Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Finch Geoffrey
(1)
González-Lloret Marta
(1)
Murray Garold 1952-
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Dystrykt Kolumbii (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(3)
Temat
Językoznawstwo
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Technologia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
language and languages
(3)
communication
(1)
computer-assisted instruction
(1)
emotional dimension
(1)
language learning
(1)
learner autonomy
(1)
linguistics
(1)
media
(1)
political dimension
(1)
society
(1)
spatial dimension
(1)
study and teaching
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references.
However exciting new technologies and educational tools may seem, they can become solely for entertainment unless their design, use, and evaluation are guided by principles of education and language development. Task-based Language Teaching (TBLT) provides an excellent approach for teachers who want to realize the potential of technology to engage learners and improve language learning inside and outside the classroom. This practical guide shows teachers how to successfully incorporate technology into TBLT in the classroom and to develop technology-mediated materials. Whether the goal is to conduct a needs analysis, to develop classroom or homework materials, or to implement a new approach of student assessment, A Practical Guide to Integrating Technology into Task-Based Language Teaching will be a welcome resource for language teachers at all levels. Designed for use in the classroom as well as for independent study, the book includes reflective questions, activities, and further reading at the end of each chapter. Examples of units in Chinese, Spanish, ESL, and the hospitality industry are provided. Georgetown Digital Shorts—longer than an article, shorter than a book—deliver timely works of peer-reviewed scholarship for a fast-paced world. They present new ideas and original content that are easily digestable for students, scholars, and general readers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18112.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Word of mouth : a new introduction to language and communication / Geoffrey Finch. - Second edition. - London ; New York ; Oxford ; New Delhi ; Sydney : Bloomsbury Academic, 2013. - XIII, 246 pages : illustrations ; 22 cm
Includes bibliographical references (pages 235-239) and index.
The study of language has changed enormously over the past two decades. Many of the ideas which have become current in the twenty-first century challenge our notions about who we are and to what extent we are unique in nature. Word of Mouth introduces these ideas to the reader in a fresh, engaging and jargon-free way. It assumes no prior knowledge of language study, just an interest in the power of words and the way they shape and influence our lives. Geoffrey Finch begins with a discussion of the evolution of language, suggesting that the acquisition of language was a cognitive leap forward with significant repercussions for what we understand by the term 'human nature'. Subsequent chapters explore the social and communicative functions of language, its structure and psychology, as well as the impact of electronic media on contemporary usage. Ideal for the general reader and students of language and communication, Word of Mouth is a stimulating introductory guide to a fascinating subject.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22858.XXIV.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22857.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 250-269) and index.
This book examines how autonomy in language learning is fostered and constrained in social settings through interaction with others and various contextual features. With theoretical grounding, the authors discuss the implications for practice in classrooms, distance education, self-access centres, as well as virtual and social learning spaces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18935.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18934.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej