Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Kiński Czesław
(1)
Mercer Sarah (1974- )
(1)
Nowak Sabina A. (filolog)
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
JĘZYKI
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Gatunek
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
language assessment
(2)
EFL
(1)
classroom managment
(1)
education
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
learning strategies
(1)
linguistics
(1)
special educational need
(1)
teaching
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Language Assessment: Principles and Classroom Practices", offers a clear, comprehensive survey of the essential principles of assessing second language learning, as well as the critical tools teachers need to evaluate performance fairly and effectively. This invaluable resource joins Brown's classic texts, "Principles of Language Learning and Teaching and Teaching by Principles", in providing indispensible guidance for second language instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6829 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7636.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7635.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 473-520 i bibliografie, netografie przy rozdziałach.
“The book is founded on the task-based approach and positive education, reflecting contemporary trends and tendencies in foreign language teaching methodology. Compared to other similar publications available on the Polish market, the book’s most distinguishing feature is the attention devoted not only to developing the students’ language competence, but also their well-being, which is in keeping with the tenets of positive psychology. Academic in form, it is a truly unique volume that fills the gap in this type of literature on the Central European publishing market.” Prof. Michał B. Paradowski, University of Warsaw
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22178.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22177.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej