Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(86)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Status
available
(91)
only on-site
(83)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(35)
Wypo┼╝yczalnie
(59)
Czytelnie
(83)
Author
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Wolanin-Jarosz El┼╝bieta
(3)
Zalega Tomasz
(3)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kie┼╝el Ewa
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Alejziak Wies┼éaw (1960- )
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Baranowski Pawe┼é (1981- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barska Anetta
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berezowski Jakub
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borowiec Arkadiusz
(1)
Brz─Öczek Tomasz
(1)
Bur┼╝acka-Majcher Monika
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duda Aneta
(1)
Działo Joanna
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dzik Renata
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
D─ůbrowska Anna
(1)
Gajewski Paweł (ekonomia)
(1)
Ganczar Ma┼égorzata (1977- )
(1)
Gasper Dorota
(1)
Giza-Poleszczuk Anna (1955- )
(1)
Godłów-Legiędź Janina
(1)
Grabia Tomasz
(1)
G├│rnik-Durose Ma┼égorzata (1960- )
(1)
G─ůsiorowska El┼╝bieta (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Hadzik Andrzej (1972-2017)
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jarmo┼éowicz Wac┼éaw (1944- )
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(1)
Kolny Beata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Ko┼╝ak-Siara Tatiana
(1)
Krajewska Anna (1942- )
(1)
Krajewski Stefan (1941- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Krugman Paul R
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kucharski Leszek (ekonomia)
(1)
Kucia Michał
(1)
Kusi┼äska Alicja (1934- )
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Kwiatkowska Walentyna
(1)
Kwiatkowski Eugeniusz (1947- )
(1)
Maison Dominika
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Micha┼éek Jan Jakub (1953- )
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Milewski Roman (1940-2001)
(1)
Mitr─Öga Maciej
(1)
M─ůcik Rados┼éaw
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Nessel Karolina
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(78)
2000 - 2009
(8)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(86)
Language
Polish
(86)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele szk├│┼é ┼Ťrednich
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(38)
MARKETING
(19)
MIKROEKONOMIA
(8)
SPO┼╗YCIE
(8)
ZNAKI TOWAROWE
(4)
Ekonomia
(3)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
OCHRONA KONSUMENTA
(3)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(3)
REKLAMA
(3)
USŁUGI
(3)
EKONOMIA
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
GOSPODARKA
(2)
INNOWACJE
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
Marketing
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
TURYSTYKA
(2)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DECYZJE
(1)
DESIGN MANAGEMENT
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GENDER MARKETING
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
JAKO┼Ü─ć ┼╗YCIA
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumpcja
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MERCHANDISING
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Mikroekonomia
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
OWOCE
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STUDENCI
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Turystyka
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
┼╗EGLARSTWO
(1)
Subject: time
2001-0
(5)
1989-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, wojew├│dztwo
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(32)
PODR─śCZNIKI
(6)
Podr─Öcznik
(5)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PORADNIKI
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Monografia
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
86 results Filter
Book
In basket
Słowo kluczowe: marketing ; konsument
Bibliografia na stronach 309-322. Indeks.
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielop┼éaszczyznowym uj─Öciu ewolucj─Ö marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwesti─Ö, jakie zmiany w tych obszarach warunkuj─ů rozw├│j praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustruj─ůc je odpowiednimi, obrazowymi przyk┼éadami. Poza kontekstem ekonomicznym i spo┼éecznym uwzgl─Ödnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzi─Öki czemu ksi─ů┼╝ka w┼é─ůcza si─Ö w nurt tak obecnie - w dobie niewygas┼éego jeszcze kryzysu ekonomicznego - potrzebnych monograficznych, ca┼éo┼Ťciowych uj─Ö─ç d┼éugofalowego rozwoju kluczowych obszar├│w gospodarki rynkowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17287 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17590.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17589.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka żeglarska / Aleksandra Łapko. - Warszawa : Bel Studio, 2015. - 161 s. : il. kolor. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 151-159, netogr. s. 159-161.
Ksi─ů┼╝ka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podej┼Ťcie do problematyki kszta┼étowania rynku turystycznego, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku turystyki ┼╝eglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podj─Öte przez Autork─Ö rozwa┼╝ania dotycz─ů zar├│wno strony poda┼╝owej, jak i popytowej rynku turystyki ┼╝eglarskiej, co nale┼╝y uzna─ç za wa┼╝ne i zasadne, szczeg├│lnie przy relatywnie s┼éabym na┼Ťwietleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewni─ů jej godn─ů uwagi warto┼Ť─ç teoretyczn─ů i aplikacyjn─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15834.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 387-398.
Niniejsza publikacja powsta┼éa w wyniku dyskusji toczonych podczas Mi─Ödzynarodowej Konferencji Naukowej pt. "Ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania" zorganizowanej przez Katedr─Ö Administracyjnego Prawa Gospodarczego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw┼éa II oraz Stowarzyszenie Rzecznik├│w Konsument├│w w dniach 13-14 marca 2014 r. z okazji 15-lecia instytucji Rzecznika Konsument├│w. Publikacja zosta┼éa podzielona na pi─Ö─ç rozdzia┼é├│w obejmuj─ůcych nast─Öpuj─ůce pola problemowe: rola Rzecznik├│w Konsument├│w w pomocy prawnej; ochrona konsument├│w i jej wsp├│┼éczesne wyzwania; ochrona konsument├│w us┼éug sektora energetycznego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora finansowego; ochrona konsument├│w us┼éug sektora telekomunikacyjnego. Wachlarz problem├│w przedstawionych w monografii jest ogromny. Artyku┼éy zawarte w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach stanowi─ů pog┼é─Öbion─ů analiz─Ö i prezentacj─Ö fragment├│w wybranych zagadnie┼ä oraz rezultat├│w prowadzonych przez Autor├│w bada┼ä. Dzi─Öki uj─Öciu podobnych zagadnie┼ä w poszczeg├│lnych rozdzia┼éach, mamy dobry przegl─ůd podstawowych problem├│w prawnych zwi─ůzanych z ochron─ů konsumenta w danym obszarze dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej. S─ů to studia zar├│wno teoretyczne jak i analiza przypadk├│w (case studies). Ta ogromna r├│┼╝norodno┼Ť─ç daje mo┼╝liwo┼Ť─ç zwr├│cenia uwagi na problemy, wymagaj─ůce nowych, bardziej skutecznych rozwi─ůza┼ä prawnych w obrocie konsumenckim i wskazuje rozwi─ůzania, kt├│re mog─ů zwi─Ökszy─ç skuteczno┼Ť─ç ochrony konsument├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15862.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitr─Öga. - Wyd. 2, dodr. - Warszwa : "CeDeWu", 2010. - 147 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 141-145.
Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketer├│w w zakresie problematyki kszta┼étowania trwa┼éych relacji z klientem. Spo┼Ťr├│d jej mo┼╝liwych obszar├│w zastosowa┼ä praktycznych wypada wymieni─ç m.in. badania skuteczno┼Ťci program├│w stymuluj─ůcych lojalno┼Ť─ç klient├│w oraz planowanie dzia┼éa┼ä nakierowanych na maksymalizacj─Ö zysk├│w w ca┼éym cyklu zwi─ůzku z klientem. Przegl─ůd miernik├│w relacji stanowi─ůcy cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki mo┼╝e by─ç punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm us┼éugowych. Ksi─ů┼╝ka ta mo┼╝e stanowi─ç r├│wniez dobre uzupe┼énienie dla kurs├│w akademickich jak podstawy marketingu, marketing us┼éug czy public relations.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11523 [Magazyn 1], P.11522 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9891.IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11484.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586.XX.5 [Czytelnia B], 11585.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Słowo kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; konsument
Tylko jedna z wielu r├│l spo┼éecznych, w jakich funkcjonujemy w ci─ůgu swego ┼╝ycia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustaj─ůcego ┼Ťwi─Öta, w┼Ťr├│d nadzwyczajnych zach─Öt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aran┼╝owanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich d├│br oferowanych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w ko┼Ťcio┼éach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jeste┼Ťmy czarowani i oczarowywani, zach─Öcani, nak┼éaniani czy wr─Öcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, ┼╝e dzieje si─Ö tak w spo┼éecze┼ästwach, w kt├│rych produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, wobec czego centrum uwagi r├│wnie┼╝ przenosi si─Ö ze ┼Ťrodk├│w produkcji na ┼Ťrodki konsumpcji. Magiczny ┼Ťwiat konsumpcji zaw┼éaszcza kolejne dziedziny ┼╝ycia spo┼éecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemo┼╝ny wp┼éyw na nasz spos├│b my┼Ťlenia i styl ┼╝ycia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Akademia Psychologii.)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazuj─ů, sk─ůd mo┼╝na czerpa─ç wiedz─Ö o zachowaniach konsument├│w, a nast─Öpnie okre┼Ťlaj─ů znaczenie podstawowych proces├│w poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte s─ů wynikami bada┼ä naukowych oraz zilustrowane przyk┼éadami zastosowania wiedzy psychologicznej w dzia┼éaniach marketingowych. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia opis zachowa┼ä konsumenckich z trzech punkt├│w widzenia: klasyczna perspektywa podstawowych proces├│w psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, proces├│w emocjonalnych, motywacji i postaw), analiza proces├│w nie┼Ťwiadomych, automatycznych konsumenta, perspektywa praktyki bada┼ä nad konsumentem, czyli bada┼ä marketingowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14407 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14406.III.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15307.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ekonomia designu / Artur Borcuch. - Warszawa : CeDeWu, 2014. - 159 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 147-153.
Wiek XXI b─Ödzie wiekiem gospodarki opartej na designie. Design przesta┼é by─ç kojarzony wy┼é─ůcznie ze wzornictwem, mod─ů czy architektur─ů. Na szczeg├│ln─ů uwag─Ö zas┼éuguje umiejscowienie designu w ekonomii. Odnosz─ůc si─Ö do proweniencji terminu ekonomia wskazuje si─Ö, ┼╝e w dw├│ch ostatnich dekadach XX wieku nast─ůpi┼éo ponowne zainteresowanie domem b─Öd─ůcym jednym z najwa┼╝niejszych ÔÇ×punkt├│w" przeznaczenia dla d├│br konsumpcyjnych, miejscem kszta┼étowania si─Ö to┼╝samo┼Ťci i wyra┼╝ania gustu, a tak┼╝e, w coraz wi─Ökszym stopniu, miejscem wyra┼╝aj─ůcym warto┼Ť─ç materialn─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14829.VIII.7 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15628.VIII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: Konsumpcja
S┼éowo kluczowe: konsumpcja ; polityka ; moralno┼Ť─ç ; konsument
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej ksi─ů┼╝ce umiejscawiane w szerokim kontek┼Ťcie refleksji i bada┼ä kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porz─ůdkuje rozleg┼ée pole znaczeniowe poj─Öcia konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç I), bada medialne reprezentacje konsument├│w r├│┼╝nych status├│w (cz─Ö┼Ť─ç II), si─Öga do do┼Ťwiadcze┼ä konsumpcyjnych pokole┼ä "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i m┼éodzie┼╝y czy zjawisko shoppingu (zakup├│w rekreacyjnych) w opiniach doros┼éych (cz─Ö┼Ť─ç III). W IV cz─Ö┼Ťci przedstawia ro┼╝nego rodzaju formy przeciwdzia┼éania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, ro┼╝ne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przyk┼éad minimalist├│w czy downshifter├│w. W V cz─Ö┼Ťci podkre┼Ťla znaczenie pa┼ästwowych interwencji w kszta┼étowaniu wzor├│w odpowiedzialnej, rozwa┼╝nej konsumpcji w obszarach tre┼Ťci marketingowych, w strukturze rynku i w sferze dzia┼éa┼ä publicznych, mog─ůcych stanowi─ç przeciwwag─Ö dla tre┼Ťci komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w ┼Ťrodowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji spo┼éecznej, ┼é─ůcz─ůc j─ů z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest obszernym i warto┼Ťciowym opracowaniem naukowym traktuj─ůcym kompleksowo oraz w spos├│b pog┼é─Öbiony o zjawiskach masowo funkcjonuj─ůcych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, a mianowicie konsumpcji i konsumeryzmie. To w┼éa┼Ťnie wok├│┼é tych zjawisk skupione jest dzisiejsze spo┼éecze┼ästwo kraj├│w rozwini─Ötych gospodarczo. Praca ta ma istotny wp┼éyw na zakres wiedzy i kierunki dalszych bada┼ä nad szeroko rozumianym poj─Öciem konsumpcji porz─ůdkuj─ůcym rzeczywisto┼Ť─ç kulturow─ů oraz najistotniejsze wymiary egzystencji i kondycji wsp├│┼éczesnego cz┼éowieka (dr hab. Stanis┼éaw Popek, prof UEK).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15205.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsument├│w na rynku i ich racjonalno┼Ť─ç staj─ů si─Ö coraz wa┼╝niejszymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej ekonomii. W ksi─ů┼╝ce Autorzy prezentuj─ů wyniki bada┼ä proces├│w konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalno┼Ťci wydatk├│w i konsumpcji w ┼Ťwietle przyj─Ötych kryteri├│w. Przedstawiaj─ů r├│wnie┼╝ ocen─Ö racjonalno┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w na rynku oraz wp┼éyw na te zachowania procesu integracji Polski z Uni─ů Europejsk─ů. W kontek┼Ťcie racjonalno┼Ťci zosta┼éy tak┼╝e rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieni─Ö┼╝nymi przez gospodarstwa domowe, oddzia┼éywania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsi─Öbiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsument├│w oraz zachowania dzieci i m┼éodzie┼╝y jako konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wyniki og├│lnopolskich bada┼ä bezpo┼Ťrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilo┼Ťciowym przeprowadzone w┼Ťr├│d e-konsument├│w technik─ů ankiety online uzupe┼éniono wynikami bada┼ä jako┼Ťciowych (technik─ů netnografii wirtualnej). Celem by┼éo rozpoznanie zachowa┼ä nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczeg├│lno┼Ťci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Czo┼éowe firmy zrozumia┼éy, ┼╝e aby dotrze─ç do wysoko ┼Ťwiadomych, wykorzystuj─ůcych zdobycze technologiczne klient├│w, musz─ů stworzy─ç produkty, us┼éugi i kultur─Ö korporacyjn─ů, kt├│re b─Öd─ů inspirowa─ç i odzwierciedla─ç warto┼Ťci konsument├│w. Guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajay─ů i Iwanem Setiawanem okre┼Ťlili ostateczne zerwanie z wcze┼Ťniejszymi modelami biznesowymi przej┼Ťciem do Marketingu 3.0. Wyj┼Ťcie poza obszar, w kt├│rym skupiamy si─Ö na produkcie (Marketing 1.0), i ten, w kt├│rym koncentrujemy si─Ö na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podej┼Ťcie do klienta jako wielowymiarowego, wyznaj─ůcego warto┼Ťci cz┼éowieka, kt├│ry mo┼╝e sta─ç si─Ö wsp├│┼épracuj─ůcym z nami partnerem. To jest w┼éa┼Ťnie Marketing 3.0.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11499.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 267-271. Indeks.
