Form of Work
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(11)
available
(6)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypożyczalnie
(7)
Czytelnie
(11)
Author
Aksman Joanna
(2)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Grabowski Rafał Dominik (1966- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Klej Ewa
(1)
Kobylińska Zdzisława (1965- )
(1)
Kozak Stanisław (psycholog)
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Tokarz Marek
(1)
Żaczek Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Subject
MANIPULACJA (psychol.)
(4)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
KADRY
(1)
LOGIKA
(1)
NAUCZANIE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjatorzy
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA
(1)
PRACOHOLIZM
(1)
PRZEŚLADOWANIE w MIEJSCU PRACY
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
REKLAMA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
PUBLICYSTYKA POLSKA
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
11 results Filter
Book
DVD
In basket
Słowo kluczowe: manipulacja ; makiawelizm
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze.
Celem i centrum uwagi prezentowanej publikacji jest ukazanie różnych sposobów myślenia o manipulacji i na ich tle wskazanie na jej pedagogiczne aspekty. Na skutek tak pojętego celu zgromadzone opracowania zostaną zaprezentowane w dwóch częściach: części pierwszej interdyscyplinarnej oraz części drugiej pedagogicznej. Część interdyscyplinarna, stanowiąca niniejszą publikację, składa się z czterech rozdziałów, w kolejności poświęconych: 1.Zjawisku, przejawom oraz rozumieniu pojęcia manipulacji i pojęć z nią związanych, 2.Psychologicznym i społecznym kontekstom manipulacji, 3.Językowi jako narzędziu manipulacji, 4.Medialnym aspektom manipulacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13200 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Druga część monografii poświęcona pedagogiczno-społecznym aspektom manipulacji. Monografia powstała z inicjatywy pedagogów z Wydziału Nauk Humanistycznych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Temat monografii nieodzownie łączy się z prowadzonymi w tej uczelni badaniami naukowymi pod nazwą: Akademickie kształcenie a psychiczny rozwój studentów, w których jedną z badanych zmiennych jest przygotowanie studentów do życia w warunkach wzmożonej manipulacji. Zaproszenie do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnej manipulacji przyjęli nie tylko pedagodzy, ale także grono naukowców z innych dziedzin nauki i sztuki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13201 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : sprawdzone strategie / Adrian Horzyk. - Warszawa : Edgard, 2012. - 192 s. : il. ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Słowo kluczowe: negocjacje ; manipulacja
Na okł.: Zostań mistrzem negocjacji!, osiągnij sukces negocjacyjny w życiu zawodowym i osobistym!.
Książka prezentuje kluczowe zagadnienia z zakresu negocjacji. Uczy umiejętności rozpoznawania potrzeb innych ludzi oraz podpowiada, jak tworzyć różnorodne strategie negocjacyjne zgodne z naszą osobowością. Prezentuje zasady działania mechanizmów negocjacyjnych w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych. Przedstawia również techniki manipulacji takie jak: straszenie konkurencją, ograniczanie kontaktów, prezentacja potęgi czy teraz albo nigdy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12943 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14072 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Za treściami upowszechnionymi przez media stoją przede wszystkim ludzie i oni opracowują najważniejsze scenariusze oraz metody wpływu na społeczeństwo. Z tej racji walory duchowe, moralne i intelektualne dziennikarzy prasy, radia i telewizji oraz współpracujących z nimi twórców kultury są zawsze nie do przecenienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.221 II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje się także technikami wywierania wpływu na ludzi. Wiele miejsca poświęca zagadnieniom kłamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a także kwestiom praktycznym. Książka składa się z 15 wykładów, a poszczególne rozdziały mogą być czytane w dowolnej kolejności. Pełna licznych przykładów, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekkością pióra, dowcipem i erudycją z pewnością stanie się interesującą lekturą dla studentów, dziennikarzy oraz polityków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.4956 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5559 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17918 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17917 IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Teksty Kultury)
Bibliogr. przy pracach.
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest... Amerykanie uczą małe dzieci tego, że reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie należy jej mylić z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiadują się więc, że pan, który w telewizji zachęca ich do zjedzenia czekolady określonej marki, ma w tym swój własny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ów pan sugeruje. Do polskich szkół też powinniśmy wprowadzić tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie należy jednak zaniedbywać dorosłych. Niniejsza książka świetnie się w tę ideę wpisuje. Będzie znakomitą lekturą dla wszystkich pragnących widzieć reklamę jako zjawisko interdyscyplinarne, które trzeba analizować z wielu punktów widzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.15043 IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15939 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka dotyczy jednego z głównych obszarów funkcji personalnej w organizacjach, jakim jest jej wymiar instrumentalny. Celem publikacji jest przybliżenie Czytelnikom podejść, metod i technik zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnym świecie, w którym rozwój gospodarczy następuje szybko i jest intensywny, a firmy muszą nadążyć za zmianami i się do nich dostosować. W szczególności obszar zainteresowania Autorów obejmuje takie tendencje i zjawiska, jak: wirtualizacja, outsourcing, kultura organizacyjna, wielokulturowość, przywództwo i kierowanie ludźmi, zarządzanie karierą, motywowanie (wynagradzanie) i zaangażowanie pracowników. Publikacja ta odnosi się do aktualnych problemów zarządczych i w pewnym stopniu wypełnia lukę istniejącą na rynku księgarskim.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 16410 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16409 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. 299-304.
Po raz pierwszy w zwartym opracowaniu omówiono i poddano analizie kilkanaście rodzajów patologii najczęściej występujących w organizacjach. Omówiono pojęcie, przyczyny, mechanizmy psychospołeczne powstawania zjawisk patologicznych oraz ich skutki dla osób nimi dotkniętych, ich rodzin i zakładów pracy. Zainteresowany czytelnik może skorzystać z przedstawionych narzędzi badawczych, które umożliwią diagnozę omawianych patologii - uzależnień i zachowań odbiegających od norm w przedsiębiorstwach i innych typach organizacji. W perspektywie interdyscyplinarnej wskazano też sposoby ograniczania tych niekorzystnych zjawisk.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7748 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8754 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Wyd. 1 ukazało się pt. Psychologia : jak ślimak piął się w górę.
Dla studentów kierunków mających w programie psychologię.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka to kompendium wiedzy psychologicznej - adresowana jest szczególnie do studentów kierunków mających w programie psychologię jako przedmiot uzupełniający lub fakul­tatywny. Sposób prezentacji pozwala znaleźć w jednym podręczniku zarówno rozdziały poświęcone problematyce podstawowych procesów psychicznych - pamięci, myślenia, in­teligencji i osobowości, emocji (również stresu), jak i zagadnienia, których poznanie służy zwiększeniu efektywności własnego działania: prowadzenie negocjacji, rodzaje manipulacji i obrona przed nią, kierowanie karierą zawodową.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7509 [Magazyn 1], P.7508 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7507 III.1 [Wypożyczalnia B], P.7406 III.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8387 III.1 [Czytelnia B], 8386 III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again