Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(48)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(46)
available
(39)
unavailable
(9)
Branch
Magazyny
(17)
Wypo┼╝yczalnie
(31)
Czytelnie
(46)
Author
Partycki S┼éawomir (1951- )
(5)
Jano┼Ť-Kres┼éo Miros┼éawa
(3)
Bywalec Czes┼éaw (1945- )
(2)
D─ůbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kie┼éczewski Dariusz (1967- )
(2)
Kie┼╝el Ewa
(2)
Mr├│z Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczys┼éaw (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Czarny Bogus┼éaw (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczy┼äski Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bo┼╝ena (1942- )
(1)
Kretek Henryk
(1)
Ksi─Ö┼╝yk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusi┼äska Alicja (1934- )
(1)
Ku┼Ťmierczyk Krystyna
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Siemi─ůtkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wo┼Ť Jerzy ( -2010)
(1)
Wo┼Ť Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wi┼Ťniewska Monika
(1)
W─ůtroba Wies┼éaw
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
┼üangowska-Szcz─Ö┼Ťniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
┼Üwiecka Beata (1972- )
(1)
┼╗akowski Maciej
(1)
Year
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(14)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(48)
Language
Polish
(48)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
KONSUMENCI (ekon.)
(15)
SPO┼╗YCIE
(14)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
MARKETING
(3)
BUD┼╗ETY RODZINNE
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spo┼╝ycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Konsumpcja
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Przedsi─Öbiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
TURYSTYKA
(1)
UPAD┼üO┼Ü─ć KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
Praca zbiorowa
(1)
─ćWICZENIA i ZADANIA dla SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
48 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 216-218. Indeks.
Podr─Öcznik zawiera najnowsz─ů, usystematyzowan─ů wiedz─Ö o konsumpcji, jej strukturze, prawid┼éowo┼Ťciach i uwarunkowaniach. Przedstawiono w nim teori─Ö konsumpcji, pocz─ůwszy od terminologii, typologii, poprzez determinanty, prawid┼éowo┼Ťci i efekty rozwoju konsumpcji, rozpatrywane zar├│wno w wymiarze mikro (jednostka ludzka, gospodarstwo domowe), jak i makro (spo┼éecze┼ästwo). Ksi─ů┼╝ka ma charakter interdyscyplinarny, poniewa┼╝ konsumpcja, jako g┼é├│wny czynnik rozwoju gospodarczego, jest omawiana nie tylko w kategoriach ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ w kontek┼Ťcie spo┼éecznym, psychologicznym i etycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8308 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 9676.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9675.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Key Concepts)
Bibliogr. s. 189-200. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest jasnym i zwi─Öz┼éym wprowadzeniem do problematyki konsumpcji i najwa┼╝niejszych debat nad natur─ů i konsekwencjami spo┼éecze┼ästwa konsumpcyjnego. "Konsumpcja" analizuje zwi─ůzek mi─Ödzy rozwojem konsumeryzmu a przemianami ┼Ťwiata pracy, w┼é─ůczaj─ůc w to now─ů potrzeb─Ö "pracy emocjonalnej". Pokazuje tak┼╝e ograniczenia organizacji konsumenckich i ochrony samego konsumenta w kulturze promocji, zdominowanej przez globalne marki i przesyconej reklamami, korporacyjnym sponsoringiem i product placement.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13491 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 13490.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13489.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia)
Bibliogr. s. 287-290. Indeks.
Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä w tej ksi─ů┼╝ce s─ů problemy zwi─ůzane z istot─ů, typologi─ů, determinantami, prawid┼éowo┼Ťciami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zar├│wno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali ca┼éego spo┼éecze┼ästwa. Jakkolwiek dominuje podej┼Ťcie ekonomiczne, to jednak na ka┼╝dym niemal kroku wskazuje si─Ö r├│wnie┼╝ na pozaeokonomiczne, czyli spo┼éeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Ksi─ů┼╝k─Ö tak skonstruowano, by w miar─Ö harmonijnie po┼é─ůczy─ç elementarne zagadnienia konsumpcji z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rowa┼╝aniami o konsumpcji szerszej natury - teoretycznej i praktycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12335 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12334.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13493.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 359-382. Indeks.
Przes┼éank─ů podj─Öcia wskazanej tematyki pracy jest niezmienna aktualno┼Ť─ç problematyki konsumpcji zar├│wno na p┼éaszczy┼║nie nauki, jak i praktyki. Badania konsumpcji w zakresie jej miejsca w ┼╝yciu gospodarczym i spo┼éecznym przesz┼éy d┼éug─ů drog─Ö, tj. od podej┼Ťcia do niej jako tylko i wy┼é─ůcznie u┼╝ytkowania d├│br i us┼éug, traktowania jako biernego efektu rozwoju gospodarczego, do uznania jej za aktywny, integralny czynnik procesu gospodarowania, szczeg├│lnego rodzaju dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů. Dotychczas przeprowadzone (w oparciu o r├│┼╝ne ┼║r├│d┼éa informacji, kt├│re nieustannie poszerzaj─ů si─Ö) badania konsumpcji wyra┼║nie wskazuj─ů, ┼╝e jest to kategoria dynamiczna, wymagaj─ůca systematycznych analiz, kt├│rych cech─ů powinno by─ç podej┼Ťcie interdyscyplinarne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16998.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 294-305.
Autorzy w spos├│b interesuj─ůcy przedstawili rol─Ö konsumpcji i konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce rynkowej, zachowania konsument├│w w ┼Ťwietle teorii i bada┼ä empirycznych, uwarunkowania zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim, wp┼éyw r├│┼╝nych czynnik├│w (ekonomicznych, kulturowych, spo┼éecznych, demograficznych i psychologicznych) oraz informacji na post─Öpowanie konsument├│w na rynku, prawid┼éowo┼Ťci zachowa┼ä konsument├│w, problematyk─Ö typologii konsument├│w, modele rynkowych zachowa┼ä konsument├│w na rynku europejskim oraz zagadnienia badania zachowa┼ä konsument├│w na tym rynku.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12330.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13485.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Spectrum)
Słowo kluczowe: konsumpcja ; konsumpcjonizm ; konsument
Tylko jedna z wielu r├│l spo┼éecznych, w jakich funkcjonujemy w ci─ůgu swego ┼╝ycia, jest realizowana w atmosferze rozrywki i nieustaj─ůcego ┼Ťwi─Öta, w┼Ťr├│d nadzwyczajnych zach─Öt, w coraz to nowych, specjalnie dla niej aran┼╝owanych warunkach: to rola konsumenta wszelakich d├│br oferowanych we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. W parkach rozrywki, centrach handlowych, restauracjach, hotelach, na stadionach i uniwersytetach, w ko┼Ťcio┼éach i muzeach oraz w wielu innych miejscach jeste┼Ťmy czarowani i oczarowywani, zach─Öcani, nak┼éaniani czy wr─Öcz zmuszani do bycia konsumentami. George Ritzer przekonuje nas, ┼╝e dzieje si─Ö tak w spo┼éecze┼ästwach, w kt├│rych produkowanie traci na znaczeniu, a konsumpcja staje si─Ö coraz wa┼╝niejsza, wobec czego centrum uwagi r├│wnie┼╝ przenosi si─Ö ze ┼Ťrodk├│w produkcji na ┼Ťrodki konsumpcji. Magiczny ┼Ťwiat konsumpcji zaw┼éaszcza kolejne dziedziny ┼╝ycia spo┼éecznego, narzuca im swoje prawa i wywiera przemo┼╝ny wp┼éyw na nasz spos├│b my┼Ťlenia i styl ┼╝ycia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13488 [Magazyn 2] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13487.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13486.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Publikacja zawiera om├│wienie teoretycznych i praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w (z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä finansowych), metod badania tych zachowa┼ä, wsp├│┼éczesnych trend├│w konsumenckich, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka jest efektem prac badawczych i dydaktycznych w zakresie mikroekonomii i teorii konsumpcji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11336.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12513.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing ekologiczny / red. Sabina Zaremba-Warnke. - Wyd. 2. poszerz. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2009. - 196, [2] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 190-196.
