Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Zimniewicz Kazimierz (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Poradnictwo
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
konsulting
(3)
Lean Management
(1)
benchmarking
(1)
doradztwo
(1)
ekonomika usług
(1)
handel
(1)
kodeks etyki zawodowej
(1)
międzynarodowy handel usługami
(1)
nauki o zarządzaniu
(1)
offshoring
(1)
organizacja wirtualna
(1)
outsourcing
(1)
podejście procesowe
(1)
reengineering
(1)
rynek usług
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
szkolenie
(1)
transport morski
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi
(1)
usługi bankowe
(1)
usługi doradcze
(1)
usługi edukacyjne
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi komunalne
(1)
usługi logistyczne
(1)
usługi medyczne
(1)
usługi pocztowe
(1)
usługi portowo-żeglugowe
(1)
usługi publiczne
(1)
usługi telekomunikacyjne
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
usługi turystyczne
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie przez wartości
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Konsultant zarządzania jakością / Jerzy Kowalczyk - Wydanie IV - Warszawa CeDeWu 2018 - 163 strony 24 cm
Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opar­tego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Manage­ment, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp.Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsul­tantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sek­tora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.).Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17626 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18982.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18981.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 137-155.
Autor poddał analizie teorie najczęściej wyrażana w nauce o zarządzaniu i zaprezentował własną ocenę praktycznej przydatności tej nauki. Uwaga została skupiona na: przednaukowych badaniach nad organizacją i zarządzaniem (w tym polskim dorobku w tej dziedzinie), istocie nauki o zarządzaniu (w tym naukowości zarządzania i jego funkcji), ofercie nauki o zarządzaniu dla praktyki, najpopularniejszych koncepcjach zarządzania, podejściu holistycznym w zarządzaniu jako sposobie łagodzenia słabych stron nauki o zarządzaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13600.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14620.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat usług - najdynamiczniej rozwijającego się obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegląd 15 głównych rozdziałów usług, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce światowej i polskiej. Najważniejszymi atutami podręcznika są: kompleksowe ujęcie, podkreślenie specyfiki poszczególnych rodzajów usług, przykłady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13471.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14429.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej