Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Cybulko Anna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Rzepa Teresa (1952- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja społeczna
(1)
konflikt
(1)
krytyczne słuchanie
(1)
organizacja
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Communicating for results : a guide for business and the professions, 2008.
Bibliogr. s. 584-628. Indeks.
Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12062.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej