Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(53)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(50)
available
(35)
unavailable
(7)
Branch
Magazyny
(19)
Wypo┼╝yczalnie
(23)
Czytelnie
(50)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Mruk Henryk
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adamik Anna
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Burgers Willem
(1)
Czarnecki Krzysztof
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Drogosz Paweł
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hult├ęn Bertil (1949- )
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jolly Adam
(1)
Kaczmarek J├│zef
(1)
Kalińska Karolina
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamper-Kuba┼äska Monika (1978- )
(1)
Kaniewska Małgorzata
(1)
Kolny Beata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kucia Michał
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lany Magdalena
(1)
Laskowska Jolanta (ekonomia)
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Mac Amber
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mi┼Ťkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Nalikowski Fabian
(1)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Otto Jacek (1957- )
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sagan Adam
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul (1966- )
(1)
Stolecka Agata
(1)
Sty┼Ť Aniela
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szejniuk Aleksandra (1955- )
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
S┼éawi┼äska Maria (1946- )
(1)
Tesławski Maciej
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Wheeler Alina
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wi┼Ťniewska Ma┼égorzata (organizacja i zarz─ůdzanie)
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zariczny Piotr (1972- )
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zawi┼Ťlak Marek
(1)
Zboralski Marek
(1)
Ziaja Waldemar W
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(42)
2000 - 2009
(11)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(53)
Language
Polish
(53)
Audience Group
Szkoły wyższe
(1)
Subject
MARKETING
(17)
ZNAKI TOWAROWE
(15)
FIRMA (nazwa)
(12)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
TURYSTYKA
(4)
ZARZ─äDZANIE
(4)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(4)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(3)
MARKETING TERYTORIALNY
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
Administracja
(1)
BRANDING (marketing)
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
KADRY
(1)
KAPITA┼ü INTELEKTUALNY PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKI
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ORGANIZACJA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWA MA┼üE i ┼ÜREDNIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
PRZYDATNO┼Ü─ć ZAWODOWA
(1)
REKLAMA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSI─śBIORSTWA
(1)
ZARZ─äDZANIE WIEDZ─ä
(1)
ZMYSŁY
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Zarz─ůdzanie publiczne
(1)
┼╗YWNO┼Ü─ć
(1)
Subject: time
1989-
(3)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Subject: place
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
PODR─śCZNIKI
(7)
PORADNIKI
(3)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwo┼Ťci
(1)
53 results Filter
Book
In basket
(Seria Kreatywna)
Bibliogr. s. 292-293. Indeks.
Firmy, korporacje, organizacje, a tak┼╝e osoby indywidualne stale ┼Ťledz─ů i badaj─ů oczekiwania rynku. Wci─ů┼╝ szukaj─ů nowych pomys┼é├│w, aby zaistnie─ç, a tak┼╝e wyeksponowa─ç swoj─ů mark─Ö na zat┼éoczonym rynku lub odr├│┼╝ni─ç mark─Ö od konkurencji. Niezale┼╝nie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy te┼╝ chcia┼éby┼Ť odnowi─ç, zmieni─ç, poprawi─ç wizerunek marki ju┼╝ istniej─ůcej, ta ksi─ů┼╝ka bardzo ci pomo┼╝e. Wprowadzi ci─Ö w sprawdzony, pi─Öciofazowy proces tworzenia i wdra┼╝ania efektywnej to┼╝samo┼Ťci marki, pocz─ůwszy od bada┼ä i analizy, przez strategi─Ö marki, prac─Ö nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy to┼╝samo┼Ťci, a┼╝ po wdro┼╝enie i zarz─ůdzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisuj─ůce renomowane ┼Ťwiatowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampani─Ö wyborcz─ů Baracka Obamy, a tak┼╝e nowe trendy, takie jak zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j czy sieci spo┼éeczno┼Ťciowe. Autorka rewitalizuje marki dla sp├│┼éek widniej─ůcych na li┼Ťcie Fortune 100 przedsi─Öbiorstw i organizacji non-profit.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9826 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11353 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-267.
┼Üwiadomo┼Ť─ç znaczenia aspekt├│w wizerunkowych sprawia, ┼╝e wiele przedsi─Öbiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dba┼éo┼Ť─ç o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz sp├│jnego pod ka┼╝dym wzgl─Ödem obrazu. Ma on zapewni─ç wyr├│┼╝nienie i zaw┼éadn─ů─ç trwale ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů odbiorc├│w. Dzi┼Ť, na silnie konkurencyjnym i prze┼éadowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Ksi─ů┼╝ka jest odpowiedzi─ů na potrzeby os├│b pragn─ůcych poszerza─ç swoj─ů wiedz─Ö i rozwija─ç umiej─Ötno┼Ťci w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej g┼é├│wnym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajd─ů w niej odpowiedzi na pytania dotycz─ůce istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspekt├│w jej tworzenia, bada┼ä i analizy wizerunku, warto┼Ťci marki korporacyjnej oraz zwi─ůzanych z ni─ů wyzwa┼ä rynkowych. Autorki pos┼éuguj─ů si─Ö licznymi przyk┼éadami, kt├│re osadzaj─ů prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniaj─ůc przekaz i pozwalaj─ůc na lepsze zrozumienie prezentowanych tre┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.14783 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15528 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 399-447.
Poniewa┼╝ marka jest kluczowym poj─Öciem dla marketingu, a osobowo┼Ť─ç kluczowym poj─Öciem dla psychologii, kto┼Ť, kto zajmuje si─Ö psychologi─ů zachowa┼ä konsumenckich - dziedzin─ů interdyscyplinarn─ů, znajduj─ůc─ů si─Ö na pograniczu psychologii i marketingu - nie mo┼╝e przej┼Ť─ç oboj─Ötnie obok koncepcji osobowo┼Ťci marki. Stanowi ona wyzwanie dla badacza, polegaj─ůce na potrzebie jej ewaluacji jako koncepcji naukowej i redefinicji w taki spos├│b, aby pozostawa┼éa ona w zgodzie z wiedz─ů psychologiczn─ů, a jednocze┼Ťnie wnosi┼éa co┼Ť warto┼Ťciowego w poznanie i pomiar zjawisk o charakterze marketingowym. Taki by┼é te┼╝ podstawowy cel krytycznej analizy dotychczasowych bada┼ä i publikacji oraz w┼éasnych przedsi─Öwzi─Ö─ç badawczych autora. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13121 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Kszta┼étowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszar├│w decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, okre┼Ťlenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, kt├│re marki oferowa─ç na jakich rynkach, w kt├│rych segmentach i kana┼éach dystrybucji - nale┼╝─ů do najwa┼╝niejszych rozstrzygni─Ö─ç, jakich musi dokona─ç zarz─ůd firmy w ramach swojej strategii rynkowej. Proces zarz─ůdzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewn─Ötrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzysto┼Ťci, a tak┼╝e u┼éatwienie kreowania znacz─ůcych, unikalnych i pe┼énych energii marek. Autorzy tej ksi─ů┼╝ki proponuj─ů rozwi─ůzania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotycz─ůce takich kwestii, jak: - wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania, - konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela, - okre┼Ťlanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela, - w┼éa┼Ťciwa komunikacja marketingowa ca┼éego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.10997 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8762 IX.16.3 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10232 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Mened┼╝era / Jan D. Antoszkiewicz, Zbigniew Dworzecki)
Bibliogr. s. 199-208.
Ksi─ů┼╝ka ┼é─ůczy najnowsz─ů wiedz─Ö na temat zarz─ůdzania mark─ů z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarz─ůdzania potencja┼éem marki. G┼é├│wne w─ůtki dotycz─ů istoty kapita┼éu marki, dzia┼éa┼ä i mechanizm├│w jego kreowania, to┼╝samo┼Ťci i potencja┼éu konkurencyjnego marki, a tak┼╝e mierzenia si┼éy marki. Bazuj─ůc na swoich wieloletnich do┼Ťwiadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreowa─ç warto┼Ť─ç firmy poprzez mark─Ö, jak budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů w oparciu o mark─Ö, jak skuteczne zarz─ůdza─ç potencja┼éem konkurencyjnym marki. Publikacja napisana jest w spos├│b przejrzysty i przyst─Öpny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane s─ů przyk┼éadami z firm krajowych i zagranicznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9933 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11569 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. grzb.: Problematyka marketingu w procesie adaptacji...
Bibliogr. przy rozdz.
Przedstawiony zbi├│r opracowa┼ä przygotowanych przez pracownik├│w Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu stanowi cz─Ö┼Ť─ç dorobku autor├│w zajmuj─ůcych si─Ö problematyk─ů marketingu w kontek┼Ťcie proces├│w integracji i transformacji. Problematyka ta jest szeroka i dotyczy r├│┼╝nej skali i zakres├│w dzia┼éania. W tre┼Ťci artyku┼é├│w znajdujemy tak┼╝e odniesienia do r├│┼╝nych poziom├│w marketingu, a uj─Öcia zwi─ůzane s─ů z refleksjami natury og├│lnej lub maj─ů charakter prezentacji niekt├│rych wynik├│w prowadzonych bada┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11819 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
A study on food brand / Joanna Szwacka-Mokrzycka. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2011. - 122, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 115-116.
Celem publikacji jest przedstawienie problem├│w marki ┼╝ywno┼Ťci w jej otoczeniu rynkowym. Tematyka ksi─ů┼╝ki obejmuje podstawowe poj─Öcia zwi─ůzane z mark─ů ┼╝ywno┼Ťci, instrumenty budowania wizerunku i strategii marki, fazy jej rozwoju oraz zagadnienie badania poziomu nasycenia rynku. Prezentuje wyniki bada┼ä dotycz─ůcych zapotrzebowania na ┼╝ywno┼Ť─ç pod wzgl─Ödem ekonomicznym, socjologicznym i psychologicznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12070 [Magazyn 1], P.12069 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Branded customer service, 2006.
Bibliogr. s. 227-229. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak to si─Ö dzieje, ┼╝e w┼Ťr├│d setek marek jedne budz─ů pozytywne skojarzenia, a inne pozostaj─ů oboj─Ötne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaj─ů architektur─Ö marki, wskazuj─ůc zar├│wno jawne, jak i ukryte aspekty sprzeda┼╝y, na przyk┼éad przekazywan─ů klientowi przez sprzedawc─Ö wiar─Ö w warto┼Ť─ç produktu lub us┼éugi. Odpowiadaj─ů przy tym na pytania: Jak obs┼éug─Ö klienta zmieni─ç w markow─ů obs┼éug─Ö klienta? Jak ┼Ťwiadomo┼Ť─ç marki wp┼éywa na do┼Ťwiadczenie obs┼éugi? Jak zwi─Ökszy─ç sympati─Ö klient├│w do marki? Czym, poza cechami produktu, przyci─ůgn─ů─ç klient├│w? Autorzy proponuj─ů zestaw praktycznych ─çwicze┼ä u┼éatwiaj─ůcych zastosowanie zasad markowej obs┼éugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaj─ů te┼╝ przyk┼éady znanych ┼Ťwiatowych marek oraz przedstawiaj─ů sylwetki os├│b odpowiedzialnych za ich sukces.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13651 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14670 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Temat: MARKETING
Słowo kluczowe: marketing ; reklama ; marka ; cena
Tyt. oryg.: Marketing revealed : challenging the myths, 2008.
Indeks.
Ksi─ů┼╝ka proponuj─ůca nowe podej┼Ťcie do rozwi─ůza┼ä marketingowych, od okre┼Ťlenia produkt├│w i rynk├│w po ustalanie cen, promocj─Ö i dystrybucj─Ö. Autor podkre┼Ťla konieczno┼Ť─ç uwzgl─Ödniania bada┼ä w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyj─ůtkowo zabawny, b┼éyskotliwy i bezpo┼Ťredni spos├│b. Dzi─Öki przejrzystemu wywodowi oraz przyk┼éadom wpadek i sukces├│w r├│┼╝nych firm ka┼╝dy mened┼╝er z ┼éatwo┼Ťci─ů prze┼éo┼╝y rady autora na w┼éasn─ů praktyk─Ö. Ksi─ů┼╝ka dostarczy mened┼╝erowi ┼Ťwie┼╝ych pomys┼é├│w oraz zainspiruje do efektywnego dzia┼éania w pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11438 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 209-211.
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono wyniki og├│lnopolskich bada┼ä bezpo┼Ťrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008-2011). Badania o charakterze ilo┼Ťciowym przeprowadzone w┼Ťr├│d e-konsument├│w technik─ů ankiety online uzupe┼éniono wynikami bada┼ä jako┼Ťciowych (technik─ů netnografii wirtualnej). Celem by┼éo rozpoznanie zachowa┼ä nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczeg├│lno┼Ťci znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12764 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive.)
Budowanie marki, wobec kt├│rej konsumenci b─Öd─ů lojalni po prostu dlatego, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasoch┼éonne. Wymaga te┼╝ konsekwencji planowania i dzia┼éania. Jednak to wszystko bardzo si─Ö op┼éaca. Cena, jako┼Ť─ç, dost─Öpno┼Ť─ç oferty schodz─ů na dalszy plan wobec przyjemno┼Ťci p┼éyn─ůcej z faktu korzystania z tego w┼éa┼Ťnie produktu czy tej us┼éugi. W┼éa┼Ťciciel takiej marki mo┼╝e zawsze liczy─ç na jej wyznawc├│w. Staje si─Ö odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywi┼Ťcie nadal szuka─ç nowych odbiorc├│w swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klient├│w, reklamuj─ůcych ukochany brand w┼Ťr├│d przyjaci├│┼é.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17187 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17069 IX.16.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17068 IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
U g├│ry ok┼é.: Marka dla Polski. Na ksi─ů┼╝ce ISBN oryg.
Nasze gospodarstwo narodowe to ponad 3 miliony g┼é├│wnie ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Kilkaset tysi─Öcy spo┼Ťr├│d nich ma szans─Ö znale┼║─ç swoje nisze na rynku europejskim, dziesi─ůtki tysi─Öcy na globalnym. Najbardziej po┼╝yteczn─ů form─ů pomocy pa┼ästwa dla MSP jest wywo┼éanie i utrwalenie silnego "efektu kraju pochodzenia", kiedy dobra reputacja i wyrazisty wizerunek marki kraju przenosi si─Ö na wszystko, co z niego pochodzi. Dobre zarz─ůdzanie procesem budowania marki kraju jest podobne do budowania to┼╝samo┼Ťci narodowej. Ksi─ů┼╝ka pokazuje, ┼╝e "to┼╝samo┼Ť─ç konkurencyjna" jest najlepsz─ů drog─ů do dobrej reputacji i silnej marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14856 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Materia┼éy z konferencji "Zarz─ůdzanie w XXI wieku - w poszukiwaniu koncepcji nowoczesnego zarz─ůdzania organizacj─ů", 18 maja 2016 r., J├│zef├│w.
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografia, netografia przy referatach.
Sprawno┼Ť─ç i efektywno┼Ť─ç organizacji zale┼╝y od dopasowania do aktualnego zapotrzebowania gospodarki. Jej wyznacznikami s─ů informatyzacja i wiedza, traktowane jako jeden ze sposob├│w dostosowania przedsi─Öbiorstwa do dzia┼éania w warunkach globalizacji. W zaprezentowanej publikacji przedstawiono zagadnienia z dziedziny zarz─ůdzania we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19891 IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Strategic brand management : building, measuring, and managing brand equity, 2008.
Indeks.
Nie by┼éo dot─ůd na polskim rynku pozycji omawiaj─ůcej tak szerokie spektrum problem├│w zwi─ůzanych z zarz─ůdzaniem mark─ů, a tak┼╝e ca┼éym portfelem marek. Autorowi uda┼éo si─Ö w wyczerpuj─ůcy spos├│b om├│wi─ç niemal ka┼╝dy, nawet pozornie detaliczny, problem, jaki wi─ů┼╝e si─Ö z markami. Zatem dla Czytelnika poszukuj─ůcego kompendium wiedzy z zakresu zarz─ůdzania mark─ů ksi─ů┼╝ka Kellera to absolutny strza┼é w dziesi─ůtk─Ö.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12586 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Power.)