Wszystkie podmioty ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego powinny d─ů┼╝y─ç do harmonijnego wsp├│┼éistnienia ze ┼Ťrodowiskiem przyrodniczym. Jednym z narz─Ödzi zaspokajania potrzeb w spos├│b zgodny z zasadami zr├│wnowa┼╝onego rozwoju jest marketing ekologiczny. Niniejszy podr─Öcznik zosta┼é przygotowany przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna do przedmiotu marketing ekologiczny i modele konsumpcji. Zagadnienia marketingu ekologicznego poszerzaj─ů r├│wnie┼╝ wiedz─Ö z przedmiot├│w zwi─ůzanych z marketingiem, zarz─ůdzaniem jako┼Ťci─ů, ekologi─ů wyrob├│w, zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, wyk┼éadanych na wielu uczelniach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10537.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Cultura / Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
W tej ksi─ů┼╝ce Zygmunt Bauman, oryginalny analityk wsp├│┼éczesnych wzor├│w i strategii ┼╝yciowych, bada wp┼éyw postaw konsumpcyjnych na wzory zachowa┼ä w r├│┼╝nych, na poz├│r niezwi─ůzanych z sob─ů, aspektach ┼╝ycia spo┼éecznego takich jak wsp├│┼éczesna praktyka polityczna i demokratyczna, podzia┼éy i uwarstwienie spo┼éeczne, wsp├│lnoty i zwi─ůzki partnerskie, budowa to┼╝samo┼Ťci, wytwarzanie i u┼╝ytkowanie czy wreszcie preferowanie okreslonych warto┼Ťci.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8406.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C], 9786.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9785.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: Konsumpcja
S┼éowo kluczowe: konsumpcja ; polityka ; moralno┼Ť─ç ; konsument
Bibliografia s. 531-591.
Zjawisko konsumpcji jest w tej ksi─ů┼╝ce umiejscawiane w szerokim kontek┼Ťcie refleksji i bada┼ä kulturowych, ekonomicznych, politycznych i etycznych. Autorka porz─ůdkuje rozleg┼ée pole znaczeniowe poj─Öcia konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç I), bada medialne reprezentacje konsument├│w r├│┼╝nych status├│w (cz─Ö┼Ť─ç II), si─Öga do do┼Ťwiadcze┼ä konsumpcyjnych pokole┼ä "X", "Y" i "Z", analizuje znacznie marek dla dzieci i m┼éodzie┼╝y czy zjawisko shoppingu (zakup├│w rekreacyjnych) w opiniach doros┼éych (cz─Ö┼Ť─ç III). W IV cz─Ö┼Ťci przedstawia ro┼╝nego rodzaju formy przeciwdzia┼éania upowszechnianym wzorom konsumpcji, analizuje alternatywne modele gospodarowania i konsumowania, ro┼╝ne wzory i praktyki konsumpcyjne, na przyk┼éad minimalist├│w czy downshifter├│w. W V cz─Ö┼Ťci podkre┼Ťla znaczenie pa┼ästwowych interwencji w kszta┼étowaniu wzor├│w odpowiedzialnej, rozwa┼╝nej konsumpcji w obszarach tre┼Ťci marketingowych, w strukturze rynku i w sferze dzia┼éa┼ä publicznych, mog─ůcych stanowi─ç przeciwwag─Ö dla tre┼Ťci komercyjnych (kampanie informacyjne, animacje w ┼Ťrodowisku lokalnym). Definiuje przedmiot i dziedziny edukacji spo┼éecznej, ┼é─ůcz─ůc j─ů z elementami edukacji konsumenckiej, medialnej, obywatelskiej, ekologicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17166.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17165.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
W publikacji om├│wiono te aspekty zmian w zachowaniach konsument├│w, kt├│re s─ů bliskie idei zr├│wnowa┼╝onego rozwoju i zr├│wnowa┼╝onej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach wsp├│┼éczesnych konsument├│w. Szczeg├│┼éowej analizie poddano takie zagadnienia jak: przejawy unowocze┼Ťniania konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce i Unii Europejskiej w warunkach kryzysowych, struktura wydatk├│w konsumpcyjnych kraj├│w UE pod k─ůtem nowoczesno┼Ťci, konsumpcjonizm a zjawisko dekonsumpcji w zachowaniach konsument├│w, proces unowocze┼Ťniania konsumpcji na rynkach finansowych, nowe trendy w zachowaniach m┼éodych konsument├│w na rynku, zjawisko wsp├│lnej konsumpcji jako alternatywny model spo┼╝ycia, postawy konsument├│w zwi─ůzane z proekologiczn─ů dekonsumpcj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14997.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15837.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16820.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 199-207.
Podr─Öcznik zawiera om├│wienie teoretycznych oraz praktycznych aspekt├│w zachowa┼ä gospodarstw domowych i konsument├│w, metod badania tych zachowa┼ä, a tak┼╝e problemu ochrony interes├│w konsument├│w. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest do student├│w szk├│┼é ekonomicznych na kierunkach zarz─ůdzania, marketingu, handlu i strategii przedsi─Öbiorstw, a tak┼╝e do czytelnik├│w zajmuj─ůcych si─Ö badaniami rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14367 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Raport, przygotowany na zlecenie Komisji Europejskiej, zawiera profesjonalnie opracowane dane, pochodz─ůce z bardzo wielu niezale┼╝nych ┼║r├│de┼é, by uzyska─ç jak najbardziej szeroki i obiektywny obraz wp┼éywu alkoholu na r├│┼╝ne aspekty ┼╝ycia ekonomicznego, spo┼éecznego i warunk├│w zdrowia Europejczyk├│w. Mimo ┼╝e podejmuje si─Ö wiele dzia┼éa┼ä, by zmniejszy─ç obci─ů┼╝enia zwi─ůzane z alkoholem i promowa─ç zdrowie zar├│wno poszczeg├│lnych obywateli, jak i w ca┼éej Unii Europejskiej, wydaj─ů si─Ö one niewystarczaj─ůce. Raport odnotowuje, ┼╝e umiej─Ötnie prowadzona polityka alkoholowa powinna obejmowa─ç nie tylko s┼éu┼╝b─Ö zdrowia, lecz r├│wnie┼╝ inne sektory, m.in. rolnictwo, biznes, wymiar sprawiedliwo┼Ťci, edukacj─Ö, finanse, prac─Ö, administracj─Ö lokaln─ů, transport i opiek─Ö spo┼éeczn─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6100.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 260-272.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje, na przyk┼éadzie kilku kraj├│w europejskich, w tym Polski, pr├│by budowania nowych, alternatywnych sieci ┼é─ůcz─ůcych rolnictwo z konsumentami, sprzyjaj─ůcych tworzeniu systemu zr├│wnowa┼╝onej produkcji i konsumpcji ┼╝ywno┼Ťci. Praca zosta┼éa w du┼╝ym stopniu po┼Ťwi─Öcona kszta┼étowaniu ruch├│w spo┼éecznych zwi─ůzanych z wytwarzaniem i dostarczaniem ┼╝ywno┼Ťci. Autor opisuje do┼Ťwiadczenia pa┼ästw europejskich w tym zakresie, m.in. Austrii, Francji i Wielkiej Brytanii oraz nieliczne przypadki alternatywnych dzia┼éa┼ä w Polsce. Poza cz─Ö┼Ťci─ů analityczno-opisow─ů, w publikacji znajduje si─Ö wiele interesuj─ůcych rozwa┼╝a┼ä o kondyscji wsp├│┼éczesnej socjologii wsi i rolnictwa oraz o nowych nurtach teoretycznych w niej wyst─Öpuj─ůcych. (z Przedmowy)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14912.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 315-329.
