Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(145)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(146)
available
(122)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(41)
Wypo┼╝yczalnie
(83)
Czytelnie
(146)
Author
Pier┼Ťcionek Zdzis┼éaw
(4)
Gorynia Marian (1956- )
(3)
Le┼Ťniewski Micha┼é Adam
(3)
Nowacki Robert
(3)
Partycki S┼éawomir (1951- )
(3)
Skawi┼äska Eulalia (1943- )
(3)
Adamik Anna
(2)
Balcerzak Adam P
(2)
Barteczko Krzysztof
(2)
Bisaga Anna
(2)
Buko Jacek
(2)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Grabowski Jan (1942- )
(2)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rapacz Andrzej (1951- )
(2)
Rymarczyk Jan (1944- )
(2)
Skowronek-Mielczarek Anna
(2)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(2)
Wrzosek Anna
(2)
Zalewski Romuald I
(2)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(2)
┼Üwierczewska-G─ůsiorowska Anna
(2)
Adamska Małgorzata (nauki ekonomiczne)
(1)
Afonin Anatolij Alekseevi─Ź (1938- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Balcerzak-Paradowska Bo┼╝ena
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Betlej Alina
(1)
Bieliński Tomasz
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogusz Anna
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Budzowski Klemens
(1)
Buszko Andrzej
(1)
B─ůk Henryk
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Ch─ůdzy┼äski Jacek
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czudec Adam (1952- )
(1)
Czy┼╝ewska Marta
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Duczmal Marian
(1)
Duncan W. Jack (1942- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowo┼Ť─ç)
(1)
Dymek Łukasz
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Flak Olaf
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Gemra Stanisław
(1)
Getzen Thomas E
(1)
Ginter Peter M
(1)
Godlewska Hanna (1960- )
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Graczyk Andrzej (ekonomia)
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Guzal-Dec Danuta (1978- )
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Hadry┼Ť-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Horode┼äski Ryszard (1927- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Jakubiak Małgorzata
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jasi┼äski Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jasi┼äski Leszek Jerzy (1952- )
(1)
Johnson Gerry
(1)
Jolly Adam
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
J├│┼║wik Bartosz
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Karpacz Jarosław
(1)
Kasperkiewicz Witold (1947- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Ka┼║mierski Jan (zarz─ůdzanie)
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kie┼étyka Leszek (1953- )
(1)
Kisperska-Miroń Danuta
(1)
Klamut Miros┼éawa (1944- )
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(111)
2000 - 2009
(34)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(146)
Belarus
(1)
Language
Polish
(145)
Russian
(1)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Subject
PRZEDSI─śBIORSTWO
(35)
INNOWACJE
(21)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(12)
ROZWÓJ REGIONALNY
(11)
ZARZ─äDZANIE
(11)
KONKURENCJA
(10)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(10)
TURYSTYKA
(10)
MARKETING
(9)
GOSPODARKA TERENOWA
(8)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(8)
REGIONY (adm.)
(8)
EKOROZWÓJ
(6)
GLOBALIZACJA
(6)
POLSKA
(6)
UNIA EUROPEJSKA
(6)
KLASTRY (ekon.)
(5)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(5)
GOSPODARKA
(4)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(4)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(4)
ROLNICTWO
(4)
KADRY
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
ANALIZA STRATEGICZNA
(2)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(2)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(2)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
MIASTA
(2)
ORGANIZACJA WSPÓŁPRACY GOSPODARCZEJ i ROZWOJU
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA UE
(2)
PRZEMYSŁ
(2)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(2)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(2)
SAMORZ─äD GMINNY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
USŁUGI
(2)
WZROST GOSPODARCZY
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
DECYZJE
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
FINANSE MI─śDZYNARODOWE
(1)
Finanse mi─Ödzynarodowe
(1)
Finanse przedsi─Öbiorstwa
(1)
Finansowanie
(1)
GOSPODARKA REGIONALNA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
Globalizacja
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Handel mi─Ödzynarodowy
(1)
INFORMACJA
(1)
INTEGRACJA EUROPEJSKA
(1)
INTEGRACJA GOSPODARCZA
(1)
INTERNET
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
JEDNOLITY RYNEK UE
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
KRAJE GOSPODARCZO ROZWINI─śTE
(1)
KRYZYS FINANSOWY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LOGISTYKA
(1)
LUBELSKIE, wojew├│dztwo (od 1999)
(1)
LUBLIN (woj. lubelskie ; okr─Ög)
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Mi─Ödzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Mruk, Henryk
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PROGRAMY UE
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć MI─śDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO SPEDYCYJNE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REKLAMA
(1)
RYNEK PRACY
(1)
Subject: time
1989-
(13)
2001-0
(12)
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
POLSKA
(4)
Polska
(3)
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
OPOLE (woj. opolskie ; okr─Ög)
(1)
ŁÓDZKIE, województwo (od 1999)
(1)
┼ÜWI─śTOKRZYSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(22)
PODR─śCZNIKI
(4)
Praca zbiorowa
(4)
DANE STATYSTYCZNE
(2)
Dane statystyczne
(1)
Ksi─Öga pami─ůtkowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PAMI─śTNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
Podr─Öcznik
(1)
Podr─Öczniki akademickie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
146 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 335-341. Indeks.
Kolejna pozycja z ciesz─ůcej si─Ö du┼╝─ů popularno┼Ťci─ů serii Kompendium wiedzy o.... Wielow─ůtkow─ů problematyk─Ö konkurencyjno┼Ťci przedstawiono w spos├│b syntetyczny, prostym i zwi─Öz┼éym j─Özykiem. Wyszukiwanie informacji u┼éatwia alfabetyczny wykaz hase┼é oraz umieszczone na marginesach definicje. Podr─Öcznik-leksykon jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů biznes mi─Ödzynarodowy i gospodarka mi─Ödzynarodowa oraz dla os├│b zainteresowanych kwesti─ů mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci Polski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8080.XI.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9439.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 236-243.
Aktywno┼Ť─ç gmin w procesie kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci powoduje, ┼╝e staj─ů si─Ö one jednym z najwa┼╝niejszych podmiot├│w wspomagaj─ůcych rozw├│j lokalny. W pracy szczeg├│┼éowo zbadano problematyk─Ö konkurencyjno┼Ťci jednostek terytorialnych na przyk┼éadzie gmin wiejskich wojew├│dztwa lubelskiego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15729 [Magazyn 1], P.15728 [Magazyn 1], P.15727 [Magazyn 1], P.15726 [Magazyn 1], P.15725 [Magazyn 1], P.15724 [Magazyn 1], P.15723 [Magazyn 1], P.15722 [Magazyn 1], P.15721 [Magazyn 1], P.15720 [Magazyn 1], P.15719 [Magazyn 1], P.15718 [Magazyn 1], P.15717 [Magazyn 1], P.15716 [Magazyn 1], P.15715 [Magazyn 1], P.15714 [Magazyn 1], P.15713 [Magazyn 1], P.15712 [Magazyn 1], P.15711 [Magazyn 1], P.15710 [Magazyn 1], P.15709 [Magazyn 1], P.15708 [Magazyn 1], P.15707 [Magazyn 1], P.15706 [Magazyn 1], P.15705 [Magazyn 1], P.15704 [Magazyn 1], P.15703 [Magazyn 1], P.15702 [Magazyn 1], P.15701 [Magazyn 1], P.15700 [Magazyn 1], P.7998 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7997.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C], P.7996.XIII.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9323.XIII.3 [Czytelnia C], 9322.XIII.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-269.
Rozw├│j gospodarczy Polski w coraz wi─Ökszym stopniu stymuluj─ů przedsi─Öbiorstwa wkraczaj─ůce i skutecznie konkuruj─ůce na rynku Unii Europejskiej. Istnieje wiele czynnik├│w zdobywania przewagi konkurencyjnej umo┼╝liwiaj─ůcych stabilny rozw├│j przedsi─Öbiorstwa w warunkach intensywnej konkurencji. Dlatego te┼╝ bardzo wa┼╝nym zagadnieniem staje si─Ö poznanie, w jaki spos├│b wy┼éaniaj─ůca si─Ö nowa klasa polskich przedsi─Öbiorstw skutecznie konkuruj─ůcych na rynkach europejskich tworzy i rozwija ┼║r├│d┼éa swojej przewagi konkurencyjnej. Wiedza na temat proces├│w i mechanizm├│w tworzenia i rozwoju konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci stanowi─ůcych ┼║r├│d┼éo przewagi konkurencyjnej mo┼╝e pom├│c w procesie dalszego zwi─Ökszania konkurencyjno┼Ťci polskich przedsi─Öbiorstw. Jej posiadanie staje si─Ö obecnie warunkiem koniecznym do prawid┼éowego stosowania nowoczesnych metod i narz─Ödzi umo┼╝liwiaj─ůcych tworzenie i rozwijanie konkurencyjnych zasob├│w i umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11110.IX.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12084.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materiały z X Warsztatów Metodologicznych, Kraków, maj 2006 r.
Bibliogr. przy ref., Streszcz. ang przy ref.
Ksi─ů┼╝ka jest zbiorem artyku┼é├│w z X Warsztat├│w Metodologicznych, kt├│re odby┼éy si─Ö w roku 2006 w Krakowie. W pozycji zawarte s─ů zagadnienia dotycz─ůce teoretycznych podstaw identyfikacji pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku w warunkach konkurencji, modelowania selektywno┼Ťci wyboru marek na rynku, praktycznych sposob├│w okre┼Ťlania pozycji przedsi─Öbiorstwa na rynku oraz analiz empirycznych pozycjonowania marek. Jest to bogaty zestaw narz─Ödzi modelowania zjawisk konkurencji w warunkach pog┼é─Öbiaj─ůcych si─Ö proces├│w interakcji i globalizacji.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6988 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7794.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7793.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Mened┼╝era / Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Dworzecki)
Bibliogr. s. 199-208.
Ksi─ů┼╝ka ┼é─ůczy najnowsz─ů wiedz─Ö na temat zarz─ůdzania mark─ů z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarz─ůdzania potencja┼éem marki. G┼é├│wne w─ůtki dotycz─ů istoty kapita┼éu marki, dzia┼éa┼ä i mechanizm├│w jego kreowania, to┼╝samo┼Ťci i potencja┼éu konkurencyjnego marki, a tak┼╝e mierzenia si┼éy marki. Bazuj─ůc na swoich wieloletnich do┼Ťwiadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreowa─ç warto┼Ť─ç firmy poprzez mark─Ö, jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů w oparciu o mark─Ö, jak skuteczne zarz─ůdza─ç potencja┼éem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w spos├│b przejrzysty i przyst─Öpny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane s─ů przyk┼éadami z firm krajowych i zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9933.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11569.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-304.