Dlaczego ta ksi─ů┼╝ka tak bardzo wyr├│┼╝nia si─Ö na rynku? Poniewa┼╝ proponuje wyj─ůtkowo skuteczn─ů strategi─Ö marketingow─ů - opart─ů na idei przyja┼║ni. Jak to dzia┼éa? Zbierz grup─Ö prawdziwych przyjaci├│┼é Twojej marki i piel─Ögnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. My┼Ťl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjacio┼éach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowa┼éby ich przyjaciel. Mo┼╝esz nigdy nie spotka─ç si─Ö twarz─ů w twarz z niekt├│rymi z nich, lecz oni mimo to b─Öd─ů oczekiwali, ┼╝e post─ůpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyja┼║ni. Pami─Ötaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. S┼éuchaj, co do Ciebie m├│wi─ů, i nigdy ich nie ok┼éamuj. Ju┼╝ wkr├│tce z zaskoczeniem odkryjesz, ┼╝e ten niewielki wysi┼éek zaskarbi┼é Ci grono oddanych odbiorc├│w i wiernych klient├│w. Nie wierzysz? Inni ju┼╝ to zrobili!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15524 VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand" 2001.
Bibliogr. s. 375-379. Indeks.
Autorzy dowodz─ů, ┼╝e z┼éa postawa przedstawicieli firmy wobec klienta mo┼╝e zrujnowa─ç ka┼╝d─ů mark─Ö. St─ůd wyzwaniem tak dla zwyk┼éych pracownik├│w, jak i dla mened┼╝er├│w jest budowanie szczeg├│lnego nastawienia na klienta - "┼╝ycia mark─ůÔÇŁ. Zarz─ůdzanie mark─ů pokazuje, jak firma winna tworzy─ç wytrawn─ů organizacj─Ö zorientowan─ů na kultur─Ö obs┼éugi, kt├│ra skutkuje satysfakcj─ů i lojalno┼Ťci─ů nabywcy. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla tych, kt├│rzy chc─ů odnie┼Ť─ç sukces w interesach dzi─Öki poprawie warunk├│w panuj─ůcych w ┼Ťrodowisku pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11418 IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka stanowi odniesienie do najwa┼╝niejszych decyzji marketingowych przedsi─Öbiorstw, dotycz─ůcych segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru w┼éa┼Ťciwego zestawu narz─Ödzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzeda┼╝y. Przewidziana jako podr─Öcznik, jest jednak adresowana nie tylko do student├│w uczelni ekonomicznych, ale r├│wnie┼╝ do pracownik├│w prowadz─ůcych analizy marketingowe w przedsi─Öbiorstwach lub agencjach bada┼ä marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11932 XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest pr├│ba przybli┼╝enia problematyki roli wizerunku w kszta┼étowaniu orientacji rynkowej regionu. Sk┼éada si─Ö ona z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, r├│┼╝norodnym zagadnieniom narz─Ödzi i sposob├│w kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12758 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12757 XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13866 XIII.6 [Czytelnia C], 13865 XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografia / Politechnika ┼Ül─ůska ; 378)
Bibliogr. s. 255-264.
W pracy podj─Öto pr├│b─Ö przegl─ůdu dotychczasowego dorobku w zakresie tematyki zasob├│w marketingowych w celu zaproponowania kompleksowej definicji, kt├│ra okre┼Ťla┼éaby ich istot─Ö i specyfik─Ö, oraz zaprojektowania syntetycznego wska┼║nika, pozwalaj─ůcego oceni─ç potencja┼é konkurencyjny zasob├│w marketingowych przedsi─Öbiorstwa. Starano si─Ö r├│wnie┼╝ udzieli─ç odpowiedzi na pytanie, dlaczego zasoby marketingowe mog─ů stanowi─ç ┼║r├│d┼éo osi─ůgania d┼éugotrwa┼éej przewagi konkurencyjnej firmy oraz by─ç dla niej ┼║r├│d┼éem warto┼Ťci, a tak┼╝e w jaki spos├│b mierzy─ç ich si┼é─Ö rynkow─ů, kt├│ra okre┼Ťla i warunkuje ich potencja┼é konkurencyjny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12292 IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13416 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
Poradnik napisany jasno i przejrzy┼Ťcie, na temat aspekt├│w wyboru i funkcjonowania nazw firm i produkt├│w. Autor omawia w nim znaczenie, funkcje, oddzia┼éywanie, odmiany oraz uwarunkowania marketingowe, psychologiczne i - co bardzo wa┼╝ne - j─Özykowe nazw firm i produkt├│w b─Öd─ůcych elementem brandingu oraz promocji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9839 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11377 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again