Ksi─ů┼╝ka analizuje wybrane teorie ekonomiczne zajmuj─ůce si─Ö badaniem roli oszcz─Ödno┼Ťci w gospodarce oraz zale┼╝no┼Ťciami pomi─Ödzy dochodami rozporz─ůdzalnymi, konsumpcj─ů i oszcz─Ödno┼Ťciami gospodarstw domowych. Nast─Öpnie dokonuje weryfikacji keynesowskich modeli funkcji konsumpcji i oszcz─Ödno┼Ťci, a tak┼╝e teorii dochodu permanentnego M. Friedmana na podstawie danych liczbowych charakteryzuj─ůcych wybrane pa┼ästwa rozwini─Öte gospodarczo i po transformacji ustrojowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13177.VIII.4.5 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14296.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 279-[301].
Celem ksi─ůzki jest pr├│ba spojrzenia na rol─Ö konsumenta we wsp├│┼éczesnej gospodarce oaz problematyke zachowa┼ä konsumenckich z trzech perspektyw. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki oferuje perspektyw─Ö globaln─ů i koncentruje si─Ö na przegl─ůdzie najwa┼╝niejszych czynnik├│w kszta┼étuj─ůcych zachowania wsp├│┼éczesnych konsument├│w w epoce globalizacji i Internetu. Cz─Ö┼Ť─ç druga omawia nowe trendy konsumenckie oraz pokazuje w jaki spos├│b nowe technologie zmieniaj─ů i modeluja zachowania wsp├│┼éczesnego konsumenta. Trzecia perspketywa to pr├│ba spojrzenia na relacje konsument├│w z przedsi─Öbiorstwem jako najwa┼╝niejszym podmiotem gospodarczym, kt├│ry ma zaspokaja─ç ich r├│┼╝ne potrzeby.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13416.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14391.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 234-238.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzgl─Ödniaj─ůce najnowsze badania z zakresu zarz─ůdzania reklam─ů i jego wp┼éywu na konkurencyjno┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa, kt├│re wype┼énia luk─Ö poznawcz─ů dotycz─ůc─ů rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodz─ů pomi─Ödzy tymi zagadnieniami. Zesp├│┼é autor├│w skoncentrowa┼é swoj─ů uwag─Ö na r├│┼╝nych aspektach tego procesu: zjawiskach konkurencji i konkurencyjno┼Ťci, mi─Ödzynarodowym kontek┼Ťcie prowadzenia dzia┼éa┼ä reklamowych, przebiegu proces├│w reklamowych w przedsi─Öbiorstwie oraz zagadnieniach postrzegania reklamy w┼Ťr├│d jej odbiorc├│w, spinaj─ůc je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozwa┼╝ania obejmuj─ů zar├│wno zagadnienia teoretyczne po┼Ťwi─Öcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawi─ůzuj─ůce do szeroko zakrojonych bada┼ä empirycznych polskich przedsi─Öbiorstw. Niezwykle wa┼╝nym walorem tej monografii jest przywo┼éanie i analiza wynik├│w bada┼ä empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsi─Öbiorstw, a dotycz─ůcych realizowanych w nich proces├│w zarz─ůdzania dzia┼éalno┼Ťci─ů reklamow─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11143.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12135.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 229-234.
Ksi─ů┼╝ka jest po┼Ťwi─Öcona aktualnym problemom spo┼éeczno-gospodarczym, relatywnie ma┼éo zbadanym, koncentruj─ůcym si─Ö na obustronnych zale┼╝no┼Ťciach pomi─Ödzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej tre┼Ťci tworz─ů: teoretyczne rozwa┼╝ania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (cz─Ö┼Ť─ç pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wynik├│w badania empirycznego (cz─Ö┼Ť─ç druga). Ksi─ů┼╝ka jest skierowana do student├│w i wyk┼éadowc├│w kierunk├│w ekonomicznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, ale zainteresuje tak┼╝e praktyk├│w mened┼╝er├│w, specjalist├│w zajmuj─ůcych si─Ö konsumpcj─ů, rynkiem i marketingiem, a tak┼╝e dyrektor├│w firm oraz dzia┼éaczy sfery spo┼éeczno-gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 17013.IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17012.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16813.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again