Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(1)
Czytelnie
(2)
Author
Alejziak Bożena
(1)
Füchsel Halina
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
BIUROWOŚĆ
(2)
HOTELARSTWO
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(3)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Na okł.: procedury, relacje międzyludzkie, pracownicy, standardy.
Bibliogr. s. 345-352.
"Książka to unikatowy "podręcznik" dla branży turystycznej. Należy podkreślić, że dawno na rynku wydawniczym nie pojawiło się tak interdyscyplinarne i profesjonalnie przygotowanie kompendium wiedzy w omawianym temacie. Autorka podeszła dynamicznie i wnikliwie do problematyki, prezentując, jak powinna funkcjonować współczesna administracja w nowoczenym przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13959 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Sekretariat, czyli centrum informacyjne firmy / Halina Füchsel. - Wyd. 2, zaktual i rozszerz. - Warszawa : Poltext, 2011. - 323 s. : il. ; 24 cm.
Na s. 4. okł.: Zarządzanie biurem.
Bibliogr. s. 323.
Podręcznik stanowi aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku. Wydanie uwzględnia aspekty technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u ważne w pracy biurowej. Autorka omawia następujące zagadnienia: skuteczne poszukiwanie pracy, kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji, rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie, sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy, nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze, korespondencję handlową, organizację zebrań, konferencji i spotkań, specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13190 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie się w organizacji / Janina Stankiewicz. - Wyd. 3. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 195 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Niniejsza publikacja, której treść stanowią zagadnienia skutecznego komunikowania się werbalnego i niewerbalnego, adresowana jest do tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej muszą kontaktować się z innymi. Winien to czynić zarówno pracownik pełniący rolę głównego ekonomistym, jak i informatyk bądź prezes przedsiębiorstwa czy osoba zamjująca się reklamą produktów lub usług. Autorka omawia między innymi znaczenie komunikowania się w realizacji podstawowych funkcji zarządzania, a więc planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie istotę procesu porozumiewania się, jego etapy, podstawowe prawa i funkcje, które może on spełniać komunikowanie werbalne, poświęcając wiele refleksji aktywnemu i skutecznemu słuchaniu komunikowanie niewerbalne, prezentujące zespoły zachowań pozawerbalnychi ich interpretacje przedstawia także elementy korespondencji służbowej, jej strukturę, cechy wystąpień publicznych, funkcje zebrań i ich typy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4660 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5029 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5028 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again