Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Richards Jack C. (1943- )
(3)
Nunan David
(2)
Rodgers Theodore S
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Allwright Dick
(1)
Arnold Jane (1944- )
(1)
Arthur Lois
(1)
Bailey Kathleen M
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Brown Cheryl (1945- )
(1)
Cross David
(1)
Cummins Jo
(1)
Daloiso Michele
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Dummett Paul
(1)
Ellis Rod
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hatch Evelyn
(1)
Hughes John
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Long Michael H
(1)
Lyster Roy
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Nolasco Rob
(1)
Norrish John
(1)
Reinhardt Jonathon
(1)
Stevick Earl W
(1)
Tedick Diane J
(1)
Vernot Gerard
(1)
Voller Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Niemcy
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Język
polski
(14)
angielski
(12)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(13)
Nauczanie języków obcych
(11)
Język angielski
(7)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Nauczanie
(3)
Język handlu i biznesu
(2)
Język środowiskowy
(2)
Czytanie
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Pisanie
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Technologia
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
language teaching
(26)
English language
(8)
teaching
(7)
EFL
(6)
language learning
(4)
learning
(3)
ELT
(2)
business English
(2)
classroom managment
(2)
communication skills
(2)
methodology
(2)
second language acquisition
(2)
teacher development
(2)
vocabulary
(2)
CLIL
(1)
Content and Language Integrated Learning
(1)
English
(1)
acquisition
(1)
applied linguistics
(1)
bilingual education
(1)
classroom organisation
(1)
computer games
(1)
dyslexia
(1)
education of teachers
(1)
educational context
(1)
educational technology
(1)
feedback
(1)
foreign language
(1)
gaming
(1)
grammar
(1)
group work
(1)
language testing
(1)
listening
(1)
literacy
(1)
political context
(1)
problem-solving strategies
(1)
pronunciation
(1)
reading
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
social context
(1)
speaking
(1)
study and teaching
(1)
teaching approaches
(1)
teenager
(1)
testing
(1)
writing
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Considerable research has gone on in recent years into exactly what happens in the language classroom--what and how learners learn, what teachers actually do, and what kind of events take place. Sometimes the findings show that what happens is not what is expected when lessons are being prepared and taught. Allwright and Bailey set out to define the aims, principles, and objectives of classroom research, to describe the findings and relate these to teaching practice. All teachers will find in this book much that they can relate to their classrooms. It contains points to discuss, suggestions for further reading, and mini-projects, all of which can either be carried out by the individual reader or by teachers working in groups.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3219.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
The affective domain and the emotional factors that influence language learning have been of interest in the field of language teaching for a number of years. By proposing a holistic approach to the learning process, this volume takes the position that the language learning experience will be much more effective when both affect and cognition are considered. The eighteen chapters discuss issues such as memory, anxiety, self-esteem, facilitation, autonomy, classroom activities, and assessment from the perspective of affect.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3621.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A Practical Handbook of Language Teaching / David Cross. - Nowy Jork : Prentice Hall, 1992. - VIII, 296 s. : il. ; 25 cm.
This work offers language teachers a "do-it-yourself" handbook, covering the essentials of language teaching. The book is structured to provide an incline of skills, based on their value in the classroom and their complexity in terms of demands on the teacher. Divided into two parts, it covers the basic skills required to teach main lesson types as well as more advanced valuable skills and activities. Although directed mainly to EFL teaching, the approach is applicable to other languages as well.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.108 [Magazyn 1], P.111 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.110.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.109.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instructed Second Language Acquisition : learning in the classroom / Rod Ellis. - Oxford; Cambridge : Blackwell, [1994]. - IX, 230 s. : tab. ; 23 cm.
(Applied Language Studies)
How does classroom language learning take place? How does an understanding of second language acquisition contribute to language teaching? In answering these questions, Rod Ellis reviews a wide range of research on classroom learning, developing a theory of instructed second language acquisition which has significant implications for language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3251.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge Series in Language and Content Integrated Teaching & Plurilingual Education)
Includes bibliographical references and index.