Rozw├│j globalizacji postawi┼é przed przedsi─Öbiorstwami szczeg├│lne wyzwania. Osi─ůgni─Öcie mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci sta┼éo si─Ö konieczne nie tylko dla firm chc─ůcych internacjonalizowa─ç sw─ů dzia┼éalno┼Ť─ç, ale tak┼╝e dla tych, kt├│re pragn─ů osi─ůga─ç sukcesy na rynkach rodzimych, na kt├│rych s─ů obecne wysokokonkurencyjne produkty przedsi─Öbiorstw zagranicznych. W ksi─ů┼╝ce podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na odwieczne pytanie, kt├│re zadaj─ů sobie przedsi─Öbiorstwa - co nale┼╝y zrobi─ç, ┼╝eby si─Ö dynamicznie rozwija─ç w skali rynku krajowego i mi─Ödzynarodowego, oraz na jakie czynniki konkurencyjno┼Ťci trzeba zwr├│ci─ç szczeg├│ln─ů uwag─Ö. Intensywno┼Ť─ç konkurencji w dobie globalizacji sprawia bowiem, ┼╝e nie wystarczy ju┼╝ tylko dobre zarz─ůdzanie i okre┼Ťlenie, kt├│re czynniki konkurencyjno┼Ťci s─ů istotne, lecz konieczne si─Ö staje okre┼Ťlenie ich po┼╝─ůdanych cech oraz konfiguracji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11017.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12072.IX.2 [Czytelnia C], 11993.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dost─Öpna r├│wnie┼╝ w wersji elektronicznej na p┼éycie CD o sygn. CD.19.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.652.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
E-book
CD
In basket
(Prace badawcze w turystyce)
P┼éyta CD zawiera wersj─Ö elektroniczn─ů ksi─ů┼╝ki o sygn. B.652 XX CZYT, B.662 WYP.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. CD.19 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Tyt. oryg.: "The innovator's dilemma : when new technologies cause great firms to fail" 1997.
Indeks.
Najwi─Öksz─ů warto┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki jest ukazanie b┼é─Ödnego ko┼éa, w kt├│rym tkwi─ů przedsi─Öbiorstwa. Staj─ů si─Ö one zak┼éadnikami jednej z g┼é├│wnych zasad prowadzenia biznesu: klient jest najcenniejszym zasobem firmy. Stosuj─ůc t─Ö zasad─Ö, w pewnym uproszczeniu, przedsi─Öbiorstwa robi─ů tylko, czego oczekuje klient. W efekcie nie przeznaczaj─ů ┼Ťrodk├│w na dzia┼éania, kt├│re nie s─ů w danym momencie po┼╝─ůdane przez klienta. [...\ W konsekwencji firma nie zauwa┼╝a, ┼╝e technologia zak┼é├│caj─ůca rozw├│j tworzy nowy rynek i buduje tzw. nowy ┼éa┼äcuch warto┼Ťci, w kt├│rym b─Öd─ů obowi─ůzywa─ç inne zasady gry, ni┼╝ w tym, w kt├│rym obecnie ona funkcjonuje.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10908.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podr─Öcznik dydaktyczny ÔÇ×Konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa. Cz─Ö┼Ť─ç 1. Poj─Öcia, definicje, modeleÔÇŁ jest przeznaczony dla student├│w kierunk├│w ekonomicznych oraz mened┼╝er├│w i przedsi─Öbiorc├│w chc─ůcych pog┼é─Öbi─ç analiz─Ö swojego przedsi─Öbiorstwa. Aby w pe┼éni przyswoi─ç tre┼Ť─ç podr─Öcznika, Czytelnik powinien mie─ç wiedz─Ö na temat funkcjonowania przedsi─Öbiorstwa co najmniej na poziomie tytu┼éu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegl─ůd definicji i uwarunkowa┼ä konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; prezentacj─Ö sk┼éadnik├│w konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa; wybrane modele konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa podsumowuj─ůcy tre┼Ť─ç wcze┼Ťniejszych rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9922.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11532.IX.2 [Czytelnia C], 11531.IX.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka "Podstawy strategii", zosta┼éa oparta na ├│smym wydaniu "Exploring Corporate Strategy". Autorzy staraj─ů si─Ö pom├│c w odpowiedzi na podstawowe pytania dotycz─ůce rozwoju firmy, wdra┼╝ania innowacji oraz kierunku i sposobu zarz─ůdzania firm─ů. Odpowiedzi na te pytania dotycz─ů tak korporacji, jak i ma┼éych przedsi─Öbiorstw, czy instytucji pa┼ästwowych. W publikacji zawarte s─ů przyk┼éadowe koncepcje strategii. "Podstawy strategii" to ksi─ů┼╝ka skierowana do student├│w zarz─ůdzania wy┼╝szych uczelni r├│┼╝nych typ├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10899.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 213-221.
Obecnie logistyka wywiera coraz wi─Ökszy wp┼éyw na przestrzenn─ů alokacj─Ö przep┼éyw├│w transportowych i lokalizacj─Ö powierzchni magazynowych w regionach oraz na obszarach metropolitalnych. Podejmowanie decyzji logistycznych w tym zakresie wymaga zastosowania metod ilo┼Ťciowych pozwalaj─ůcych na racjonalizacj─Ö i optymalizacj─Ö przep┼éyw├│w oraz lokalizacji element├│w infrastruktury punktowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, jak rozpozna─ç sytuacje problemowe pojawiaj─ůce si─Ö w zwi─ůzku z decyzjami przestrzennymi oraz jakie metody ilo┼Ťciowe zastosowa─ç w celu ich rozwi─ůzania. Przedstawione przyk┼éady pomog─ů czytelnikowi podejmowa─ç w spos├│b racjonalny decyzje w zakresie logistyki przestrzennej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14388 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14387.IX.14 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15290.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-236. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarz─ůdzania. Autorzy celowo pomijaj─ů w niej powszechnie znane podej┼Ťcia, kt├│re mo┼╝na by┼éoby ju┼╝ zaliczy─ç do historii nauk o zarz─ůdzaniu, akcentuj─ůc jednocze┼Ťnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczeg├│┼éowa charakterystyk─Ö r├│┼╝norodnych metod i technik zarz─ůdzania, kt├│re zosta┼éy uporz─ůdkowane wok├│┼é dziesi─Öciu wyodr─Öbnionych nurt├│w badawczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13094.IX.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14186.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowy i szczeg├│┼éowy opis metod i procedur zarz─ůdzania strategicznego w ochronie zdrowia, obejmuj─ůcy m.in.: zasady my┼Ťlenia i planowania strategicznego, sposoby oceny otoczenia oraz reagowania na gwa┼étownie zmieniaj─ůce si─Ö warunki funkcjonowania organizacji, nowoczesne narz─Ödzia analizy danych w sektorze opieki zdrowotnej, metody weryfikacji przyj─Ötych za┼éo┼╝e┼ä i rozwijania nowych procedur i narz─Ödzi, systemy dokumentowania dzia┼éa┼ä za pomoc─ů plan├│w strategicznych. Przedstawiona tre┼Ť─ç jest przekazana w bardzo przejrzysty spos├│b. Autorzy w ka┼╝dym rozdziale podaj─ů m.in. kluczowe teminy i odniesienia do konkretnych problem├│w u┼éatwiaj─ůcych poznanie tematu. Opis teoretyczny jest poparty licznymi przyk┼éadami oraz studiami przypadk├│w, opracowanymi tak, aby umo┼╝liwi─ç ┼╝yw─ů dyskusj─Ö i analiz─Ö r├│┼╝nych rozwi─ůza┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12322.XVIII.13 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13469.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 220-235. Indeks.
W ksi─ů┼╝ce Innowacje i konkurencyjno┼Ť─ç autor omawia wybrane aspekty proces├│w innowacji, traktowanych jako wynik wsp├│┼épracy s┼éu┼╝b ekonomicznych, marketingowych i technicznych, a same innowacje postrzega jako podstawowy instrument zapewniaj─ůcy przedsi─Öbiorstwom i gospodarce uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej. Proponuje te┼╝ nowe podej┼Ťcie do analizy mechanizm├│w innowacji i postuluje potrzeb─Ö zastosowania nowych zasad modelowania proces├│w innowacyjnych. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla teoretyk├│w i praktyk├│w ekonomii, kadry dydaktycznej wy┼╝szych uczelni, przedstawicieli nauk technicznych oraz student├│w ekonomii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4590.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Konkurencyjno┼Ť─ç Polskiej Gospodarki ┼╗ywno┼Ťciowej w Warunkach Globalizacji i Integracji Europejskiej : program wieloletni 2011-2014 ; nr 68.)
Bibliogr. przy pracach.
Kolejny zeszyt z serii: Z bada┼ä nad rolnictwem spolecznie zr├│wnowa┼╝onym, zawieraj─ůcy cztery artyku┼éy dotycz─ůce problematyki zr├│wnowa┼╝onego rozwoju rolnictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14640.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
U g├│ry ok┼é.: Marka dla Polski. Na ksi─ů┼╝ce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Kilkaset tysi─Öcy spo┼Ťr├│d nich ma szans─Ö znale┼║─ç swoje nisze na rynku europejskim, dziesi─ůtki tysi─Öcy na globalnym. Najbardziej po┼╝yteczn─ů form─ů pomocy pa┼ästwa dla MSP jest wywo┼éanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi si─Ö na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarz─ůdzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania to┼╝samo┼Ťci narodowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, ┼╝e "to┼╝samo┼Ť─ç konkurencyjna" jest najlepsz─ů drog─ů do dobrej reputacji i silnej marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-163.
W ksi─ů┼╝ce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotycz─ůce budowania potencja┼éu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, tworzenia ┼║r├│de┼é przewag konkurencyjnych oraz osi─ůgania po┼╝─ůdanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wynik├│w bada┼ä empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje m┼éodzie┼╝y odno┼Ťnie do stosowanych instrument├│w konkurowania w kategorii produkt├│w odzie┼╝owych. Autorka podj─Ö┼éa pr├│b─Ö skonstruowania modelu kszta┼étowania pozycji konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw odzie┼╝owych w segmencie m┼éodych konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 147-[156].
W ksi─ů┼╝ce podj─Öto temat kszta┼étowania konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw. Autorzy skupili si─Ö na czynnikach stanowi─ůcych ┼║r├│d┼éa przewag konkurencyjnych oraz warunkach dalszego wzrostu konkurencyjno┼Ťci i umacniania pozycji rynkowej. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono kapita┼é intelektualny w rozwoju konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, specyfik─Ö konkurencyjno┼Ťci polskich mikroprzedsi─Öbiorstw oraz ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw, wp┼éyw marki na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstw, czynniki osi─ůgania sukcesu w kszta┼étowaniu konkurencyjno┼Ťci ma┼éych przedsi─Öbiorstw z perspektywy mened┼╝er├│w, sp├│┼éki uczelniane jako mechanizm transferu wiedzy do gospodarki, instrumenty finansowego wsparcia z Unii Europejskiej, determinanty trwa┼éej konkurencyjno┼Ťci ┼éa┼äcuch├│w rolno-┼╝ywno┼Ťciowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16147.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16146.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 293-320.
Walorem pracy jest podj─Öcie w niej tematu badawczego du┼╝ej wagi, a zarazem oryginalnego , niecz─Östo uwzgl─Ödnianego w badaniach naukowyh. Wydaje si─Ö bezdyskusyjne, ┼╝e przekszta┼écanie zasob├│w i przeobra┼╝anie przedsi─Öbiorstw pod k─ůtem przysz┼éo┼Ťci, a zw┼éaszcza przysz┼éych uwarunkowa┼ä rozwoju, jest jednym z najtrudniejszych wyzwa┼ä dla zarz─ůdzaj─ůcych, a zarazem warunkiem osi─ůgni─Öcia sukces├│w wsp├│┼éczesnych przedsi─Öbiorstw. Wi─ů┼╝e si─Ö to z trudno przewidywalnymi szansami i zagro┼╝eniami rozwojowymi, kt├│re wywieraj─ů coraz wi─Ökszy wp┼éyw na organizacje, a zarzem pozostawiaj─ů coraz mniej czasu na reakcje na nie. Tworzenie potencja┼éu pozwalaj─ůcego na wykorzystanie owych mo┼╝liwo┼Ťci wymaga coraz cz─Ö┼Ťciej przejmowania inicjatywy strategicznej, dzia┼éania z wyprzedzeniem, odnawiania potencja┼éu przedsi─Öbiorstwa, zanim stanie si─Ö to ewidentnie niezb─Ödne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12174.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again