Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
available
(10)
only on-site
(8)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(5)
Czytelnie
(8)
Author
Mruk Henryk
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
Kaczorowski Pawe┼é (1957- )
(1)
My┼Ťliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Sagan Stanis┼éaw (1951- )
(1)
Serzhanova Viktoriya
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
PAŃSTWO
(2)
POLITYKA
(2)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GOSPODARKA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
MARKETING
(1)
PREZENTACJE I WYST─äPIENIA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(1)
PORADNIKI
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Komunikowanie si─Ö w marketingu / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 354, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 352-[355].
Coraz wi─Öksza z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i zmienno┼Ť─ç otoczenia gospodarczego oraz mnogo┼Ť─ç i mniej przewidywalna wsp├│┼ézale┼╝no┼Ť─ç instrument├│w komunikacji powoduj─ů, ┼╝e mened┼╝erowie podejmuj─ů wiele decyzji w warunkach rosn─ůcej niepewno┼Ťci. Aby komunikacja marketingowa firmy z otoczeniem i wewn─ůtrz niej by┼éa skuteczna i sp├│jna, firma powinna wykorzysta─ç potencja┼é zr├│┼╝nicowanych do┼Ťwiadcze┼ä i umiej─Ötno┼Ťci swoich pracownik├│w. Dlatego harmonijno┼Ť─ç ich dzia┼éa┼ä w kontaktach osobistych i grupowych, umiej─Ötno┼Ťci negocjacyjne i odpowiednie nawyki w opanowaniu emocji mog─ů si─Ö okaza─ç pomocne we wzmocnieniu si┼éy komunikacji firmy z otoczeniem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5622 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7104.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů. Ze wzgl─Ödu na coraz wi─Öksze znaczenie kszta┼étowania wizerunku kraju jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje u┼╝yteczn─ů wsp├│┼écze┼Ťnie wiedz─Ö na temat sposob├│w i technik porozumiewania si─Ö. Przedstawia metody wyrabiania umiej─Ötno┼Ťci skutecznego komunikowania si─Ö z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera om├│wienia zasad wystapie┼ä publicznych, sztuki m├│wienia i s┼éuchania, a tak┼╝e przybli┼╝a znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach mi─Ödzy lud┼║mi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W ksi─ů┼╝ce w spos├│b przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe poj─Öcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w ┼Ťwiecie warto┼Ťci; relacje mi─Ödzy firm─ů a organami w┼éadzy, g┼é├│wnie patologie wyst─Öpuj─ůce w tym ┼Ťrodowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje w┼éadz z firm─ů jako ca┼éo┼Ťci─ů); funkcjonowanie cz┼éowieka w organizacji, relacje z prze┼éo┼╝onym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczn─ů promocj─Ö i reklam─Ö; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partner├│w w biznesie, etyk─Ö negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-ucze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki LexisNexis. Teoria państwa i prawa, filozofia)
Bibliogr., netogr. s. 258-273. Wykaz akt├│w prawnych s. 255-258. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia podstawowe problemy wsp├│┼éczesnego pa┼ästwa, zagadnienia dotycz─ůce jego organizacji i funkcjonowania. Omawia m.in. nazwy pa┼ästw wsp├│┼éczesnych, ich symbolik─Ö, funkcje, formy, organizacj─Ö i funkcjonowanie w┼éadzy pa┼ästwowej, formy wsp├│┼édzia┼éania pa┼ästwa z innymi podmiotami (organizacjami spo┼éecznymi, partiami politycznymi, ko┼Ťcio┼éami, zwi─ůzkami zawodowymi), poj─Öcie racji stanu, relacje mi─Ödzy pa┼ästwem narodowym a procesami integracji i globalizacji, a tak┼╝e problemy dezintegracji pa┼ästw wsp├│┼éczesnych i wp┼éyw tych proces├│w na bezpiecze┼ästwo regionalne i globalne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12491 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12490.X.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13631.X.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Ksi─ů┼╝ka ma charakter poradnika ukazuj─ůcego krok po kroku, jak przygotowa─ç i prowadzi─ç konkretne dzia┼éania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodz─ůc nast─Öpnie do tworzenia strategii public relations, organizowania wsp├│┼épracy z pras─ů, integrowania pracownik├│w poprzez komunikacj─Ö wewn─Ötrzn─ů, prowadzenia dzia┼éa┼ä typu internet public relations, organizacji r├│┼╝nego typu imprez i obchod├│w rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania um├│w sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy dzia┼éa┼ä z zakresu corporate governance. W┼Ťr├│d praktycznych wskaz├│wek pojawiaj─ů si─Ö uwagi na temat udzielania wywiad├│w, ubioru, zachowa┼ä przed kamer─ů czy kilkadziesi─ůt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. Czytelnik znajdzie tu tak┼╝e konkretne zalecenia, jak stworzy─ç procedury ochrony wizerunku, w tym "ksi─ů┼╝k─Ö kryzysow─ů", co stanowi┼éo do tej pory tajemn─ů wiedz─Ö agencji public relations i nie pojawia┼éo si─Ö w literaturze przedmiotu. Na koniec Autor zaskakuje Czytelnika niekonwencjonalnymi przemy┼Ťleniami dotycz─ůcymi rozwoju dzia┼éa┼ä public relations w nowych obszarach, w tym wykorzystania koncepcji wizerunku r├│wnoleg┼éego i dzia┼éania w r├│wnoleg┼éej rzeczywisto┼Ťci wirtualnej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13850 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8686.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10139.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
"Nauka o pa┼ästwie" jest podr─Öcznikiem akademickim. W odr├│┼╝nieniu od innych opracowa┼ä ukazuje pa┼ästwo jako tw├│r historii europejskiej. W opisie jego struktury i dzia┼éa┼ä unika schemat├│w i ┼é─ůczy rozmaite perspektywy badawcze. Przedstawia pa┼ästwo nie tylko jako narz─Ödzie osi─ůgania cel├│w politycznych, ale jako porz─ůdek ┼╝ycia spo┼éecznego, maj─ůcy swoisty wymiar etyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12489 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12488.X.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13630.X.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again