This book introduces research-based pedagogical practices for supporting and enhancing language development and use in school-based immersion and dual language programs in which a second, foreign, heritage, or indigenous language is used as the medium of subject-matter instruction. Using counterbalanced instruction as the volume’s pedagogical framework, the authors map out the specific pedagogical skill set and knowledge base that teachers in immersion and dual language classrooms need so their students can engage with content taught through an additional language while continuing to improve their proficiency in that language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20510.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Autor
Słowo kluczowe: EFL language teaching
"Designing Tasks for the Communicative Classroom" provides a balanced introduction to both the theoretical and practical aspects of communicative task design, and is aimed at all second and foreign language teachers who want to develop their own tasks, or adopt/adapt those of others. The major purpose is to integrate recent research and practice in language teaching into a framework for analysing learning tasks. This framework should help teachers select, adapt or create their own communicative tasks. The ideas presented are relevant to teachers working in or preparing for a range of teaching situations with a variety of learner types.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3215.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Applied Linguistics and Language Study)
The topics of autonomy and independence play an increasingly important role in language education. They raise issues such as learners' responsibility for their own learning, and their right to determine the direction of their own learning, the skills which can be learned and applied in self-directed learning and capacity for independent learning and the extents to which this can be suppressed by institutional education. This volume offers new insights into the principles of autonomy and independence and the practices associated with them focusing on the area of EFL teaching. The editors' introduction provides the context and outlines the main issues involved in autonomy and independence. Later chapters discuss the social and political implications of autonomy and independence and their effects on educational structures. The consequences for the design of learner-centred materials and methods is discussed, together with an exploration of the practical ways of implementing autonomy and independence in language teaching and learning . Each section of the book opens with an introduction to give structure to the development of ideas and themes, with synopses to highlight salient features in the text and help build upon the material of previous chapters.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3622.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Success with Business B2 Vantage Workbook / Paul Dummett. - Second Edition - Andover ; Hampshire : National Geographic Learning, © 2020. - 79 pages: illustrations. ; 23 cm.
Success with Business resources (including audio and answer sheets for the practice exam) http://www.eltexampreparation.com/success-business
Index.
Seria SUCCESS WITH BUSINESS zapewnia pełne przygotowanie do egzaminów Cambridge Business. Podręcznik ucznia podzielony jest na 12 modułów, a każdy z nich składa się z 3 sekcji: Business Topic – wprowadza słownictwo z obszarów Business English Business Skills – lekcje koncentrują się na podstawowych umiejętnościach komunikacyjnych Exam Spotlight – znajdziemy tu niezbędne informacje o egzaminie oraz ćwiczenia typu exam practice SUCCESS WITH BUSINESS daje również też idealne możliwości do pracy w ramach in-company courses jak i na kursach Business English dla ludzi biznesu i studentów, którzy chcą doskonalić swój angielski biznesowy i zwiększyć szanse na zatrudnienie w międzynarodowych firmach. SUCCESS WITH BUSINESS dostępny jest na trzech poziomach zaawansowania: B1 – Preliminary B2 – Vantage C1 – Higher
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18611.XXIV.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22108.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22107.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(How to)
This book is a good basis for anyone starting off on a TEFL career and/or studying for the TEFL certificate. The chapters are simply written and run through the basic approach to teaching english. It gives a good introduction but is really a one-off read and you are unlikely to use it as a reference book during your career.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3815.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Success with Business B2 Vantage Student's Book / John Hughes. - Second Edition - Andover ; Hampshire : National Geographic Learning, © 2020. - 163, [5] pages: illustrations. ; 23 cm Płyta CD
Success with Business resources (including audio and answer sheets for the practice exam) http://www.eltexampreparation.com/success-business
Do książki dołączono płytę o tej samej sygnaturze.
Index.
Seria SUCCESS WITH BUSINESS zapewnia pełne przygotowanie do egzaminów Cambridge Business. Podręcznik ucznia podzielony jest na 12 modułów, a każdy z nich składa się z 3 sekcji: Business Topic – wprowadza słownictwo z obszarów Business English Business Skills – lekcje koncentrują się na podstawowych umiejętnościach komunikacyjnych Exam Spotlight – znajdziemy tu niezbędne informacje o egzaminie oraz ćwiczenia typu exam practice SUCCESS WITH BUSINESS daje również też idealne możliwości do pracy w ramach in-company courses jak i na kursach Business English dla ludzi biznesu i studentów, którzy chcą doskonalić swój angielski biznesowy i zwiększyć szanse na zatrudnienie w międzynarodowych firmach. SUCCESS WITH BUSINESS dostępny jest na trzech poziomach zaawansowania: B1 – Preliminary B2 – Vantage C1 – Higher
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18612.XXIV.13 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22110.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22109.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This second edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The second edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3443.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3442.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Earl Stevick is one of the most respected contemporary writers on the theory and practice of foreign language teaching. In this important new book he develops his argument that learning a language depend on 'what goes on inside and between the people in the classroom.' This is a readable and down-to-earth book by one of the leading authorities of our day about the 'why' as well as the 'how to' of language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3213 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Developing materials for Language Teaching / edited by Brian Tomlinson. - Second edition, reprinted. - London : Bloomsbury Academic, 2018. - XI, 561 pages. ; 23 cm.
