Form of Work
Książki
(86)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Status
only on-site
(83)
available
(79)
unavailable
(15)
Branch
Magazyny
(35)
Wypożyczalnie
(59)
Czytelnie
(83)
Author
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Czarny Bogusław (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Paweł (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Małgorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kożak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Michałek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewski Roman (1940-2001)
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Mącik Radosław
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Nessel Karolina
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(86)
Language
Polish
(86)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(38)
MARKETING
(19)
MIKROEKONOMIA
(8)
SPOŻYCIE
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
OCHRONA KONSUMENTA
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumpcja
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mikroekonomia
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Turystyka
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
ŻEGLARSTWO
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(32)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Monografia
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie - w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka żeglarska / Aleksandra Łapko. - Warszawa : Bel Studio, 2015. - 161 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 151-159, netogr. s. 159-161.
Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15834 XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powstała w wyniku dyskusji toczonych podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedrę Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II oraz Stowarzyszenie Rzeczników Konsumentów w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsumentów. Publikacja została podzielona na pięć rozdziałów obejmujących następujące pola problemowe: rola Rzeczników Konsumentów w pomocy prawnej; ochrona konsumentów i jej współczesne wyzwania; ochrona konsumentów usług sektora energetycznego; ochrona konsumentów usług sektora finansowego; ochrona konsumentów usług sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problemów przedstawionych w monografii jest ogromny. Artykuły zawarte w poszczególnych rozdziałach stanowią pogłębioną analizę i prezentację fragmentów wybranych zagadnień oraz rezultatów prowadzonych przez Autorów badań. Dzięki ujęciu podobnych zagadnień w poszczególnych rozdziałach, mamy dobry przegląd podstawowych problemów prawnych związanych z ochroną konsumenta w danym obszarze działalności gospodarczej. Są to studia zarówno teoretyczne jak i analiza przypadków (case studies). Ta ogromna różnorodność daje możliwość zwrócenia uwagi na problemy, wymagające nowych, bardziej skutecznych rozwiązań prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwiązania, które mogą zwiększyć skuteczność ochrony konsumentów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15862 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w sposób interesujący przedstawili rolę konsumpcji i konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsumentów w świetle teorii i badań empirycznych, uwarunkowania zachowań konsumentów na rynku europejskim, wpływ różnych czynników (ekonomicznych, kulturowych, społecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na postępowanie konsumentów na rynku, prawidłowości zachowań konsumentów, problematykę typologii konsumentów, modele rynkowych zachowań konsumentów na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowań konsumentów na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12330 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić równiez dobre uzupełnienie dla kursów akademickich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11523 [Magazyn 1], P.11522 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891 IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586 XX.5 [Czytelnia B], 11585 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Temat: SPOŻYCIE
Słowo kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; konsument
Tylko jedna z wielu ról społecznych, w jakich funkcjonujemy w ciągu swego życia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustającego święta, wśród nadzwyczajnych zachęt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aranżowanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich dóbr oferowanych we współczesnym świecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w kościołach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jesteśmy czarowani i oczarowywani, zachęcani, nakłaniani czy wręcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, że dzieje się tak w społeczeństwach, w których produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje się coraz ważniejsza, wobec czego centrum uwagi również przenosi się ze środków produkcji na środki konsumpcji. Magiczny świat konsumpcji zawłaszcza kolejne dziedziny życia społecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemożny wpływ na nasz sposób myślenia i styl życia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14406 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera omówienie teoretycznych i praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów (z uwzględnieniem zachowań finansowych), metod badania tych zachowań, współczesnych trendów konsumenckich, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11336 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomia designu / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2014. - 159 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 147-153.
Wiek XXI będzie wiekiem gospodarki opartej na designie. Design przestał być kojarzony wyłącznie ze wzornictwem, modą czy architekturą. Na szczególną uwagę zasługuje umiejscowienie designu w ekonomii. Odnosząc się do proweniencji terminu ekonomia wskazuje się, że w dwóch ostatnich dekadach XX wieku nastąpiło ponowne zainteresowanie domem będącym jednym z najważniejszych „punktów" przeznaczenia dla dóbr konsumpcyjnych, miejscem kształtowania się tożsamości i wyrażania gustu, a także, w coraz większym stopniu, miejscem wyrażającym wartość materialną.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14829 VIII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15628 VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: Konsumpcja
Słowo kluczowe: konsumpcja ; polityka ; moralność ; konsument
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej książce umiejscawiane w szerokim kontekście refleksji i badań kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porządkuje rozległe pole znaczeniowe pojęcia konsumpcji (część I), bada medialne reprezentacje konsumentów różnych statusów (część II), sięga do doświadczeń konsumpcyjnych pokoleń "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i młodzieży czy zjawisko shoppingu (zakupów rekreacyjnych) w opiniach dorosłych (część III). W IV części przedstawia rożnego rodzaju formy przeciwdziałania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, rożne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przykład minimalistów czy downshifterów. W V części podkreśla znaczenie państwowych interwencji w kształtowaniu wzorów odpowiedzialnej, rozważnej konsumpcji w obszarach treści marketingowych, w strukturze rynku i w sferze działań publicznych, mogących stanowić przeciwwagę dla treści komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w środowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji społecznej, łącząc ją z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17166 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17165 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest obszernym i wartościowym opracowaniem naukowym traktującym kompleksowo oraz w sposób pogłębiony o zjawiskach masowo funkcjonujących we współczesnym świecie, a mianowicie konsumpcji i konsumeryzmie. To właśnie wokół tych zjawisk skupione jest dzisiejsze społeczeństwo krajów rozwiniętych gospodarczo. Praca ta ma istotny wpływ na zakres wiedzy i kierunki dalszych badań nad szeroko rozumianym pojęciem konsumpcji porządkującym rzeczywistość kulturową oraz najistotniejsze wymiary egzystencji i kondycji współczesnego człowieka (dr hab. Stanisław Popek, prof UEK).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15205 VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12336 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Czołowe firmy zrozumiały, że aby dotrzeć do wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów, muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować i odzwierciedlać wartości konsumentów. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem określili ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0. Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem. To jest właśnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499 IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465 IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria: Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług. Autorzy badają: jak przeobraża się rynek usług w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kształtuje się ten rynek w kontekście współczesnych uwarunkowań; jakie działania marketingowe są na nim prowadzone; jak zachowują się konsumenci na poszczególnych rynkach usług; jakie czynniki wpływają na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917 IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych na kierunkach zarządzania, marketingu, handlu i strategii przedsiębiorstw, a także do czytelników zajmujących się badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-163.
W książce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotyczące budowania potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw, tworzenia źródeł przewag konkurencyjnych oraz osiągania pożądanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wyników badań empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje młodzieży odnośnie do stosowanych instrumentów konkurowania w kategorii produktów odzieżowych. Autorka podjęła próbę skonstruowania modelu kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw odzieżowych w segmencie młodych konsumentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11517 IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podręcznik łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again