Badania jako┼Ťciowe, chocia┼╝ od lat pe┼éni─ů wa┼╝n─ů rol─Ö w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane s─ů dosy─ç intuicyjnie. Autorka przekonuje, ┼╝e w ┼Ťwietle dokona┼ä wsp├│┼éczesnej psychologii nale┼╝y zrewidowa─ç tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedz─Ö t─Ö warto uwzgl─Ödnia─ç na ka┼╝dym etapie prowadzonych bada┼ä marketingowych, pocz─ůwszy od konstruowania schemat├│w bada┼ä, scenariuszy wywiad├│w, przez decyzje o tym, o co pyta─ç respondent├│w wprost, a co pr├│bowa─ç zrozumie─ç w spos├│b po┼Ťredni, a┼╝ po analiz─Ö i interpretacj─Ö wynik├│w bada┼ä, kt├│ra powinna wykracza─ç poza deklaracje respondent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9877 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11465.IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11464.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Seria: Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki zachowa┼ä konsument├│w na rynku us┼éug, a tak┼╝e zbadanie, czy na decyzje konsument├│w oraz czynniki kszta┼étuj─ůce ich zachowania wp┼éywa specyfika wybranych rynk├│w us┼éug. Autorzy badaj─ů: jak przeobra┼╝a si─Ö rynek us┼éug w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kszta┼étuje si─Ö ten rynek w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä; jakie dzia┼éania marketingowe s─ů na nim prowadzone; jak zachowuj─ů si─Ö konsumenci na poszczeg├│lnych rynkach us┼éug; jakie czynniki wp┼éywaj─ů na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do wyk┼éad├│w i ─çwicze┼ä z przedmiot├│w: Zachowania nabywc├│w, Marketing us┼éug, Zarz─ůdzanie us┼éugami, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: Zarz─ůdzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Si─Ögn─ů po ni─ů r├│wnie┼╝ osoby prowadz─ůce szkolenia z zakresu zachowa┼ä nabywc├│w i zarz─ůdzania us┼éugami, a tak┼╝e s┼éuchacze studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 156-163.
W ksi─ů┼╝ce autorka prezentuje koncepcje teoretyczne dotycz─ůce budowania potencja┼éu konkurencyjno┼Ťci przedsi─Öbiorstw, tworzenia ┼║r├│de┼é przewag konkurencyjnych oraz osi─ůgania po┼╝─ůdanej pozycji konkurencyjnej na rynku zbytu. Na podstawie wynik├│w bada┼ä empirycznych przedstawia oczekiwania i preferencje m┼éodzie┼╝y odno┼Ťnie do stosowanych instrument├│w konkurowania w kategorii produkt├│w odzie┼╝owych. Autorka podj─Ö┼éa pr├│b─Ö skonstruowania modelu kszta┼étowania pozycji konkurencyjnej przedsi─Öbiorstw odzie┼╝owych w segmencie m┼éodych konsument├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11518 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11517.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12750.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 178-184.
Podr─Öcznik ┼é─ůczy teori─Ö z praktyk─ů, staj─ůc si─Ö swoistym przewodnikiem po ┼Ťwiecie reklamy, w kt├│rym zaczynaj─ů dominowa─ç nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapozna─ç si─Ö z kluczowymi narz─Ödziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu medi├│w, a tak┼╝e dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku b─Öd─ů dokonywa┼éy si─Ö zmiany w ┼Ťwiecie medi├│w. Autorzy wyja┼Ťniaj─ů Czytelnikowi r├│┼╝nice pomi─Ödzy tradycyjn─ů reklam─ů a jej odmian─ů on-line, dostarczaj─ů r├│wnie┼╝ odpowiedzi na pytanie jak kszta┼étowa─ç wizerunek w sieci oraz tworzy─ç pozytywne relacje z klientem spo┼éeczno┼Ťciowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 16451.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16450.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again