Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(7)
Branch
Magazyny
(3)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Czerw Aleksandra
(1)
Mazurek-┼üopaci┼äska Krystyna (1951- )
(1)
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(4)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(2)
MARKETING
(2)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
LEKI
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
SPO┼üECZNA ODPOWIEDZIALNO┼Ü─ć BIZNESU
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZ─äDZANIE
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
8 results Filter
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec kt├│rej konsumenci b─Öd─ů lojalni po prostu dlatego, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasoch┼éonne. Wymaga te┼╝ konsekwencji planowania i dzia┼éania. Jednak to wszystko bardzo si─Ö op┼éaca. Cena, jako┼Ť─ç, dost─Öpno┼Ť─ç oferty schodz─ů na dalszy plan wobec przyjemno┼Ťci p┼éyn─ůcej z faktu korzystania z tego w┼éa┼Ťnie produktu czy tej us┼éugi. W┼éa┼Ťciciel takiej marki mo┼╝e zawsze liczy─ç na jej wyznawc├│w. Staje si─Ö odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywi┼Ťcie nadal szuka─ç nowych odbiorc├│w swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klient├│w, reklamuj─ůcych ukochany brand w┼Ťr├│d przyjaci├│┼é.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17069 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17068 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-265.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano badanie empiryczne dotycz─ůce pomiaru zadowolenia i lojalno┼Ťci klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkre┼Ťli─ç nale┬ş┼╝y, i┼╝ ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz spos├│b analizy, interpretacji i prezentacji wynik├│w stanowi┼éy podstaw─Ö do sformu┼éowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalno┼Ťci lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode┬şlem mog─ů stanowi─ç wa┼╝ne ┼║r├│d┼éo informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarz─ůdzania okre┼Ťlon─ů mark─ů medykamentu, jak r├│wnie┼╝ dostar┬şcz─ů cennych informacji o charakterze wsp├│┼épracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze ┼Ťrodowiskiem medycznym. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem produktu leczniczego, pracownick├│w firm farmaceutycznych sprzeda┬şj─ůcych swoje produkty na rynku polskim, ┼Ťrodowisko medyczne, student├│w marketingu i zdrowia publicznego. Ze wzgl─Ödu na aktualn─ů tematyk─Ö jest god┬şna polecenia r├│wnie┼╝ wszystkim osobom, kt├│re zainteresowane s─ů odpowiedzi─ů na pytanie: dlaczego lekarz wypisa┼é recept─Ö na lek X skoro istnieje jego ta┼äszy odpowiednik?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11618 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 485-488. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu "badania marketingowe", przygotowany z my┼Ťl─ů o studentach uczelni wy┼╝szych, zawieraj─ůcy kompendium najnowszej wiedzy z tej dziedziny, popartej licznymi przyk┼éadami pochodz─ůcymi z polskiej praktyki gospodarczej. Najwi─Ökszymi atutami podr─Öcznika s─ů: uwzgl─Ödnienie najnowszych bada┼ä, przyk┼éady pochodz─ůce z polskich firm, kompleksowe podej┼Ťcie, przejrzysta struktura i jasno┼Ť─ç wyk┼éadu, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11641 [Magazyn 1], P.11640 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11639 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C], P.11638 IX.16.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12854 IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Opracowanie to, sk┼éadaj─ůce si─Ö z dw├│ch integralnych i dope┼éniaj─ůcych si─Ö cz─Ö┼Ťci, dowodzi, ┼╝e problem warto┼Ťci dla klienta mo┼╝na przedstawi─ç w r├│┼╝nych zakresach tematycznych, kt├│re si─Ö wzajemnie przenikaj─ů. Przedstawione wyniki bada┼ä mog─ů by─ç po┼╝yteczne dla szerokiego grona czytelnik├│w, zar├│wno dla praktyk├│w gospodarczych, jak i dla os├│b chc─ůcych roszerzy─ç wiedz─Ö na temat zachowa┼ä przedsi─Öbiorc├│w, szczeg├│lnie w czasach kryzysu. Jest to materia┼é, kt├│ry mo┼╝e s┼éu┼╝y─ç tak┼╝e studentom w czasie pisania prac dyplomowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12523 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 72)
Zmiana orientacji dzia┼éania przedsi─Öbiorstw prowadzi do wzrostu rangi konsumenta i ukierunkowania na niego wszelkich dzia┼éa┼ä w celu zapewnienia maksimum satysfakcji. Wymaga to dok┼éadnego poznania czynnik├│w, kt├│re wp┼éywaj─ů na jego post─Öpowanie w procesie zachowa┼ä nabywczych. Potrzeby, upodobania i pragnienia konsument├│w decyduj─ů o tym, co przedsi─Öbiorstwo mo┼╝e zaoferowa─ç. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z pi─Öciu g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: zastosowanie bada┼ä do analizy zachowa┼ä konsument├│w, marka i lojalno┼Ť─ç w zachowaniach konsument├│w, rozw├│j narz─Ödzi komunikowania si─Ö z konsumentami, zachowania m┼éodych konsument├│w, seniorzy na rynku. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12853 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 557-560.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje w spos├│b kompleksowy koncepcj─Ö zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta. Jest to nowoczesne podej┼Ťcie do marketingu polegaj─ůce na traktowaniu klient├│w jako g┼é├│wnego aktywu firmy, kt├│rego warto┼Ť─ç jest w procesie zarz─ůdczym mierzona i maksymalizowana. Rozw├│j trwa┼éych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinant─Ö wzrostu zysku firmy oraz jej warto┼Ťci. Problematyka zarz─ůdzania warto┼Ťci─ů klienta rozpatrywana jest z perspektywy: podej┼Ť─ç do pomiaru warto┼Ťci klienta, zarz─ůdzanie wiedz─ů o kliencie, tworzenie warto┼Ťci dla klienta, spo┼éecznie odpowiedzialnego marketingu jako warto┼Ťci dla klienta, budowy warto┼Ťci klienta w marketingu relacji. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla szerokiego grona Czytelnik├│w zainteresowanych strategiami wzrostu warto┼Ťci klient├│w - praktyk├│w, nauczycieli akademickich, a tak┼╝e student├│w marketingu i zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11961 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again