Index.
Developing Materials for Language Teaching is the only publication which views current developments in materials development through the eyes of developers and users of materials from all over the world. In doing so it applies principles to practice in ways demonstrated to facilitate the effectiveness of language learning materials. The book provides critical overviews of recent changes in materials development and at the same time acts as a stimulus for innovation in the field. It is intended both for use as a course book on postgraduate and teacher training courses and as a resource for teachers, publishers and applied linguists in the field. The book contains updated versions of many of the chapters in the 2003 edition plus new chapters on corpus-informed materials development, materials development for blended learning, materials development for EAP, materials development for ESOL and materials development for young learners.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17346 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17964.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17963.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materials Development in Language Teaching / edited by Brian Tomlinson. - Second edition, reprinted. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - XIV, 368 pages. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Index.
Materials Development in Language Teaching aims to help readers apply current theoretical pronciples and research findings to the practical realities of developing and exploiting classroom materials. The authors also suggest new ideas and directions in materials development, which readers can pursue for themselves. This book is accessible to readers with little previous experience in the field, and is essential reading for all those involved in developing materials for language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17987.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 17972.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17971.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fifty Ways to Teach Teenagers: Tips for ESL/EFL Teachers / Jo Cummis. - Second edition, reprinted. - Eugene : Wayzgoose Press, copyright 2014. - XI, 561 pages. ; 23 cm.
Index.
Teaching English as a second or foreign language is full of challenges: How do you hold students’ attention? How do you ensure that they get enough practice to really learn? Teaching teenagers presents unique challenges. Teachers are often looking for age- and level-appropriate activities to engage teens’ interest while providing meaningful practice. This book presents ideas and techniques appropriate for teenagers, divided into sections for Icebreakers & Warm-ups, Vocabulary Revision, Grammar, Reading, Writing, Speaking, and Listening. Several of the activities are illustrated with photographs from the instructor’s own classroom. The 'Fifty Ways to Teach' series gives you a variety of drills, games, techniques, methods, and ideas to help your students learn English. Many require little to no preparation or special materials. The ideas can be used with any textbook, or without a textbook at all. These short, practical guides aim to make your teaching life easier, and your students’ lives more rewarding and successful.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17988.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text focuses on the exploration of semantic and lexical theory and its application to language teaching and language learning Learning the vocabulary of a new language requires learning its semantic and lexical systems. The focus of the paperback edition is the exploration of semantic and lexical theory and its application to language teaching and language learning. Following the format of its companion volume, Discourse and Language Education, winner of the Modern Language Association's Kenneth W. Mildenberger Prize, each chapter contains a wide variety of hands-on practice activities as well as suggestions for application and research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3640.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ELT Teacher 2 Writer)
This book provides: dozens of illustrative examples from published CLIL materials. guidance on liaising with other departments. reflective tasks and suggested answers. a checklist to evaluate the CLIL materials that you’ll create. This book forms part of the ELT Teacher 2 Writer training course. The course is designed to help you write better ELT materials, either for publication, or simply to improve the quality of your self-produced classroom materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20496.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Language Learners and their Errors / John Norrish. - Hertfordshire : Macmillan Publishers Ltd, [1995]. - 135 s. : ryc. ; 18 cm.
(Essential Language Teaching Series)
The book discusses and presents basic errors made by language learners and provides solutions and tips in order to avoid making them.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3247.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. The paperback edition provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. It offers valuable ideas on the observation and supervision of classrooms, on self-evaluation by teachers, and on teaching itself. Its emphasis reflects the shift in orientation from teacher training to teacher education, in which teachers are involved in developing their own theories of teaching, understanding the nature of teacher decision making, and developing strategies for critical self-evaluation. The book is aimed at teachers, teacher educators, and workshop facilitators involved both in pre-service and in-service education of teachers of second and foreign languages.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3221.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3220.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
This second edition is an extensive revision of this successful text. Like the first edition, it surveys the major approaches and methods in language teaching, such as grammar translation, audiolingualism, communicative language teaching, and the natural approach. The text examines each approach and method in terms of its theory of language and language learning, goals, syllabus, teaching activities, teacher and learner roles, materials, and classroom techniques. The second edition includes new chapters on topics such as whole language, multiple intelligences, neurolinguistic programming, competency-based language teaching, cooperative language learning, content-based instruction, task-based language teaching, and the Post-Methods Era. Teachers and teachers-in-training will enjoy reading this comprehensive survey and analysis of the major and minor teaching methods used around the world. The book seeks not only to clarify the assumptions behind these methods and their similarities and differences, but also to help teachers explore their own beliefs and practices in language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21379.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21378.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej