13)
2001-0
(12)
2001-
(7)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
POLSKA
(4)
Polska
(3)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
OPOLE (woj. opolskie ; okr─Ög)
(1)
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
┼ÜWI─śTOKRZYSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(21)
PODR─śCZNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
Dane statystyczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
135 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-269.
Rozw├│j gospodarczy Polski w coraz wi─Ökszym stopniu stymuluj─ů przedsi─Öbiorstwa wkraczaj─ůce i skutecznie konkuruj─ůce na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynnik├│w zdobywania przewagi konkurencyjnej umo┼╝liwiaj─ůcych stabilny rozw├│j przedsi─Öbiorstwa w warunkach intensywnej konkurencji. Dlatego te┼╝ bardzo wa┼╝nym zagadnieniem staje si─Ö poznanie, w jaki spos├│b wy┼éaniaj─ůca si─Ö nowa klasa polskich przedsi─Öbiorstw skutecznie konkuruj─ůcych na rynkach europejskich tworzy i rozwija ┼║r├│d┼éa swojej przewagi konkurencyjnej. Wiedza na temat proces├│w i mechanizm├│w tworzenia i rozwoju konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci stanowi─ůcych ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej mo┼╝e pom├│c w procesie dalszego zwi─Ökszania konkurencyjno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw. Jej posiadanie staje si─Ö obecnie warunkiem koniecznym do prawid┼éowego stosowania nowoczesnych metod i narz─Ödzi umo┼╝liwiaj─ůcych tworzenie i rozwijanie konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11110 IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12084 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z X Warsztatów Metodologicznych, Kraków, maj 2006 r.
Bibliogr. przy ref., Streszcz. ang przy ref.
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem artyku┼é├│w z X Warsztat├│w Metodologicznych, kt├│re odby┼éy si─Ö w roku 2006 w Krakowie. W pozycji zawarte s─ů zagadnienia dotycz─ůce teoretycznych podstaw identyfikacji pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku w warunkach konkurencji, modelowania selektywno┼Ťci wyboru marek na rynku, praktycznych sposob├│w okre┼Ťlania pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku oraz analiz empirycznych pozycjonowania marek. Jest to bogaty zestaw narz─Ödzi modelowania zjawisk konkurencji w warunkach pog┼é─Öbiaj─ůcych si─Ö proces├│w interakcji i globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6988 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7794 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7793 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Mened┼╝era / Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Dworzecki)
Bibliogr. s. 199-208.
Ksi─ů┼╝ka ┼é─ůczy najnowsz─ů wiedz─Ö na temat zarz─ůdzania mark─ů z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarz─ůdzania potencja┼éem marki. G┼é├│wne w─ůtki dotycz─ů istoty kapita┼éu marki, dzia┼éa┼ä i mechanizm├│w jego kreowania, to┼╝samo┼Ťci i potencja┼éu konkurencyjnego marki, a tak┼╝e mierzenia si┼éy marki. Bazuj─ůc na swoich wieloletnich do┼Ťwiadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreowa─ç warto┼Ť─ç firmy poprzez mark─Ö, jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů w oparciu o mark─Ö, jak skuteczne zarz─ůdza─ç potencja┼éem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w spos├│b przejrzysty i przyst─Öpny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane s─ů przyk┼éadami z firm krajowych i zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9933 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11569 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-304.
Rozw├│j globalizacji postawi┼é przed przedsi─Öbiorstwami szczeg├│lne wyzwania. Osi─ůgni─Öcie mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci sta┼éo si─Ö konieczne nie tylko dla firm chc─ůcych internacjonalizowa─ç sw─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, ale tak┼╝e dla tych, kt├│re pragn─ů osi─ůga─ç sukcesy na rynkach rodzimych, na kt├│rych s─ů obecne wysokokonkurencyjne produkty przedsi─Öbiorstw zagranicznych. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na odwieczne pytanie, kt├│re zadaj─ů sobie przedsi─Öbiorstwa - co nale┼╝y zrobi─ç, ┼╝eby si─Ö dynamicznie rozwija─ç w skali rynku krajowego i mi─Ödzynarodowego, oraz na jakie czynniki konkurencyjno┼Ťci trzeba zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö. Intensywno┼Ť─ç konkurencji w dobie globalizacji sprawia bowiem, ┼╝e nie wystarczy ju┼╝ tylko dobre zarz─ůdzanie i okre┼Ťlenie, kt├│re czynniki konkurencyjno┼Ťci s─ů istotne, lecz konieczne si─Ö staje okre┼Ťlenie ich po┼╝─ůdanych cech oraz konfiguracji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11017 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12072 IX.2 [Czytelnia C], 11993 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dost─Öpna r├│wnie┼╝ w wersji elektronicznej na p┼éycie CD o sygn. CD.19.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.652 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
E-book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
P┼éyta CD zawiera wersj─Ö elektroniczn─ů ksi─ů┼╝ki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Najwi─Öksz─ů warto┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki jest ukazanie b┼é─Ödnego ko┼éa, w kt├│rym tkwi─ů przedsi─Öbiorstwa. Staj─ů si─Ö one zak┼éadnikami jednej z g┼é├│wnych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosuj─ůc t─Ö zasad─Ö, w pewnym uproszczeniu, przedsi─Öbiorstwa robi─ů tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczaj─ů ┼Ťrodk├│w na dzia┼éania, kt├│re nie s─ů w danym momencie po┼╝─ůdane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauwa┼╝a, ┼╝e technologia zak┼é├│caj─ůca rozw├│j tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy ┼éa┼äcuch warto┼Ťci, w kt├│rym b─Öd─ů obowi─ůzywa─ç inne zasady gry, ni┼╝ w tym, w kt├│rym obecnie ona funkcjonuje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10908 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podr─Öcznik dydaktyczny ÔÇ×Konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Cz─Ö┼Ť─ç 1. Poj─Öcia, definicje, modeleÔÇŁ jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w chc─ůcych pog┼é─Öbi─ç analiz─Ö swojego przedsi─Öbiorstwa. Aby w pe┼éni przyswoi─ç tre┼Ť─ç podr─Öcznika, Czytelnik powinien mie─ç wiedz─Ö na temat funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa co najmniej na poziomie tytu┼éu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegl─ůd definicji i uwarunkowa┼ä konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; prezentacj─Ö sk┼éadnik├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; wybrane modele konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa podsumowuj─ůcy tre┼Ť─ç wcze┼Ťniejszych rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532 IX.2 [Czytelnia C], 11531 IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka "Podstawy strategii", zosta┼éa oparta na ├│smym wydaniu "Exploring Corporate Strategy". Autorzy staraj─ů si─Ö pom├│c w odpowiedzi na podstawowe pytania dotycz─ůce rozwoju firmy, wdra┼╝ania innowacji oraz kierunku i sposobu zarz─ůdzania firm─ů. Odpowiedzi na te pytania dotycz─ů tak korporacji, jak i ma┼éych przedsi─Öbiorstw, czy instytucji pa┼ästwowych. W publikacji zawarte s─ů przyk┼éadowe koncepcje strategii. "Podstawy strategii" to ksi─ů┼╝ka skierowana do student├│w zarz─ůdzania wy┼╝szych uczelni r├│┼╝nych typ├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10899 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 213-221.
Obecnie logistyka wywiera coraz wi─Ökszy wp┼éyw na przestrzenn─ů alokacj─Ö przep┼éyw├│w transportowych i lokalizacj─Ö powierzchni magazynowych w regionach oraz na obszarach metropolitalnych. Podejmowanie decyzji logistycznych w tym zakresie wymaga zastosowania metod ilo┼Ťciowych pozwalaj─ůcych na racjonalizacj─Ö i optymalizacj─Ö przep┼éyw├│w oraz lokalizacji element├│w infrastruktury punktowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, jak rozpozna─ç sytuacje problemowe pojawiaj─ůce si─Ö w zwi─ůzku z decyzjami przestrzennymi oraz jakie metody ilo┼Ťciowe zastosowa─ç w celu ich rozwi─ůzania. Przedstawione przyk┼éady pomog─ů czytelnikowi podejmowa─ç w spos├│b racjonalny decyzje w zakresie logistyki przestrzennej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14388 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14387 IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15290 IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-236. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarz─ůdzania. Autorzy celowo pomijaj─ů w niej powszechnie znane podej┼Ťcia, kt├│re mo┼╝na by┼éoby ju┼╝ zaliczy─ç do historii nauk o zarz─ůdzaniu, akcentuj─ůc jednocze┼Ťnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczeg├│┼éowa charakterystyk─Ö r├│┼╝norodnych metod i technik zarz─ůdzania, kt├│re zosta┼éy uporz─ůdkowane wok├│┼é dziesi─Öciu wyodr─Öbnionych nurt├│w badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13094 IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14186 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowy i szczeg├│┼éowy opis metod i procedur zarz─ůdzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmuj─ůcy m.in.: zasady my┼Ťlenia i planowania strategicznego, sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwa┼étownie zmieniaj─ůce si─Ö warunki funkcjonowania organizacji, nowoczesne narz─Ödzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej, metody weryfikacji przyj─Ötych za┼éo┼╝e┼ä i rozwijania nowych procedur i narz─Ödzi, systemy dokumentowania dzia┼éa┼ä za pomoc─ů plan├│w strategicznych. Przedstawiona tre┼Ť─ç jest przekazana w bardzo przejrzysty spos├│b. Autorzy w ka┼╝dym rozdziale podaj─ů m.in. kluczowe teminy i odniesienia do konkretnych problem├│w u┼éatwiaj─ůcych poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przyk┼éadami oraz studiami przypadk├│w, opracowanymi tak, aby umo┼╝liwi─ç ┼╝yw─ů dyskusj─Ö i analiz─Ö r├│┼╝nych rozwi─ůza┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12322 XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13469 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Konkurencyjno┼Ť─ç Polskiej Gospodarki ┼╗ywno┼Ťciowej w Warunkach Globalizacji i Integracji Europejskiej : program wieloletni 2011-2014 ; nr 68.)
Bibliogr. przy pracach.
Kolejny zeszyt z serii: Z bada┼ä nad rolnictwem spolecznie zr├│wnowa┼╝onym, zawieraj─ůcy cztery artyku┼éy dotycz─ůce problematyki zr├│wnowa┼╝onego rozwoju rolnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14640 XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
U g├│ry ok┼é.: Marka dla Polski. Na ksi─ů┼╝ce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Kilkaset tysi─Öcy spo┼Ťr├│d nich ma szans─Ö znale┼║─ç swoje nisze na rynku europejskim, dziesi─ůtki tysi─Öcy na globalnym. Najbardziej po┼╝yteczn─ů form─ů pomocy pa┼ästwa dla MSP jest wywo┼éanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi si─Ö na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarz─ůdzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania to┼╝samo┼Ťci narodowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, ┼╝e "to┼╝samo┼Ť─ç konkurencyjna" jest najlepsz─ů drog─ů do dobrej reputacji i silnej marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-163.
W ksi─ů┼╝ce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotycz─ůce budowania potencja┼éu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, tworzenia ┼║r├│de┼é przewag konkurencyjnych oraz osi─ůgania po┼╝─ůdanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wynik├│w bada┼ä empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje m┼éodzie┼╝y odno┼Ťnie do stosowanych instrument├│w konkurowania w kategorii produkt├│w odzie┼╝owych. Autorka podj─Ö┼éa pr├│b─Ö skonstruowania modelu kszta┼étowania pozycji konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw odzie┼╝owych w segmencie m┼éodych konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11517 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-[156].
W ksi─ů┼╝ce podj─Öto temat kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Autorzy skupili si─Ö na czynnikach stanowi─ůcych ┼║r├│d┼éa przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjno┼Ťci i umacniania pozycji rynkowej. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kapita┼é intelektualny w rozwoju konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, specyfik─Ö konkurencyjno┼Ťci polskich mikroprzedsi─Öbiorstw oraz ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw, wp┼éyw marki na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw, czynniki osi─ůgania sukcesu w kszta┼étowaniu konkurencyjno┼Ťci ma┼éych przedsi─Öbiorstw z perspektywy mened┼╝er├│w, sp├│┼éki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwa┼éej konkurencyjno┼Ťci ┼éa┼äcuch├│w rolno-┼╝ywno┼Ťciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16147 IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16146 IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podj─Öcie w niej tematu badawczego du┼╝ej wagi, a zarazem oryginalnego , niecz─Östo uwzgl─Ödnianego w badaniach naukowyh. Wydaje si─Ö bezdyskusyjne, ┼╝e przekszta┼écanie zasob├│w i przeobra┼╝anie przedsi─Öbiorstw pod k─ůtem przysz┼éo┼Ťci, a zw┼éaszcza przysz┼éych uwarunkowa┼ä rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwa┼ä dla zarz─ůdzaj─ůcych, a zarazem warunkiem osi─ůgni─Öcia sukces├│w wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw. Wi─ů┼╝e si─Ö to z trudno przewidywalnymi szansami i zagro┼╝eniami rozwojowymi, kt├│re wywieraj─ů coraz wi─Ökszy wp┼éyw na organizacje, a zarzem pozostawiaj─ů coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencja┼éu pozwalaj─ůcego na wykorzystanie owych mo┼╝liwo┼Ťci wymaga coraz cz─Ö┼Ťciej przejmowania inicjatywy strategicznej, dzia┼éania z wyprzedzeniem, odnawiania potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, zanim stanie si─Ö to ewidentnie niezb─Ödne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12174 IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 92-97.
W podr─Öczniku podj─Öto pr├│b─Ö systematyzacji i przedstawienia najwa┼╝niejszych za┼éo┼╝e┼ä teorii rozwoju regionalnego z pewnymi elementami periodyzacji. Autorzy kierowali si─Ö aspektem ekonomicznym, uwa┼╝aj─ů bowiem, ┼╝e tak jak wzrost i rozw├│j gospodarczy s─ů podstawowymi kwestiami rozwa┼╝anymi w g┼é├│wnym nurcie ekonomii, tak rozw├│j regionalny stanowi jego prze┼éo┼╝enie na wymiar przestrzenny. W kolejnych rozdzia┼éach om├│wiono ewolucj─Ö teorii lokalizacji i teorii rozwoju regionalnego, zwi─ůzki mi─Ödzy lokalizacj─ů dzia┼éalno┼Ťci a konkurencyjno┼Ťci─ů regionu, przeprowadzono te┼╝ ocen─Ö ewolucji teorii rozwoju regionalnego i wskazano mo┼╝liwe kierunki ich zmian. (┼║r├│d┼éo: http://ksiegarnia.ue.wroc.pl/)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11871 XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13048 XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Publikacja zawiera kompleksowe uj─Öcie problematyki zarz─ůdzania informacj─ů rynkow─ů, a rozwa┼╝ania teoretyczne prezentowane w ksi─ů┼╝ce s─ů poparte przyk┼éadami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych bada┼ä i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiaj─ů stosowane metody i porponuj─ů trzy modele zarz─ůdzania informacj─ů rynkow─ů, umo┼╝liwiaj─ůc uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzi─Öki umiej─Ötnemu wykorzystaniu posiadanych zasob├│w informacyjnych. Autorzy koncentruj─ů sie na takich zagadnieniach, jak: informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, zarz─ůdzanie informacj─ů rynkow─ů w praktyce gospodarczej, modele zarz─ůdzania informacj─ů rynkow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11261 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12353 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again